برگزیده های پرشین تولز

جدید ترین روش کسب درآمد از اینترنت

part8

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
ppl.gif


جدید ترین روش کسب درآمد از اینترنت:

حتمن تا به حال به روش های مختلف کسب درآمد در اینترنت برخورد کرده و یا در آنها کار کرده اید؛ اما هیچ کدام از آنها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. ممکن است شما نیز مثل من روشهای پرداخت در ازای کلیک را آزموده باشید و اگر سایت مربوطه خارجی بوده به شما پرداخت نکرده و اگر ایرانی بوده یا بعد از مدتی محو شده و یا با بهانه تراشی های واهی، شما را از سیستم بیرون انداخته! شاید هم بازاریابی مشارکتی برای فروش محصولات فلان سایت را امتحان کرده باشید و بعد از مدتی به این نتیجه رسیده باشید که حتا پول اینترنت تان هم در نمی آید!!
به هر حال شما می توانید همین امروز با این روشهای قدیمی خداحافظی کنید و وارد جدید ترین روش کسب درآمد از طریق اینترنت در جهان امروز شوید. روشی که اسپانسر آن کمپانی های غول جهان مثل نایک، تیسوت، جنرال موتورز، اچ پی، اپل و... هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر


کلیک کنید
 
Last edited:

Viruser

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2009
نوشته‌ها
619
لایک‌ها
25
اینقدر عجله داشت حتی رو حتا نوشت!!

کارش از همین شرکت هرمیاست خبریم از اینتل و اپل و اینا نیست

بیخود وقتتونو سر وبلاگ مزخرفش تلف نکنید
 

part8

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
اینقدر عجله داشت حتی رو حتا نوشت!!

کارش از همین شرکت هرمیاست خبریم از اینتل و اپل و اینا نیست

بیخود وقتتونو سر وبلاگ مزخرفش تلف نکنید



دوست عزیز، نوشتن "حتا" به خاطر عجله نبود، به خاطر رسم الخط پیشنهادی شاملوی عزیز بود. کما اینکه من حتا اسم دوستم را نیز مرتضا می نویسم. به هر حال از این ملانقطی (که الان حتمن فکر می کنی که ملا لغتی درسته و من حتمن را هم اشتباه نوشته ام!) بگذریم و بپردازیم به اصل قضیه. شما چه طور با خواندن مطلب کوتاه من و بدون تحقیق و جستجو در اینترنت به این نتیجه رسیدی که "از همین شرکت هرمیاست"؟ من مطمئنم که شما حتا وبلاگ رو هم نخوندی چه برسه به جستجو در اینترنت و دیدن موفقیتهای این سیستم در جذب افرادی از کشورهای آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریفایی. و دلیل این اطمینانم هم این است که اصلا اینتل جزو اسپانسرهای این سایت نیست!
مثلا دست کم می توانستی به سایت business at home بروی و سوابق این سیستم را ببینی و یا حداقل به سایت زیر بروی و ببینی که نظر افرادی از کانادا، امریکا، نیجریه و حتا آفریقای جنوبی در مورد این سیستم چیه؟
http://businessinuk.edublogs.org/20...nd-earn-200000-in-leadadvertisers-com/#more-3
به هر حال دوست من زود قضاوت کردن کار انسانهای خردمند نیست. شاد باشی
 
Last edited:

Sashi24

کاربر فعال درآمد اینترنتی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,320
لایک‌ها
227
سن
32
محل سکونت
Chabhar Free Zone
نمي دونم اسم سايت leadadvertisers رو شنيديد يا نه؟ اين يك برنامه ي در آمدزايي فوق العاده منطقيه كه الان توي سايت هاي work from home همه ميگن اين بهترينه. به راحتي عضوش ميشيد و طي چند ماه حد اقل 200 ميليون تومن درمياريد تازه تو ايران ميشه با شبكه ي شتاب باهاش كار كرد.
چرا بايد در ptc ها عضو شويد و به دريافت چند cent براي کليک کردن قناعت کنيد در حالي که با LeadAdvertisers بسيار راحت تر مي توانيد روزي صدها هزار تومان در حساب بانکي عضو شتابتان داشته باشيد؟!
به جز يه ذره تبليغ اول كار روي فقط شش نفر، ديگه لازم نيست كار خاصي كنيد! براي اينكه متوجه بشيد چه قدر همه چيزش منطقيه، طرز كار و روش عضويتشو توي اين آدرس ببينيد:


http://poolopale.blogsky.com
http://poolopolo.mihanblog.com
http://poolopolo.persianblog.ir

فرصت رو از دست نديد!
10 هزار بزاریم بیشتر پولدار میشیم ؟
 
بالا