برگزیده های پرشین تولز

دانستنی های تغذیه و گفتگو در مورد **** های غذایی مختلف

Arsun

Guest
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2005
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
ممنون از راهنماییتون.
ولی من چون ورزش میکنم امروز لبم ترک برداشت و حال خوبی نداشتم.
نتونستم.
قبل از شنا من چی بخورم بهتره ؟که انرزی داشته باشم و سنگین نباشه و وزنم با فعالیت کم بشه کم بشه!!
ممنون از محبت شما
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
جام جم آنلاين: مطالعات زیادی نشان داده اند که چای موهبتی برای سلامت قلب و عروق محسوب می شود اما بر اساس تحقیقات جدید افزودن شیر به آن این فوائد را خنثی می کند.

علت این امر وجود پروتئین هایی در شیر به نام کازئین است که باچای تداخل می کند و غلظت کاتچین چای را کاهش می دهد. کاتچین ، فلاونوئیدی است که اثرات حفاظت بخش چای در باربر بیماری قلبی به وجود آن ارتباط دارد.
مطالعات بسیار زیادی نشان داده اند که چای در برابر بیماری قلبی اثر حفاظت بخش دارد.

به گفته محققان کم بودن وقوع حمله قلبی در برخی قسمت های آسیا به همین اثر چای مربوط می شود در حالیکه درانگلستان چای چنین تاثیری را اعمال نمی کند.

محققان این مطالعه تفاوت فوق را ناشی ازافزودن شیر به چای در انگلیس می دانند.

به گفته این محققان چای سیاه به میزان قابل ملاحظه ای توانایی اتساع عروق را افزایش می دهد اما وقتی شیر به آن اضافه می شود اثر بیولوژِیک چای کاملا مخدوش می شود.

با آزمایشات بیشتر در موش آزمایشگاهی مشخص شد که چای باعث اتساع عروق خونی می شود اما افزودن شیر این اثر را از بین می برد.

بنابراین توصیه محققان این است که چای را بدون شیر بنوشید. شیر علاوه بر بی اثر کردن اثر چای بر اتساع عروق ، اثرات آنتی اکسیدانی و شاید ضد سرطانی این نوشیدنی مفید را نیز خنثی می کند.
 

