برگزیده های پرشین تولز

همه چیز درباره صدا . مرکز تخصصی فروش هدفون . ایرفون . اسپیکر .هدست و هندزفری از معتبرترین برند ها

کدامیک از وارد زیر از اهمیت بالاتری برای انتخاب هدفون موردنظر شما برخوردار است ؟

  • طراحی ظاهری و بدنه

    Votes: 61 17.8%
  • شفافیت صدا

    Votes: 237 69.1%
  • حجم صدا و باس

    Votes: 179 52.2%
  • مقاومت بدنه و کابل ها

    Votes: 73 21.3%
  • آگوستیک و عایق بندی هدفون

    Votes: 75 21.9%

  • Total voters
    343

aRMinQ9

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
3,177
لایک‌ها
159
محل سکونت
تهران
آقای آرمین عزیز یه پیشنهاد هدفون به من بده، برای من ظاهر، کیفیت صدا، حجم باس و سبکی و راحتی هدفون مهمه. قیمت هم مهم نیست. :) چند مورد بهم پیشنهاد بدی ممنونت می‌شم. برند خاصی هم مدنظرم نیست.
سلام
حداكثر مبلغي كه ميخواهين هزينه كنيد و نوع استفادتون (موزيك ، گيم ، ورزشي ... ) و دستگاه پليرتون (گوشي موبايل ، كامپيوتر ، تبلت ، موزيك پلير ... ) رو برام پ خ كنيد در خدمتم
 

ali_avril65

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2010
نوشته‌ها
370
لایک‌ها
26
محل سکونت
اصفهان
سلام عزیز یه هدفون می خواستم بهم معرفی کنید
حداکثر بودجه ۱۰۰
برای موزیک گوش کردن با ipad میخوام
 

poo0ria

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2012
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سلام
یه ایرفن تا رنج ۳۰۰ تومن حالا یه ذره بالا پایین واسه موزیک می خواستم پیشنهاد بدین. پلیرم ای پاد تاچ.خودم klitpch s3 دارم از کیفیتش نسبت به پولی که دادم راضیم اما صداش یه خورده تیزه و بیسش تا حدودی ضعیف. اخریم اینکه razer hammerhead چطوره؟
ممنون
 

iran98

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2011
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
45
محل سکونت
iran
سلام
آقا برای یک استودیو خانگی و هم برای گوش دادن چی پیشنهاد میکنید که قیمتش مناسب باشه ؟ بیس هم برام مهم هست میخوام موقع گوش دادن صدای اطرافم را نشنوم
 

Dim0

Registered User
تاریخ عضویت
2 مارس 2011
نوشته‌ها
989
لایک‌ها
36
محل سکونت
Tehran
سلام و وقت بخیر
میشه لطفا بفرمایید هدفون sms wireless on-ear کی قراره از گمرک ترخیص بشه و دقیقا کی به دست من مشتری برسه؟ الان نزدیک 2 ماهه هی دارین امروز و فردا میکنین.nبار حرفتونو عوض کردین قرار ما 15-20 اسفند بود ولی تا الان همش وعده فلان روز و فلان روز رو دادین و منم قبول و تحمل کردم ولی متاسفانه هیچکدومش عملی نشده؟خیلی جالبه حتی جواب مسیج رو هم که نمیدین و فقط تلفن رو جواب میدین.صبر و حوصله و طاقت ادم هم حدی داره.نزدیک 2 ماهه منتظر و معطل شما هستم و هر بار که تماس گرفتم و شما وعده فلان روز و بهمان روز رو دادین من خیلی راحت قبول کردم و منتظر شدم ولی دیگه چقدر؟امروزم که با همکارتون صحبت کردم گفتن امروز کار سفارشای عقب افتاده انجام میشه و براتون ارسال میشه و گفتن مشکل حل شده و عذرخواهی هم کردن بابت تاخیر اما باز هم نتیجه هیچی به هیچی؟مسیج میدم واسه پیگیری و میگم پس چی شد شما جواب نمیدین حتی دوباره مسیج میدم باز هم جوابی نمیاد.این دیگه چه وضعشه؟من این بی محلی شما رو به منزله توهین به خودم میدونم!؟؟من 2 ماهه الاف شما هستم بعد شما سختتونه جواب مسیجو بدین؟ حداقل یه مقدار پیگیری میکردین و به مشتری ارزش قائل میشدین یه زنگی یه مسیجی یه ایمیلی؟! تو کل این 2 ماه فقط من بودم که سر تاریخ هایی که شما میگفتین زنگ میزدم پیگیری کنم ببینم پس چرا خبری نشد و هر بار از طرف شما تاریخ دیگه ای مطرح میشد و توجیه میکردین که هنوز نرسیده.نمیدونم شاید اشتباه از من بوده که وقتی هدفون بیتس وایرلسی که از شما گرفتم خراب از آب دراومد و مشکل داشت فقط هدفون رو برگشت دادم و درخواست برگشت پولم رو نکردم چون بعد این مشکل بیخیال این مدل شدم و "مدل دیگه ای" رو مدنظر داشتم که شما" گفتین امکانش نیست" ولی من چون دنبال هدفون بودم و میخواستم (و میخوام) استفاده کنم به حرف و مشاوره شما احترام گذاشتم و قبول کردم هدفون sms رو جای بیتس بردارم و تفاوت قیمتش رو پرداخت کنم ولی اصلا فکر نمیکردم قرار باشه انقدر معطل بشم و بدتر از معطلی, برخورد شما این مدلی باشه؟!
من که دیگه واقعا خسته شدم از وعده های شما و منتظر جواب قطعی هستم.
 
