برگزیده های پرشین تولز

روش هاي مختلف كرك كردن جنيون و اصل كردن نسخه ويندوز

m_kiani

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2007
نوشته‌ها
287
لایک‌ها
15
wga.jpg

درود فراوان خدمت دوستان عزيزم
احتمالا همه شما تا حالا براي آپديت کردن ويندوز خودتون يا نصب برنامه هايي مانند :
Internet Explorer 7

Windows Media Player 11

BitDefender

و .....

زياد گير جنيون افتاديد! WGA کارش اين است که سريال قانوني رو از تقلبي تشخيص ميده و به اين ترتيب به ما ها که سريال قانوني نداريم اجازه آپديت از سايت ويندوز آپديت و ... را نمي دهد .
قبلا يه روشي بود که با Disable کردن WGA ميشد سرشو گول ماليد و دورش زد اما خب در ورژن هاي بعدي WGA ديگه اين کار عملي نبود . اما از اونجايي که ماکروسافت هنوز نسخه اصلي WGAرا منتشر نکرده است , روش هاي براي كرك كردن اين نرم افزار وجود دارد ! بدين ترتيب که بعد از دانلود و نصب WGA از سايت ويندوز آپديت به آدرس زير بريد :
C:Documents and Settings/All Users/Application Data/Windows Genuine Advantagedata
اگه دقت کنيد اينجا يه فايل با فرمت dat و اسم data وجود داره ، کاري که ما ميکنيم اينه که اول اين فايل رو پاک ميکنيم بعد از منوي new در راست کليک يه text document ايجاد ميکنيم و اونو با اسم data و فرمت dat ذخيره ميکنيم : data.dat
حالا با خيال راحت ميتونيم ويندوز رو از سايت ويندوز آپديت ، آپديت کنيم و نرم افزار windows رو که موقع نصب validation ويندوز رو چک ميکنه دانلود و نصب کنيم .
اگر فايل جنيون مايكروسافت را نتوانستيد دانلود كنيد اينجا را كليك كنيد .
اگر اين روش جواب نداد ؛ منبع كامل اين آموزشها در شاخه Cracker است . شما مي توانيد فايل هاي ديگري را نيز كه براي اكتيو كردن ويندوز و همچنين كرك كردن جنيون است را دانلود كنيد . براي رفتن به شاخه Cracker اينجا را كليك كنيد .
اميدوار هستم كه از اين مطلب لذت برده باشيد .

انواع روش هاي اصل كردن نسخه هاي ويندوز و كركر هاي جنيون و ... در اين سايت قرار دارد . http://www.mpce.ir
اميدوار هستم كه لذت برده باشيد .
 
بالا