bizinetman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2005
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
2
امـروزه تـمـرین های ورزشی و **** های غذایی مختلفـی وجـود دارد و ایـن کـار مـا را دشـوارتر کرده است. زیرا نـمی دانیم که کدامیک از این برنامه ها نتیجه دلـخـواه را بـه مــا می دهد. افـراد آگاه و مطلع زیادی وجود دارند که بـشما تـوصیه کنند چـگـونـه به اهدافتان برسید. اما بهتر است که از چند اصل مـهــم در دنیای بدنسازی مانند " كربوهیدرات ها دشـمـن سـلامتی" نیـز آگـاه شـویـد. اگـر چه در طول زمان این باور تـغیـیـر یافته و اصلاح شده است و مردم دوباره از این ماده مغذی در **** های غذاییشان استفاده می کنند. پس بـه ایـن عـقــاید و باور ها اعتقاد نداشته باشید چـون پیشرفتتان کندتر شده و حـتـی مـمـکن اسـت صـدمـاتــی نیز متحمل شوید.
اولین عقیده: برنامه دوستتان برای شما نتیجه ای مشابه خواهد داشت.
این تصوری بسیار متداول بین بدنسازان است که دائماً از دوستان ورزشکارشان در مورد برنامه ها و **** های غذاییشان پرس و جو می کنند. و فکر می کنند که اگر آنها هم همان راه را پیش بگیرند، نتیجه ای مشابه و یکسان دارد.البته ممکن است خیلی هم دور از واقعیت نباشد.
ممکن است برنامه بسیار خوبی بوده باشد و شما حتی نتایج مثبتی هم ار آن بگیرید، اما به یاد داشته باشید که شرایط جسمی و روحی هر انسانی متفاوت است. و عکس العمل بدن شما در مقابل تمرینات مختلف شبیه به دوستتان نیست. پس بهترین کار این است که ابتدا نیاز های بدن خود را تشحیص داده و بعد تمریناتی مناسب برای آن انجام دهید. ممکن است تعداد دفعات تکرار هر تمرین را کاهش یا افزایش دهید و به این صورت برنامه متفاوتی خواهید داشت. مهم این است که بهترین برنامه را که مناسب شماست به کار گیرید.
دومین عقیده: نیازی نیست تمرینات پا انجام دهید.
این روزها وقتی به باشگاه می روید به نظر می رسد که همه در حال کار کردن روی بازوهایشان هستند و کسی روی ران و پاهایش کار نمی کند. معمولاً آقایان از تمرینات پا صرف نظر می کنند و بیشتر روی بالاتنه شان کار می کنند. آن ها تصور می کنند که وقتی صبح ها می دوند و یا هنگام دوچرخه سواری به اندازه کافی روی پاهایشان کار کرده اند.
واقعیت این است که کار کردن روی پاهایتان باعث رشد بالاتنه تان نیز خواهد شد. عضله های پا بسیار بزرگ هستند، و زمانی که تحریک می شوند مقدار زیادی تستوسترون (اولین هورمون آنابولیسم مخصوص رشد عضله ها) در بدن ترشح می کنند. بنابراین شما می توانید حتی در روز هایی که روی بالاتنه تان کار نمی کنید به آنها فایده برسانید.
همچنین، داشتن پائین تنه ای قوی برای ادامه تمریناتتان بسیار لازم است. و اگر نه، مثل اینمی ماند که بخواهید خانه ای بدون پایه یا فونداسیون بسازید. پس تمرین پا را نادیده نگرفته و عقب نیندازید.
سومین عقیده: انجام حرکات بالا برنده ضربان قلب بصورت سبك به مدت یک ساعت، بهترین راه برای سوزاندن چربی در بدن است.
بسیاری از مردم هنوز باور دارند که بهترین راه برای سوزاندن چربی های بدن، یک جلسه انجام حرکات بالا برنده ضربان قلب است. البته این صحیح است که با بالا بردن ضربان قلب، بدن کالری های چربی بیشتری می سوزاند، اما مهمتر از آن مقدار کلی کالری هایی است که سوزانده اید. زمانی که شما تمریناتی انجام می دهید که با فاصله زمانی ضربان قلب را بالا می برد، مقدار کالری هایی که در هر دقیقه می سوزانید بیشتر از زمانی است که ضربان قلبتان پائین است. اما این وضعیت را نمی توانید خیلی ادامه دهید، و باید وقفه ای بین این تمرینات بیندازید. و مقدار کالری که در هر یک از این دوره ها می سوزانید تقریباً یکسان است. اما مزیت آن این است که تمرین با وقفه زمانی باعث می شود بدن شما مقدار قابل توجهی کالری بعد از اتمام تمریناتتان بسوزاند. این به آن معنی است که شما بعد از تمرین همچنان کالری می سوزانید و بنابراین مقدار کلی کالری های سوزانده شده در روز بالاتر خواهد رفت. و این باعث خواهد شد که وزن بیشتری کم کنید. تمرینات بالا برنده ضربان قلب با وقفه زمانی به حفظ بافت های ماهیچه ای نیز کمک میکند. در حالیکه اگر وقفه ای بین این تمرینات وجود نداشته باشد و مدت زمان آن بالا باشد، ممکن است باعث از بین رفتن ماهیچه ها شود. چیز مهمی که باید در خاطر دشته باشید این است که شما نمی توانید این تمرینات را هر روزه انجام دهید. و باید زمانبندی مشخصی برای این تمرینات داشته باشید. این تمرینات باید حداکثر ۲۰ دقیقه طول بکشد تا بدنتان بتواند از ذخیره ی چربی خود استفاده کند. در ۲۰ دقیقه اول ممکن است فقط کربوهیدرات هایی که در ساعات اخیر مصرف کرده اید را بسوزانید. برای بالا بردن تمریناتتان می توانید با تمرینات کوتاه مدت ۶ تا ۱۰ دقیقه ای هم میزان سوزاندن چربی هایتان و هم سلامتی خود را افزایش دهید.
چهارمین عقیده: برای ساختن عضله باید مقدار زیادی پروتئین استفاده کنید.
هر چه پروتئین بیشتری بخورید، عضله های بیشتری خواهید ساخت، درست است؟ خیر صحیح نیست.
بدن شما فقط میزان مشخصی پروتئین در روز نیاز دارد. زمانی که شما بیش از نیازش به او پروتئین برسانید، به همان ترتیب کربوهیدرات ها و کالری های چربی بیشتری تولید خواهد شد. پروتئین ها از بین خواهند رفت و مقداری از آن دفع می شود و مقداری دیگر نیز به چربی تبدیل خواهد شد و به عنوان منبع تولید انرژی بدن استفاده می شوند. نیاز به پروتئین ۲/۱ تا ۵/۱ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است. این مقدار مطمئناً نیاز بدن شما را برای ساخت عضله های جدید برطرف خواهد کرد. به جای خوردن پروتئین، بهتر است در **** غذایی خود از مقدار بیشتری کربوهیدرات استفاده کنید زیرا آن ها بهترین منابع انرژی برای ساخت بافت های عضلانی در بدن هستند.