Last edited:

aRMinQ9

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
3,177
لایک‌ها
159
محل سکونت
تهران
سلام و وقت شما بخير
طبيعتا براي هر كسي ممكنه پيش بياد كه به دليل شلوغي و كار امكان پاسخ نوشتاري در اس ام اس نباشه ولي تا جايي كه يادمه هر بار از اين ١٠ ١٥ باري كه شما تماس گرفتين با بنده در هر شرايطي بودم جوابتون رو دادم و از شما عذرخواهي كردم بابت تاخيري كه پيش اومده ،حالا دفعاتي كه با شركت يا بقيه همكار ها هم صحبت كردين اطلاع ندارم

اول عرض كنم كه شما يكبار ديگه متن داخل سايت رو هم بخونيد ميبينيد كه اول نوشته شده تعويض و در صورتي كه موجود نبود بعدش نوشته شده مدل جايگزين و اگر جايگزين هم نبود عودت مبلغ كالا
، هدفون شما هم همون روزي كه مشكل داشت عرض كردم بفرستيد براتون عوض كنم يك اكبند ديگه بفرستم ، با اينكه كالاي شما در انبار موجود بود و ميتونستم قبول نكنم و طبق تعهد يك هدفون ديگه عين كالاي خودتون رو براتون ارسال كنم با اينحال فرمودين كه ديگه اين مدل رو نميخواهين و ميخواهين با يه مدل ديگه عوض كنيد كه فقط براي اينكه رضايت مشتري جلب بشه قبول كردم وگرنه بازهم ميگم زماني كه كسي كالايي سفارش ميده و خراب هست تعهد گارانتي كالا اينه كه عين كالاي خودشون رو براشون عوض كنن نه اينكه دلشون نخواد و كلا يه چيز ديگه بخوان
اين مورد رو ميتونيد از هر گارانتي ديگه اي هم بپرسيد
مدلي هم كه شما به عنوان جايگزين خواستيد اون زمان موحود نبود ومنم گفته بودم بهتون كه الان موجود نيست و براي اين مدل بايد صبر كنيد تا بار جديديش بياد كه قرار بود اواخر اسفند ماه برسه
كه متاسفانه به اخر سال خورد و موكول شد به بعد از تعطيلات عيد كه اين قضيه هم دست ما نبود وگرنه ما بدمون نمياد جنسمون اماده بشه و بفروشيم !
اين n بار هم ميفرمايد حرف من عوض شده دليلش اينه كه شما n بار با من تماس گرفتيد و گزارش لحظه به لحظه ميگرفتين ! و طبيعتا چيزي كه دست من نيست و شما از من زمان ميخواهين منم مجبورم چيزي رو كه شنيدم بهتون بگم وگرنه حرف من از اول يكي بود "زماني كه برسه حتما باهاتون تماس ميگيريم"
الان هم همونطور كه عرض كرده بودم از دست من كار جديدي برنمياد كه يه وقت كوتاهي بكنم ، و نيازي هم به پيگيري مداوم نيست
مطمئن باشيد براي ما ١ روز زودتر اماده شدن كالا خيلي خيلي مهمه و فرق داره
هر روزي كه دير بشه براي ما ضرر حساب ميشه.

