برگزیده های پرشین تولز

تاپیک مرجع دانلود بازیهای ویدوئی (قوانین در پست اول)

MAHDIGHADIMI

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2013
نوشته‌ها
503
لایک‌ها
385
محل سکونت
BANNED
این پستی که شما کوت کردید مربوط به دو سال پیشه.که اون موقع تازه نسخه ی دموی این بازی اومده بود و نسخه ی کامل و کرکش شدش نیومده بود.وگرنه حتما نسخه کاملشو میذاشتم.
خب طبیعتا الان دیگه کسی دموش رو دانلود نمیکنه.
ببخشید چون من وقتی وارد تاپیک می شم فقط پست اولشو می بینم اگه به درد خورد بقیشم می بینم اگه به درد نخورد می رم بیرون در هر صورت ممنون
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه کم حجم |


بازی Wanted Weapons of Fate نام یکی از بازیهای اکشن سوم شخص و تیراندازی است که از روی فیلمی موفق با همین نام ساخته و توسط کمپانی Grin در سال ۲۰۰۹ برای کامپیوتر و پلتفرمها مختلف عرضه شد و امتیازهای قابل قبولی را از سایتهای بررسی بازی دریافت کرد . ویزلی کراس پسر جوانی است که به تازگی به عضویت گروهی از قاتلان حرفه ای پیوسته و قابلیت های ویژه ای دارد ویزلی در دوران نوزادی در حالی که مادرش او رادر بغل داشت به کمک پدرش سعی در فرار از دست گروهی از قاتلان فرانسوی دارد که قصد جان انها را دارند زیرا انها خودشان عضو همان گروهی هستند که پسرشان بعدها عضوش می شود وطی یک درگیری این قاتلان قصد جان انها را می کنند انها پس از مدتی موفق به فرار می شوند اما **** این گروه در اخرین لحظه با یک تک تیر انداز مادر ویزلی را از پا در می اورد پدرش هم او را برداشته و پا به فرار می گذارد.حال که ویزلی یک جوان بزرگ و تنومند شده میفهمد که چه کسی مادرش را کشته و در صدد کشتن او برمی اید.بازی مثل Gears of War از سیستم سنگر گیری استفاده میکنه. اوایل میتونید فقط سنگر بگیرید و شلیک کنید و از یک سنگر به سنگر دیگری برید یا با چاقو دشمن را که پشت سنگر هست بکشید اما پس از گذراندن چند مرحله میتونید گلوله رو کات دار شلیک کنید یا وقتی از سنگری به سنگر دیگر می روید صحنه آهسته میکنید و دشمنان را راحت می زنید. اما این ها را مفتی انجام نمی دهید با کشتن هر کس یک دایره قرمز د ر بالای صفحه پر می شود که نشان دهنده ی آدرنالین است و برای کات دار زدن یک آدرنالین(دایره) و برای صحنه آهسته رفتن دو آدرنالین مصرف می شود.
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه بدون نیاز به نصب |
بازی Need for Speed: Most Wanted نام یکی از بهترین نسخه های سری بازیهای نیدفوراسپید است که در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی قدرتمند EA برای PS2 و کامپیوتر عرضه شد و توانست امتیاز قابل توجهی از سایتهای بررسی بازی دریافت کند . بازی Need for Speed: Most Wanted داستان راننده ای را روایت میکند که در یک مسابقه ماشین سواری غیر قانونی توسط پلیس دستگیر میشود و ماشین او توقیف میشود و همین امر موجب سقوط رتبه او به پله پانزدهم در میان راننده های برتر شهر میشود . او برای بازپس گیری جایگاه خود باید تک تک رقیبان خود را پشت سر بگذارد و با شکست اولین نفر لیست خود را به عنوان برترین راننده معرفی کند .
بازی Need for Speed: Most Wanted دارای تنوع بسیار خوبی در مسابقات است که شامل فرار از دست پلیس , پیروزی در مسابقات مختلف و نبرد با نفر اصلی لیست است که پس از پیروزی میتوانید ماشین او را بدست آورید و با تقویت آن در دیگر مسابقات بدرخشید . میان پرده های بازی نیدفوراسپید ماست وانتد از دیگر نکات جالب این بازی است که تلفیقی از واقعیت و انیمیشن را به تصویر میکشد که در نقاط مختلف بازی به خوبی داستان را روایت میکند . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین سواری و سری بازیهای نیدفوراسپید هستید فرصت دانلود بازی زیبای Need for Speed: Most Wanted را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Bound%20by%20Flame%20XBOX360-SPARE.jpg

بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که ....
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Outlast%20Whistleblower-RELOADED.jpg

امروز در این مطلب برای شما کاربران گرامی بازی اکشن و هیجان انگیز Outlast Whistleblower را قرار دادیم که امیدواریم از ان لذت ببرید.
توضیحات:
اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد. باتوجه به امنیت فوق العاده قوی پروتوکل ها، Waylon چندین هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همین خاطر گروهی از دانشمندان عالم را با دکترهای متخصص که عملیاتی خطرناک و آزمایشاتی بی قانون را اجرا می کنند دور خود جمع کرده تا آزمایشاتی را بر روی بیماران خود انجام دهد! بدین وسیله وی می خواهد روح بیماران بی گناه خود را آزمایش کند تا بتواند از طریق دانشی جدید از این محدوده ی حفاظت شده خارج شود و به دیدار خانواده ی خود از طریق روحش برود!
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Tesla%20Effect%20A%20Tex%20Murphy%20Adventure.jpg

نسخه کامل Tesla Effect A Tex Murphy Adventure-RELOADED
امروز برای شما کاربران گرامی بازی Tesla Effect A Tex Murphy Adventure را قرار داده ایم که ششمین نسخه از سری بازی های Tex Murphy می باشد که توسط Atlus برای کامپیوتر منتشر شده است . استودیو مطرح Big Finish Games که کار توسعه این بازی را بر عهده داشته سعی کرده که یک اثر ماجراجویی دیگر به همراه داستانی گیرا و جذاب تولید کند به این دلیل که در تمامی سری های Tex Murphy داستان سرایی موضوعات آن از اصلی ترین عامل موفقیت این بازی بوده و آنها نیز به این دلیل توانستند IP خود را به عنوان یکی از برترین بازی های سبک کاراگاهی مطرح کنند ، تعامل بسیار عالی در گیم پلی ، استفاده از بهترین عناصر در بازی ، حضور شخصیت های بزرگ و … از دیگر ویژگی های این سری است ، اما ویژگی دیگری نیز که بسیار حائز اهمیت بوده گرافیک خیره کننده و تحسین برانگیز آن است که همه شگفت زده خواهد کرد به طوری که به سختی می توان نمونه آن را در دیگر بازی ها با چنین سبکی پیدا نمود.
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
T.E.C.3001.jpg

در این بازی شما هدایت ربات های قوی و قدرتمندی را بر عهده دارید که این رباط ها در فضا به جمع اوری انرژی برای بشریت هستند.این بازی از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار بوده و موسیقی پس زمینه زیبایی را هم دارا می باشد.این بازی از 41 مرحله برخوردار است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.شما می توانید همینک این بازی را از سایت هلودانلود ، دریافت نمایید.
ادامه مطلب + دانلود
 

peachdl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
135
لایک‌ها
13
Full-Mojo-Rampage-Logo.jpg

Full.Mojo.Rampage-TiNYiSO
Full Mojo Rampage یک بازی هیجان انگیز در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال 2013 توسط overthetopgames تولید و منتشر شده است. این بازی در فضایی تخیلی و در جنگلی جادویی دنبال میشود. هدف اصلی شما در این بازی پیدا کردن اشیاء جادویی و نابودی دشمنان و شیاطین است. دراین میان دوستانی دارید که هرگاه واقعا به کمک احتیاج داشته باشید، شما را یاری خواهند کرد.
ادامه مطلب + دانلود
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه فشرده Black Box |

Hitman Absolution نسخه پنجم از سری بازی های هیتمن در سبک اکشن سوم شخص است که در سال ۲۰۱۲ توسط استودیو IO Interactive ساخته و توسط Square Enix برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 عرضه شده است . بلاخره بعد از وقفه طولانی استودیو بازی IO Interactive تصمیم گرفت تا نسخه پنج این سری از بازی های محبوب هیتمن را منتشر کند. این خبر از آن دسته از خبرهایی بود که باعث شوروشوق زیادی بین علاقمندان سری بازی های هیتمن و علل خصوص ژانر اکشن و مخفی کاری شد. بازی Hitman Absolution از نظر گرافیکی بسیار عالی شده است بگونه ای که در اوایل بازی وقتی که شما وارد یک محیط شلوغ میشود , جمعیت به بهترین شکل و بدون وجود اندکی افت فریم نمایش داده میشود. از دیگر تغییرات این نسخه میتوان به تغییر آهنگساز سری‌های قبلی هیتمن اشاره کرد.

