برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران تراکتورسازی تبریز

big_bob

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2014
نوشته‌ها
795
لایک‌ها
757
سن
30
مثل اينكه قراره حسرت ٩ ساله بعضي تيما طولاني ترم بشه!:D
كلا بلاي جون بعضي تيما هستيم خوشم مياد :p
 

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
حیف و 100 حیف که جلو شله زردا 3 امتیاز مفتی از دست دادیم و رکوردمون هم خراب شد،اگه جای حاتمی یه بازیکن گلزن داشتیم 100% 3 امتیاز بازی واسه ما بود!
قلعه هم که با تعویضهاش اعصاب نمیزاره واسه آدم،آخه بین نیمه چرا بازیکن میکشی بیرون!؟لاقل بزار 15 دقیقه هم با تمام وجودش بازی بکنه و خسته شه بعد بکشش بیرون،سوزونده تعویضه تعویضِ بین دو نیمه بازیکن!
هادی رو گل اول بدجوری جا موند،اصلا ازش انتظار نداشتم،در کل واقعآ گلهای بدی خوردیم که ضعف در خط دفاعمون رو بهمون نشون داد،خصوصآ گل اولی که از سمت ایرانپوریان نفوذ کرده که جاش خالی بود و کسی هم پرش نکره بود خوردیم.
این بازی رو میبردیم قهرمان نیم فصل بودیم، ولی الان هر جوری شده باید نفت رو بزنیم تا فاصله نگیریم با شانسپولیس!
امیدوارم تو نیم فصل تیم تقویت بشه و سروش هم بمونه تا برای 2 جام یکجا یورش ببریم و به چنگشون بیاریم،خصوصآ چون تو اسیا نیستیم این بهترین فرصته که با استراحت بیشتر نسبت به بقیه ازشون فاصله بگیریم و کار به روزهای آخر و اما و اگر کشیده نشه و بعدآ حسرت امتیازت مفت از دست رفته رو نخوریم!
کل نیم فصل یه طرف بازی با پدیده هم یه طرف،اون ...ها رو هر جوری شده باید ببریم،میان تو تبریز با یون و ... ازمون مساوی میگیرن و بعد میرن با بدشانسی به شانسپولیس و اف سی پرتقال میبازن!
در کل یه ذره شانس باهامون یار باشه هر 2 جام تو چنگمونه و بهمون چشمک میزنه،ایشالا هر 2 جام تبریزه(آذربایجانا) گلجاخ...:)
البته اگه جو سازی پایتخت نشنینان ترسو که خوف برشون داشته و میخوان از راه های دیگه ترمز تراختور رو بکشن به امیدا خدا مثل این دفعه رو سر خودشن خراب بشه...
 

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
عالیشاه هم رفت تراکتور چه وضعی تعطیل کنید بره لیگ رو چه مسخره بازی هستش دو تا از بهترین بازیکن ها رو مفت مجبوریم بدیم تراکتور اونم تو نیم فصل
شروع فصل بود کلی بازیکن ازاد بود میگرفتیم الان تو نیم فصل مگه بازیکن هست جای اینا بیاد
اخر نامردی به خدا ته پست فطری گرفتن به زور دو تا بازیکن خوب تو نیم فصل
کی نیم فصل بازیکن خوبش رو میفروشه اخه که بخوایم بخریم فقط سروش رفیعی هستش که اونم میخواد بره اروپا یا تهش میره قطر
کسی نیم فصل بازیکن خوب نمیفروشه بفروشه هم پول سنگینی میخواد اونم نقد که توان باشگاه نیست بخواد دو سه تا پول سنگین بده برا رضایت نامه میمونه بازیکن مازاد تیم ها اونم که جای نوراللهی و عالیشاه نمیتونن پر کنن فقط میشن یه بازیکن چسبیده به نیمکت
شت پرده سرباز شدن دو ستاره پرسپولیس

تماس باشگاه تراکتورسازی با دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد که این دو در نیم فصل سرباز شوند.
01131995.jpg


به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، امید عالیشاه و احمد نوراللهی که در ابتدای فصل با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل مشکلی برای همراهی با تیم فوتبال پرسپولیس نداشتند ناگهان در نزدیکی نیم فصل دفترچه اعزام به خدمت خود را گرفتند تا به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی تبریز ملحق شوند.



