برگزیده های پرشین تولز

فروش رادیو جیبی سونی دیجیتال ساخت ژاپن

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ctcn8311885

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
3,302
لایک‌ها
1,168
محل سکونت
★★★★★
چرا مثل اسفند از جات میپری؟! صبر داشته باش ! باور کن میگم اصلی نیست خب اصل نیست دیگه... چون کارم اینه... قاعدتاً نباید شماهم از چیزی که اطلاع زیادی ازش نداری ناراحت بشی. من 15 ساله که کارم اینه. اینی که عکسشو گذاشتی اون بالا فقط لوگوی سونی رو داره و نیاز به استفاده و امتحان برای من نداره. اگه ناراحت میشی کار اشتباهی میکنی. من بجای تو بودم بجای ناراحت شدن سعی میکردم اطلاعات خودمو بیشتر کنم و از تجربه هر کسی که باشه استفاده میکردم. گرچه میدونم بازم ناراحت میشی اما جدای از کیفیت ساخت و ظاهر این مدل رادیو که شبیه به هیچ کدام از محصولات سونی نمیباشد ، محض اطلاعت شرکت سونی همچین مدلی تابحال تولید نکرده و میتونی حتی از تو سایتهای مربوط به این موضوع پی به صحت حرف من ببری.
من بینهایت ازینکه ناراحتت کردم شرمندم اما چون اصرار و سماجت شمارو دیدم لازم دونستم راهنماییتون کنم. احیانا اگه مایل بودی یا لازم بود مشخصات فنی و دوره ساخت هر مدلی از رادیوهایی ژاپنی (سونی، ناسیونال/پاناسونیک و ...) را ازم بپرسی دقیق بهت میگم. موفق باشی عزیزم.
خوب در یک کلام بگو از کجا بفهمم اصلیه یا تقلبی؟! چطور این شبیه هیچ کدام از محصوات سونی نیست؟!!! روی اینترنت همین مدل با همین ظاهر رو دیدم 150 میفروختن. سریال داره چی داره که بفهمیم اصلیه یا تقلبی؟! من که اصلا کاری به این چیزا ندارم کارکردش برام مهم بود که اون هم عالی کار میکرد اصلا اگر رادیو از خود کارخونه های ژاپن هم بیرون میومد نمیتونست در محدوده پارازیت و در روز رادیو های خارجی رو بگیره مگر در شب. حالا فرق این ها چی بود؟ هر دوتاشون یه کار رو انجام میدن.
 

mohsen15930

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2012
نوشته‌ها
1,229
لایک‌ها
31
محل سکونت
شهرکرد
قطعاتي كه به عنوان "بوستر" وجود داره تاثير خاصي ندارند پس، درسته؟
نهایتا 30 درصد!
نتیجه اخلاقی : 1- از زندگی نزدیک دکلهای برق فشار قوی و آنتنهای اکتیو صدا و سیما پرهیز کنید 2- اگه تو محلتون مخابرات خواست دکل BTS نصب کنه شما ازش دوری کنید (واسه این 2 تا مورد اگه شده خونه تونو عوض کنین به نفعتونه) 3- به حرف اونا اگه گفتن ضرر نداره و ازین حرفا اصلا و ابدا توجه نکنین...4- گوشی موبایلتونو تو جیب نذارین و حتی الامکان تو دست و با فاصله از بدن بگیرین و موقه تماس و مکالمه سعی کنین کمتر به گوش و سرتون بچسبونین 5- توصیه های منو شدیدا در نظر داشته باشین.
الهی همیشه سلامت باشین.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا