برگزیده های پرشین تولز

تاپیک مرجع دانلود بازیهای ویدوئی (قوانین در پست اول)

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه بدون نیاز به نصب |​
بازی Getting Up نام یکی از بهترین بازیهای اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی قدرتمند Atari برای پلتفرمهای مختلف منتشر شد و توانست به یکی از عنوانهای پر طرفدار در سبک و سیاق خود بدل شود . در بازی Getting Up داستان فردی روایت میشود که اصطلاحا اتوگراف است و Graffityهای مختلفی را بر روی در و دیوار خیابانهای مختلف میکشد . داستان بازی Getting Up از جایی شروع میشود که فردی که تصمیم دارد شهردار شود پدر شخصیت اصلی بازی را کشته است و او تصمیم دارد هر طور که شده از او انتقام بگیرد . بنابراین سعی دارد با نصب بنرهای و نقاشی Graffityهای مختلف در نقاط اصلی شهر چهره اصلی او را به مردم نشان دهد و او را رسوا نماید . بازی Getting Up دارای سبک گیم پلی بسیار منحصر به فرد است و خلاقیت و نوآوریهای فراوانی را درون خود جای داده است .
از دیگر ویژگیهای بازی Getting Up میتوان به گیم پلی لذت بخش در نقاشی Graffityها اشاره کرد که در آن باید سعی کنید نقش و نگارهای مختلف و گاه پیچیده را بر روی دیوارهای مختلف نقاشی کنید و مراقب باشید که رنگ اضافی از آن بیرون نریزد و طرح را بهم نزند . در طول مراحل مختلف بازی با مامورهای شهرداری مواجه میشوید که با پیشروی در بازی سر سخت تر میشوند و از بین بردن آنها دشوار تر میشود . از دیگر نکات مثبت بازی Getting Up میتوان به تنوع طرحها و امکان نصب بنرهای بزرگ در مراحل پایانی بازی اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و ماجراجویی هستید فرصت دانلود نسخه کم حجم بازی Getting Up را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| با گرافیک عالی |
بازی Metal Gear Solid: The Twin Snakes نام یکی از برترین بازیهای اکشن مخفی کاری است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی قدرتمند کونامی و به کارگردانی هیدئو کوجیما پا به عرصه دنیای بازیهای رایانه ای گذاشت و توانست به فروش بسیار خوبی بر روی کنسول Game Cube دست پیدا کند . بازی Metal Gear Solid: The Twin Snakes را میتوان نسخه بازسازی شده متال گیر سالید ۱ دانست که برای کنسول Game Cube عرضه شد و از این رو در آن با گرافیکی بسیار عالی و گیم پلی بهتر و با آزادی عمل بیشتر نسبت به نسخه پلی استیشن ۱ روبرو هستیم . سری بازیهای بازی Metal Gear Solid همیشه با داستانی عمیق و پر پیچ و خم بر روی پلتفرمهای مختلف سونی به یکی از بهترین بازیهای انحصاری این کنسول بدل شده اند و بهانی ای برای خرید پلی استیشن به حساب می آمدند . امروز تصمیم گرفتیم نسخه اول بازی متال گیر سالید را برای کامپیوتر با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . با ی متال گیر سالید ۱ داستان فردی با نام سالید اسنیک را روایت میکند که برای متوقف ساختن پروژه عظیمی با نام متال گیر سالید وارد شهر آلاسکا میشود .
در میانه های راه سالید متوجه میشود که برادرش لیکوئید یکی از ارکان و افراد مهم و موثر در پروژه ساخت متال گیر سالید است که با پیشروی در بازی و متوقف ساختن افراد مختلف سالید سعی دارد برادرش و افرادش را متوقف سازد . بازی Metal Gear Solid بر پایه اکشن مخفی کاری ساخته شده است و در قسمتهای مختلف بازی باید سعی کنید با پنهان شدن در قسمتهای مختلف از دیده شدن توسط سربازان دور بمانید . چرا که در صورت لو رفتن جانتان به خطر خواهد افتاد و توسط افراد زیادی مورد حمله قرار خواهید گرفت . از دیگر ویژگیهای بازی Metal Gear Solid میتوان به میان پرده های جذاب و صحنه های سینمایی زیبای آن اشاره کرد که همراه با داستان عمیق و جذاب بازی بازیباز را تا پاین به دنبال خود خواهد کشاند . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن مخفی کاری و سری بازیهای متال گیر سالید هستید فرصت دانلود بازی Metal Gear Solid: The Twin Snake را با لینک مستقیم از نواگیم برای کامپیوتر از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه Scholarship Edition |