حال سوال این جاست که چرا این دو بازیکن درست در نیم فصل با این مشکل مواجه شده‌اند؟ این‌ در حالی است که یک ماه پیش، این دو بازیکن همراه پرسپولیس به دوبی رفتند که همین موضوع نشان می‌دهد که آنها یک ماه قبل سرباز نبودند.



پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد که تماس مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با امید عالیشاه و احمد نوراللهی باعث شده که این دو بازیکن پیش از رسیدن نیم فصل از دانشگاه انصراف بدهند و مدارک اعزام به خدمت خود را تکمیل کنند.



گویا شخصی از باشگاه تراکتورسازی تبریز به این دو بازیکن اعلام کرده است که اگر در نیم فصل به تراکتورسازی ملحق نشوید، در پایان فصل این باشگاه دیگر نمی‌تواند بازیکن سرباز جذب کند. بنابراین اگر قرار باشد در پایان فصل به یک تیم نظامی بروید باید در لیگ دسته یک به فوتبال‌تان ادامه دهید.



همین موضوع باعث شد که دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جدایی از تیم محبوب خود را کلید بزنند تا بتوانند دوران سربازی خود را در یک باشگاه لیگ برتری ادامه دهند که خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.



در همین زمینه، سردار مهرعلی باران چشمه،‌ رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این شایعه که باشگاه‌های نظامی که فصل بعد در لیگ برتر باشند نمی‌توانند بازیکن سرباز جذب کنند، اظهار کرد: من نمی دانم چه کسی این شایعه را مطرح کرده است. از دیروز این بحث در محافل ورزشی به وجود آمده و تا به حال چندین بار به صورت مستقیم و غیر مستقیم از من پرسیده‌اند که آیا چنین موضوعی درست است یا نه و باید بگویم که این موضوع کاملا کذب است.



او ادامه‌ داد: باشگاه‌های نظامی چه آنهایی که در لیگ برتر بازی می‌کنند و چه تیم‌هایی که در دسته های پایین‌تر حضور دارند کما کان می‌توانند با هماهنگی تربیت ‌بدنی مجموعه خود و ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به جذب بازیکن سرباز کنند. متاسفانه نمی دانم این شایعه از کجا به وجود آمده و برای ما هم دردسر ایجاد کرده است.
من جای طاهری بودم عالیشاه و نورالهی به شرط اومدن رفیعی میدادم اون تیمه
و گرنه چه کاریه برن ملوان یا همچین تیم هایی !
یه کم سوء مدیریت بد نیست
طاهری: این بازیکنان معاف بودند ولی خود را مشمول کردند:D:general307:
تعصب،عشق به پیراهن،ارتش...:general304::general304::general304:
ارجاع به همین پست:
به گزارش "ورزش سه"، على اکبر طاهرى، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت این باشگاه انتقادات تندى را متوجه احمد نوراللهى و امید عالیشاه کرد و اعلام کرد این بازیکنان در تصمیمى عجیب و برخلاف صحبت هاى ابتداى فصل خود را سرباز کرده اند و این در حالى است که در ابتداى فصل معافیت تحصیلى خود را به باشگاه اعلام کرده بودند.




حرف هایى براى تنویر عمومى

در این مدت تلاش کردیم برای پرهیز از ایجاد تنش و همچنین حفظ آرامش تیم بسیاری از گلایه‌ها و ناراحتی‌ها را پیش خودمان نگه داریم و همزمان آنچه که می‌توانیم، به انجام برسانیم؛ اما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که باید یکسری از مسائل را برای تنویر افکار عمومی مطرح کنیم.



به خاطر هوادار سکوت کردیم اما...

این حق هوادار پرسپولیس است که وقتی از او می‌خواهیم تیم را حمایت کند در چنین زمان‌هایی هم حقایق را بداند. اگر طرح بعضی مطالب نیز به زمان و مکان دیگری موکول می‌شود فقط و فقط به خاطر مصالح پرسپولیس و هواداران است.



