برگزیده های پرشین تولز

فروش مستند های کاملا HD

full_hd

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2010
نوشته‌ها
188
لایک‌ها
24
محل سکونت
Tehran
با سلام

بعد از مدت ها قصد داریم تاپیک پر محتوایی بزنیم و داخل این تاپیک فقط و فقط مستند های کاملا اچ دی رو به صورت پک برای راحتی کار خریداران محترم با نازلترین قیمت به فروش برسونیم .

سفارشات فقط بر روی دی وی دی پرینکو مشکی با سرعت 16 رایت میشن .
هزینه پستی رایگان
همراه با کاور ضد خش

شما میتوانید هر مجموعه رو به صورت جدا خریداری کنید و در صورت تمایل هم میتوانید یک جا این مجموعه ها رو داشته باشید که در این صورت تخفیف به شما تعلق میگیرد .

1 - مستند توقف زمان (Time Warp)

TimeWarp_S2_DVD.jpg
time-warp.jpg
timewarp02.jpg
پیچش زمان یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است. در این مستند جذاب "جیف لیبرمن" دانشمند دانشگاه MIT به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند. به عبارتی زمان را برای شما نگاه می‌دارد.

سرعت فیلمبرداری این دوربین‌ها 10 هزار فریم بر ثانیه است. این مستند از سال ۲۰۰۸ تا کنون در حال پخش است و دو فصل آن به طور کامل پخش شده است. پدیده‌های جذابی همانند برخورد گلوگه با اجسام مختلف و یا تصادف دو ماشین با یکدیگر با دوربین‌های فیلمبرداری سرعت بالا فیلمبرداری می شوند و با سرعت پایین به طوری که چشم انسان قادر به دیدن آن باشد مجددا پخش می شوند.

همانطور که می‌دانید، چشم انسان تا ۳۰ فریم (عکس) در ثانیه بیشتر نمی‌تواند ببیند، دوربین‌های معمولی نیز همینطور.اما دوربین Ultra High Speed که در این مستند به کار رفته است می‌تواند تا ۲۰ هزار فریم در ثانیه کپچر کند!!این سرعت آنقدر زیاد است که یک گلوله خارج شده از دهانه تفنگ را نیز می‌تواند فیلمبرداری کند!

این مستند هم از جنبه علمی و هم از جنبه لذت بردن از دنیای اطراف، به هر صحنه‌ای با دید این دوربین نگاه کرده است!

صحنه برخورد مشت یک بوکس‌کار به رقیبش، صحنه افتادن یک قطره بر روی آب، صحنه برخورد گلوله با سیب و تخم مرغ، صحنه‌ای از برخورد گلوله با سیب،صحنه ترکیدن بادکنک و ... و در کل، صحنه‌هایی که ما فقط لحظه‌ای آن را درک می‌کنیم و تمام!




این مستند برای همه ی افرادی که به مستند‌های علمی علاقه دارند و از طرفی دوستار دیدن تصاویر با بالاترین کیفیت اچ دی هستند مناسب است. این مستند به زبان انگلیسی تولید شده است و فاقد زیرنویس فارسی و انگلیسی است ولی تصاویر به قدری در این مستند گویا هستند که شاید نیازی به صداها نباشد!

عناوین فصل اول:

S01E01 - Stone Breaking
S01E02 - Will It Blend
S01E03 - Dry Ice Bomb
S01E04 - Fuel Girls
S01E05 - Taser
S01E06 - Human Crash Test Dummy
S01E07 - Samurai Sword Master
S01E08 - Free Runner
S01E09 - Liquid Nitrogen
S01E10 - Bull Whip
S01E11 - Paintball
S01E12 - Break-dancing
S01E13 - Trail Bikes
S01E14 - Cheerleading
S01E15 - Sharpshooter
S01E16 - Barefooter
S01E17 - Stuntmen
S01E18 - Body Modification
S01E19 - Mouse Trap



عناوین فصل دوم:



S02E01 - Blades and Volts
S02E02 - Slings, Rockets and Sticks
S02E03 - Air Bags, Sparks, Ropes and Rings
S02E04 - Heavy Metal, Motorcross and Chain Saws (a.k.a. Metallica)
S02E05 - Splashes, Guns and Bikes
S02E06 - Snakes, Sumo and Bocks
S02E07 - Goop, Goo, Glop and Germs
S02E08 - Arrows, Dogs, Strong Men and Yo-Yos
S02E09 - Hot Stuff and Cold Steel
S02E10 - Las Vegas: Warped
S02E11 - Big Cats and Mixed Martial Arts


عناوین فصل سوم:

S03E01 - Coasters, Cars, Cups and Cans

S03E02 - Blue Men, Propellers, Big Bangs and Viewer Requests



سه فصل در 13 دی وی دی با کیفیت HD 1080p



تعداد دی وی دی : 13 عدد

همراه با کاور ضد خش

هزینه DVD و رایت : رایگان

قیمت کل : 15000 تومان


2 - مستند Life

666557118.jpg
bbc_Lifeiconicwithlogo.jpg

مستند فوق العاده حیات وحش با کیفیت HD 1080p در 10 دی وی دی 10 قسمت کامل همراه با پشت صحنه .

این مجموعه عظیم با تصویربرداری از مناطق خارق العاده و صحنه های بکر و ناب شکار یکی از شاهکارهای BBC به شمار می آید.

در این مجموعه دیدنی شما جانورانی را مشاهده می کنید که تاکنون آنها را ندیده اید ، بازماندگان اژدها ، قورباغه های عظیم الجثه و صحنه های جذابی که شما را میخکوب می کند . در پایان هر قسمت ۱۰ دقیقه به قسمت بعدی این سری نگاهی گذرا شده است که زمان هر قسمت را به ۶۰ دقیقه افزایش داده شده است.

این مستند بدون شک علاقه مندان به مستند های حیات وحش را بسیار خوشحال میکند .

این مجموعه باورنکردنی برای اولین بار بصورت کامل در 10 قسمت عرضه میشود و در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر قابل اجرا میباشد.
“Life” یک مجموعه ی مستند حیات وحش ساخت شبکه ی BBC است که از شبکه ی BBC:One و شبکه BBC: HD پخش شده است.
این مجموعه نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. ساخت این مجموعه چهار سال طول کشیده شده است و تمامی قسمت‌ها با کیفیت اچ دی ساخته شده اند.
هر قسمت از این مجموعه ۵۰ دقیقه است . قسمت اول این سری نگاهی کلی به مجموعه دارد. در این مجموعه لحظه‌های بسیار نابی که جانداران مختلف در تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن می سازند به تصویر کشیده شده است.

این مجموعه به تلاش موجودات زنده برای ادامه بقا می پردازد ، تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن ، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران ، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا ، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد..این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود علاوه بر این در این مجوعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر ، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند.
در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا 8000 فریم در ثانیه را دارند ، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود

جالب است بدانید : حتی مجموعه سیاره زمین- Planet Earth هم نتوانسته به امتیاز مجموعه‌ی Life از سایت معتبر IMDB که امتیاز دست نیافتنی 9.3 را بدست آورده دست پیدا کند امتیازی که هیچ مجموعه‌ی مستندی به جز Life تا کنون نتواسته است آن را کسب کند…



قسمت 1

چالش های زندگی(Challenges of Life):
این قسمت با حرکت دلفین ها در خلیج کالیفرنیا آغاز می شود ، آنها به شکل خارق العاده ای آب را گل آلود می کنند و استادانه با در مسیری b شکل از آب گل آلود ماهی می گیرند ؛چیتا هایی که به شکار شتر مرغ می پردازند.

قسمت 2

خزندگان و دوزیستان(Reptiles and Amphibians) :
خزندگان اولین جانورانی هستند که توانسته‌اند از زندگی در خشکی را بطور کامل تحمل نمایند. سطح بدنشان از پوست خشک و شاخی پوشیده شده است.آنها ممکن است خیلی ابتدایی و اولیه به نظر بیایند اما همچنان در حال سیر تکاملی خو هستند .در این قسمت جانوارانی از این تیره را مشاهده می کنیم که تاکنون کمتر به آنها پرداخته شده است .از جمله اژدهای کومودو ، وزغ های غول پیکر و انواع سوسمار ،رتیل ها ، مارها و … اژدهای کومودو بزرگترین مارمولک روی زمین است ،خزنده‌ای با طول ۳ متر و وزنی بیش از ۱۳۶ کیلوگرم ! قادر به شکار حیوانات بزرگی مانند آهو و گراز ، گاومیش و حتی انسان است. در هر وعده غذایی میتواند تا ۸۰ درصد وزن خود تغذیه کند ! جانورانی که بتوانند پس از گاز گرفته شدن از چنگ این درنده بگریزند، نهایتا تا یک روز زنده می مانند. بزاق این جانور حاوی ۵۰ نوع باکتری سمی است که وارد خون طعمه شده و در مدت ۲۴ ساعت او را از پای در می‌آورد. در همین مدت است که اژدهای کومودو به آرامی و با کمک حس بویایی خود حتی کیلومترها در تعقیب بوی جسد، به شکار خود دست می‌یابد.

قسمت 3

پستانداران (Mammals) :
پستانداران موفقترین گروه جانوران در سیاره ما به شمار می آیند ، باهوش ، خونگرم و دارای بنیان خانواده قوی تر نسبت به دیگر گونه ها ، این مجموعه به شناساندن پستانداران گوناگونی می پردازد که به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم:
کوآتی ، فیل های آفریقایی ، شیر ها ، کفتار ، خفاش ، گوزن شمالی
اسب آبی یک جانور پستاندار گیاه خوار ساکن آفریقا می‌باشد.با آنکه چاق و سنگین هستند و در ضمن پاهای کوتاهی نیز دارند اما به راحتی می‌توانند از یک انسان پیشی بگیرند.اسبهای آبی می‌توانند با سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت در مدت زمان کوتاهی از یک دونده المپیکی سبقت بگیرند.اسب آبی آفریقایی از حیوانات خطرناک و تهاجمی به حساب می‌آیند و در صورتی که انسان به ایشان نزدیک شود به انسان حمله می‌کنند و مرگ آورند.

نهنگ گوژپشت ، امروزه در حدود ۸۰ هزار نهنگ گوژپشت در آب‌های جهان وجود دارد،این نهنگ‌ها هر ساله ۲۵ هزار کیلومتر مهاجرت می‌کنند.نهنگ گوژپشت یک حیوان آکروباتیک است و اغلب به سطح آب می‌پرد و خود را به آب می‌اندازد. خوراک آن‌ها بیشتر کریل و ماهیان ریز است. نهنگ‌های گوژپشت در فصل زمستان روزه می‌گیرند و تنها از چربی ذخیره خود تغذیه می‌کنند.نهنگ‌های گوژپشت از نوعی یاخته مغزی برخوردارند که تنها در انسان‌ها، میمون‌های بزرگ‌پیکر و دسته‌ای از جانوران آبزی مانند دلفین‌ها دیده می‌شود.نهنگ گوژپشت ، امروزه در حدود ۸۰ هزار نهنگ گوژپشت در آب‌های جهان وجود دارد،این نهنگ‌ها هر ساله ۲۵ هزار کیلومتر مهاجرت می‌کنند.نهنگ گوژپشت یک حیوان آکروباتیک است و اغلب به سطح آب می‌پرد و خود را به آب می‌اندازد. خوراک آن‌ها بیشتر کریل و ماهیان ریز است. نهنگ‌های گوژپشت در فصل زمستان روزه می‌گیرند و تنها از چربی ذخیره خود تغذیه می‌کنند.نهنگ‌های گوژپشت از نوعی یاخته مغزی برخوردارند که تنها در انسان‌ها، میمون‌های بزرگ‌پیکر و دسته‌ای از جانوران آبزی مانند دلفین‌ها دیده می‌شود.

قسمت 4

ماهیها (Fish) :
متنوع ترین گروه از مهره داران که در رودخانه ها ، دریاچه ها و دریاها و اقیانوس های جهان زندگی می کنند .در این مجموعه با کمک تکنولوژی دوربین های پیشرفته ، حرکات و رفتار ماهیهای بسیار سریع از جمله بادبان ماهی و ماهی پرنده به صورت حرکت آهسته نمایش داده می شود. دلقک ‌ماهی یکی از گونه‌های ماهی از خانواده شقایق‌ماهیان است. در حدود بیست و هشت گونه از دلقک‌ماهی‌ها شناسایی شده‌است. این گونه از ماهی ها در آب های شور زندگی می‌کنند.

گل‌خورک ،بدن خاکستری، اولین باله پشتی متمایل به ارغوانی پوشیده با لکه‌های تیره، دومین باله پشتی دارای ۲ یا ۳ ردیف لکه‌های سفید دوکی شکل است. ساحل رودهایی که دارای ساحل ماسه‌ای توام با گل و لای باشند. در درون بستر نقب‌هایی حفر نموده و در آنجا پنهان می‌شوند. آبهای گل آلود را ترجیح می‌دهند. روی ساحل رودخانه تا فاصله حدود پنج متر نیز از آب فاصله می‌گیرند. دمای آب در زیستگاه‌های این ماهی تا ۳۸ درجه نیز می‌رسد.

قسمت 5

پرندگان (Birds):
پرندگان مهره داران خونگرمی هستند که بال، پر و یک منقار دارند، دندان ندارند، اسکلتی دارند که در آن استخوان های زیادی با هم ترکیب شده است. پرندگانی که پرواز می کنند استخوان های قوی، کم وزن و ماهیچه های پرواز قدرتمند دارند ، در این مجموعه پرواز حیرت آور مرغ مگس خوار که بال های خود را با سرعت بسیار زیاد به هم می زند به صورت آهسته به نمایش در می آید .

قسمت 6

حشرات (Insects) :
ششمین قسمت از این مجموعه وارد دنیای اعجاب انگیز حشرات می شود. فراوان ترین موجودات روی زمین هستند ؛ حشرات را می توان بزرگترین گروه از بند پایان دانست که تا کنون حدود یک میلیون گونه از آنها کشف شده است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. حشرات یا شش پایان ساکن خشکی هستند و بعضی بطور ثانویه آبزی شده‌اند. سر 6 قطعه وسینه 3 قطعه است که معمولا دارای 3 جفت پا و دو جفت بال است. شکم اصولا 11 قطعه بدون زواید حرکتی دارد. چشمها مرکب و ساده‌اند. بیش از 800 هزار گونه دارند.

قسمت 7

شکارچیان و طعمه ها (Hunters and Hunted):
این قسمت به بیان استراتژی های گوناگون پستانداران برای شکار و تعقیب و گریز برای شکار کردن و تلاش برای زنده ماندن می پردازد.

قسمت 8

موجوداتی از اعماق (Creatures of the Deep):
انواع موجودات فاقد ستون فقرات را می توان در اعماق اقیانوس یافت ، موجوداتی که بررسی حیات آنها شگفتی های بیشماری را در بر دارد

قسمت 9

گیاهان (Plants):
گیاهان نقش بسیار ارزنده ای در حیات سیاره ما دارند و چرخه زندگی در زمین را کامل می کنند ، دانه و گرده این دسته از جانداران به شیوه ای مختلف و متنوعی گسترش می یابد ، این بخش به نمایش گونه های مختلف این جانداران می پردازد
درخت خون اژدها درختی است بومی جزایر سقطری یمن. این نام را به خاطر شیره سرخ‌رنگی که از آن می‌تراود به آن داده‌اند.این درخت قطره‌های باران را از راه تنه‌های ریشه‌مانند هوایی خود به سوی ساقه اصلی هدایت می‌کند و با شکل چترمانند خود از تبخیر سریع در پیرامون ریشه‌ها خود جلوگیری می‌کند. درخت خون اژدها در ماه فوریه گل می‌دهد و تا شکفتن کامل گل آن پنج ماه به‌درازا می‌کشد.

قسمت 10

Primates (پستانداران اصلی)
و در آخر به برترین گونه های پستانداران که در جهان زندگی میکنند و حیات دارند میپردازد

این مجموعه با کیفیت بالای صدا و تصویر محصول 12 اکتبر سال 2009 است و با بودجه ای معادل 10 میلیون پوند به عنوان پر هزینه ترین مجموعه مستند حیات وحش شناخته شده است.

مستند Life بدون شک زیباترین مستند حیات وحش در 30 سال اخیر است . استفاده از دوربین های بسیار حرفه ای و صدا گزاری بی نظیر به شما حس بسیار جال سفر به این نقاط را از نزدیک می دهد به تمام کسانی که حتی اندکی به فیلم های مستند مخصوصآ مستند حیات وحش علاقه دارند و یا فکر دیدن یک فیلم جذاب هستند توصیه میکنیم این مستند زیبا را که با زیرنویس فارسی عرضه میشود را از دست ندهید …

این مجموعه بسیار جذاب با استقبال بسیار زیادی روبرو شده بطوری که در هفته اول عرضه بیش از 100 میلیون نفر آن را خریداری کرده اند…

فروشگاه FULL HD افتخار دارد این محصول استثنائی را با بالاترین کیفیت به دو صورت دیتا و قابل پخش بر روی دستگاههای پخش خانگی به دوستداران طبیعت و حیات وحش تقدیم کند.






تعداد دی وی دی : 10 عدد

هزینه دی وی دی و رایت : رایگان

هزینه کاور ضد خش : رایگان

قیمت کل : 13000 تومان


3 - مستند Nature’s Most Amazing Events


2-1600.jpg
natures_most_amazing_events_uk-show.jpg

مستند Nature’s Most Amazing Events با کیفیت HD 1080p در 6 دی وی دی6 قسمت کامل همراه با زیر نویس فارسی .



کیفیت : 1080p

تعداد: 6 دی وی دی

همراه با کاور ضد خش

قیمت کل: 10000 تومان


مدت زمان هر قسمت : 1 ساعت (شامل شش قسمت)

محصول سال : 2009 (USA ,UK)

زبان زیرنویس : فارسی

امتیــاز : 9.0/10

موضوع مستند: مجموعه ی بی نظیر رویدادهای بزرگ طبیعت، شاهکار دیگری از کانال BBC، محصول سال 2009 میلادی، تهیه شده در 6 قسمت ! در هر یک از شش قسمت این مستند بی نظیر، یکی از بزرگترین و اعجاب انگیزترین حوادث طبیعی جهان هستی به تصویر کشیده میشود !در قسمت اول این مستند، ذوب عظیم یخ های قطبی و نحوه کنار آمدن جانداران مختلف با این شرایط سخت جوی به تصویر کشیده میشود!همچنین در پایان مستند، پشت صحنه هایی از مشکلات گروه سازنده مستند و مخاطراتی که در طول فیلمبرداری جان آنها را تهدید میکند نیز به تصویر کشیده شده است !

4 - مجموعه مستندهای گلچین شده 1


documentary1.jpg

این مجموعه شامل 20 DVD از بهترین مستند های شرکت های معروفی همچون BBC - National Geographic - IMAX - Discovery Channel - PBS Nova و ... با کیفیت FULL HD می باشد .



DVD 1

Microcosmos

DVD 2

BBC - Natural World 2008 Titus The Gorilla King

National Geographic - Wildlife Photographers

PBS Nature - The Beauty of Ugly

DVD 3

IMAX - Coral Reef Adventure

IMAX - The Living Sea - Hdtv [1080P]

IMAX - Tropical Rainforest

DVD 4

IMAX - Greatest Places

IMAX - Adrenaline Rush - The Science Of Risk

IMAX - Amazon

IMAX - Mountain Gorilla

National Geographic - Creatures Of The Mangrove

DVD 5

Sharkwater

DVD 6

Discovery Channel - The Green Land Wildlife In The Land Of The Vikings

Discovery Channel - Under Water

Discovery Channel - Wide Open Spaces Alaska

Discovery Channel - Worlds Best Beaches

DVD 7

National Geographic - Wild Lion Army Battle To Survive

National Geographic - Worlds Most Dangerous Roads - Bolivias Road Of Death

National Geographic - Worlds Most Dangerous Roads Hostage Highway

National Geographic - Worlds Most Dangerous Roads The Roof Of Africa

DVD 8

Baraka

HOME- Yann Arthus - Bertrand (2009)

DVD 9

Discovery Channel - Africas Super Seven

Discovery Channel - Bug

DVD 10

National Geographic - Hooked Monster Fish

National Geographic - Ultimate Shark

National Geographic - Worlds Deadliest Animals Africa

National Geographic - Worlds Deadliest Animals Asia

DVD 11

Celebrity Expose Brad And Angelina

IMAX - Ocean Oasis

IMAX - Sea Forest

IMAX - The Alps - 720P BluRay

DVD 12

BBC - Ant Attack

BBC - Great Wildlife Moments

PBS Nova - Lizard Kings

DVD 13

IMAX - Dolphins 2000 1080p

National Geographic - Inside Mecca

DVD 14

Sharkwater & Dolphin

DVD 15

National Geographic - In the Womb Animals

National Geographic - In The Womb Twins Triplets Quads

National Geographic - Insect Wars

DVD 16

National Geographic - Secrets Of Packaging

National Geographic - Secrets Of Shaving

National Geographic - Secrets Of The Toilet

National Geographic - Superhuman Strongman

DVD 17

Discovery Channel - Africas Lions And Wildebeests

Discovery Channel - Chernobyl Life in the Dead Zone

Discovery Channel - Ice Hotel

Discovery Channel - Sharks Under Glass

DVD 18

Nat.Geo.dikiegivitn

DVD 19

Babies.2010

Hong Kong Airport

MegaStructures - S02E25 - Airbus A380 (World’s Biggest Airliner)

DVD 20

National.Geographic.Hitlers.Stealth.Fighter

Discovery.Channel.Build.it.Bigge

discovery.channel.raging.nature.landslides

discovery.channel.raging.nature.swarms.and.stampedes

discovery.channel.raging.nature.tornadoes

Discovery.HD.Rides.Lamborghini.Factory

National Geograpahic's Most Dangerous Moments





مستند ها به صورت دیتا بر روی 20 دی وی دی قرار می گیرد . کیفیت تمام مستند ها FULL HD می باشد .


تعداد دی وی دی : 20 عدد

هزینه دی وی دی و رایت : رایگان

هزینه کاور ضد خش : رایگان

قیمت کل : 24000 تومان


5 - مجموعه مستندهای گلچین شده 2


documentary2.jpg

این مجموعه شامل 20 DVD از بهترین مستند های شرکت های معروفی همچون BBC - National Geographic - IMAX - Discovery Channel - PBS Nova و ... با کیفیت FULL HD می باشد .





DVD 1

Great.Rift.Africas.Wild.Heart.S01E03

Great.Rift.s01e01

Great_rift_s01e02

DVD 2

BBC Yellowstone

Dubai Fountain - Baba Yetu - Christopher Tin

Dubai Fountain - Bassbor Al Fourgakom - Hussain Al Jassmi

Dubai Fountain - Dhoom Taana - Shahrukh Khan and Arjun Rampal 2

Dubai Fountain - Dhoom Taana - Shahrukh Khan and Arjun Rampal

Dubai Fountain - Sama Dubai - Mehad Hamed

Dubai Fountain - Shik Shak Shok - Hassan Abou El Seoud

Dubai Fountain - Showing off

Dubai Fountain - Time to Say Goodbye - Andrea Bocelli and Sarah Brightman

Dubai Fountain - Waves (Amvaj) - Bijan Mortazavi

IMAX Greatest Places

IMAX.Mountain.Gorilla

DVD 3

Adrenaline Rush

Amazon

Coral.Reef.Adventure

Fighter Pilot

DVD 4

Ocean Wonderland

DVD 5

Journey.Into.Amazing.Caves

Kilimanjaro.To.the Roof.of.Africa

Mystery.of.the.Nile

Ocean Oasis

DVD 6

Santa vs Snowman 1080i

Super.Speedway

DVD 7

Sea Forest

sharks.under.glass

Tropical Rainforest

Wolves

DVD 8

Megafactories Ferrari

space.shuttle.orbits.earth.1080

The Victoria's Secret Fashion Show

DVD 9

SPEED [1080p

The Living Sea [1080p]

DVD 10

BBC HD Ant Attack

BBC.Natural.World.2009.Radio.Gibbon

Hiroshima

DVD 11

Fighter Pilot [1080p]

DVD 12

britain.from.above.s01e01

britain.from.above.s01e02

britain.from.above.s01e05

DVD 13

BBC- Charles Darwin and the Tree of Life

BBC Top Gear - Pola_

DVD 14

BBC.Natural.World.2008.Titus.The.Gorilla.King

Superdoctors Robot Surgeons

New Years Live Fireworks [BBC] [HD][2008][AC3 5.1]

DVD 15

BBC- Life In The Undergrowth

Life In The Undergrowth_1x5_Invasion of the Land

Life In The Undergrowth_2x5_Taking to the Air

Life In The Undergrowth_3x5_The Silk Spinners

Life In The Undergrowth_4x5_Intimate Relations

BBC.Geldof.In.Africa

BBC.Geldof.In.Africa.Apocalypse.Still

BBC.Geldof.In.Africa.The.Perfect.Zero

DVD 16

BBC- Wild South America

BBC Wild South America - Episode 1 - Lost Worlds

BBC Wild South America - Episode 2 - Mighty Amazon

BBC Wild South America - Episode 3 - Great Plains

BBC Wild South America - Episode 4 - Andes

BBC Wild South America - Episode 5 - Amazon Jungle

BBC Wild South America - Episode 6 - Penguin Shores

DVD 17

Galapagos - The Islands That Changed The World

Galapagos.1of3

DVD 18

BBC Galapagos - Episode 3 - Forces of Change

DVD 19

Discovery.HD.SEMA.Car.Show.1080i.part1.rar

DVD 20

Discovery.HD.SEMA.Car.Show.1080i.part2.rar

Insectia - Scorpions Discovery HD Theater.2000.HDTV.1080I.Audio.DD.2.0.TS







مستند ها به صورت دیتا بر روی 20 دی وی دی قرار می گیرد . کیفیت تمام مستند ها FULL HD می باشد .


تعداد دی وی دی : 20 عدد



هزینه دی وی دی و رایت : رایگان

هزینه کاور ضد خش : رایگان

قیمت کل : 24000 تومان


6 - 1000 مکان دیدنی که قبل از مرگ باید دید


1000.jpg

مستندی بسیار زیبا و فوق العاده که در آن زیباترین و اعجاب انگیز ترین مکان های دنیا را به تصویر می کشد . در این مستند افرادی با سفر به بعضی از کشور های معروف دنیا مکان هایی را نشان می دهند که به گفته ی خودشان قبل از مرگ باید حتما آن ها را دید .

این مستند 11 قسمتی می باشد که هر قسمت به یک کشور اختصاص دارد .



قسمت 1

alaska 1.07 GB



قسمت 2

cambodia 1.93GB



قسمت 3

canada 347 mb



قسمت 4

France 1.99GB



قسمت 5

Hawaii 1.93GB



قسمت 6

India 2.03GB



قسمت 7

Italy 2.01GB



قسمت 8

Mexico 1.93GB



قسمت 9

Nepal 1.86GB



قسمت 10

Peru 1.94GB



قسمت 11

South 1.96GB






تعداد قسمت ها : 11

تعداد دی وی دی : 5 عدد

کیفیت : HDTV 720p

هزینه DVD و رایت : رایگان

هزینه کاور ضد خش : رایگان

قیمت کل : 9000 تومان


7 - مجموعه مستندهای گلچین شده 3



این مجموعه شامل 27 دی وی دی از بهترین مستند های شرکت های معروفی همچون BBC - National Geographic - IMAX - Discovery Channel - PBS Nova می باشد که با کیفیت FULL HD در اختیار علاقمندان به برنامه های مستند قرار داده می شود.



DVD 1

BBC Human Planet e1 Oceans m-720p 1.29 GB

BBC Human Planet e2 Deserts m-720p 1.29 GB

BBC Human Planet e3 Arctic m-720p 1.30 GB


DVD 2

BBC.Human.Planet.e4.Jungles.m-720p 1.31 GB

BBC.Human.Planet.e5.Mountains.m-720p 1.31 GB

BBC.Human.Planet.e6.Grasslands.m-720p 1.30 GB


DVD 3

BBC.Wonders.of.the.Solar.System.e01.Empire.of.the.Sun.m-720p 1.50 GB

BBC.Wonders.of.the.Solar.System.e02.Order.out.of.Chaos.m-720p 1.51 GB

Africas.Super.Seven.720p 1.20 GB


DVD 4

BBC.Wonders.of.the.Solar.System.e03.The.Thin.Blue.Line.m-720p 1.52 GB

BBC.Wonders.of.the.Solar.System.e04.Dead.or.Alive.m-720p 1.51 GB

National.Geographic.Fight.Science.Stealth.Fighters.720p 1.15 GB


DVD 5

Alligator Kingdom 3D 2.48 GB

BBC.Wonders.of.the.Solar.System.e05.Aliens.m-720p 1.52 GB


DVD 6

joseph.Fighter.Pilot.Operation.Red.Flag.1080p 4.20 GB


DVD 7

joseph.Super Speedway 1997 1080p 4.37 GB


DVD 8

Coral Sea Dream Awaken 2010 DiVERSiTY 2.08 GB

National Geographic - 42 Ways To Kill Hitler (2008) 720p 1.09 GB

National.Geographic.Ultimate.Factories.Coca.Cola.720p 1.10 GB


DVD 9

IMAX Hubble 3D 2010 1080p 3.70 GB


DVD 10

Into the Universe 3.99 GB


DVD 11

Colossal.Construction.Incheon.Bridge.720p 1.09 GB

National.Geographic.Area.51.Declassified.720p 1.09 GB

national.geographic.megafactories.bugatti.super.car.720p 1.09 GB


DVD 12

IMAX.Galapagos.720p 1.09 GB

jackass.3.5.2011.720p.bluray 3.27 GB


DVD 13

bermuda.triangle.exposed.720p 1.09 GB

national.geographic.man-made.break.it.down.bridge.proper.720p 1.09 GB

National.Geographic.Megafactories.Rolls.Royce.720p 1.09 GB

Ultimate Journeys - Norway 1.09 GB


DVD 14

Wild.China.2008.E01.BluRay.720p 2.14 GB

Wild.China.2008.E02.BluRay.720p 2.14 GB


DVD 15

Wild.China.2008.E03.BluRay.720p 2.14 GB

Wild.China.2008.E04.BluRay.720p 2.14 GB


DVD 16

Wild.China.2008.E05.BluRay.720p 2.14 GB

Wild.China.2008.E06.BluRay.720p 2.14 GB


DVD 17

Speed.of.Life.2010.e1.m-720p 1.19 GB

Speed.of.Life.2010.e2.m-720p 1.19 GB

Speed.of.Life.2010.e3.m-720p 1.21 GB


DVD 18

national.geographic.helicopter.wars.duel.in.the.desert.720p 1.09 GB

National.Geographic.Tornado.Intercept.720p 1.09 GB

National.Geographic.Ultimate.Shark.720p 1.07 GB

national.geographic.worlds.most.dangerous.roads.720p 1.09 GB


DVD 19

BBC.-.Wonders.of.The.Universe.E2.2011.m-720p 1.45 GB

BBC.-.Wonders.of.The.Universe.E4.-.Messengers.2011.m-720p 1.47 GB

National Geographic - 2012 Countdown to Armageddon 1.26 GB


DVD 20

BBC.-.Wonders.of.The.Universe.E3.-.Falling.2011.m-720p 1.48 GB

the.life.of.mahammad.s01e02.720p 1.26 GB

the.life.of.muhammad.s01e01.720p 1.51 GB


DVD 21

BBC.The.Life.of.Muhammad.3of3.Holy.Peace 1.70 GB

National.Geographic.Worlds.Deadliest.Animals.Africa 350 MB

National.Geographic.Worlds.Deadliest.Animals.Asia.Pacific 63.9 MB

National.Geographic.Worlds.Deadliest.Animals.Asia.Land.of.Extremes 744 MB

National.Geographic.Worlds.Deadliest.Animals.Amazon 744 MB

National.Geographic.Worlds.Deadliest.Animals.Australia 744 MB


DVD 22

National.Geographic.Worlds.Deadliest.Animals.Costa.Rica 744 MB

Phenomenon.2007 1.70 GB

The Beauty Of Snakes 1.85 GB


DVD 23

Survivorman 2.99 GB


DVD 24

komodozillas.720p 1.77 GB

US Army Sniper School 1.78 GB


DVD 25

BBC.-.Wonders.of.The.Universe.E1.-.Destiny.2011.m-720p 1.49 GB

National Geographic - Strike Force Operation Sawfish (2011) 720p 1.50 GB


DVD 26

Dogs Decoded 1.45 GB

BBC.Mountain.Gorilla.1of3.Kingdom.in.the.Clouds 1.72 GB


DVD 27

Discovery.Channel.America.Best.Beaches 4.60 GB



حجم: 107 گیگابایت

تعداد دی وی دی : 27 عدد

همراه با کاور ضد خش

هزینه دی وی دی و رایت : رایگان

قیمت کل : 31000 تومان



فقط و فقط مستند های کاملا اچ دی
به صورت دیتا


رزرو ...

رزرو...////

بیا بالا
 
Last edited:

full_hd

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2010
نوشته‌ها
188
لایک‌ها
24
محل سکونت
Tehran
up شو بیا بالا
 

full_hd

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2010
نوشته‌ها
188
لایک‌ها
24
محل سکونت
Tehran
رزرویشن ...
 

full_hd

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2010
نوشته‌ها
188
لایک‌ها
24
محل سکونت
Tehran
کلا چند دی وی دی میشه ؟
قیمتش رو هم بفرمایید با تخفیف ویژه...


اگه کلا میخواین تعداد دی وی دی هاش زیاد میشه .
این مجموعه ها به صورت تکی هم فرخته میشه که قیمته هر مجموعه در زیر هر پک قرار داده شده .
همچنین میتونید کلا خرید کنید که میتونم یه تخفیف تپل هم روو تمامش بدم .
همچنین میتونید به سایت فروشگاه اینترنتی - فروشگاه HD FULL مراجعه کنید .
 

black_ice

Registered User
تاریخ عضویت
2 آگوست 2011
نوشته‌ها
918
لایک‌ها
41
اگر کل DVD هاتو بخوام چند حساب میکنی؟
 

m-535

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
5
سلام

سوال : هنوز هم فروش دارید ؟

مستند life 2009 میشه مشخصات دقیق انکود رو ذکر کنید ؟

هر قسمت بر روی DVD 9 هست یا DVD ??????????
 
بالا