بازی Bully نام یکی از بازیهای محبوب کمپانی قدرتمند Rockstar آست که در سال ۲۰۰۶ برای پلتفرمهای مختلف و کامپیوتر عرضه شد و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند . بازی Bully یک بازی ماجراجویی و Open World محسوب میشود که داستان پسر بچه ای را روایت میکند که پدر و مادر او از دست او کلافه شده اند و هیچ مدرسه ای او را به عنوان دانشجو قبول نمیکند . از این رو او وارد مدرسه ای میشود که همه دانش آموزان آنجا افرادی شبیه به او هستند و ناظمی بسیار جدی و خشن دارد . بازی Bully خلاقیت و نوآوریهای فراوانی را درون خود جای داده است و برای اولین بار چهره مدرسه و یک دانش آموز را در غالب دنیایی Open World به تصویر میکشد . بازی بالی در ابتدا محیط مدرسه ای را پیش روی شما قرار میدهد که باید در آن به انجام ماموریتهای مختلف بپردازید و سر کلاسهای مختلف حاضر شوید .
با پیشروی در بازی Bully امکان خارج شدن از مدرسه و رفتن به محیط شهر و استفاده از وسایل مختلف مانند اسکیت برد و موتور وجود خواهد داشت که طی کردن مسافت را بسیار آسان خواهد کرد . از دیگر ویژگیهای Bullyمیتوان به بازیهای فرعی مختلف درون آن اشاره کرد که به طور مثال میتوانید وارد ورزش بوکس شوید و در این رشته با قهرمانی برسید و یا اینکه در بسکتبال تبدیل به نفر اول در مدرسه شوید . ماموریتهای متنوع از دیگر نکات مثبت بازی بالی است که با پیشروی در بازی بر تعداد آنها افزوده خواهد شد و با خروج از مدرسه شاهد ماموریتهای بسیار جذابی خواهید بود . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Bullyرا با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه کم حجم |
همیشه فیلمهای موفق در دنیای بازیهای رایانه ای جایگاهی خاص دارند و سازندگان بازی سعی دارند با بدست آوردن امتیاز ساخت آنها, این عناوین را وارد دنیای بازیهای رایانه ای کنند . بازی The Godfather نام یکی از بازیهای اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی قدرتمند EA برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد و توانست امتیازهای قابل قبولی را از سایتهای بررسی بازی دریافت کند . بازی The Godfather از روی فیلم پدرخوانده با بازی مارلون براندو که در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و میتوان آنرا یکی از بهترین عناوین سینمایی دانست ساخته شده و داستان یک گروه مافیایی را روایت میکند که برای بدست آوردن پول و انجام ماموریتهای مختلف دست به هر کاری میزنند.
شخصیت اصلی بازی فردی با نام Aldo Trapani است که پدر خود را در کودکی از دست داده است و طبق درخواست مادرش تحت سرپرستی فردی با نام Don Corleone قرار میگیرد . اکنون Aldo Trapani تبدیل به یکی از سربازان Don Corleone شده و برای محافظت از او و خانواده اش هر کاری میکند . بازی The Godfather سبکی کاملا شبیه به بازی GTA دارد و عنوانی اکشن و Open World محسوب میشود که داستان بازی با انجام ماموریتهای مختلف پیش میرود . گرافیک بازی پدرخوانده نسبت به زمان انتشار آن در سطح خوبی قرار دارد و شهری بزرگ پیش روی شماست که میتوانید در آن آزدانه هر گونه خلافی مرتکب شوید . در بازی The Godfather برای انجام ماموریتهای مختلف نیاز به درگیری با افراد و گرفتن اعتراف و اطلاعات از آنها هستید . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و Open World هستید فرصت دانلود بازی زیبای The Godfather را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

بازی Fatal Frame II: Crimson Butterfly نام دومین نسخه از سری بازیهای فاتال فریم است که در سال ۲۰۰۲ توسط کمپانی Tecmo برای PS2 و XBOX عرضه شد و توانست با ارائه داستانی جذاب و تغییراتی در گیم پلی بازی, تبدیل به یکی از عنوانهای برتر ترسناک شود .بازی Fatal Frame II داستان دو خواهر با نامهای Mio و Mayu Amakura را روایت میکند که با فلش بک به کودکی آنها, داستان زمانی روایت میشود که آنها در حال بازی با یکدیگر هستند تا اینکه پروانه هایی قرمز رنگ توجه یکی از این دوقولها را به خود جلب کند و به دنبال آنها وارد جنگل میشود . اما پس از مدتی خبری از او نمیشود و دیگر خواهرش برای یافتن او وراد جنگل میشود .
اما هر دو در جنگل گم شده و در نهایت به روستایی متروکه میرسند که خالی از سکنه است و گویا نفرینی قدیمی اینجا را به این روز انداخته است . حال شما باید توسط این دو خواهر وارد عمل شوید و سعی کنید با پی بردن به راز سیاه این دهکده, راه خلاصی خود را از آنجا پیدا نمایید . گرافیک بازی Fatal Frame II پیشرفت خوبی نسبت به نسخه اول داشته و در طراحی محیط و صحنه های ترسناک دقت بسیاری شده است و بسیاری از علاقمندان به سری بازیهای فاتال فریم, بازی فاتال فریم ۲ را بهترین نسخه آن میدانند که دارای داستانی بسیار جذاب است . از دیگر ویژگیهای بازی Fatal Frame II میتوان به وجود ۴ پایان مختلف در آن اشاره کرد که بسته به عملکرد خود یکی از آنها را مشاهده خواهید کرد و پایانی همراه با خوشی یا غم و انده را تجربه خواهید کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای ترسناک و ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Fatal Frame II را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…


 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo


بازی Fatal Frame III: The Tormented نام سومین نسخه از سری بازیهای محبوب فاتال فریم است که در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی قدرتمند Tecmo روانه بازار شد و توانست با کسب امتیازهای قابل قبول, به عنوان یکی از برجسته ترین بازیهای ترسناک کنسول PS2 بدل شود . بازی Fatal Frame III داستان یک دختر جوان با نام Rei Kurosawa را روایت میکند که دچهر کابوسهای شبانه است و طی اتفاقی وارد دنیایی جدید میشود که تلفیقی از کابوس و واقعیت را درون خود جای داده است و باعث پرده براداری از زوایای مختلفی از حقیقت برای او میشود . بازی Fatal Frame III: The Tormented نسبت به نسخه قبل پیشرفت گرافیکی بسیار خوب داشته و تغییراتی در گیم پلی بازی رخ داده است که آنرا جذاب تر از نسخه گذشته کرده است .