عالیشاه و نوراللهى برنامه ٢ ساله را مى دانستند

ما از ابتدای فصل وقتی مشغول بستن تیم شدیم برنامه‌ای دو ساله را به اتفاق آقای برانکو دنبال می‌کردیم. برنامه‌ای که در آن دورنمای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا دیده شده بود. وقتی با نفراتی که این روزها درباره آنها مطالب زیادی مطرح می‌شود صحبت می‌کردیم دقیقاً این موارد مطرح شد.



ابتداى فصل خبرى از سربازى نبود

جای بسی تعجب دارد که چرا این افراد اکنون خودشان را مشمول می‌کنند تا تعهدی که داشتند را اجرا نکنند! چرا در همان زمان چنین تصمیمی را مطرح نکردند و حتی از احتمال آن سخن نگفتند تا پرسپولیس و بیش از 30 میلیون هوادارش روی آن مسائل فکر کنند؟!



اسناد معافیت تحصیلى به ما دادند

ابتدای فصل برای ما سه ملاک وجود داشت. قبل از هر چیز مدارک و مستندات قانونی مهم بود که در این ارتباط اسناد لازم از جمله معافیت تحصیلی موجود است. این مدارک بیانگر آن بود و هست که این نفرات اگر می‌خواستند و بخواهند با پرسپولیس همراه باشند، مشکلی وجود نخواهد داشت. ملاک‌های دیگر ما صحبت‌های این بازیکنان و قرارداد رسمی فیمابین بود. ما بر اساس همه این موارد روی برنامه دو ساله خود به توافق رسیدیم.



رنگ تعصب شان کمرنگ شده یا تعصب ندارند!

وقتی چنین اتفاقی روی می‌دهد و بازیکن خودش را مشمول می‌کند و باشگاه را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهد معلوم است آن عرق و تعصبی که صحبتش می‌شود وجود ندارد یا حداقل اینکه کمرنگ شده است. این نفرات بدون اطلاع باشگاه اقدام به چنین کاری کرده‌اند تا به این نتیجه برسیم که پرسپولیس و هوادارانش برای آنها در اولویت چندم قرار دارند. اینکه مرتب بگوییم و بنویسیم هوادارا و پرسپولیس، عاشقتان هستیم کار آسانی است. دشوار این است که در عمل به علایق پایبند باشیم. نمی‌گوییم آنها چنین نبودند و نیستند ولی به نظر این احساسات کمرنگ شده است و چنین اتفاقاتی، در زمانی روی می‌دهد که امکان جبران آن برای باشگاه بسیار دشوار خواهد بود.



نباید هوادار را فریب داد

‎باور داریم باید فرهنگ اجرای تعهد و عمل به حرف در فوتبال ما و نزد فوتبالیست های ما ایجاد شود. باید اخلاق حرفه‌ای و اسلامی حاکم شود، بخصوص باید فرهنگ صداقت در قبال هوادار داشته باشیم. نمی‌شود هر کاری خواستیم انجام بدهیم و هنگامی که نیاز بود با تهییج احساسات هواداران از آنها استفاده کنیم. به اعتقاد ما چنین رفتاری در قبال هواداران روا نبوده و نیست.



چرا این بازیکنان باید به تیم رقیب ما بروند؟

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس روی کلیت این مسئله نیز بحث دارد. اگر قرار است بازیکن سرباز در لیگ حرفه‌ای ما بازی کند چرا قاعده و ضابطه‌ای معقول نداشته باشیم؟! چرا ما باید یک بازیکن را آماده کنیم و بعد او را به رقبای نزدیک خود بدهیم که علیه ما مورد استفاده قرار بگیرند؟!



باید بتوانیم از سرمایه مان سود ببریم

سوال ما این است که چرا پرسپولیس به عنوان یکی از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی بزرگ این مملکت که بیشترین تعداد مردم ایران هوادارش هستند و پرسپولیسی که صد در صد دولتی است، نمی‌تواند از سرباز این مملکت که بازیکن خودش است استفاده کند! پرسپولیسی که باید به عنوان نماینده ایران از آبرو و اعتبار فوتبال این کشور در مجامع بین‌المللی دفاع کند و به خاطر سابقه و تعداد هوادارانش بیش از دیگر نمایندگان مورد توجه این مجامع قرار گیرد. چگونه می‌شود که بازیکن سرباز خودمان به چنین تیمی روا نباشد.



