برگزیده های پرشین تولز

e h s a n

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2009
نوشته‌ها
1,038
لایک‌ها
702
پدیده 2 ماهه از 8500 تومن شده 12000 تومن و گفتند تا آخر سال میکننش 14000 تومن
از این جهت میگم میکننش چون همه چیزش دست خودشونو برای اینکه کسی خروج نکنه هی دارن کاذب به طرز وحشتناکی میبرنش بالا!!
 

bazikhoor

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2007
نوشته‌ها
2,514
لایک‌ها
171
محل سکونت
Tehran
منم تا بهمن بیشتر نگهش نمیدارم برای خرید سهام پدیده لطفا راهنمایی کنید کجا برم و چیکار کنم
فروشش به چه نحوی هست ممنون میشم اساتید راهنمایی کنن
 

e h s a n

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2009
نوشته‌ها
1,038
لایک‌ها
702
منم تا بهمن بیشتر نگهش نمیدارم برای خرید سهام پدیده لطفا راهنمایی کنید کجا برم و چیکار کنم
فروشش به چه نحوی هست ممنون میشم اساتید راهنمایی کنن
فروشش اگه به خریدار بدی سریعتر و بالاتره اما شرکت ظاهراً مثل قبل نمیخره چک 1 ماهه میده و سهام رو میخره
البته شاید باز هم تغییر کرده باشه شرایط خرید شرکت.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
صالح‌آبادی رسما از بورس رفت

یک مقام آگاه در شورای عالی بورس نتیجه جلسه امروز شورا برای تغییر رییس سازمان بورس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه که به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اعضای شورا علیرغم چندین مخالف با استعفای رییس سازمان بورس موافقت کرد.

همچنین در این جلسه به اتفاق آراء به عضویت محمد فطانت فرد در سازمان بورس رای مثبت دادند، این در حالی است که طبق قانون هیات مدیره باید رییس سازمان را معرفی کند تا رییس سازمان بعد از ادای سوگند در شورای بورس بتواند مسوولیت رسمی را بر عهده بگیرد.

بنابراین فطانت فرد با رای شورای عالی بورس به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شد، تا بعد از طی مراحل اداری و صورت جلسه هیات مدیره به استماع شورای بورس رسیده و بعد از تایید شورای بورس رییس سازمان بورس رسما کار خود را آغاز کند.

بنابراین تا زمانی که فرد جدید رسما به شورا معرفی شود، صالح‌آبادی می‌تواند وظایف خود را در سازمان بورس انجام دهد که این فرآیند طی دو روز آینده انجام شده و جلسه فوق العاده شورای عالی بورس به این منظور برگزار می‌شود.

جلسه شورای عالی بورس امروز در حالی برگزار شد که برخی از اعضا با استعفای صالح‌آبادی مخالفت کردند، زیرا معتقد بودند تغییر رییس سازمان بورس با توجه به شرایط فعلی بازار به مصلحت نیست و باید در زمانی وضعیت بهبود پیدا می کند این اتفاق صورت گیرد.

اما با این حال و با توجه به اصرار رییس سازمان بورس این موضوع به رای گیری گذاشته شد و اکثریت اعضا با استعفای صالح‌آبادی موافقت کردند.همچنین برخی از اعضای شورای بورس معتقد بودند که مدیری که سابقه 9 سال مدیریت در بازار سرمایه را دارد می تواند در شرایط فعلی بهتر به بازار کمک کند.

به گزارش ایسنا، دکتر علی صالح‌آبادی از سال 1384 تاکنون سکان هدایت بازار سرمایه را بر عهده گرفته و اکنون بعد از 9 سال قرار است به بانک توسعه صادرات برود.



انتهای پیام
 

e h s a n

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2009
نوشته‌ها
1,038
لایک‌ها
702
صالح‌آبادی رسما از بورس رفت
صالح‌آبادی 27 سالش بود 10 سال پیش اومد خودتون وضع بورس رو پیشبینی کنید!