از ویژگیهای بازی فاتال فریم ۳ میتوان به تلفیق دنیای کابوس و واقعیت در بازی اشاره کرد که به بهترین شکل ممکن در بازی تقسیم شده است و بازیباز کشمکش میان این دو را تا پایان احساس خواهد کرد . بازی فاتال فریم ۳ با ۳ کاراکتر مختلف دنبال میشود که هر کدام از آنها دارای تواناییهای خاص هستند و خط داستانی متفاوتی توسط آنها در بازی پیگیری میشود . دوربین همچنان بهترین سلاح شما برای مبرازه با ارواح خبیثه ای است که در بازی به شما نزدیک میشوند . اگر از علاقمندان به بازیهای ترسناک و ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Fatal Frame III: The Tormented را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه فشرده BlackBox |
بازی Mirror’s Edge نام یکی از بازیهای اکشن اول شخص و ماجراجویی است که در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی قدرتمند EA برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد و سبک و سیاق جدید را در بازیهای رایانه ای رقم زد . بازی Mirror’s Edge داستان شهری عجیب و غریب را روایت میکند که به دشت امنی اداره میشود و تحت کنترل کامل نیروهای دولتی است . کاراکتر اصلی بازی به دلیل خلافی که مرتکب شده تحت تعقیب شدید نیروهای امنیتی قرار گرفته و از آنجایی که او یک پارکور باز قهار است اکثر مراحل بازی در آسمانهای خراشهای این شهر دنبال میشود و غالب بازی در تعقیب و گریز و درگیری با نیروهای امنیتی است . از دیگر ویژگیهای بازی Mirror’s Edge میتوان به طراحی گرافیکی عالی محیط شهر و پشت بامها اشاره کرد که چشم اندار شهر به خوبی از ارتفاع به چشم میخورد و چشم نواز است .
بازی Mirror’s Edge دارای گیم پلی منحصر به فرد و روان است و به همراه دوبین اول شخص باید از انواع ارتفاعا پرش کنید و یا با استفاده از حرکات رزمی یا سلاح گرم با دشمنان درگیر شوید . بازی لبه آینه مراحل متنوعی را درون خود جای داده است که دارای تعقیب و گریزهای هیجان انگیزی است و باید با انتخاب مسیر درست خود را از دید نیروهای امنیتی پنهان کنید . در ابتدای بازی لبه آینه یک مرحله آموزشی قرار داده شده است که در آن میتوانید انواع ترفندها و تکنیکها را برای عبور از مکانهای مختلف و درگیری با دشمنان یاد بگیرید . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن اول شخص و ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Mirror’s Edge را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Cadenza%20Music%20Betrayal%20and%20Death%20Collectors%20Edition.jpg
هنگام بازگشت از مدرسه برای دیدن پدر خود که در یک کلوپ موزیک معروف مشغول به بازی میباشد، متوجه مردی میشوید که همه از جمله پدر شما را هیپنوتیزم کرده و در حال حقه بازی برای بردن بازی است. شما باید با کشف رمز و رازهای موسیقی در این بازی، به کمک پدر خود شتافته و مانع از فریب خوردن وی شوید.
ادامه مطلب+دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Agarest.Generations.of.War.jpg

Agarest.Generations.of.War.Zero-RELOADED
Agarest Generations of War Zero بازی سبک نقش آفرینی (RPG) کمپانی Ghostlight LTD که پس از انتشار موفقیت آمیز شماره قبل بازی هم اکنون این شماره از بازی را برای PC عرضه کرده ، یک بازی نقش آفرینی با عناصر عمیق استراتژی و داستان پردازی عالی و جامع.این شماره از بازی بازگو کننده وقایع پنج دوره داستانی است و اتفاقات قبل از Record of Agarest War را بیان میکند ، چگونگی ظهور و پیروزی بعضی افراد و سقوط و نابودی عده ای دیگر را.در این نسخه علاوه بر داستان جدید برخی ویژگی های گرافیکی جدید هم به بازی اضافه شده که منجر به جذاب تر شدن آن میشود همچنین دو ویژگی Soul-Breeding System و Card Skill System که دومی امکان کنترل بهتر شما بر شخصیت مورد کنترل را حین نبرد ها میدهد.
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Clash-of-Clans-.jpg