سرنوشت توسط دلال، قهوه خانه و فروشگاه تعیین شد

چالش دیگر ما این است که چرا باید یکسری از دلال‌ها این چرخ و گردونه را بچرخانند؟ چرا سرنوشت فوتبال این مملکت به جای فدراسیون و دیگر مراجع فوتبال باید در قهوه‌خانه‌ها یا فروشگاه‌های کفش و کتانی رقم بخورد؟!



خوشحال نباشید، ویران مى شوید


سخن دیگر ما با کسانی است که این روزها بابت این اتفاقات خوشحال هستند. آنها یا ذینفع هستند و شادی می‌کنند یا با پرسپولیس مساله دارند و دچار شعف شده‌اند. می‌خواهم با آنها و کسانی که فکر می‌کنند با بهره‌برداری از این مسائل به هدف می‌رسند بگویم آنچه امروز می‌سازید روزی بر سر خود شما ویران خواهد شد. این بدعتی که می‌گذارید یا از آن بهره می‌برید روزی گریبان خودتان را می‌گیرد. ناراحتی‌ها و دل‌های شکسته هواداران ما همینجا ختم نمی‌شود، پس خوشحال نباشید!
اره اینجا تراختوره،جایی که بازیکن به زور خودشو از طرفداران 40 میلیون و 1 نفریش:D جدا میکنه تا مفت بیاد و سرباز این تیم و هواداراش بشه...:)
ارتش پرسپولیس که میگین و تعصب پرسپولیسی میکنن هی اینان!؟طارمی،رضاییان،حالا هم این 2!:D:general304:
تراختور رو عشقه که با وجود اینکه تو آسیا نیست و به همین علت و حتی صدا و سیمان فاسدمون بازیکنا کمتر فرصت نشون دادن خودشونو دارن باز بازیکنای با غیرت پرسپولیسی یه ... بهشون میگن و به زور خودشونو تراختوری میکنن!
اینهمه سروش سروش کردن سروش هم خوب حقشونو گذاشت کف دستشون و اشکشونو درآورد...(سروش جان ایشالا میری اروپا،حتی همین الانم بری دمت گرم)(بختیار هم که اون اداها رو درآورد رفته و اونور اون یکی ها رو حرص میده!:D)
اکثر بازیکنای ما رو پیراهنی که میپوشن و هوادارایی که مثل کوه پشتشونن غیرت و تعصب دارن و حداقل هیچ وقت و به هیج وجه تو 1 سال 4 تا بازیکنمون اینطوری دورمون نمیزنن!
ضمن تبریک به تمام تورکلر به گچسارانی هم خسته نباشید میگم و تاسف بابت جوگیر شدن و اون حرکات زشتی که انجام دادن،ولی بدونن آذربایجان نبود الان همین زبونی که بهش مینازن رو هم احتمالا نداشتن...
با افتخار ایرانیم و 2 زبانه و خلیجمون هم همیشه فارس خواهد بود به کوری چشم دشمنان...:)
یاشاسین شامپیون تراختور...❤YNWA❤
 

big_bob

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2014
نوشته‌ها
795
لایک‌ها
757
سن
30
:D:D
خیلی جالبه !
عقده ایا عجب داستانی درست کردن برا خودشون!جلالی خودش باخت o_O
عجب سوزشی راه انداخت شوت ممد اف 14!:p
 