ضمناً 20:30 امشب پدیده شاندیز رو کاملاً قهوه ای کرد! اونایی که از دست دادند ببینند...
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
به بهانه خداحافظی صالح آبادی از بورس


سرانجام دامنه تغییرات در دولت یازدهم، به علی صالح آبادی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار رسید و این مدیر جوان بعد از بیش از 8.5 سال فعالیت در رأس بازار سرمایه کشور، با حکم وزیر اقتصاد، مسئولیت این بازار را به محمد فطانت فرد واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نام علی صالح آبادی، نخستین بار در سال 1384، در اوایل ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، به زبان‌ها افتاد. آن زمان، حسین عبده تبریزی به عنوان دبیرکل سازمان بورس اوراق بهادار تهران، مسئولیت بازار سرمایه کشور را برعهده داشت. با انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور و پس از آن، رأی اعتماد مجلس به دانش جعفری به عنوان وزیر اقتصاد، عبده تبریزی از سمت خود کناره گیری کرد. با کناره گیری عبده تبریزی، گمانه زنی‌های رسانه‌ای درخصوصدبیرکل جدید سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران بالا گرفت و حتی نام محمد نهاوندیان نیز به عنوان گزینه نهایی تصدی این سمت، رسما اعلام شد، موضوعی که بعدا تکذیب و اعلام شد نهاوندیان این مسئولیت را نپذیرفته است.



تکیه یک جوان 28 ساله بر صندلی بورس
بازار گمانه زنی‌ها درخصوص سکاندار بازار سرمایه داغ بود که خبری دور از انتظار در رسانه‌ها منتشر شد: جوانی 28 ساله، دبیرکل بورس شد! علی صالح آبادی که در آن مقطع، مدیر تالار منطقه‌ای بورس کرج بود، حالا باید به عنوان بالاترین مسئول بازار سرمایه، ایفای نقش کند، آنهم در زمانی که بورس، در شرایط بحرانی به سر می برد و خارج کردن بورس از بحران، کار ساده‌ای نبود. انتشار این خبر، بازتاب‌های مختلفی در پی داشت و بسیاری از منتقدان دولت را به واکنش واداشت، تا جائیکه محمود احمدی نژاد نیز در حمایت از این انتخاب، رسما موضع گیری کرد و این جوان 28 ساله را شایسته ریاست بورس دانست.



شروع فعالیت صالح آبادی در سازمان کارگزاران بورس، همزمان بود با اول آذر 1384، سالروز تصویب قانون بازار اوراق بهادار. دبیرکل جوان و تیمش حالا باید علاوه بر اجرای قانون جدید که مهمترین بخش آن، تفکیک مقام نظارتی از اجرا و ایجاد ابزارها و نهادهای مالی جدید بود، اوضاع بورس را هم سر و سامان می دادند و تلاش می کردند تا شرایط بحرانی بورس را به تدریج بازیابی کنند.

دوران حدودا 9 ساله مدیریت صالح آبادی بر بازار سرمایه کشور، پر است از فراز و نشیب ها و رویدادهای تلخ و شیرین بسیار. از بحران اعتماد در بورس در اوایل ریاست جمهوری دولت نهم تا ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 از سوی مقام معظم ***** و ضرورت آماده سازی شرکت های بزرگ دولتی برای ورود به بورس. از بحران مالی جهانی در سال 2007 میلادی تا تغییر دولت ها و شوک های مختلف سیاسی و اقتصادی. از جامعه سهامداران سه میلیونی تا بیش از 7 میلیون سهامدار، با مطالبات متنوع و رسانه های متعدد که می توان از جمله رویدادهای مورد اشاره در این دوران نام برد.

با مروری بر کارنامه 8.5 ساله صالح آبادی، شاید بتوان اجرای قانون بازار اوراق بهادار و تفکیک نهاد ناظر بازار سرمایه از ارکان اجرایی، راه‌اندازی ابزارهای مختلف مالی، راه‌اندازی نهادهای مالی مختلف در بازار سرمایه، توسعه الکترونیک بورس، فراهم کردن قوانین و مقررات لازم برای گسترش بورس و توسعه فرهنگ سهامداری در کشور را از مهمترین اقدامات وی در بازار سرمایه کشور نام برد.