با تشكر از شكيبايي شما
 

Dim0

Registered User
تاریخ عضویت
2 مارس 2011
نوشته‌ها
989
لایک‌ها
36
محل سکونت
Tehran
خیلی ممنون بابت جواب
اول اینکه این ۱۰-۱۵باری که میفرمایید من زنگ زدم دقیقا تاریخ هایی بوده که خود شما به من اعلام کردین که جنس میرسه و هربار به تاریخ دیگه ای موکول شده و من خیلی طبیعی هست که برای کالای خریداری شدم پیگیری کنم وقتی هیچ پیگیری و خبری از فروشنده نمیشه.(من کلی کالا از اینترنت خریدم ولی برای هیچکدومشون حتی یکبار نشد که واسه پیگیریش زنگ بزنم و همیشه طبق قرار و تاریخ مشخص شده کالا به دست من رسیده)و اینکه تاخیر دست شما نبوده رو من کار ندارم مشکل من تاریخ هایی هست که شما مشخص کردین و هر مرتبه عقب افتاده(یکی دوبار هم نبوده بلکه همش همین وضع بوده).من از اول اسفندماه منتظر هستم و طبق قرار باید اواسط اسفند میرسید.در ضمن جز یک مرتبه اونم در اواسط تعطیلات نوروز من یادم نمیاد شما این تاخیر رو به برگردن گرفته باشین و همش تقصیر رو به گمرک حواله میکردین.فکر نمیکنین وظیفه فروشنده هست وقتی به "هر دلیلی" نمیتونه طبق قول و حرفش عمل کنه باید با مشتری در ارتباط باشه و سعی در دلجویی داشته باشه؟ نه به دنبال بهانه جویی و توجیه؟!
در مورد نکته تعویض و جایگزینی بله حق با شماست من برداشت اشتباهی کرده بودم و متوجه اون شدم ولی این وسط گویا بنده یه چیزی هم بدهکار شدم!؟ اینکه شما میفرمایید طبق تعهد شرکت باید کالای معیوب با کالای سالم و جدید تعویض میشد و شما میتونستید درخواست جایگزینی کالا رو که من مطرح کردم رد کنید و قبول نکنید و به عبارتی دارین لطف و منت میزارین سر بنده بله میتونستین قبول نکنین و فقط کالای سالم به جای معیوب به من بدین و من در این مورد کاری نمیتونستم بکنم ولی از اونجایی که برای شما فرقی نمیکرد جایگزینی این ۲ مدل(بلکه سود هم میکردین) پیشنهاد جایگزینی بیتس بنده رو با مدلی که خودتون پیشنهاد دادین کردین و منم برای حرف و نظر شما احترام و ارزش قائل شدم و طبق گفته شما که تا تاریخ ۱۵-۲۰ اسفند حتما میرسه قبول کردم و حاضر شدم تا این تاریخ صبر کنم ولی ۱٪ فکر نمیکردم تا الان معطل و منتظر بمونم.در ضمن اگه من میخواستم کلا خرید رو کنسل کنم میگفتم شما یه بیتس نو به من بدین و من بهش دست نمیزدم و طبق توضیحات سایت که تا ۷ روز اگه کالا باز نشه امکان برگشت کالا و وجه پرداختی هست میومدم هدفون رو دستنخورده پس میفرستادم و پولم رو میگرفتم و خرید کنسل میشد اینو فقط گفتم که در جریان باشید من دنبال بهانه جویی و اینجور کارا نبودم و نیستم چون من دنبال هدفون بودم و هستم و قصد استفاده دارم ازش نه ترشی انداختن و به همین دلیلم هست که دارم صبر میکنم.الانم میخوام بدونم با توجه به حل شدن مشکل گمرک(طبق فرمایش همکارتون) خرید من دقیقا کی به دستم میرسه؟