Nima.s

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,506
لایک‌ها
273
حیف و 100 حیف که جلو شله زردا 3 امتیاز مفتی از دست دادیم و رکوردمون هم خراب شد،اگه جای حاتمی یه بازیکن گلزن داشتیم 100% 3 امتیاز بازی واسه ما بود!
قلعه هم که با تعویضهاش اعصاب نمیزاره واسه آدم،آخه بین نیمه چرا بازیکن میکشی بیرون!؟لاقل بزار 15 دقیقه هم با تمام وجودش بازی بکنه و خسته شه بعد بکشش بیرون،سوزونده تعویضه تعویضِ بین دو نیمه بازیکن!
هادی رو گل اول بدجوری جا موند،اصلا ازش انتظار نداشتم،در کل واقعآ گلهای بدی خوردیم که ضعف در خط دفاعمون رو بهمون نشون داد،خصوصآ گل اولی که از سمت ایرانپوریان نفوذ کرده که جاش خالی بود و کسی هم پرش نکره بود خوردیم.
این بازی رو میبردیم قهرمان نیم فصل بودیم، ولی الان هر جوری شده باید نفت رو بزنیم تا فاصله نگیریم با شانسپولیس!
امیدوارم تو نیم فصل تیم تقویت بشه و سروش هم بمونه تا برای 2 جام یکجا یورش ببریم و به چنگشون بیاریم،خصوصآ چون تو اسیا نیستیم این بهترین فرصته که با استراحت بیشتر نسبت به بقیه ازشون فاصله بگیریم و کار به روزهای آخر و اما و اگر کشیده نشه و بعدآ حسرت امتیازت مفت از دست رفته رو نخوریم!
کل نیم فصل یه طرف بازی با پدیده هم یه طرف،اون ...ها رو هر جوری شده باید ببریم،میان تو تبریز با یون و ... ازمون مساوی میگیرن و بعد میرن با بدشانسی به شانسپولیس و اف سی پرتقال میبازن!
در کل یه ذره شانس باهامون یار باشه هر 2 جام تو چنگمونه و بهمون چشمک میزنه،ایشالا هر 2 جام تبریزه(آذربایجانا) گلجاخ...:)
البته اگه جو سازی پایتخت نشنینان ترسو که خوف برشون داشته و میخوان از راه های دیگه ترمز تراختور رو بکشن به امیدا خدا مثل این دفعه رو سر خودشن خراب بشه...

با حضور فرزاد حاتمی من هیچ امیدی به قهرمانی حتی تو جام حذفی هم ندارم چه برسه به لیگ !

بازیکنی که تو تیم ملوان پایین جدولی نیمکت نشین بود الان تو تیم تراکتور با حضور ادینیو و شریفی ثابت بازی میکنه ! خب معلومه یه جای کار میلنگه
درسته قلعه نویی مربی خوبی هست اما حیف باند بازی و مافیا بازی زیاده تو تیم هایی که او مربیه !


فرزاد حاتمی میتونه هر بازی دقیقه 80 بیاد زمین اونم البته نیاز باشه ! به غیر این بدرد تیم نمیخوره ! هر تیپی بهش میدن به جای اینکه توپ و بگیره رو بازیکن حریف خطا میکنه ! یه پاس نمیتونه بده یه حفظ توپ بلد نیست ...
 

Nima.s

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,506
لایک‌ها
273
:D:D
خیلی جالبه !
عقده ایا عجب داستانی درست کردن برا خودشون!جلالی خودش باخت o_O
عجب سوزشی راه انداخت شوت ممد اف 14!:p
واقعا مرده اف 14 اگه اون نبود الان 6 7 امتیاز عقب بودیم
امیدوارم کمال امروز از تهران امتیاز بگیره !
 

Web Man

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2017
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
107
سن
34
محل سکونت
Azerbaijan
سلام
آقا تبریک
حسینی1 هفته و کامیابی نیا2هفته محروم شدن!:D
انصاری هم مصدوم:android01:
فکر کنم از همین حالا باید به فکر باخت چرتپولیس باشیم...;)(اگه داوری بذاره :| )
 