www.fat.ir
 

bizinetman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2005
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
2
اين روزها اغلب مردم از اضافه وزن شكايت دارند و همه جا صحبت از رژيم غذايي و كاهش وزن است به ويژه در ميهماني ها. شايد جالب باشد بدانيد كه مهم ترين عامل افزايش وزن، خوردن مواد غذايي مختلف بين وعده هاي اصلي غذا است.
هنگامي كه فرد حوصله اش سر مي رود و يا خسته مي شود مي خواهد اين حالت را با خوردن مواد غذايي چرب و شيرين از بين ببرد. اما با عمل به ۸ توصيه مي توانيد در بين وعده هاي اصلي غذا، خوراكي مصرف كنيد و در عين حال چاق هم نشويد:
۱- بين وعده هاي اصلي غذا دندانهاي خود را مسواك كنيد. اگر مسواك در دسترس نبود از نخ و يا دهان شويه استفاده كنيد. باور كنيد كه پس از مسواك كردن ديگر ميلي به خوردن غذا نخواهيد داشت.
۲- وعده هاي اصلي غذا را حذف نكنيد. حذف صبحانه؛ ناهار و يا شام؛ شما را گرسنه تر خواهد كرد. هنگامي كه وعده هاي اصلي را حذف مي كنيد بدنتان به جاي چربي، عضله مي سوزاند.
۳- مقادير زيادي آب بنوشيد. در بسياري از مواقع مغز شما تشنگي را با گرسنگي اشتباه مي گيرد. هر وقت احساس گرسنگي كرديد آب بنوشيد. چند ليوان آب گرسنگي را كاملا برطرف خواهد كرد.
۴- وقتي گرسنه شديد مخلوطي از ماست و ميوه تهيه كنيد و بخوريد.
۵- به جاي شكلات و آب نبات، آجيل خام و به ويژه كشمش بخوريد. همواره در جيب و كيف خود تنقلات بدون نمك داشته باشيد.
۶- يك ليوان چاي گياهي همراه با دارچين، ميخك و يا يك برش ليموترش بنوشيد.
۷- بيكار بودن و جلوي تلويزيون نشستن شما را گرسنه مي كند به همين دليل همواره خود را با انجام كاري سرگرم كنيد حتي اگر نتيجه اين كار، بيهوده باشد.
۸- بو كردن يك ماده غذايي خوشمزه گرسنگي شما را برطرف مي كند. حتي مي توانيد از شامپو و صابوني استفاده كنيد كه حاوي اسانس مواد غذايي هستند.

www.fat.ir
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
جزئيات سبدغذايي مطلوب ايرانيان​