بازی Clash of Clans بی شک یکی از محبوب ترین بازی های اندروید می باشد، چرا که امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در مارکت به خود اختصاص داده است. در این بازی شما باید از سرزمین خود دفاع کنید. برای اینکار باید شما یک لشکر تشکیل دهید. البته برای تشکیل لشکر شما به سرباز نیاز دارید. برای بدست آوردن سرباز به جمعیت، برای داشتن جمعیت به غذا و … نیاز دارید. این یک چرخه ای ست که شما باید به خوبی و به موقع آن را هدایت کنید. شما در جریان بازی می توانید به قبیله های دیگر حمله کرده و سرزمین خود را گسترش دهید.
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
need.for.speed.jpg
Need for Speed Underground 2 نام یک نسخه دیگر از سری معروف و پر هیجان بازی Need for Speed است که به دلیل جذابیت ها و ویژگی های ممتاز خود در سال 2004 توانست طیف عظیمی از بازیکنان را مجذوب خود کند و از موفق ترین نسخه های این سری بزرگ محسوب می شود. در این سری از بازی ها شما باید با استفاده از خودرو خود به رقابت با سایرین بپردازید و در مسابقات مختلف و همچنین جاده های بسیار متنوعی که از روی واقعیت ساخته شده اند به رقابت بپردازید و با استفاده از دقت و استعداد خود در رانندگی، قهرمان مسابقات شوید. Need for Speed Underground 2 به وسیله شرکت بزرگ و پر آوازه EA GAMES ساخته شده است که هر ساله سعی می کند بهترین عناوین را در ژانر های مختلف از جمله ماشین سواری عرضه کند.
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Broken%20Sword%20The%20Serpents%20Curse.jpg

Broken Sword 5:The Serpents Curse Episode 2 REPACK-FLTاین بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Mechanic%20Escape-HI2U.jpg

Mechanic Escape-HI2U
بازیMechanic Escape یک بازی مهیج و پلتفرمر است که دارای گرافیکی ۲ بعدی زیبایی می باشد. داستان این بازی در مورد یک دستگاه تلویزیون به نام Mech است که برای حفظ بقای خود و برای پیدا کردن دوست گمشده خود تصمیم به مبارزه با ماشین های بی رحم میگیرد. Mech بدون وجود قطعات جایگزین باید از مناطقی با ولتاژ بالا و از چنگال کشنده ترین ماشین ها و وسایل الکترونیکی عبور کند. از ویژگی های بازی می توان به وجود ۸۰ مرحله، سازگاری کامل بازی جوی استیک، محیط منحصر به فرد و زیبا و گیم پلی سخت و نفس گیر اشاره کرد. این بازی می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند.شما می توانید همینک این بازی را که دارای حجم بسیار کمی می باشد از سایت هلودانلود در یافت کنید.
ادامه مطلب + دانلود
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه فشرده |
بازی ۵ Resident Evil نام پنجمین نسخه از سری بازیهای رزیدنت اویل است که در سال ۲۰۰۹ برای کنسولهای نسل حاضر عرضه شد و توانست با گرافیکی زیبا و چشم نواز و داستانی درگیر کننده تبدیل به یکی از بازیهای ترسناک به یاد ماندنی شود . بازی ۵ Resident Evil داستان قسمتی از یکی از روستاهای آفریقا را روایت میکند که دچار ویروس سهمگینی شده و مردم آنجا رفتار عجیب و غریبی از خود بروز میدهند . کاینجاست که کریس ردفیلد برای پیگیری موضوع و ردیابی ردپای آمبرلا وارد آفریقا میشود و با پیشروی در ماجراجویی سعی دارد باعث و بانی اصلی آنرا شناسایی نماید . بازی رزیدنت اویل ۵ نسبت به نسخه قبل دارای گرافیک و جزئیات بسیار بهتر است و این امر با توجه به تغییر نسل کنسولها و رشد سخت افزارهای پردازشی طبیعی به نظر میرسد .
نورپردازی بازی ۵ Resident Evil بسیار طبیعی به نظر میرسد و یکی از نقاط قوت گرافیکی به حساب می آید که در قسمتهای مختلف بازی به خوبی خودنمایی میکند . گیم پلی بازی ۵ Resident Evil هم رشد قابل توجهی نسبت به نسخه قبل داشته و اسلحه های متنوع و قابل آپگرید و همچنین حرکات رزمی متنوع کریس و امکان تیر اندازی به صورت پویا از دیگر ویژگیهای گیم پلی به حساب می آیند . بازی رزیدنت اویل ۵ دارای داستانی پر پیچ و خم است که با پیشروی در بازی کاراکترهای مختلفی به داستان اضافه و ابهامات مختلفی از آن برطرف میشود که با سوپرایزهای جذابی همراه است . اگر از علاقمندان به سری بازیهای رزیدنت اویل هستید فرصت دانلود بازی زیبای ۵ Resident Evilرا با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه کم حجم |
Medal Of Honor Allied Assault نسخه اول از سری بازی های مدال افتخار در سبک تیراندازی اول شخص اکشن است که در سال 2003 توسط Various ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های PC / PS1 عرضه شده است . اگر شما یک گیمردر حد معمولی باشید حتما یک بار اسم سری بازی های مدال افتخار را شنیده اید سری بازی هایی که رقیب سر سخت سری بازی های ندای وظیفه است و حالا تیم نواگیم تصمیم دارد تمامی قسمت های بازی مدال افتخار را برای شما کاربران گرامی در سایت قرار دهیم که در اولین قسمت نسخه Medal Of Honor Allied Assault را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم از بازی کردن آن لذت ببرید.
این سری از بازی ها برای اولین بار برای کنسول پلی استیشن 1 منتشر شد و پس از موفقیت های بسیار و علاقمند شدن گیمرها به این بازی Electronic Arts تصمیم گرفت تا این بازی را برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه کند تا دارندگان این سیستم از بازی کردن این بازی زیبا لذت ببرند. داستان بازی Medal Of Honor Allied Assault همانند بازی کال اف دیوتی در نسخه های اول درباره ی اتفاقات جنگ جهانی دوم است و شما در نقش یک سرجوخه انجام وظیفه میکنید که باید جلوی حمله ی متفقین را بگیرید. در بازی شما را به شمال آفریقا ، سیسیل را و در نهایت سرزمین اصلی ایتالیا منتقل می کنند که در هر سه ماموریت آن دارای شاهد مراحل هیجان انگیز و جذاب خواهید بود. پس اگر از علاقمندان به سری بازی های مدال افتخار و سبک شوتر اول شخص هستید هم اکنون میتوانید بازی زیبای Medal Of Honor Allied Assault را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Subway%20Surfers.jpg

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.به دلیل حمایت زیاد از این بازی در سیستم عامل های اندروید نسخه کامپیوتری ان هم عرضه شده است که امروز برای شما قرار داده ایم.این بازی برای کامپیوتر به صورت اختصاصی ساخته شده و برای اجرای آن نیازی به تبدیل کننده یا چیز دیگیری نیست.
ادامه مطلب + دانلود
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه کم حجم |
بازی Lucius
نام یکی از بازیهای ماجراجویی و ترسناک است که در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی Lace Mamba Global برای کامپیوتر عرضه شد که نسبت به دیگر بازیهای هم سبک و رده خود از حجم بسیار کمی برخوردار است . بازی Luciu داستان پسر بچه ای را روایت میکند که در سال ۱۹۶۶ پا به دنیا میگذارد اما با کمی بزرگ تر شدن او اطرافیان به نیروهای عجیب و غریب و شیطانی او پی میبرند و سعی میکنند از او فاصله بگیرند . اما این پسر بچه که لوسیوس نام دارد سعی در از بین بردن افراد در حال زندگی در یک محله دارد که نقشه های شیطانی فراوانی را برای از بین بردن آنها در سر پرورانده است . لوسیوس امکان خواندن ذهن دیگران و همچنان استفاده از دیگر صفات شیطانی برای نزدیک شدن به افراد را داراست که از نوآوریها و خلاقیتهای بازی به حساب می آید . از دیگر ویژ”یهای بازی لوسیوس میتوان به گرافیک خوب و همچنین Open World بودن بازی اشاره کرد که در کنار حجم نستبا کم آن لوسیوس را در کنار عناوین برجسته ژانر خود جای میدهد . اگر از علاقمندان به بازیهای ترسناک و ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی Lucius را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه کم حجم |
بازی Split Second Velocity
نام یکی از بازیهای ماشین سواری و مسابقه ای است که شباهت زیادی به سری بازیهای Burnout دارد و در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی Disney Interactive Studios برای پلتفرمهای مختلف منتشر شده است . در بازی Split Second Velocity باید با شرکت در مسابقات مختلف سعی کنید رقبا را با ضربه زدن به آنها از رده خارج کنید و پیروز مسابقه شوید .
بازی Split Second Velocity عنوانی با ریشه های Hollywoodـیست و هرچند مشخصا چیزی به نام داستان در بازی وجود ندارد، با یک Presentation منسجم روبه رو هستیم. بازی در قالب یک TV Show صورت میگیرد و رانندگان باید در این بازی از هر روشی برای سرگرم کردن بینندگان استفاده کنند . البته باید قبول کرد تلاش بیشتر از طرف سازنده برای درگیر کردن بازیباز با دنیای این برنامه تلوزیونی یک انتظار بیجا نیست .
بازی دارای ۱۲ اپیزود است که هر کدام شامل ۶ مسابقه میشود، هدف اصلی در هر مرحله کسب امتیاز کافیست تا اخرین Race که Elite نام دارد ازاد شود سپس با پیروزی در این قسمت وارد مراحل بعدی میشوید . شما در ابتدای هر اپیزود یک معرفی می بینید که اطلاعات کلی در مورد محیط، خصوصیات Mode ها و کلا هر چیزی که در این اپیزود با ان رو به رو خواهید شد را در اختیارتان میگذارد و حس یک شو تلویزیونی را به شما میدهد .برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