داستان بازی Hitman Absolution از این قرار است که دشمن اصلی مامور ۴۷ در این نسخه فردی بنام Black Dexter و محوریت داستانی بازی حول فردی بنام ویکتوریا میچرخد. و همچنین فردی بنام دایانا که در نسخه های پیشین بود بر سر اتفاقی کشته میشود ولی قبل از کشته شدنش از ۴۷ میخواهد که از دختری بنام ویکتوریا که گفتیم داستان حول محور این شخص میچرخد مراقبت کند.یکی از برجسته ترین ویژگی های بازی, بخش آهنگسازی است که از روش نوینی استفاده شده است. آهنگسازی بازی Hitman Absolution به این صورت است که در هر لحظه آهنگ خاصی پخش میشود, مانند یه فیلم. مثلا اگر قسمتی از بازی اکشن شود موسیقی بازی تند تر و هیجانی تر میشود و اگر ترسناک و مرموز باشد موسیقی به صورت مرموز و زیبایی است. در کل بنا به هر کاری که انجام می دهد، قطعات عوض می شوند. پس اگر از علاقمندان به سری بازی های هیتمن هستید هم اکنون میتوانید آخرین نسخه منتشر شده بنام Hitman Absolution را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…



دانلود بازی Hitman Absolution برای کامپیوتر
 

yasinshoper

Registered User
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2010
نوشته‌ها
1,222
لایک‌ها
162
دانلود بازی The Amazing Spider-man 2 برای کامپیوتر نسخه بلک باکس

مرد عنکبوتی همیشه جزو شخصیت های محبوب و قهرمان داستان های کمیکی بوده است چه در دنیای سینما و چه در دنیای بازی ها طرفداران زیادی داشته است . اینبار با نسخه جدیدی از این مجموعه به بازار عرضه شده است . The Amazing Spider-man 2 نام عنوان جدید سری بازی های اسپایدر من است که به گفته سازندگانش تجربه ای جدید از مردعنکبوتی را برای طرفداران به تصویر می کشد .
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

فوتبالیستها نام یکی از کارتونهای بی نظیر و به یاد ماندنی است که چنیدن نسل مختلف را به خود علاقمند نگه داشته است و میتوان آنرا یکی از بهترین انیمه های ورزشی دانست که تاکنون ساخته شده است . بازی Captain Tsubasa نام نسخه ای از سری بازیهای فوتبالیستهاست که تاکنون نسخه های مختلف آن برای کنسولهای مختلف منتشر شده است و طرفداران زیادی درسرتاسر دنیا دارد . امروز جدیدترین نسخه سری بازیهای فوتبالیستها را برای کامپیوتر برای دانلود قرار دادیم که علاقمندان به این سری بازی بتوانند آنرا تجربه کنند . در بازی Captain Tsubasa شما کنترل تیم ملی ژاپن را بر عهده خواهید گرفت که راهس مسابقات جام جهانی شده اند و در این مسیر باید با تیمهای مختلفی روبرو شوند که بازیکنان سرشناسی دارند و کاپیتان سوباسو در راه رسیدن به جام بزرگ جهانی راه سختی را در پیش دارد .
همه کاراکترهای موجود در انیمه در بازی وجود دارند و عضو تیم ملی ژاپن هستند که میتوانید به همراه آنها اکثر حرکات خارق العاده ای که از آنان در انیمه مشاهده میکردید را پیاده کنید . گرافیک بازی در حد متوسط رو به پایینی قرار دارد و روی آن زیاد کار نشده است اما با این حال تجربه این بازی خالی از لطف نخواهد بود . اگر از علاقمندان به کارتون فوتبالیستها هستید فرصت دانلود بازی زیبای Captain Tsubasa را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

بازی The Longest Journey نام یکی از عنوانهای ماجراجویی و فکری است که بیشتر آنرا شبیه به یک فیلم میتوان دانست تا بازی . بازی The Longest Journey دنیایی ۲۰۰ ساله را به شما معرفی میکند که بر پایه دانش و تکنولوژی ساخته شده است . بازی داستان دختر ۱۸ ساله ای با نام April Ryan را روایت میکند که به ظاهر همانند دیگر همکلاسیهایش معمولی است . اما داستان از جایی شروع میشود که این دختر به جهانی راه پیدا میکند که متوجه میشود موازی با این جهان در حال گردش است و جهانی جادویی با مخلوقات عجیب و غریب به نظر میرسد . این دختر قدرت جا به جایی میان دنیای ما و این دنیای شگفت انگیز را داراست و به زودی متوجه میشود که محکوم در به پایان رساندن ماموریتی بزرگ است .
بازی The Longest Journey نسبت به زمان انتشار خود از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و بیش از ۱۵۰ لوکیشن با جزئیات بسیار بالا در بازی وجود دارد که میتواند در آنها به ماجراجویی بپردازید . از دیگر ویژگیهای بازی The Longest Journey میتوان به وجود معماهای متنوع در بازی اشاره کرد که بخش بزرگی از بازی را تشکیل میدهد و برای به پایان رساندن این عنوان بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی در انتظار شماست . اگر از علاقمندان به بازیهای ماجراجویی و فکری هستید فرصت دانلود بازی زیبای The Longest Journey را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo


| نسخه فشرده Black Box |
بازی Injustice: Gods Among Us نام یکی از جدیدنرین بازیهای مبارزه ای است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی قدرتمند Warner Bros منتشر شده است و در آن مجموعه کاملی از کاراکترهای محبوب دنیای DC Comics را خواهید یافت که هر کدام از آنها دارای توانییها و فنون خاصی هستند و قابلیت اجرای آن بر روی حریف را دارند . سیستم کلی مبارزات از آنچه در آخرین قسمت Mortal Kombat دیدیم پیروی می‌کند. با سه دکمه نمایی می‌توان ضربات ساده را به دشمن وارد آورد و با ترکیب آنها با دکمه‌های جهتی امکان اجرای حملات خاص‌تر وجود دارد. هر شخصیت کمتر از انگشتان دست حرکات ویژه دارد که در ترکیب با کمبوهای فوق‌العاده، عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کنند.
دکمه نمایی چهارم به قدرت‌های خاص هر کاراکتر اختصاص دارد. یکی از شخصیت‌ها قدرت فزاینده می‌یابد، دیگری سرعت سرسام‌آور، یکی سلامت از دست رفته‌اش را بازیابی می‌کند و دیگری سبک و سلاح مبارزه‌اش را تغییر می‌دهد. یک نوار قدرت نیز به سبک بیشتر این گونه بازی‌ها در گوشه تصویر قرار دارد که با استفاده از حملات ویژه یا دریافت آنها پر می‌شود. این نوار نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند. اولین استفاده از این نوار برای قدرتمندتر کردن حملات ویژه شخصیت است. پس از پر شدن کامل نوار نیز می‌توان حمله‌ای قدرتمندانه علیه دشمن اجرا کرد که در صورت عملی شدن مقدار زیادی از سلامت او را از بین می‌برد.
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| دوبله فارسی |
بازی Kabus 22 نام یکی از بازیهای ترسناک و ماجراجویی است که در سال ۲۰۰۲ توسط یکی از کمپانیهای ترکی روانه بازار شد و توانست عنوانی قابل قبول را از خود در این ژانر به جای بگذارد . بازی Kabus 22 داستان سال ۲۰۰۰ را روایت میکند . جایی که آداب و رسوم فرقه ای در استانبول باعث آزاد شدن هیولاهایی میشود که خونریزی بسیاری برپا میکنند و در حال از بین بردن مردم هستند و فضای ترسناک و تاریکی را بر شهر حاکم کرده اند . با دارای سه کاراکتر اصلی است که Demir و Ebru توسط لاحهای گرم و اسلحه های مختلف به هیولاها حمله ور میشوند و شخصیت مرموزی با نام Inzar میتواند از قدرت جادویی خود برای از بین بردن هیولاها کمک بگیرد .
بازی Kabus 22 با الهام از سری بازیهای رزیدنت اویل و سایلنت هیل ساخته شده است و دارای معماهای مختلفی است که گاه باید به دنبال کلید برای باز کردن درهای مختلف باشید و یا با استفاده از جا به جا کردن اشیا مسیر خود را باز کنید . دوربین بازی Kabus 22 همانند بازیهای ترسناک قدیمی دارای دوربین ایستا است و گرافیک قابل قبولی را نسبت به زمان انتشار خود داراست . از دیگر ویژگیهای بازی Kabus 22 میتوان به طراحی زیبا و دلهره آور محیطهای ترسناک اشاره کرد که هر لحظه در آنها باید منتظر پدیدار شدن موجودات عجیب و غریب باشید . اگر از علاقمندان به بازیهای ترسناک و ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی زیبای Kabus 22 را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo
murdered-soul-suspect-cover.jpg