بررسي‌ها نشان مي‌دهد، نيمي از مردم كشور از نظر تامين سلامت تغذيه‌اي دچار مشكل‌ هستند. برپايه تازه ترين آمارها اگرچه تنها 20 درصد افراد ايراني، انرژي و پروتئين كافي دريافت نمي‌كنند ولي 50 درصد همين افراد دچار كمبود ريزمغذي ها هستند و 30 درصد هم از گرسنگي سلولي رنج مي‌برند. متخصصان تغذيه اين امر را ناشي از دانش كم و ناآگاهي عمومي در زمينه تغذيه صحيح مي دانند و از مدت‌ها قبل بر تدوين و ارائه سبد مطلوب غذايي در كشور تاكيد داشتند. دكتر مظهري رييس انجمن تغذيه ايران در زمينه ارائه سبد غذايي از سوي وزارت بهداشت بیان داشت در بسياري از مواقع ما مي دانيم كه خيلي از مواد غذايي خوب هستند اما استفاده از اين چيزهاي خوب بستگي به سازگاري طعم آنها با ذائقه مان و قيمتشان با جيبمان دارد. دكتر مظهري با تاكيد بر اينكه در بحث تغذيه مسئله فرهنگ سازي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، مي‌افزايد: تغذيه خوب آن است كه 50 ماده حياتي را دربر داشته باشد و در اين ميان منابع غذايي نيست كه اهميت دارد، بلكه مهم محتواي غذا از نظر وجود ريزمغذي هاست تا بدن تمام مواد مورد نيازش را دريافت كند و در اين ميان تعادل و تنوع مواد غذايي بايد مورد نظر قرار گيرد.
وي با بيان اينكه هدف ما براي سلامت تغذيه در‌ ‌جامعه اين است كه مواد مغذي را از سبد به سفره و از سفره به تك‌تك افراد خانوار‌ ‌برسانيم، خاطرنشان مي‌كند:‌البته اين سبد مطلوب غذايي ارائه شده يك پيشنهاد است و هركس مي تواند با توجه به امكانات مالي و عادت هاي غذايي كه دارد از اين سبد استفاده كند و در اين صورت مطمئن باشد كه دچار كمبود ريزمغذي‌ها و گرسنگي سلولي و افت توان روحي و جسمي نمي‌شود.



الگوي غذايي ايرانيان نامناسب است​
آمارهاي انستيتو تحقيقات تغذيه نشانگر آن است كه مصرف مواد قندي و چربي در ايرانيان بيش از حد نياز است و اين در حالي است كه مصرف مواد غذايي مفيدي‌ ‌چون شير، لبنيات، ميوه، سبزيجات و گوشت سفيد كمتر از حد توصيه شده است‌. ‌ مثلا بر اساس اين آمار مقدار مصرف سيب زميني براي هر نفر ايراني 68 گرم در روز است در حالي كه ميزان مورد نياز‌ 70 ‌گرم است؛ همچنين ميزان مناسب برنج مصرفي براي هر نفر در روز 100 گرم است در حالي‌ ‌كه هر ايراني روزانه 110 گرم برنج مصرف مي‌كند‌. ‌ اما از سوي ديگر محققان مصرف روزانه 280 گرم سبزي و 260 گرم ميوه را براي افراد الزامي مي دانند در حاليكه هر ايراني روزانه 218 گرم سبزي و 202 گرم ميوه مصرف مي‌كنند . اين آمار همچنين بيانگر آن است كه ميزان مصرف مجموع گوشت قرمز و سفيد در‌ ‌كشور 39 گرم است در حالي كه اين ميزان بايد به ترتيب 48 و 50 گرم باشد .در اين ميان فاصله مصرف شير و لبنيات ما هم از ميزان استاندارد آن تفاوتي نسبتا چشمگير دارد. ميزان مصرف شير و لبنيات بايد روزانه 225 تا 240 گرم باشد در حالي كه هم اكنون 139 گرم در روز‌ ‌است. همچنين هر ايراني روزانه 59 گرم شكر مصرف مي‌كند در حالي كه استاندارد 40 تا 50 گرم در روز است‌.