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
سلام
آقا تبریک
حسینی1 هفته و کامیابی نیا2هفته محروم شدن!:D
انصاری هم مصدوم:android01:
فکر کنم از همین حالا باید به فکر باخت چرتپولیس باشیم...;)(اگه داوری بذاره :| )
چه تبریکی دادا؟:general210:
اون داور بیشرف بازی با ماشین:general312: 2 امتیاز اونجا ازمون گرفت و واسه یه بازی 6 امتیازی هم مفت مفت کیانی و شفیعی رو محروم کرد!(فقط همین 2 تا رو تو آزادی داشتیم و بنگر نامرد و نوری تو ترکیب نبودن چرتپولیس عمرا میتونست ببرتمون!)
یعنی رسمآ لیگ رو واسمون تموم کرد اون داور + اتفاقاتی که بعدش با حکم فیفا افتاد!:general505:
جالبه کیانی اصلا خطا نکرده بود که کارت زرد بگیره،حالا کارت قرمز پیشکش! دیشب مدیر عامل ذوب 4 تایی ز زده و میگه برای بازی مقابل ما محروم بوده کیانی که خوب خراب شد!!!:general601:
رحمتی رو 3 4 جلسه محروم کردن حسینی دیوانه ی روانی رو فقط 1 جلسه!اگه رحمتی 3 4 جلسه باید محروم بشه جلال روانی باید کل لیگ رو محروم میشد!:general710:
کامیابی نیا واسه خطایی که مستقیم قرمز داشت و داور بهش زرد داد اعتراض و و توهین میکنه و انتظار داره کارت قرمزم نگیره،بعدشم باز توهین میکنه و تابلو تبلیغاتی رو شوت میکنه! اونوقت اومدن این صحنه خطای کامیابی نیا رو با صحنه ای که کیانی اصلا خطایی نکرد و داور از عمد بهش کارت داد و محرومش کرد یکی میکنن!:eek:
تماشاگرای چرتپولیس هر بازی بدترین و شدید ترین فحشها و ... رو به حریف و بازیکناش میدن و فقط بعد بازی 5 6 میلیون جریمه میشن ولی مایی که نصف نصف اونا هم این کارا رو نمیکنیم به بازی بدون تماشاگر محکوم میشیم و 2 امتیاز مفتمون تو خونه میپره!:general208:
اون عابدینی بیشرف(که گفته امسال چرتپولیس قهرمانه!!!o_O) چند وقت پیش تو مصاحبش گفته چندین سال قبل لابی کردم و زمان بازیهای چرتپولیس رو بعد از بازیهای بهمن اون زمان که با بیش از 10 امتیاز در صدر بوده انداختم و همیشه بعد بهمن بازی کردیم و قهرمان شدیم بعد الانم که مشخصه باز مثل همون سال لابی شده طرفدارای الان چرتپولیس میگن چه فرقی میکنه کی اول بازی کنه!چه فرقی میکنه ما 15 16 هفته بعد از تراکتور بازی کردیم و اونا فقط 2 3 تا!:general210:
الان بعضی هفته ها چون مجبورن به خاطر بازیهای آسیایی بازی چرتپولیس رو زودتر برگزار بکنن میان با کمال وقاحت میگن عدالت رعایت شده و از این به بعد 4 هفته اول چرتپولیس بازی میکنه 4 هفته اول تراکتور!:eek::mad::general211::general312:
در کل با اتفاقاتی که برامون افتاد امیدی زیادی به قهرمانی نیست،ولی چرتپولیس خیلی امتیاز از دست خواهد داد چون همیشه قرار نیست شانس و داوری باهاشون یار باشه و اگر بلیطهامون رو نسوزونیم و مصدوم و محرومی نزارن رو دستمون راحت میتونیم بهشون برسیم،استقلالم میتونه برسه حتی!:);)
 
Last edited:

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
تازه میگن فاصله استقلالیا با تونل خروجی زمین حداقل 60 متر بوده و سنگی که خودشون زدن سر بازیکنشونو شکونده...:D:general304:
 