عملکرد صالح آبادی به عنوان یک مدیر ارشد اجرایی که در ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، در دولت های نهم، دهم و یازدهم به فعالیت پرداخته است، قطعا بدون کاستی نیست. بازار سرمایه که دوران طلایی خود را در سال 1392 با بازدهی بیش از 100 درصدی سپری کرده و به گزینه ی اول سرمایه گذاری در کشور تبدیل شده بود، در دی ماه سال 1392 و بعد از مشخص شدن تصمیم دولت مبنی بر افزایش نرخ خوراک پتروشیمی هاو بهره مالکانه معادن روند ریزشی خود را آغاز کرد به طوری که سودهای کلان به زیان های هنگفت تبدیل شد و این روند به صورت مداوم تا مهر ماه امسال ادامه پیدا کرد تا جایی که سهامداران بورس به طور میانگین از ابتدای سال تاکنون 9 درصد زیان کردند.

از دیگر اتفاقات مهم دیگری که در دوارن ریاست صالح آبادی رخ داد حذف نام بورس تهران از فهرست جهانی بورس‌ها بود که این اقدام در راستای دولتی بودن بورس تهران رخ داد و تبعات زیادی را برای بورس داشت.



این اتفاق در حالی رخ داد که فدراسیون جهانی بورس‌ها که شامل بورس‌های معتبر دنبا بوده و یک نهاد رسمی بین‌المللی است که بورس‌های متشکل دنیا را تحت یک استاندارد و قواعد مشخص می‌پذیرد، اعضای این فدراسیون شامل موسسات مالی معتبر دنیا هستند که بخش بزرگی از دارایی‌های بازار‌های مالی دنیا را در اختیار دارند.بورس تهران نیز از سال 1992 میلادی با رعایت استاندارد‌ها و قواعد این فدراسیون به عضویت فدراسیون جهانی بورس‌های اوراق بهادار درآمد و نام بورس تهران نیز هر ماه با انتشار گزارش آماری این فدراسیون منتشر می‌شد.



اما در اقدام تعجب برانگیز نام این بورس حذف شد که دلیل آن هم دولتی بودن بورس تهران ذکر شد به طوری که فدراسیون جهانی بورس ها معتقد بود که شورای عالی بورس و اعضای سازمان بورس کاملا تحت انتخاب وزیر امور اقتصادی و دارایی هستند و حتی رییس سازمان بورس نیز به عنوان معاون وزیر تلقی می‌شود، این درحالی است لذا این سازمان می گوید برای عضویت مجدد بورس تهران در این فدراسیون باید ساختار بازار سرمایه از حالت دولتی بودن خارج شود.

حال باید منتظر ماند و دید که فرد انتخاب شده که سکان بازار سرمایه را به دست گرفته می‌تواند با امیدواری در بین فعالان بازار سرمایه، رویکرد توسعه ای‌ بازار سرمایه در عرصه ملی و بین المللی را با شتاب بیشتری ادامه دهد.

انتهای پیام
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
با حکم وزیر اقتصاد؛
فطانت رئیس سازمان بورس شد

با تصویب شورای عالی بورس و حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد فطانت به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.



به گزارش ایسنا، اعضای شورای عالی بورس در جلسه عصر دیروز خود، با قدردانی از تلاش های دکتر علی صالح آبادی در مدت حدود 8 سال و نیم تصدی ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار و با توجه به انتصاب وی به عنوان مدیرعامل بانک توسعه صادرات، با استعفای صالح آبادی از سمت ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت و دکتر محمد فطانت را که از سوابق و تجربیات ارزشمند در حوزه بازار مالی برخوردار است، به عنوان رییس جدید این سازمان، تعیین کردند.