تمايل به تنوع هرچه بيشتر​

نظر به اينكه همه گروه‌هاي غذايي حاوي مقادير فراواني از مواد مغذي متنوع هستند، بنابراين همه آنها به‌نحوي بايد در رژيم‌ غذايي روزانه گنجانده شوند. چنانچه فردي اين‌ گروه‌هاي متنوع غذايي را در رژيم روزانه‌اش بگنجاند، مي‌تواند از كسب همه مواد مغذي، ويتامين‌ها و املاح و كلسيم و پروتئين مورد نياز بدن خود اطمينان حاصل كند و در عين حال از بسياري از بيماري‌ها كه منشا آن سوءتغذيه است به‌دور باشد. به‌عنوان مثال كسي كه از انواع ماهي‌ها و غذاهاي دريايي به ميزان كافي استفاده مي‌كند، خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي را كاهش داده است.
 

persiankitty013

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2008
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
سن
43
محل سکونت
Iran
سلام
من قدم 160 و وزنم 70
هر روز هم باشگاه میرم و **** دارم (**** اتکینز)
لطفا" به من دارو یا ورزشی معرفی کنید که خیلی سریع وزن کم کنم
موهامم بریزه مشکلی نیست

فقط نصیحتم نکنید:)
مرسی از همکاریتون
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
**** دکتر اتکینز را فقط یک ماه پیروی کنید.
یک مکمل خوب هم برای شما که تاثیرش در کنترل اشتهاست Garsinia Plus می باشد، می توانید آن را به مدت 2 ماه مصرف کنید.
بعد از این که به وزن ایده آل رسیدید باید یک برنامه ی نگهداری Maintenance داشته باشید. (وزن ایده آل شما اگر مونث هستید50 و اگر مذکر هستید 5/57 کیلوگرم است)
ضمنا برنامه ی تحرک و نرمش سبک را هم فراموش نکنید. (روزی حداقل نیم ساعت)
موفق باشید.
 

persiankitty013

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2008
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
سن
43
محل سکونت
Iran
خیلی ممنون از پاسختون
این مکمل و از کجا تهیه کنم؟
داروخانه نداشت
 

persiankitty013

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2008
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
سن
43
محل سکونت
Iran
در ضمن کسی میدونه نوار تشخیص لیپولیز و از کجا میشه تهیه کرد؟
ممنون
 

yekta

Registered User
تاریخ عضویت
18 جولای 2005
نوشته‌ها
663
لایک‌ها
51
محل سکونت
تهران
نوار تشخیص کتوز رو میتونی از خیابان ولیعصر پائین تر از جمهوری تهیخ کنی .تو مغازه هائی که لوازم آزمایشگاهی
دارن می تونی پیداش کنی .
من آلمانیش رو پیدا کردم 150 تائی به قیمت 8500 تومان .
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
یکی از دوستان چند وقت پیش سوالی رو پرسیده بودند از طریق PM ای که به بنده داده بودن و ترجیح دادم که پاسخش رو در اینجا مطرح کنم:
سلام :D

یه سوال , یجا گفتید :
باید سعی کنید عادات غذا خوردن تان را تغییر بدهید نه این که صرفا **** کم کالری بگیرید چون در این صورت هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و کاهش وزن برای شما پایدار نخواهد بود.

من نفهمیدم :wacko: یعنی چی , عادت خذا خوردن رو تغییر بدید ؟
من نوع بدنم مزومرف هست , یعنی اگه فعالیت کنم وزن کم میکنم , اگه نکنم سریع چاق میشم !!
میخوام بدونم اگه من فعالیت هوازی کنم , و گیاهخواری رو شروع کنم , تاثیری داره ؟ :f34r:

بله، عادات بد غذایی زیادی وجود دارد که اولین کاری که باید انجام دهیم این است که این عادت های نامطلوب زو ترک کنیم. قبل از پرداختن دقیق تر به پاسخ جمله ای کلیدی و عمیق رو از برتراند راسل براتون نقل می کنم:

"عادت و شهوت ما را نفوذ ناپذیر کرده و نمی گذارد حقایق تازه در ما رخنه کند!"

جمله ی بسیار حکیمانه ای است و باید حسابی در آن دقیق شد. (اگر دقت کنید جنبه های رفتاری و روانشناسی گسترده ای را در بر می گیرد)

اما در مورد رفتارهای تغذیه ای:
امروزه در پروتکول های تغذیه ای سازمان های بهداشت جهانی اصلاحات رفتاری یا Modification Behaviour در صدر برنامه ها قرار دارد و علتش هم روشن است، چون اگر عادت غلط تغییر نکند همه چیز بر می گردد سر جای قبل و تمام هزینه ها دود شده و به آسمان می رود.

حالا لیست تعدادی از عادت های غلط رو در غذا خوردن عرض می کنم تا ببینید ما هم دچار این عادت ها هستیم یا نه؟ :

- تند تند و با عجله غذا خوردن (در تمام وعده ها)

- شب ها دیر شام خوردن (ساعت 11 شب یا دیر تر!)

- شام ها رو بسیار چرب و سنگین خوردن (پیتزا+ سیب زمینی+ نوشابه... یا غذاهای چرب دیگر)

- کرارا وسط غذا آب یا نوشیدنی سرد خوردن.

- ریزه خواری در طول شبانه روز.

- عدم مصرف سالاد یا میوه حات و به جای آن خوردن انواع تنقلاتی که اغلب پر کالری هم هستند (مثل چیپس)

- حذف وعده ی صبحانه

- خوردن در مواقعی که اصلا گرسنه نیستیم

- و .....


در نتیجه: برای آن که کاهش وزن پایدار و با ثباتی داشته باشیم حتما اول باید سعی کنیم عادت های نادرست خود را کنار گذاشته و به جای آن عادات صحیح را جایگزین کنیم.

با آرزوی توفیق
-
 
Last edited:

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
البته سوال این دوست مون بخش دیگری هم داشت:

ما اصطلاحا بدنی رو می گوییم مزومورف که حجم عضلانی بیشتری دارد و شاید بهتر باشد بگوییم حد واسط بین تیپ نرم یا فربه (= اندومورف) و تیپ لاغر (= اکتومورف) است. آن بحثی که شما مطرح کردید که اگر فعالیت کنید خوب وزن کم می کنید و اگر نه چاق می شوید نشان دهنده ی کارکرد خوب متابولیسم و سوخت و ساز بدن شماست، به اضافه ی این که سن جوانی هم دخیل است و شما در شرایط کنونی خوب می توانید وزن را کنترل کنید ولی هر چه سن بالاتر می رود به دنبال آن متابولیسم بدن کاهش می یابد و نیاز های فیزیولوژیک هم کم می شود برای همین فکر نکنید که همیشه وضع همین جوری است! اگر عادات غذا خوردن ما درست نباشد و تحرک کافی هم نداشته باشیم و مجموعا به اصطلاح Life Style خوبی نداشته باشیم، دیگر نمی توانیم به آسانی امروز وزن کم کنیم!
 
Last edited:

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
خیلی ممنون از پاسختون
این مکمل و از کجا تهیه کنم؟
داروخانه نداشت

مکملی رو که عرض کردم محصول کمپانی معظم FOREVER LIVING PRODUCT امریکا است که خیلی کم یاب هست.( هر چند جوینده یابنده است!) اما می توانید اون رو از طریق دوستان و آشایانی که حارج هستند هم سفارش دهید تا برای شما بیاورند یا ارسال کنند.
 

foreverliving

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
مکملی رو که عرض کردم محصول کمپانی معظم FOREVER LIVING PRODUCT امریکا است که خیلی کم یاب هست.( هر چند جوینده یابنده است!) اما می توانید اون رو از طریق دوستان و آشایانی که حارج هستند هم سفارش دهید تا برای شما بیاورند یا ارسال کنند.


سلام، من در ایران هستم و می تونم این مکمل و دیگر محصولات Forever رو براتون تهیه کنم، در صورت تمایل با من در تماس باشید:
[email protected]

در آدرس زیر بروشور تمامی محصولات Forever به فارسی هست، دعوت می کنم از این سایت دیدن کنید:

http://www.aloevera.blogfa.com
 

mehdidj

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2006
نوشته‌ها
1,190
لایک‌ها
14
محل سکونت
Iran
**** دکتر اتکینز را فقط یک ماه پیروی کنید.
یک مکمل خوب هم برای شما که تاثیرش در کنترل اشتهاست Garsinia Plus می باشد، می توانید آن را به مدت 2 ماه مصرف کنید.
بعد از این که به وزن ایده آل رسیدید باید یک برنامه ی نگهداری Maintenance داشته باشید. (وزن ایده آل شما اگر مونث هستید50 و اگر مذکر هستید 5/57 کیلوگرم است)
ضمنا برنامه ی تحرک و نرمش سبک را هم فراموش نکنید. (روزی حداقل نیم ساعت)
موفق باشید.