Web Man

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2017
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
107
سن
34
محل سکونت
Azerbaijan
چه تبریکی دادا؟:general210:
اون داور بیشرف بازی با ماشین:general312: 2 امتیاز اونجا ازمون گرفت و واسه یه بازی 6 امتیازی هم مفت مفت کیانی و شفیعی رو محروم کرد!(فقط همین 2 تا رو تو آزادی داشتیم و بنگر نامرد و نوری تو ترکیب نبودن چرتپولیس عمرا میتونست ببرتمون!)
یعنی رسمآ لیگ رو واسمون تموم کرد اون داور + اتفاقاتی که بعدش با حکم فیفا افتاد!:general505:
جالبه کیانی اصلا خطا نکرده بود که کارت زرد بگیره،حالا کارت قرمز پیشکش! دیشب مدیر عامل ذوب 4 تایی ز زده و میگه برای بازی مقابل ما محروم بوده کیانی که خوب خراب شد!!!:general601:
رحمتی رو 3 4 جلسه محروم کردن حسینی دیوانه ی روانی رو فقط 1 جلسه!اگه رحمتی 3 4 جلسه باید محروم بشه جلال روانی باید کل لیگ رو محروم میشد!:general710:
کامیابی نیا واسه خطایی که مستقیم قرمز داشت و داور بهش زرد داد اعتراض و و توهین میکنه و انتظار داره کارت قرمزم نگیره،بعدشم باز توهین میکنه و تابلو تبلیغاتی رو شوت میکنه! اونوقت اومدن این صحنه خطای کامیابی نیا رو با صحنه ای که کیانی اصلا خطایی نکرد و داور از عمد بهش کارت داد و محرومش کرد یکی میکنن!:eek:
تماشاگرای چرتپولیس هر بازی بدترین و شدید ترین فحشها و ... رو به حریف و بازیکناش میدن و فقط بعد بازی 5 6 میلیون جریمه میشن ولی مایی که نصف نصف اونا هم این کارا رو نمیکنیم به بازی بدون تماشاگر محکوم میشیم و 2 امتیاز مفتمون تو خونه میپره!:general208:
اون عابدینی بیشرف(که گفته امسال چرتپولیس قهرمانه!!!o_O) چند وقت پیش تو مصاحبش گفته چندین سال قبل لابی کردم و زمان بازیهای چرتپولیس رو بعد از بازیهای بهمن اون زمان که با بیش از 10 امتیاز در صدر بوده انداختم و همیشه بعد بهمن بازی کردیم و قهرمان شدیم بعد الانم که مشخصه باز مثل همون سال لابی شده طرفدارای الان چرتپولیس میگن چه فرقی میکنه کی اول بازی کنه!چه فرقی میکنه ما 15 16 هفته بعد از تراکتور بازی کردیم و اونا فقط 2 3 تا!:general210:
الان بعضی هفته ها چون مجبورن به خاطر بازیهای آسیایی بازی چرتپولیس رو زودتر برگزار بکنن میان با کمال وقاحت میگن عدالت رعایت شده و از این به بعد 4 هفته اول چرتپولیس بازی میکنه 4 هفته اول تراکتور!:eek::mad::general211::general312:
در کل با اتفاقاتی که برامون افتاد امیدی زیادی به قهرمانی نیست،ولی چرتپولیس خیلی امتیاز از دست خواهد داد چون همیشه قرار نیست شانس و داوری باهاشون یار باشه و اگر بلیطهامون رو نسوزونیم و مصدوم و محرومی نزارن رو دستمون راحت میتونیم بهشون برسیم،استقلالم میتونه برسه حتی!:);)
با همه حرفات موافقم!
 

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
اصلنم مشخص نیس به زور میخوان یه تیمو قهرمان کنن:general304:
عوض حاج صفی باید طارمی ...شده اخراج میشد به خاطر 2 تا دایو خیلی هم ناشیانه!(ولی دستور که از بالا باشه همینام پنالتی میشن!)
شرف نداره داوری که روی این ...شده پنالتی اعلام کنه،یعنی عرضه زدن گل خالی رو هم نداره و تنها کاری که بلده فقط دایوه،خاک بر سر لجنت داور بی شرف بی همه چیز...
باید حلق آویزت کرد مردک ...شده!
اگر 90 کارشناسی بیاره که این لجن رو بشوره دیگه نمیشه ساکت موند،خاک بر سرت عدالت این مملکت،خاک بر سرت...
 

