برگزیده های پرشین تولز

اسکوتر (موتور سیکلت) هوندا دیو (50cc (Dio

m.miladalikhani

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
679
لایک‌ها
3
موتور سیکلت 50 سی سی هوندا دو زمانه ساخت ژاپن بسیار کم مصرف(ظرفیت 5 لیتری باک برای 3 بار دور زدن تهران کافیست) کارکرده بسیار تمیز به رنگ نقره ای.نرم تر از این کلاس و این سری موتور سیکلت نخواهید دید.
سیستم انجین=دو زمانه
دارای استارت+هندل پایی
ساساد آتوماتیک
دارای آمپر بنزین
دارای صندوقچه ی بزرگ و جا دار زیر زین
دارای جای مخصوص برای کیسه های خرید(پلاستیک-کیف های تبلیغاتی و ...)در جلوی رکاب(جلوی پاها آویز میشه)
قابلت نصب سبد که به طور فابریک همراهشون هست ولی موتور های ما سبد ندارن اگه کسی خواست میتونیم واسش سفارش بدیم.قیمتشم چندان بالا نیست(نسبت به قیمت موتور)سبد جلوی موتور روی قاب جلو و به شاصی پیچ و مهره میشه اگه توی تصویر هم نگاه کنید جای پیچ ها رو روی قاب جلو میبینید.
موجودی فعلا 2 عدد

فروخته شد.ختم تایپیک

 
Last edited:

هستی

همکاربازنشسته
تاریخ عضویت
12 آپریل 2007
نوشته‌ها
3,887
لایک‌ها
708
سن
35
محل سکونت
My Dreams
سلام
لطفاً قوانين رو مطالعه کنيد: قوانين فعاليت و خريد و فروش در بخش
تاپيک شما به منظور اجراي قانون عکس، (با نام کاربري پرشين تولز، آدرس فروم و تاريخ کنار کالا) بسته شد و تا زماني که يک عکس با اين مشخصات براي من به‌صورت پيام خصوصي ارسال کنيد، تاپيک شما باز نخواهد شد. (نام کاربري به صورت تايپ روي عکس قبول نيست)
اول عکس تهيه کنيد بعد تاپيک بزنيد!!!
در صورت ايجاد مجدد همين تاپيک بدون رعايت قوانين، با شما برخورد خواهد شد.
(نريد از کارتن خالي عکس بگيريد! حداقل يه چيزايي از کالا مشخص باشه!)
و بعد از باز شدن تاپيک عکس ها رو توي پست اول قرار بديد.
ممنونم
 

m.miladalikhani

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
679
لایک‌ها
3
شماره داره؟ سند داره ؟تهران تحویل میدی؟
:D دوست عزیز این موتورها از لحاظ قانونی هم گروه موتورگازی(براوو)ها و دوچرخه ها محسوب میشه.فقط یه برگه با اعتبار 2 ماهه ترخیص از پارکینگ دارن.سند واسه اینا صادر نمیشه.شماره گذاری هم نمیشن.هر جا هم شنفتی برگه سبز دارن بدون که دروغ محض گفتن خدمتتون.چون در همه جای کشور فقط و فقط واسه اینا برگه ی ترخیص حالا از پارکینگ یا گمرک یا انبار و... صادر میشه که رنگ کاغذش سبز هست.ومثل برگه سبز ماشین یا موتور های ساخت داخل نیست.تحویل فقط در اهواز امکان پذیره.میتونید تشریف بیارید و با قطار با خودتون ببریدش.در صورت توافق با قطار واستون ارسال میشه(یا اتوبوس)با هزینه ی خریدار.ولی معمولا این جور کالاها حضوری تحویل داده بشن بهتره.که خدایی ناکرده مشکلی پیش نیاد.
 

m.miladalikhani

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
679
لایک‌ها
3
Dadashi male manam hanuz mojoode,chera akkhe:mad::mad:

Sent from my HTC ChaCha A810e using Tapatalk 2
:D:Dدوست من هیچ کس با نگاه کردن فکر نمیکنه اصلا این موتور ها راه برن.اکثرا فکر میکنن اسباب بازی پلاستیکیه!:Dمقصر اونا نیستن.خوب ندیدن از نزدیک.من خودم دیدم توو شهرمون اهواز با اینا کیف میزنن(میدزدن)چون کوچیکه و بدنش قاب پلاستیکی داره تا میگی 1 میلیون همه میگن چه خبرهههههههههههههههههههههههههه ولی میرن بازار موتور چینی میدن دسشون هندا 125 سی دی آی ساخت ایران دوچرخ 1750 تومن.چیزی نمیگن فقط میگن میارزه و اعتراض نمیکنن.الان یک موتور تمام ژاپنی و اصلی مثل اینا همش ژاپنی باشه هندا ویو اصلی دست دوم 3 میلیون خورده ای من نمیدونم این چشه که اینقدر میزنن تو سرش.تازه کلی مزایا نسبت به اونا داره!!مردم ما همه چیز رو با چشم میبینن(فقط میبینن)همین نمیدونم کی بود از قدیما میگفت عقل آدمیزاد به چشمشه:D:D:D
 

mohammadali19

Registered User
تاریخ عضویت
21 فوریه 2009
نوشته‌ها
1,386
لایک‌ها
119
قيمت با اين وضع ارز مناسبه
البته چون اهوازي جاي تخفيف هم داره
معمولا موتور امارت تو جنوب ارزونتره
خوب بفروشي
 

m.miladalikhani

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
679
لایک‌ها
3
قيمت با اين وضع ارز مناسبه
البته چون اهوازي جاي تخفيف هم داره
معمولا موتور امارت تو جنوب ارزونتره
خوب بفروشي
ممنون عزیز.قابلتون رو نداره موتور مال امارات نیستش.ولی موتور هم داریم که از امارات اومده.این شایعاتی که میپیچه توی آحاد جامعه که هاااااااااااای جنوب همه چیز ارزون از امارات و دبی فراوونه توی خوزستان و ....اینا...باید عرض کنم بنانسبتتون این چیزا در حد همون باد معدست.خرید فروش اجناس تقریبا شغل خود منه و همجنین فامیلم.والاه از این خبر ها نیستش که ما مفت بخریم 2 زار بیایم اینجا میلیونی بفروشیم.....دلیلی هم نداره چون ما اهواز هستیم تخفیف بدیم ایرانسل که نیستیم زارت زورت تخفیف و طرح ویژه فصلی بدیم.همین قیمتی هم که زدم مفت هستش.چون که میری بازار یه موتور 125 سی دی آی بنانسبت تخ......یی میدن دستت ساخت چین تماما چینی فروشنده زر میزنه میگه قطعات ساخت تایوان و تایلنده مونتاژ داخل!!!! بگزریم میپرسی قیمت؟!!!!میگه 1750 هزار تومان+بیمه ی اجباری 120 هزار تومانی!!!!!!من موندم این امت حماسه ساز ما جرءات دارن به اون فروشنده هم بگن برای فلااااااااااااان دلیل شما هزار تومن تخفیف بده!بینم 500 تا تک تومن کم میکنه واستون!!!!!ما موتور کل ژپن آگهی میکنیم طرف ور میداره میگه چون فلان جایی جای تخفیف داره!!!نه که نداره....ولی نه ازون تخفیف ها!!!که طرف بر میگرده یه چیزی میگه نصف خرید خودمون.....شما ناراحت نشی یه وختااااا!!!آخه بعضی از دوستان خیال میکنن ما اینا رو از توو رودخونه یا خلیج فارس با قلاب به جای ماهی اشتباهی گرفتیم!:D
 

ali 14007

Registered User
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
600
لایک‌ها
58
محل سکونت
IRAN

m.miladalikhani

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
679
لایک‌ها
3
upppppp
واسه هم استانی
داداش واسه تابستون بخوایم موجود دارید؟
مرسی.قول نمیدم که یه وخ خدایی ناکرده بد قولی نشه ناراحتی پیش نیاد.ولی احتمال زیاد داشته باشیم.فعلا یه مشکی یک نقره ای به این قیمت که توو پست اول ذکر شده و یک نقره ای دیگه به قیمت 600 تومن موجوده.بازم هست منتهی باید دید اوضاع چطور میشه.میدونی که چی میگم!؟شرایط روز به روز از هر نظر داره تغییر میکنه.شما کجا تشریف داری؟میتونی حضوری تحویل بگیری؟
 