سلام ..:)


برنامه نگهدارنده رو باید تا کی ؟ نگه داشت ؟
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
سلام ..:)


برنامه نگهدارنده رو باید تا کی ؟ نگه داشت ؟

درود فراوان بر مهدی عزیز!

چه عجب این تاپیک بعد از مدت ها از زیر خاک در اومد!
برنامه‌ی نگهدارنده رو معمولا چند ماهی ادامه می دهند و بعد که قدری منجر به تثبیت عادت غذایی شد نتیجه‌ی مورد نظر کسب می شود و در نهایت باید در نظر داشت که ناپرهیزی مکرر می تواند کل زحمات را بر باد دهد.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
سلام، من در ایران هستم و می تونم این مکمل و دیگر محصولات Forever رو براتون تهیه کنم، در صورت تمایل با من در تماس باشید:
[email protected]

در آدرس زیر بروشور تمامی محصولات Forever به فارسی هست، دعوت می کنم از این سایت دیدن کنید:

http://www.aloevera.blogfa.com

من کاملا این محصولات رو می شناسم.

واقعا آلوئه ورا یک گیاه خارق العاده است که شاید بشه گفت بی نظیره. به عنوان مثال، در کتاب های رفرنس گفته شده ویتامین B12 یا کوبال امین سورس حیوانی داره و در گیاهان وجود نداره، اما آلوئه ورا گیاهی است که B12 هم داره!!

تازه در کشور ما دارن می فهمن که این گیاه چه خواصی داره و شرکت های دارویی من جمله باریج اسانس روش دارن کار می کنن، چون اثر بخشی خیلی بالایی داره و مطمئنا برای سرمایه گذاری خیلی ارزشمنده.
 

foreverliving

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
من کاملا این محصولات رو می شناسم.

واقعا آلوئه ورا یک گیاه خارق العاده است که شاید بشه گفت بی نظیره. به عنوان مثال، در کتاب های رفرنس گفته شده ویتامین B12 یا کوبال امین سورس حیوانی داره و در گیاهان وجود نداره، اما آلوئه ورا گیاهی است که B12 هم داره!!

تازه در کشور ما دارن می فهمن که این گیاه چه خواصی داره و شرکت های دارویی من جمله باریج اسانس روش دارن کار می کنن، چون اثر بخشی خیلی بالایی داره و مطمئنا برای سرمایه گذاری خیلی ارزشمنده.


خیلی خوبه که شما آلوئه ورا و محصولات ارزشمند Forever رو می شناسید و اطلاعات کاملی در این مورد دارید.

برای سفارش محصولات می تونید با من تماس بگیرید:
[email protected]
 

am1r

Registered User
تاریخ عضویت
12 مارس 2009
نوشته‌ها
90
لایک‌ها
0
سلام دوستان من برنامه غذایی میخواستم سن آخرای 17 وزن 63 قد 184 دوماه هم هست که بدنسازی کار میکنم مکمل meso-tech هم مصرف میکنم


ممنون;)
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
سلام دوستان من برنامه غذایی میخواستم سن آخرای 17 وزن 63 قد 184 دوماه هم هست که بدنسازی کار میکنم مکمل meso-tech هم مصرف میکنم


ممنون;)

وزن شما نسبت به سن و قدتون کمه، اگر جثه‌ی متوسطی داشته باشید باید حدودا 75 کیلوگرم باشید. مکملی رو که گفتید نمی شناسم و نمی دونم ترکیباتش چیه.

البته این تاپیک مرکز مشاوره‌ی تغذیه نیست و صرفا می شه چند تا advice داد ، چون ارائه‌ی برنامه‌ی کامل عملا با توجه به این که خیلی وقت گیر هست، مقدور نیست.

بهترین کار رفتن نزد یک متخصص تغذیه‌ی کاربلد است تا مستقیما دستور غذایی رو از او بگیرید.
موفق باشید.
 
بالا