Web Man

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2017
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
107
سن
34
محل سکونت
Azerbaijan
عوض حاج صفی باید طارمی ...شده اخراج میشد به خاطر 2 تا دایو خیلی هم ناشیانه!(ولی دستور که از بالا باشه همینام پنالتی میشن!)
شرف نداره داوری که روی این ...شده پنالتی اعلام کنه،یعنی عرضه زدن گل خالی رو هم نداره و تنها کاری که بلده فقط دایوه،خاک بر سر لجنت داور بی شرف بی همه چیز...
باید حلق آویزت کرد مردک ...شده!
اگر 90 کارشناسی بیاره که این لجن رو بشوره دیگه نمیشه ساکت موند،خاک بر سرت عدالت این مملکت،خاک بر سرت...
موندم این داورا و رئیس رؤسای لیگ چطور خوابشون میبره...
علی دایی بعد از فحش هایی که استقلالیا بهش دادن و ناداوری هایی که علیه نفت تو بازی های این تیم مقابل استقلال و سپاهان تو جام حذفی شد؛دوتا مصاحبه تند کرد که بلافاصله جریمه شد:|
فرزاد حاتمی هم که بعد از بازی پرسپولیس مصاحبه تند کرد جریمه شد :|
پ.ن:هرکسی که پشت پرده لیگ ایران رو افشا کنه جریمه میشه پس نود هم کارشناسی نمیاره که حرف حق رو بزنه...
 

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
عجب بو سوختگی میاد از یه تاپیک لنگی،سپاهانو با دایوهای اون موجود کثیفشون و آقا داور گل گلاب اونجوری بردن و عوض کارت قرمز براشون پنالتی گرفتن حالا چالش چالش افتاده دهنشون!!!
یعنی خاک بر سر چرپولیسی لنگیتون اونایی که عمدی و چالش و همچین زر هایی میزنید،خاکـــــــــــــــــــــــــــ،خوبه تیم ...تون 6 امتیاز به لطف فدارسیون کثیف جلوئه وگرنه چییا نمیگفتید!
کانال نکبتشون آورده بازی استقلال پگاه گیلان که اسقلال 2-0 جلوئه و گل سوم رو به پگاه میزنه رو gif قرار داده و میگه به شماره 13 پگاه که نظاره گر گل هست دقت کنید!این همون بازیکنی هست که سال بعدش قلعه میگیره!!!(بازیکنی که جاش کارلوسم بود کاری نمیتونست بکنه و تازه اون گلم هیچ فرقی نداشت زده بشه یا نشه!)
یعنی خاری تا چه حد،بدبختی تا چه حد!؟خاکــــــــــــــــــــــــــــــــــ عالمم بکنن تو سر خاک بر سرتون بازم کمه،فقط همینو میشه گفت...
تبریک بابت برد سخت،دفاعمون اشتباهات بچه گونه زیادی داشت و مطابق معمول فرزادم گند زده بود به کار تیمی و حرکت رو به جلو ولی خوبه باز آخر زهر خودشو ریختو بیخودی اون همه حرصمون نداد!
جام امسال به فدراسیون بدین نه چرتپولیس،به شخص عابدینی و امثالهم و دار و دستشون...
 

Web Man

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2017
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
107
سن
34
محل سکونت
Azerbaijan
ای خاک کنن بر سر این فوتبال کثیف...داور که پنالتی نگرفت،به ایران پوریان الکی کارت داد،چند تا خطا هم نگرفت باید واسه این فوتبال متاسف شد.
چرا باید بازیکن واسه بستن بند کفشش بره سمت نیمکت؟!
چیز دیگه ای نمیتونم بگم فقط متاسفم...
باختیم ولی خواهشا روحیه تون رو حفظ کنید... اگه اشتباهای داوری رو کنار بذاریم الان تراکتور صدر جدوله.
 

Web Man

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2017
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
107
سن
34
محل سکونت
Azerbaijan
ولی من میگم امسال تراکتور بهتر از سال قبل میشه.
ولی تجربه نشون داده تیمایی که جوانگرایی میکنن نتیجه خوبی میگیرن
انشالله تا نیم فصل رباط صلیبی محمدی هم درست میشه.تا وقتی جوونایی مثل عارف آقاسی،مهدیزاده،گروسیان و... هستن نباید غم و غصه بازیکنایی که رفتن رو خورد!;)
اَل اَله وئرریخ شامپیون اولاریخ:android06:
 
بالا