در حکم وزیر اقتصاد خطاب به دکتر فطانت آمده است: نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی در بازار سرمایه کشور و در اجرای ماده (9) قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب 1384 و تبصره (1) ماده 13 اساسنامه سازمان و با عنایت به مصوبه (110) تاریخ 24 آذر ماه 1393 شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار، به‌موجب این حکم به سمت ”رئیس هیأت ‌مدیره و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار“ منصوب می‌شوید.



سوابق علمی و اجرایی رییس جدید سازمان بورس:



بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، دکتر فطانت که 44 سال دارد، ازجمله دانش آموختگان دوره های اول رشته مدیریت مالی در دانشگاه امام صادق (ع) است که پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی از این دانشگاه، تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد و در سال 1383، در رشته تحقیق در عملیات از این دانشگاه مدرک دکتری گرفت.



سکاندار جدید بازار سرمایه در حوزه مباحث مالی نیز سوابق طولانی مدت و ارزنده ای دارد که از آن جمله، می توان به عضو هیأت مدیره بانک ملی و معاون اعتبارات این بانک، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک پارسیان، عضو هیأت مدیره بیمه پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، قائم مقام مالی و اقتصادی ایران خودرو، مدیرعامل ساپکو، عضو هیأت امنا و عضو شورای سیاست گذاری صندوق بازنشستگی آینده ساز، عضو هیات مدیره هلدینگ راهبران متعلق به شرکت سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی نفت اشاره کرد؛ ضمن اینکه وی سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری متعدد ازجمله سرمایه گذاری سمند و آینده ساز کیش را نیز در کارنامه دارد.



فطانت طی 7 سال اخیر نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران و فرانسه بوده و از تجربیات و سوابق مناسبی در عرصه فعالیت های پولی و مالی بین المللی برخوردار است که از آن جمله می توان به عضویت هیات مدیره میربیزنس بانک مسکو در روسیه و عضویت کمیته عالی مدیریت شعب منطقه آسیا و خاورمیانه بانک ملی در کشورهای امارات متحده عربی، عمان، آذربایجان و غیره اشاره کرد، از این رو می توان حضور وی در رأس بازار سرمایه را نقطه شروعی برای گسترش روزافزون فعالیت بین المللی بازار سرمایه دانست.



از سوابق علمی و پژوهشی رییس جدید سازمان بورس نیز می توان مواردی همچون تدریس دروس مختلف مدیریت مالی، سرمایه گذاری و بانکداری در دانشگاه های مختلف و نیز راهنمایی و مشاوره ده ها پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را برشمرد، ضمن اینکه وی ازجمله صاحبنظران در موضوعات فقهی و حقوقی ابزارهای مختلف مالی متناسب با بازار سرمایه به شمار می رود.



فطانت علاوه بر انتشار مقالات مختلف در حوزه مالی و بازار سرمایه، کتاب 'اوراق اختیار معامله'در بازار سرمایه ایران را نیز در سال 1379 تألیف و منتشر کرده است.



در مجموع، بررسی سوابق علمی و اجرایی دکتر فطانت، به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، این امیدواری را در بین فعالان بازار سرمایه ایجاد می کند که با حضور وی در رأس بازار سرمایه، رویکرد توسعه ای بازار سرمایه در عرصه ملی و بین المللی با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
 

FX.HOSSEINY

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
1,972
لایک‌ها
4,430
فطانت امروز رفته بود تالار
efpyz8bucizk5d7sj86d.jpg
 

FX.HOSSEINY

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
1,972
لایک‌ها
4,430
امروز مشاهده کردیم سیاست های پولی و مالی در امریکا داره به نتیجه میرسه
نتیجه اون رو میشه از امار gdp ای که امروز منتشر شد به وضوح دید
ای کاش در حد یک اپسیلن در کشورمون . . . . :general208:
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
افزایش زیان در صندوق‌های سرمایه‌گذاری


با افزایش بازدهی منفی بورس تهران به 12 درصد، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز از جریان منفی بورس تبعیت کرده و زیان خود را افزایش دادند به طوری که از 120 صندوق سرمایه‌گذاری فعال در بورس فقط 31 صندوق بازدهی مثبتی داشتند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با منفی تر شدن اوضاع بورس از ابتدای سال تاکنون و افزایش میانگین زیان سهامداران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز به روند نزولی دچار شده و بازدهی منفی خود را افزایش دادند به طوری که از میان 120 صندوق فعال در بازار سرمایه تنها 31 صندوق بازدهی مثبت کسب کردند و مابقی صندوق ها زیان ده شدند.