الهه.آتش

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2012
نوشته‌ها
4,764
لایک‌ها
2,386
از لحاظ قانونی تردد با اینا تو شهر مجازه؟یعنی پلیس رراهنمایی یا نیروی انتةامی نمیتونه موتور رو به علت نداشتن پلاک توقیف کنه؟
 

m.miladalikhani

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
679
لایک‌ها
3
از لحاظ قانونی تردد با اینا تو شهر مجازه؟یعنی پلیس رراهنمایی یا نیروی انتةامی نمیتونه موتور رو به علت نداشتن پلاک توقیف کنه؟
توی شهر من(اهواز)اولاش کار نداشتن بعدش که زیاد شدن گرفتنشون یه مدت سفت و سخت شروع شد.بعد یه مدت گذشت یه سری از همون موتور های توقیف شده آزاد شدن(با صدور برگه)الانم وضعیتشون معلق هستش.معمولا کاری ندارن مگر اینکه طرح بگیر بگبر بیاد که چند وقت یه بار توی اهواز هست همیشه که همه ی موتور ها نه فقط این رو میگیرنوباید وضعیتشو توی شهر و یا محل سکونت خودتون بررسی کنید.من در این زمینه اطلاعی ندارم فقط اهواز رو میدونم چه طوریه.جاهای دیگه رو نمیدونم.خودتون میتونید تحقیق کنیدمن هم در این مورد هیچ مسئولیتی بعد از فروش نمیپذیرم و همه چیز مربوط و به عهده ی خریداره و من به هیچ عنوان توی حوادث و اتفاقات و رخداد های بعد از فروش و واگذاری هیچ دخلی ندارم و نخواهم داشت.ولی عمدتا این موتور ها هم خانواده ی موتور گازی های قدیمی هستن(براوو و نیرو محرکه یا اگه قدیمی باشی پژو و رکس هم به خاطر دارید)که آبی رنگ بودن.اونا هم دوزمانه و گازی و بدون دنده و همچنین بدون پلاک وسند و همینطور 50 سی سی بودن که اینا هم همین طورن.فقط ظاهرشون متفاوت هستش که باید خریدار تحقیق کنه.
 
Last edited:

الهه.آتش

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2012
نوشته‌ها
4,764
لایک‌ها
2,386
توی شهر من(اهواز)اولاش کار نداشتن بعدش که زیاد شدن گرفتنشون یه مدت سفت و سخت شروع شد.بعد یه مدت گذشت یه سری از همون موتور های توقیف شده آزاد شدن(با صدور برگه)الانم وضعیتشون معلق هستش.معمولا کاری ندارن مگر اینکه طرح بگیر بگبر بیاد که چند وقت یه بار توی اهواز هست همیشه که همه ی موتور ها نه فقط این رو میگیرنوباید وضعیتشو توی شهر و یا محل سکونت خودتون بررسی کنید.من در این زمینه اطلاعی ندارم فقط اهواز رو میدونم چه طوریه.جاهای دیگه رو نمیدونم.خودتون میتونید تحقیق کنیدمن هم در این مورد هیچ مسئولیتی بعد از فروش نمیپذیرم و همه چیز مربوط و به عهده ی خریداره و من به هیچ عنوان توی حوادث و اتفاقات و رخداد های بعد از فروش و واگذاری هیچ دخلی ندارم و نخواهم داشت.ولی عمدتا این موتور ها هم خانواده ی موتور گازی های قدیمی هستن(براوو و نیرو محرکه یا اگه قدیمی باشی پژو و رکس هم به خاطر دارید)که آبی رنگ بودن.اونا هم دوزمانه و گازی و بدون دنده و همچنین بدون پلاک وسند و همینطور 50 سی سی بودن که اینا هم همین طورن.فقط ظاهرشون متفاوت هستش که باید خریدار تحقیق کنه.

ببخشید من این مدل رو با یه مدل دیگه اشتباه گرفتم
پست ویرایش شد
 
Last edited:

m.miladalikhani

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
679
لایک‌ها
3
راستش قیمت خیلی بالاست جوری که من تحقیق کردم اینجور موتورها قطعاتوشن تقریبا نایاب و خیلی گرون هست و همینطور تعمیرکارشون هم خیلی کمه
العان میشه یه هوندای 125 سی سی دست دوم تمیز با 500 گرفت با مدارک کامل
من فکر نمیکنم اینجوری که شما میگی باشه.اون 125 یی که عرض کردید با مدارک کامل صفرش 1750 هستش چطور و روی چه حسابی دست دوش 500؟!!!!!!!عقل من قد نمیده.بعدش اون 125 اگه صفرش هم بخوایم با این مقایسه کنیم اصلا قابل قیاس با این موتور ژاپنی نیستش.کیفیت ساخت کارخونه هندای ژاپن معرف حضور همه هست و نیازی به تعریف من نوعی نداره و هر کسی که 1 مثقال مغز متفکر داشته باشه متوجه میشه که موتور های 125 ساخت داخل به ترتیب کیفیت از راست به چپ(آزما-ارشیا-تکتاز-تیزرو-و.......پرند و چرند و همسال هم)اصلا قابل مقایسه با هندای ژاپن از هر نظر نیست.در ضمن مصرف وحشتناک پایین این موتور رو اصلا نمیتونید با هیچ موتوری توی ایران مقایسه کنید.و در ادامه ی صحبتتون اون مدارکی که ازش صحبت میکینید؟!!!یه کم فکر کن بعد کلمات رو تایپ کن اون مدارک جز دردسر و هزینه و خرج سالیانه هیچی عایدت نمیکنه.به عنوان مثال بیمه نامه که باید سالی 120 هزار تومن پول نقد بدی دست بیمه ی عزیز بابت موتور به قول شما 500 تومنی(توجه کنید 120 تومن سالی بابت 500 تومن اجباری)پلاکش که برات جز جریمه هیچ چیز نداره و نخواهد داشت.این یکی دو تا دلیل دیگه حوصله ی تایپ ندارم دستم خسته شده.در مورد قطعات و تعمیر کار.به هیچ عنوااااااااااااااان تاکید میکنم به هیچ عنوااااااااااان قطعاتش از قطعات سایر موتور ها گرون تر نیست بلکه ارزون تر هم هست چند مورد به قیمت روز مثال میزنم.قاب های بقل پایین رکاب 8 هزار تومن(قاب های یه موتور قاب دار مثل ویو های جترو یا پیشرو اصلا گیر نمیاد اگه بشکنه باید به هزار بدبختی جور کنی اگه گیر بیاد خدا تومن بخری)لاستیک هندا 125 35 هزار تومن(به علاوه ی هزینه ی تیوپ که 10 یا 8 تومن هستش) لاستیک موتور های ما 18 هزار تومن تیوپ لیس(بدون تیوپ)که لاستیک مرغوووووب و درجه یک هستش که فکر نمیکنم لاستیک 125 اصلا تیوپ لیس وجود داشته باشه.رینگ پیستون اصل ژاپن ساخت خود کارخونه ی هندا تاکید میکنم ساخت خود کارخونه ی هندا ژاپنی اصل 12 هزار تومن.سیلندر اصل ژاپن ساخت شرکت هندا 45 هزار تومن.(((((((((((فکر نمیکنم سیلندر پیستون 125 اینقدرا باشه تا اون جایی که من اطلاع دارم رینگ پیستون 125 27 هزار تومن هستش))))))))بلبرینگ میل لنگ(شاتون)اصل ژاپن ساخت خود کارخونه ی هندا یک جفت 30 تومن.(هر عدد 15 تومن)که فکر نمیکنم بلبرینگ ژاپنی جایی با این قیمت واسه 125 پیدا کنید!!!این موتور استارت داره که اکثر 125 هاا ندارن اون معدود برند هایی که هم نصب کردن زیرش زاییدن چون اصلا 125 سی دی آی سیستمش با استارت جور در نمیاد اینم خارج از عریضه گفتم.در مورد تعمیرش هم خود بنده که اتفاقا هیچ سر رشته ای از میکانیکی نداشتم و حتی دوچرخه ی خودمم بلد نبودم تعمیر کنم الان روزی 3 یا 4 تا از اینا باز میکنم انجین هاشون رو تیکه تیکه میکنم (جهت جنرال سرویس)فقط و فقط یک بار جرات به خرج دادم و خودم دست به آچار شدم و الان خودم متخصص شدم.در کل اونایی که میکانیک هستن میفهمن این جمله رو(در عین پیچیدگی چنان سادگی درون اجزا و نحوه ی مونتاژشون میبینی که فقط 1 ساعت فکر میکنی بالا سر انجین تیکه تیکه شدش)با ابتدایی ترین روش ممکن با دوام ترین و بهترین سیستم رو دارن.که دیگه این یه مورد رو واستون موجه میدونم چرا که شاید واقعا اون جایی که شما هستی اصلا کسی بلد نباشه دست به اینا بزنه!!!!!و در نهایت دوست عزیز خسته شدم از تایپ خلاصه تر بهت بگم تویی که دنبال مدارک و دنگ و فنگ و موتور پلاک دار و این صحبت ها هستی بهتره بری دنبال همون موتور های بی کیفیت ساخت داخل که وقتی سرشون میشینی کمر درد و گردن درد میگیری اینا بدردت نمیخوره.چرا که خیلی کیفیت داره خدایی نکرده کیفیت زده میشی اینو برادرانه بهت گفتم.
 
بالا