با سپاس

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

aRMinQ9

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
3,177
لایک‌ها
159
محل سکونت
تهران
دوست من كسي نگفت چرا شما پيگيري ميكنين
مساله اينه كه من به شما يكبار زمان دادم از طرف خودم كه همون ٢٠ اسفند بود
بعدش كه نيومد و خورد به اخر سال من به شما تاريخ ندادم ، هر وقت شما اصرار ميكردي كه زمان بگيري من به شما تاريخي كه به ما داده بودن رو ميگفتم هر دفعه هم اخرش ميگفتم كه "تا زماني كه بار دست من نرسه به شما قول نميدم ، زماني كه برسه بهتون اطلاع ميدم " بعدش شما ٣٠ بار هم زنگ بزنيد ،من خبر جديدي ندارم كه به شما اطلاع رساني كنم وقتي نيومده !!!!
وقتي ادامه و راه حل يه مساله اي دست ما نيست و بايد كار ترخيصش انجام بشه اونم گمرك كه همه ميدونن كارش حساب كتاب دقيق نداره شما اصرار ميكني از من تاريخ تحويل بگيري اينجوري ميشه !
همه سايت ها و فروشگاه ها طبيعيه كه زماني كه كالايي رو موجود دارن نياز به پيگيري مشتري نيست ، همونطور كه ٩٩.٩٪ سفارش ها رو ما حتي بدون هماهنگي مجدد براي مشتري ارسال ميكنيم ولي كالايي كه شما سفارش دادين اون زمان موجود نبوده
درضمن ضمانت ارجاع ٧ روزه براي كالايي كه شما خريدين باز كردين ديدين چيه و فرستادين براي گارانتي نيست ! اون قانون وزارت صنعت و معدن هست براي فروش غيرحضوري كه به دليل اينكه مشتري كالا رو از نزديك نديده ميتونه انصراف از خريد بده نه زمانيكه شما كالا رو گرفتين تست صدا هم گرفتين حالا ميخواهين از گارانتي استفاده كنيد
در مورد منت هم بايد عرض كنم دقيقا همينطوره، وظيفه من اين بود كه كالاي خراب رو براتون با يه نمونه اكبند ديگه عوض كنم ، اگر همون موقع قبول نميكردم الان اين قدر بحث و جنگ اعصاب نداشتيم اينجا و فرداش يكي ديگه تحويلتون داده بودم
اومديم مشتري رو راضي كنيم بدهكار شديم.
مجدد هم عرض ميكنم ، به محضي كه اجناس برسه من خودم باهاتون تماس ميگيرم كه ارسال شه براتون