بر این اساس از میان 77 صندوق سرمایه‌گذاری فعال در سهام تنها صندوق‌های میعاد ایرانیان همچنان بازدهی مثبت خود را حفظ کرده و با رشد 1.9 درصدی در یکماه گذشته مواجه شده است؛ صندوق‌های امید ایرانیان و بازارگردانی نوین پیشرو نیز از صندوق‌های با بازدهی مثبت در یکماه اخیر بودند.



این در حالی است که صندوق‌های سرمایه گذاری صنعت و معدن،دماسنج، توسعه صادرات و افق زیان های 22 تا 16 درصدی را نصیب سرمایه گذاران خود کرده و بدترین عملکرد یکماه اخیر را به خود اختصاص دادند.



اما از میان صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط هیچ یک از صندوق ها نتوانستند بازدهی مثبتی را نصیب همراهان خود کنند؛ در این میان صندوق‌های پارس گستر، مشترک آرمان شهر و آرمان اندیش از صندوق‌هایی بودند که به ترتیب زیان 14 ،9 و 8.6 درصدی را نصیب سهامداران خود کردند و در قعر جدول این گروه قرار گرفتند.



اما در این میان، صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت وضعیت بهتری نسبت به سایر صندوق ها داشتند، زیرا این نوع از صندوق در یکماه اخیر بیشترین بازدهی را نصیب سهامداران خود کردند.



از میان این صندوق‌ها، صندوق‌ پیروزان بیشترین بازدهی را در میان سایر صندوق ها کسب کرده و با بازدهی 2.5 درصدی در صدر جدول ایستاد.علاوه بر این صندوق های اندوخته ملت و آتیه ملت با بازدهی 2 درصدی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.در این میان 2 صندوق اندیشه فردا و سپهر تدبیر گران تنها صندوق هایی هستند که زیان نصیب سهامداران خود کرده و در قعر جدول این گروه ایستادند.



به گزارش ایسنا، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نهادهای مالی هستند که در سهام شرکت‌های بورسی و انواع اوراق مشارکت سرمایه‌گذاری کرده و برای افرادی که اطلاعات و فرصت کافی برای فعالیت در بازار سرمایه ندارند، مناسب هستند.



انتهای پیام
 

FX.HOSSEINY

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
1,972
لایک‌ها
4,430
عملکرد ۹ ماهه کارگزاران بورس اعلام شد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم؛ اطلاعات منتشره اداره آمار و اطلاعات بازار نشان می دهد در ۹ ماه گذشته از ۱۰۱ کارگزار فعال در بورس، ۹۴ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده اند.
همچنین حدود ۴۰ درصد از کل معاملات الکترونیکی در ۶ کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری های مفید با ۲۳.۱۱ درصد، آگاه با ۶.۰۸ درصد، بانک کشاورزی با ۳.۴۹ درصد، امین آوید با ۲.۶۴ درصد، بانک ملی ایران با ۲.۲۷ درصد و حافظ با ۲.۱۹ درصد رتبه های اول تا ششم را به نام خود ثبت کردند.
همچنین از کل معاملات انجام شده در ۹ ماه گذشته بیش از ۱۶۵ هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که ۱۸.۶۰ درصد کل خرید و فروش می باشد.
افزون بر این؛ ارزش کل خرید و فروش ۱۰۱ کارگزار فعال بورس تهران در این مدت، بیش از ۸۸۹ هزار میلیارد ریال بوده است.
بر اساس این گزارش؛ ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل ۶۷ درصد کل معاملات و ارزش خرید و فروش عمده و سایر نیز ۳۲ درصد از معاملات را در این مدت به خود اختصاص داده است.

۴۰ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار
این گزارش می افزاید: تعداد ۵ شرکت کارگزاری بیش از ۴۰ درصد کل ارزش معاملات را در ۹ ماه سالجاری به خود اختصاص دادند.
شرکت های کارگزاری کارگزاری صبا تامین با ۱۳.۰۸ درصد، بانک ملی با ۱۲.۳۳ درصد، کارگزاری مفید با ۵.۳۳ درصد، کارگزاری حافظ با ۵.۱۱ درصد و کارگزاری امین آوید با ۴.۷۹ درصد در رتبه های اول تا پنجم این جدول قرار دارند.
 

FX.HOSSEINY

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
1,972
لایک‌ها
4,430
رئیس جدید بورس گفت :D

رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: سهم بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاه های تولیدی در پنج سال آینده رشد چشمگیری خواهد یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد فطانت در مراسم معارفه خود
گفت : با برنامه های جدیدی که به زودی به اجرا در می آید بورس شاهد رونق خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد کمک به تقویت بازار ثانویه با هدف جلوگیری از نوسان ها در بازار اولیه بورس است.

رئیس سازمان بورس استفاده و گسترش ابزارهای جدید در بازار سرمایه را یکی دیگر از اولویت های خود برشمرد و گفت: ایجاد شفافیت اطلاعات و اولویت دادن به سهامداران حقیقی از دیگر برنامه های سازمان بورس در آینده نزدیک خواهد بود.

فطانت به نقش مخرب شایعات در افت شاخص بورس در ماههای گذشته اشاره کرد و افزود: بسیاری از شایعاتی که در بورس رایج است فاقد اعتبار بوده و ناشی از فقرآگاهی برخی سهامداران است که به زودی با برنامه های مناسب جلوی این شایعات مخرب گرفته خواهد شد.

رئیس جدید سازمان بورس ادامه داد: همه ارکان دولت در جهت کمک به بازار سرمایه و برگرداندن رونق به این بازار اتفاق نظر دارند.

فطانت گفت:‌ انتظار داریم در شورای پول و اعتبار نگاه یکسانی به رونق در بازار پول و بازار سرمایه شود چرا که بانک ها و بازار سرمایه رقیب هم نیستند و باید با سیاست گذاری های مناسب مکمل هم در تأمین مالی بنگاه های تولیدی موثر باشند.
 

farzad.sadeshi4

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2014
نوشته‌ها
967
لایک‌ها
467
سن
36
سلام
دوستان سايت يا فرد معتبر براي دادن سيگنال خريد و فروش سراغ نداريد ؟
بخصوص در اين اوضاع نزولي . اما باز يه عده سهامي ميخرند كه سودْآور هست
ازين سايت هاي سيگنال ميدن كسي استفاده كرده ؟
ممنون
 

deremel400

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2009
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
3,759
سلام
دوستان سايت يا فرد معتبر براي دادن سيگنال خريد و فروش سراغ نداريد ؟
بخصوص در اين اوضاع نزولي . اما باز يه عده سهامي ميخرند كه سودْآور هست
ازين سايت هاي سيگنال ميدن كسي استفاده كرده ؟
ممنون

این یارو قبلا بچه ها قبولش داشتند الان دیگه سیگنال نمیده فقط بعضی روزها یک چیزهایی می نویسه
http://www.asadinia.blogfa.com/
 

__mahdi__

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2010
نوشته‌ها
594
لایک‌ها
243
محل سکونت
دوهفته مشهد،دو هفته عسلویه

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,343
محل سکونت
تهران
اینا اگه سیگنال هاشون سود ده بود که نمی اومدن بفروشن
الان 1001 سهم پسر عموم یه ماه اکانتش رو گرفته سیگنال میده همین جوری یلخی !
چون سودش تو اکانت هایی هست که میخرن
 
بالا