برگزیده های پرشین تولز

سوالاتی در زمینه مجسمه سازی با چوب

HAMIDMA

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2005
نوشته‌ها
217
لایک‌ها
0
راستش رو بخواهید نمی دونم که اصلا این انجمن در مورد هنرهای تجسمی هست یا نه. ولی خوب اگه اینجا جاش نیست که دوستان زحمت انتقالش رو بکشند.
من یه مقدار اموزش درمورد ساخت مجسمه با چوب می خواستم. راستش رو بخواهید چند روزی هست که با یه قلم کند و کاری روی چوب ( ببخشید که اسم تخصصیش روهم نمی دونم:blush:) و یه سوهان چوب دارم یه مجسمه درست می کنم بدون اینکه اصلا اموزشی دیده باشم فقط به خاطر علاقه شروعش کردم. ممنون می شم که دوستان اگه در این زمینه اموزشی بود من رو راهنمایی کنند ممنون می شم.

حالا واسه اینکه یه سوال هم مطراح کرده باشم من واسه رنگ کردن نهایی این مجسمه فکرم مشغول هست. هر چند می دونم که معمولا باید چوب خاصی رو واسه رنگ خاصی انتخاب کرد ولی خوب می دونید که من کاملا مبتدی هستم واصلا از اصول چیزی نمی دونم حالا سوالم اینه که اگه بخوام در نهایت کار رو به صورت رنگ قهوه ای سوخته در بیارم در حالی که طرح شیارهاو جزییات روی چوب بهم نخوره و مشخص باشه چجوری باید رنگش کنم؟ ایا روغن جلایی به این رنگ هست؟
 

HAMIDMA

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2005
نوشته‌ها
217
لایک‌ها
0
خوب هنوز هیچ کدوم از دوستان پاسخی به سوال من ندادند. راستش رو بخواهید تو این چند روز دو تا مجسمه چوبی درست کرده ام. امیدوارم از دوستان کسی باشه که این کاره باشه و راهنمایی کنه.
 

sculptor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2007
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
محل سکونت
baku
راستش من يک چيز هايی ميدونم
بايد رو کار بنزين بريزی آتيش بزنی البته کار حساسيه و اگر مواظب نباشی به جای سياه شدن مجسمه کار رو ميسوزونی.
اکثر اين مجسمه هايی که سياه هستند (چوبی ها) رو با همين تکنيک سياه کردند.
البته اگر بخواهی ميتونی لاک هم بزنی اگر مثلاً مجسمه جزئيات زياد داره و ميترسی که بسوزونيش.لاک های مخصوص چوب هست که رنگ فروشی ها دارند.

موفق باشی
 

HAMIDMA

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2005
نوشته‌ها
217
لایک‌ها
0
ممنون از راهنماییتون
 
بالا