برگزیده های پرشین تولز

چند مشکل در ایجاد پست و alignment متون

ahmad-rg

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 فوریه 2015
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
22
سلام و روزبخیر،

چند سوال داشتم که ممنون میشم اگر دوستان راهنمایی کنند:

متن نوشته بنده در یک پست از نظر Alignment قابل تنظیم توسط ادیتور نیست و تماماً راست چین میشه و احتمالاً این تنظیمات داره inherit میشه و به تم فارسی ربط داره...

صفحه مربوطه:
http://goo.gl/FahGtG

تصویر صفحه رو هم پیوست کردم که میخوام ببینم این موارد که highlight هم کردم چطور اصلاح میشه و خواهشمندم راهنمایی کامل بفرمایید:

1- تونستنم با تغییر پارامتری که پیش فرض rtl بود و به ltr تغییرش دادم تنظیمات رو بهمون حالتی که خودم در ادیتور مشخص کردم تغییر بدم (بعنی برخی از خطوط راست چین و برخی دیگه به دلخواه چپ چین بشه که نمیدونم برای اینکه این تغییر همیشگی باشه و به سایر تنظیمات فرمتینگ یا alignment آسیبی وارد نکنه اگه همین فایل style.css رو تغییر بدم مشکلی پیش نمیاد؟)

2- فارسی بودن اعداد در تمام خطوط و تغییر مکان نقطه های انتهای خط بر اساس راست چینی و چپ چینی تنظیمی روی فایل (هم برای خطوط فارسی و هم خطوط انگلیسی یکجور چیده میشود) قابل اصلاح نیست؟

پیشاپیش ممنون
 

فایل های ضمیمه

  • alignment1.PNG
    alignment1.PNG
    76.9 KB · نمایش ها: 8

farsvideo

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2013
نوشته‌ها
524
لایک‌ها
148
محل سکونت
استان فارس
علاوه بر گزینه ای که شکل پاراگراف کشیده و چپ و راست و وسط را نشون میده 2 تا علامت (تکست دایرکشن ) q و p شکل هستند که اون ها رایت تو لفت و لفت تو رایت را هم نشون میده. از اونها استفاده کردید ؟
 
بالا