MAHDIGHADIMI

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2013
نوشته‌ها
503
لایک‌ها
385
محل سکونت
BANNED
دانلود Demo Fifa 13


250px-FIFA_13_Global_Cover.jpeg

لینک بازی در انجمن

پلتفرم : PC

Minimum System Requirements:
OS: Windows® XP / Vista / 7
Processor: Intel® Core™2 Duo 2.4Ghz
RAM: 2 GB
Graphics: 256 MB, Shader Model 3,
Radeon™ HD 2900 or GeForce® 8800 GT
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX® compatible
Hard Disk free space: 2.3GB


FIFA13_450x197.jpg

تیم های حاضر در این نسخه :

AC Milan
Arsenal
Borussia Dortmund
Juventus
Manchester City

Demo stadium
Manchester City’s Etihad Stadium


Download Links


Rapidshare
Part 1 Rapidshare
Part 2 Rapidshare
Part 3 Rapidshare


Uploaded.net
Part 1 Uploaded.net
Part 2 Uploaded.net
Part 3 Uploaded.net


or

Uploaded.net
Part1Part2Part3Part4Part5Part6Part7Part8Part9Part10Part11Part12

Rapidgator
Part1Part2Part3Part4Part5Part6Part7Part8Part9Part10Part11Part12

Zippyshare
Part1Part2Part3Part4Part5Part6Part7Part8Part9Part10Part11Part12

Rapidshare
Part1Part2Part3Part4Part5Part6Part7Part8Part9Part10Part11Part12

Pass :www.skidrowgames.net


حجم : 2.21GB

توضیحات : اگر احیانا تو اجرا پیغام Origin داد این کرک رو دانلود کنید درست میشه.
داداش این بازی رو که گذاشتی فکر نمی کنم کسی دانلود کنه خوب سایت های دیگه به صورت رایگان به جای دمو بازی بازی رو به صورت کامل و با کرک می ذارن از نظر من بازی های کاملو بذارید و نه دمو هاشونو
 

Dark Hero

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,096
لایک‌ها
370
محل سکونت
Shiraz
داداش این بازی رو که گذاشتی فکر نمی کنم کسی دانلود کنه خوب سایت های دیگه به صورت رایگان به جای دمو بازی بازی رو به صورت کامل و با کرک می ذارن از نظر من بازی های کاملو بذارید و نه دمو هاشونو
این پستی که شما کوت کردید مربوط به دو سال پیشه.که اون موقع تازه نسخه ی دموی این بازی اومده بود و نسخه ی کامل و کرکش شدش نیومده بود.وگرنه حتما نسخه کاملشو میذاشتم.
خب طبیعتا الان دیگه کسی دموش رو دانلود نمیکنه.
 
بالا