موفق باشيد
 

Dim0

Registered User
تاریخ عضویت
2 مارس 2011
نوشته‌ها
989
لایک‌ها
36
محل سکونت
Tehran
فکنم یکم دیگه بگذره من باید بیام یه هزینه دیگم بدم جهت رفع بدهکاریه خودم به شما ماشاا... خیلی حق به جانب هم تشریف دارین.
برای بار چندم میگم قرار ما "اواسط اسفند بود نه اخر اسفند" که بخواد به تعطیلات بخوره و شما خیلی با قاطعیت هم تاریخ رو مشخص کردین،وقتی جنس تاخیر خورد دلیلش به من ربطی نداره شما باید یا از اول هیچ تاریخی معین نمیکردی و میگفتی ممکنه تا تا اخر فروردین هم نرسه و اونوقت من تصمیم میگرفتم صبر کنم یا نه ولی زمانی که تاریخی رو معین میکنین من به منزله قول و قطعی درنظرش میگیرم. وقتی ۲۳اسفند زنگ میزنم میگین ۲۶میرسه،۲۶زنگ میزنم میگین ۲۸حتما میرسه،۲۸زنگ میزنم میگین ۵ فروردین و ۵فروردین مسیج میدم میگین ۱۶به بعد،۱۶(شنبه)زنگ میزنم میگین دوشنبه،دوشنبه زنگ میزنم میگین ۹۰٪ امروز اگه نشه فردا(سه شنبه)۱۰۰٪ میرسه و باز هم وقتی سه شنبه زنگ میزنم میگین تا اخر هفته و دوباره هیچی ب هیچی.جالبه در تمام این گفتگوها حتی یک بار نشد با لحن حق به جانب صحبت نکنین و حداقل یه عذرخواهی بکنین و هربار که من دلیل این تاخیر رو جویا میشدم تقصیر رو متوجه گمرک میکردین و خودتونو بی تقصیر!؟نکته بامزش اینه که الانم بعد از ۲ماه الاف کردن و پیچوندن بنده خیلی رک و بی تعارف سر من منت میزارین که هدفون خرابی که تحویل من دادین با یه مدل دیگه جایگزین کردین،بازم میگم شما همون اول میگفتی امکان جایگزینی نیست من دیگه پی موضوع رو نمیگرفتم و انقدر هم الاف نمیشدم و نه انقدر اعصاب خوردی برام پیش میومد.من با توجه به متن و توضیحات سایت این مورد رو به عنوان "پیشنهاد" مطرح کردم و به شما خواهش و تمنا نکردم اقا تو رو خدا بیا با یه مدل دیگه عوض کن.در ضمن بازم اشاره میکنم جایگزینی ۲مدل هدفون واسه شما نه تنها فرقی نمیکرد بلکه سود هم داشت(۵۰ تومن تفاوت قیمت ۲مدل هست) پس شما دلت به حال من نسوخته و خیلی خودت رو بخشنده و بزرگوار فرض نکن.من شنبه اول صبح مستقیم با شرکت تماس میگیرم و تکلیف کارو معلوم میکنم.گویا سربه زیر بودن و احترام گذاشتن به حرف و قول شما از جانب بنده برای شما سوء تفاهم و به نحوی توهم ایجاد کرده که هر برخوردی میتونین بکنید و هرچی شما بگین و هرکاری دلتون بخواد مشتری باید مطیع شما باشه و بگه چشم!؟


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Last edited:

aRMinQ9

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
3,177
لایک‌ها
159
محل سکونت
تهران
شما هر بار زنگ زدي (از ٢١ ام تا پريروز) هميشه جوابتون رو دادم هيچ وقت هم حق به جانب با شما كسي صحبت نكرده و حتي چندين بار هم با اينكه تقصير من نبوده از شما عذرخواهي كردم !
اين "پيشنهاد" شما زماني درسته كه وقتي ميگن نه ديگه اصرار نكني ! وقتي چند بار اصرار ميكني و مدل هاي ديگه هي سوال ميكنيد بهش نميگن پيشنهاد !
شما اول سوال كردي ميشه من اين هدفون رو عوض كنم جاش يه جبرا بگيرم ؟ گفتم خير جبرا مال يه شركت ديگه است اين يه چيز ديگست امكان پذير نيست
وقتي دوباره پي قضيه رو ميگيرين ديگه اسمش پيشنهاد نيست !!!
٥٠ تومن اختلاف قيمت سودش براي من ١٠ تومن هم نيست كه بخوام به خاطر سود بيشتر اين همه خودم رو تو دردسر بندازم ، فقط نوعي تجربه بود كه خارج از قوانين براي كسي كاري نكنم روي حساب پرشين تولز
اگرم جواب شما رو اينجا دادم چون دوست نداشتم ي وقت سوتفاهم بشه
همه دوستاني هم كه از من خريد داشتن با اخلاق بنده در مورد اينكه چه قدر به رضايت مشتري اهميت ميدم آشنا هستند
هر سوال ديگه اي هم از من داشتين پ خ بزنيد يا تماس بگيريد در خدمتم
 

