برگزیده های پرشین تولز

افزایش رایگان فالو و لایک اینستاگرام افزایش لایک فیسبوک و بازدید سایت و....

sinaazizi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 می 2014
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
11
سن
26
ابتدا به این لینک بروید » youlike

با یک ایمیل حقیقی ثبت نام کنید ، نگران نباشید این سایت ایمیل شما را به کسی نمی دهد و تبلیغات و اسپم هم نمی فرستد.
برای ثبت نام هم نام و رمز و ایمیل را داده و بر روی لینک ثبت نهایی که به ایمیل شما فرستاده می شود بروید و آن را فعال کنید.
پس از آن در صفحه در سمت چپ روی FaceBook likes کمی با ماوس ایستاده تا تنظیمات با نماد چرخ دنده نمایان شود و بر روی آن کلیک کنید و صقحه فیس بوک خود را لینک دهید و مطمئن شوید در انتها پیغام Success! را نشان داد. حال دوباره روی چرخ دنده فیس بوک کلیک کنید تا صفحه Manage ظاهر گردد. برای آن یک payout انتخاب کنید. این عدد برای هر لایک صفحه به همان مقدار از امتیاز شما کم می کند. امتیاز اولیه شما که تمام شد از ادامه آموزش نحوه بدست آوردن امتیاز توضیح داده شده است ولی برای پی اوت اگر عدد بیشتری انتخاب کنید امتیاز شما سریع تمام می شود و اگر کم بگذارید لایک ها کم انجام می شود و ممکن است روزی یک لایک بگیرید! پس عددی میانه بگذارید.

در آخر و پس از ثبت نهایی بر روی Facebook likes بروید و صفحاتی که دوست دارید را لایک کنید، و به شما Point می دهد و بر اساس آن لینک شما را هم به بقیه نشان می دهد تا لایک کنند. پس هرچه بیشتر لایک کنید امتیاز شما بیشتر شده و شما را لایک می کنند.
در مورد Point ها باید بگویم که هر صفحه یک Point خاصی دارد که سازنده آن در این سایت آن را تعیین می کند همانند چیزی که در بخش Payout صفحه خودتان تنظیم کرده بودید، شما هم در تنظیمات بخش Facebook likes می توانید امتیاز صفحه خود را تغییر دهید، حال این امتیاز به چه کاری می آید؟! وقتی شما برای صفحه خود امتیاز کمتری انتخاب کنید در انتهای لیستی قرار می گیرد که برای بقیه نشان داده می شود و اگر امتیاز بیشتری را انتخاب کنید در ابتدای لیست بوده ولی از امتیاز کل شما بیشتر کم می شود! حال بهتر است امتیازی میانه به بالا برای خود انتخاب کنید یا صفحات زیادی را لایک کنید تا امتیاز بیشتری بدست بیاورید.
(داخل پرانتز هم متذکر شوم که شما بعد از این کارها می توانید در فیس بوک و پروفایل خودتان همه آن صفحات را Unlike کنید
;3small1.gif
و همچنین از سرویس های دیگه مانند Instgram یرای گرفتن لایک های بیشتر می تونید استفاده کنید! کافیه یه اکانت برای اون درست کنید.)
از ویژگی های این سایت نیاز به داشتن افزونه HTTPS Every where هست چون صفحات فیس بوک را بدون گواهی SSL باز می کند ؛ که می توانید بر روی لینکی که دادم کلیک کرده و بر روی کروم یا موزیلا نصب و استفاده کنید. از خوبی های آن هم محیط آسان و بدون دردسر و باگ کمتر می باشد. در ضمن این سایت به ازای هر 20 لایک شما در یک روز 150 امتیاز هم می
دهد.
موفق باشید هرگونه سوال داشتید در همین تاپیک اعلام کنید
 

PG co

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2013
نوشته‌ها
519
لایک‌ها
660
مختصر و مفید توضیح بده ببینم حرف حسابت چیه
 

villasite

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2015
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
5
سن
34
متشکرم ازتون ممنون
 

fireonline

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
96
لایک‌ها
15
سن
32
وقت تلف کردنه
 
بالا