| نسخه معتبر CODEX |

Murdered Soul Suspect یک بازی زیبا در سبک اکشن, ماجرایی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Airtight Games ساخته و توسط Square Enix برای پلتفرم های PS3 / PC / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE و PS4 عرضه شده است . اگر میخواهید یک بازی زیبا با داستانی جذاب و خلاقیت های بسیار را تجربه کنید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. داستان بازی Murdered Soul Suspect درباره ی کاراگاهی زبده بنام رونان اوکانر (Ronan O’Connor) است. کل اتفاقات داستانی بازی پس از مرگ رونان اتفاق میافتد. رونان در شهری بنام Salem زندگی میکند. بازی از جایی آغاز میشود که رونان در طی یک ماموریت وارد یک آپارتمان مرموز میشود و طی اتفاقی (که هدف اصلی شما در بازی است و باید آن را در طول بازی کشف کنید) و به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال مردن است و او خودش را در حال مردن میبیند. حالا رونان هیچ چیز را در مورد علت مرگش بیاد نمی آورد و میخواهد بداند که چه کسی و به چه علت او را کشته است.
داستان بازی پیچیدگی ها خاص خود را داراست و این موضوع و تلاش اوکانر برای یافتن پاسخ هایش باعث می شود که با یکی از غنی ترین داستان های بازی های ویدیویی روبرو باشیم. در نگاه اول داستان بازی کمی کلیشه ای به نظر می رسد اما TLoU نشان داد که از یک داستان کلیشه ای هم می توان داستان غنی ساخت و احتمالا این موضوع در مورد Murdered Soul Suspect نیز صدق می کند. در کنار داستان جالب بازی گیم پلی نقش های خاصی را ایفا می کند که بدون این نقش ها داستان بازی نیز جذابیت خاصی نخواهد داشت. در M:SS رونان تنها نیست بلکه روح های انسان های دیگر و روح های شیطانی نیز حضور دارند. تمایل روح ها شیطانی برای از بین بردن رونان به ماجرا های قبل از مرگ او ارتباط نزدیکی دارد. رونان برای نابود کردن روح های شیطانی نمی تواند از درگیری های تن به تن استفاده کند و تنها راه نابود کردن روح های شیطانی نابود کردن آن ها از پشت سر است. یکی از نقش های اصلی گیم پلی بازی استنباط های پیچیده ی رونان است که به بازی زیبایی خاصی داده است.

برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 

sia@

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2014
نوشته‌ها
936
لایک‌ها
290
محل سکونت
کرمانشاه
سلام بزرگوار لینکی از گرز اوو وار موجود هست واسه پی سی؟؟؟دو سه تا ازش تو بازار پیدا کردم ولی نصب نشد
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo


بازی WWE Smackdown vs Raw را نام یکی از محبوبترین بازیهای شبیه سازی کشتی کج است که تاکنون نسخه های مختلفی از آن برای پتلفرمهای مختلف ساخته و توسط کمپانی قدرتمند THQ روانه بازار شده است . بازی WWE Smackdown vs Raw 2009 نام آخرین نسخه از این سری بازیهاست که برای کنسول PS2 عرضه شد و با تغییرات گرافیکی و طبیعی تر شدن حرکات و گیم پلی توانست به فروش خوبی روی کنسولهای مختلف دست پیدا کند . در این بازی شما میتوانید با انتخاب کاراکترهای محبوب خود در مسابقات کشتی کج در غالب مسابقات مختلف به جنگ حریفان بروید و سعی کنید آنها را شکست دهید . از دیگر ویژگیهای سری بازی WWE Smackdown vs Raw میتوان به بخش تک نفره و داستانی آن اشاره کرد که همانند مسابقات مختلف و واقعی کشتی کج, درگیری و حادثه هایی میان آنها رخ میدهد و مسابقات مختلفی را در چهارچوبهای مختلف برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد میکند که در این بازی میتوانید با انتخاب کاراکتر محبوب خود وارد بخش تک نفره شوید و سعی کنید در مسابقات مختلف قهرمان شوید .
از ویژگیهای بازی WWE Smackdown vs Raw 2009 میتوان به گرافیک بسیار خوب آن و طراحی عالی کاراکترهای معروف دنیای کشتی کج و همچنین صحنه و موزیک ورود آنها به رینگ است که کاملا منطبق با واقیعت است و بسیار طبیعی به نظر میرسد . همه حرکتهای تمام کننده و دیگر ضربات مختلف که برای هر کدام از کاراکترها منحصر به فرد است در بازی شبیه سازی شده و همه چیز برای یک مبرازه تمام عیار محیاست . اگر از علاقمندان به کشتی کج هستید فرصت دانلود بازی زیبای WWE Smackdown vs Raw 2009 را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

