سلام
من یه بسته ی 10 گیگ شبانه هفته ی پیش ثبت کردم، پیام تایید بسته اومد و 1000 تومان هم از حساب من کم شد. توی کدهای دستوری هم چک کردم (با توجه به پیشینه ی خراب ایرانسل و معروف بودنش به دزدی من همیشه چندین بار دقیق همه چیزو چک میکنم) و بسته ظاهرا ثبت شده بود. پس با خیال راحت اون شب بیش از 5 گیگ دانلود کردم. اما صبح که پا شدم و دوباره چک کردم با کمال تعجب دیدم از حجم اینترنت معمولی من کم شده و نه از اینترنت شبانه! پس با خدمات ایرانسل تماس گرفتم و اونها گفتن باید توی سایت مشکل رو ثبت کنی. منم توی سایت ثبت کردم و بعد از یک هفته امروز بالاخره جواب دادن! جوابشون هم دقیقا این هست:
"طبق بررسي انجام شده کسر اعتبار از بسته افزابشي مطابق با تعرفه مصوب و بر اساس کارکرد مي باشد و مشترک مصرف تعرفه عادي اينترنت نداشته است"
من نمیفهمم منظورشون چیه، احساس میکنم میخوان بپیچونن! کلا من حس میکنم ایرانسل بابت هر شکایتی که کارمندانش بتونن از بازگشت اعتبار به حساب مشترک جلوگیری کنن یه پورسانت بهشون میده چون تا حالا ندیدم یه نفر توی ایرانسل کار کسی رو راه بندازه. اسم کم شدن اعتبار و این چیزها که میاد صداشون میلرزه، انگار برگشت اعتبار به حساب مشتری به جونشون وصله!
چه غلطی بود من کردم رفتم اینترنت ایرانسل گرفتم، مثل چی پشیمونم که اینبار هم به ایرانسل اعتماد کردم. بیش از 20 هزار تومان من ضرر کردم و ایرانسل هم اصلا پاسخگو نیست.
با این شرایط دوستان چی پیشنهاد میکنن، آیا راهی هست که بشه از ایرانسل شکایت کرد؟ آیا بازم پیگیری کنم یا ولش کنم، چون من هر بار که به خدماتش زنگ میزنم بیش از 10 دقیقه معطلم میکنن که خودش کلی هزینه داره، چون من با همراه اول که رو گوشیم هست زنگ میزنم و نمیتونم سیمکارتم رو خارج کنم و از ایرانسل که شاید تماس با خدماتش رایگان باشه استفاده کنم.
من یه بسته ی 10 گیگ شبانه هفته ی پیش ثبت کردم، پیام تایید بسته اومد و 1000 تومان هم از حساب من کم شد. توی کدهای دستوری هم چک کردم (با توجه به پیشینه ی خراب ایرانسل و معروف بودنش به دزدی من همیشه چندین بار دقیق همه چیزو چک میکنم) و بسته ظاهرا ثبت شده بود. پس با خیال راحت اون شب بیش از 5 گیگ دانلود کردم. اما صبح که پا شدم و دوباره چک کردم با کمال تعجب دیدم از حجم اینترنت معمولی من کم شده و نه از اینترنت شبانه! پس با خدمات ایرانسل تماس گرفتم و اونها گفتن باید توی سایت مشکل رو ثبت کنی. منم توی سایت ثبت کردم و بعد از یک هفته امروز بالاخره جواب دادن! جوابشون هم دقیقا این هست:
"طبق بررسي انجام شده کسر اعتبار از بسته افزابشي مطابق با تعرفه مصوب و بر اساس کارکرد مي باشد و مشترک مصرف تعرفه عادي اينترنت نداشته است"
من نمیفهمم منظورشون چیه، احساس میکنم میخوان بپیچونن! کلا من حس میکنم ایرانسل بابت هر شکایتی که کارمندانش بتونن از بازگشت اعتبار به حساب مشترک جلوگیری کنن یه پورسانت بهشون میده چون تا حالا ندیدم یه نفر توی ایرانسل کار کسی رو راه بندازه. اسم کم شدن اعتبار و این چیزها که میاد صداشون میلرزه، انگار برگشت اعتبار به حساب مشتری به جونشون وصله!
چه غلطی بود من کردم رفتم اینترنت ایرانسل گرفتم، مثل چی پشیمونم که اینبار هم به ایرانسل اعتماد کردم. بیش از 20 هزار تومان من ضرر کردم و ایرانسل هم اصلا پاسخگو نیست.
با این شرایط دوستان چی پیشنهاد میکنن، آیا راهی هست که بشه از ایرانسل شکایت کرد؟ آیا بازم پیگیری کنم یا ولش کنم، چون من هر بار که به خدماتش زنگ میزنم بیش از 10 دقیقه معطلم میکنن که خودش کلی هزینه داره، چون من با همراه اول که رو گوشیم هست زنگ میزنم و نمیتونم سیمکارتم رو خارج کنم و از ایرانسل که شاید تماس با خدماتش رایگان باشه استفاده کنم.