برگزیده های پرشین تولز

فروش فروش یک دستگاه XBOX 360 Elite 120GB + Kinect تمیز و 2 دسته

mahyar77gh

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
90
لایک‌ها
19
محل سکونت
تهران
سلام،



من قصد فروش یک دستگاه XBOX 360 Elite با 120 گیگ هارد ورو دارم. دستگاه بسیار تمیزه و خط و خش و مشکلی نداره. مثل همه دیوایسام.

9lz_img_6008.jpg



به همراه اونا من میخوام کینکت ام رو هم بفروشم که جدا خریدم. یک دسته اضافی هم هست که اونم میدم.

خیلی وقته که به PC Gaming مهاجرت کردم و قصد فروش ایکس باکس صرفا اینه که الکی اینجاست و کاری باهاش ندارم. در حالی که دستگاه کاملا سالمه و مشکل فنی و ظاهری نداره که همین طور که در عکس میبینید خیلی شبیه کنسول نـوه.

IMG_6005.JPG

IMG_6006.JPG

قیمت مورد نظر من برای کل این پک 650 تومانه که مد نظر خودم 700 بود ولی یکم کمتر دادم. و متذکر بشم که کل همه قطعات با هم فروخته میشود و جدا جدا نمیفروشم.


در ضمن در این وسط 40 تا بازی Xbox و 5 تا بازی انحصاری کینکت هم میفروشم که یکیشون اوریجیناله که همرو رایگان میدم و پولی بابتش نمیخوام اکثرشونم قاب دارند و خوشگل
biggrin.png
.

fs3u_img_6009.jpg

دقت هم بکنید که همین الان میگم چون ورژن XBOX من LT3 هست و زمانی که بازی میکردم به روز میکردم شاید بازی های قدیمی تر توی اون 40 تا رو اجرا نکنه. ولی خب من میدم چون نمیدونم کدوماست و تست کردن 40 تا بازی از حوصله خارجه. در ضمن بازیا Burner Max نیستند و به جز بازی Kinect Adventures که اصله.


جعبه ایکس باکس و کینکت هم موجوده و به محتویات توش جز کنسول دستی نزدم. دیگه هر چی توش هست از اول بوده . عکس از دسته ی دومم خواستید میذارم.



در شهر تهران حضوری معامله میکنم و در شهرستان ها هم با هزینه خریدار ارسال میکنم. در ضمن اینکه اگه کسی خواست برای اطمینان میتونم از کار کردن کنسول و اجرای یه بازی رندوم فیلم بگیرم و تو تلگرام مثلا بفرستم.

هارد کنسول رو هم تست کردم سالمه و برای تست بازی Assassin's Creed Revelations رو توش نصب کردم که الان توشه.

در پرشین تولز سابقه فروش کمتری دارم ولی اگه خواستید میتونم لینک اکانتم که کمی سابقه بیشتر داره در فروم همسایه رو بدم ببینید.


سپاس.
 
Last edited:
بالا