| نسخه کم حجم |
سری بازیهای Burnout را میتوان یکی از بهترین عنوانهای ماشین سواری دانست که تاکنون نسخه های مختلفی از آن برای پلتفرمهای مختلف عرضه شده است . بازی Burnout Paradise:The Ultimate Box نام آخرین نسخه از سری بازیهای برن اوت است که در سال ۲۰۰۹ برای کامپیوتر عرضه شد و با ورود به سبک Open World و ایجاد خلاقیت و نوآوریهای فراوان توانست تبدیل به یکی از بهترین بازیهای ماشین سواری شود . در بازی Burnout Paradise:The Ultimate Box شما در نقش راننده ای ظاهر میشوید که باید سعی کنید با عبور از مسابقات و چالشهای مختلف و بدست آوردن گواهینامه بین المللی تبدیل به یکی از بهترین راننده ها در جهان شوید . از نکات مثبت بازی Burnout Paradise:The Ultimate Box میتوان به وجود مسابقات و چالشهای متنوع در بازی اشاره کرد که با پیشروی در بازی سخت و سخت تر میشود .
از دیگر ویژگیهای بازی Burnout Paradise:The Ultimate Box میتوان به هیجان و طراحی فوق العاده تصادفات در آن اشاره کرد . به طوری که در صورت برخورد ماشین و تصادف به صورت صحنه آهسته تکه تکه شدن اجزای ماشین به شکل عالی به تصویر کشیده میشود . مایشنهای مختلفی در بازی طراحی شده است که با پیشروی در بازی به ماشینهای پر قدرت و پر سرعت دسترسی پیدا خواهید کرد که هیجان بازی را چند برابر میکند . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی زیبای Burnout Paradise:The Ultimate Box را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…


 

topgun

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2008
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
6
محل سکونت
تهران
بازی مورتال کمبت چدید نیومده؟
 

mohammadsj

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
36
محل سکونت
Google's Zoo

The Saboteur یک بازی زیبا در سبک اکشن, ماجرایی است که در سال ۲۰۰۹ توسط Pandemic Studios ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360 / PC عرضه شده است . در این پست تصمیم داریم تا بازی معروف خرابکار که محدوده ی داستانی آن در زمانی جنگ جهانی دوم است را برای شما عزیزان بر روی سایت قرار دهیم. درست است بازی در زمان جنگ جهانی دوم است ولی به اتفاقات جنگ هیچ ربطی ندارد و بازی دارای داستان مخصوص به خود است. اتفاقات بازی The Saboteur در سال ۱۹۴۰ و در شهر پاریس اتفاق میافتد و شخصیت اصلی بازی فردی بنام Sean Devlin که راننده مسابقات اتومبیل رانی ایرلندی است. او تصمیم میگیرد که در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کند ولی یک راننده آلمانی که از توانایی های شون در رانندگی با خبر است چرخ های شون را پنچر میکند و همین امر باعث عصبانیت شون میشود و او تصمیم میگیرد در آخر مسابقه به همراه دوستش جولز, ماشین این راننده آلمانی را نابود سازد. اما همین کار باعث می شود تا آلمانی ها آن ها را دستگیر کنند، در بازجویی هایی که از آن ها صورت می گیرد دوست شون کشته می شود، شون که از این بایت بسیار ناراحت می شود تصمیم می گیرد که نازی ها را نابود کند اما راهی که در آن قدم گذاشته است بسیار خطرناک است.
برای دانلود بازی به لینک زیر مراجعه نمایید…

 
بالا