Dim0

Registered User
تاریخ عضویت
2 مارس 2011
نوشته‌ها
989
لایک‌ها
36
محل سکونت
Tehran
دوست عزیز با توجه به مشکلی که بیتس داشت من فقط از شما سوال کردم امکان تعویض این مدل با یه مدل اصل از جبرا هست یا نه و شما فرمودین امکان تعویض فقط برای مدل های یک برند و یا گارانتی یکسان داشته باشن هست و با مدلی از برند و یا گارانتی شرکتی دیگه نمیشه عوض کرد و بعد شما مدل اصل studio wireless رو پیشنهاد دادین که من گفتم بودجه ام انقدر نیست و من موضوع جایگزینی رو تموم شده پیش خودم دونستم ولی این شما بودین که پیشنهاد دادین اگه عجله نداری یکم صبر کن تو بار بعدی یکی از مدل های sms رو بردار و بعد راجع کیفیت مدلاش ازتون پرسیدم و بقیه ماجرا،یه نگاهی به قسمت گفتگوهای انجام شده بندازین حتما یادتون میاد البته اگه پاکش نکرده باشین و اتفاقا تو لیست گفتگوهای من هنوز هست پس لطفا موضوع رو یکبار دیگه در ذهنتون مرور بفرمایید.پس این شما بودین که بحث تعویض با مدل sms رو مطرح کردین و اصراری از طرف بنده اصلا و ابدا در کار نبوده،البته من ممنون شما هستم که خواستین کمکی کرده باشین و مدل بهتری رو به من مشتری پیشنهاد داده باشین و متوجه این جنبه کار شما هستم.
اینکه از ۲۳اسفند به بعد شما به عنوان فروشنده تماس های بنده رو به عنوان خریدار جواب دادین که فکر میکنم خیلی طبیعی هست.سود و زیان شما و اینکه در اینده بخواین کاری رو برای مشتری انجام بدین یا ندین به من ارتباطی نداره،ناراحتی و دلخوری من چیز دیگه ای هست.قضیه تفاوت قیمت رو هم فقط به این جهت یاداوری و اشاره کردم که احساس کردم دارم این وسط بدهکار هم میشم وگرنه این مقادیر که واقعا ارزشی نداره.

با سپاس



Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

rasht1296

Registered User
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2012
نوشته‌ها
751
لایک‌ها
55
سلام شما پاور میکسر اصلی دایناکورد هم دارید ؟ اگه موجود دارید قیمتشو برام بفرستید. ممنون
 

khashijahan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2013
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سلام
میخواستم بپرسم در مدل های in ear بین اون هایی که سرشون پلاستیک گرد نداره و تو گوش فرو نمیره کروم مدل رو پیشنهاد میکنید؟قیمت هم مهم نیست.
 

amirboy572124

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2012
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
با سلام و خسته نباشید...میخواستم ببینم بینYamaha EPH-50و JBL J22وSennheiserCX 300 II به ترتیب کدوم بهتره ؟ بیس عمیق و تفکیک صدابرام مهمه لطفا یه راهنمایی کامل کنید من رو ممنون میشم;لطفا دلیلتون رو هم بگید یه هدفون داخل گوش خوب تا ۲۰۰ تومن میخام برای گوشی اندرویدی.موزیک هم بیشتر سبک electronic گوش میدم.
 

Rovin

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2013
نوشته‌ها
98
لایک‌ها
8
سلام.
دوست عزیز کیفیت
ibeats
و
Beats UrBeats
و
iBeats HTC
در مقابل tur beats چطوره ؟!
AAA+
 
Last edited:

blake

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2011
نوشته‌ها
2,086
لایک‌ها
531
محل سکونت
شیراز
درود جناب استارتر
آقا از مدل Cresyn چیزی دارین یا میتونین بیارین؟
Over Ear میخوام.
 

ho3ein1375

Registered User
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2012
نوشته‌ها
123
لایک‌ها
24
محل سکونت
شیراز
سلام.لطفا یه توضیحی درباره ی اعداد و ارقام مربوط به هدفون ها مثل امپداس . اندازه ی درایو . پاسخ فرکانسی و سطح فشار صدا(SPL) و ...
بدید.این عدد ها هرچه بزرگتر باشن بهتره یا کوچکتر؟؟؟
 

s.wilson

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
458
لایک‌ها
23
New solo hd chand


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
بالا