برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بایرن مونیخ

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
به نظر من اگه داور اون اشتباه رو نمیکرد و خطا رو میگرفت بایرن میتونست بازی رو با گلهای بیشتری ببره چون ارسنال میکشید جلو و بایرن تو ضد حمله فرصت داشت.

گل ارسنال بلافاصله بعد از گل بایرن زده شد و بازیکنای بایرن به نظر من ترسیدن که نکنه مثل فصل قبل بشه برای همین کشیدن عقب . بازم بایرن فرصتهای خوبی داشت. مثلا اون موقعیت مانزوکیچ که راحت باید گلش میکرد.
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,119
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
قبلاً هم گفتم فکر می کنم بایرن یوپ هاینکس یه چیزه دیگه بود. اینطور فکر نمی کنید؟
منم باهاتون موافقم
دیشب چندان بازی دلچسب و زیبایی ندیدیم از بایرن البته کم شانس هم بودن که نبردن بازی رو
اما کاملا مشخص بود ترسیده بودن
حالا من نمیدونم این که آرسنال بود و شما بازی رفت رو 2-0 برده بودید اینقدر با استرس و پراشتباه بازی میکردید
دورهای بعدی که حریفان به مراتب سخت ترن اون موقع میخاین چیکار کنین؟
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
cwk0_2e9387d56eb5e5677c63039e28b6e1c90f20d3d8.jpg


q4h_f668dbe4913632ded82361ea336a2bf7b5859e9c.jpg


2eq5_f3a8b82a7a93f9e5e72ae3312c431c82923ce702.jpg
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: آرسنال فقط در 8 دقیقه ابتدایی دور رفت، خوب بود؛ بهترین ترکیب 11 نفره ای برای بایرن وجود ندارد

guardiola_6.jpg


طرفداری- دیشب (سه شنبه) دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در آلیانس آره نا و در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که بازی در نهایت 1-1 مساوی شد که با توجه به پیروزی 2 بر صفر ژرمن ها در امارات لندن، باوارایی ها بودند که در مجموع پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شدند. مصاحبه جوزپه گواردیولا بعد از بازی با وبسایت یوفا را می خوانیم:

"در بازی رفت نتیجه خوب 2 بر صفر گرفته بودیم. آرسنال برای این بازی آماده شده و تصمیم بر استفاده از ضدحملات داشت. توانستیم تعداد اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم. بسیار هوشمندانه بازی کردیم و از تیمم راضی ام.

"در سطح بسیار بالایی فوتبال کردیم و به یک چهارم نهایی رسیدیم. آنها فقط در 8 دقیقه ابتدایی دور رفت، خوب بودند و غیر از آن، طرف برتر، ما بودیم. آرسنال در نیمه اول این بازی، هیچ شانسی نداشت و پس از آن، کار برای آنها تمام شد.

"ما می خواستیم بازی را کنترل کنیم و از ضدحملات، جلوگیری کنیم. آنها با بازیکنان بسیار خود در زمین خودی جمع شده و دفاع می کردند. با این حال، اجازه عرضه اندام به آنها ندادیم.

"بهترین ترکیب 11 نفره ای برای بایرن وجود ندارد. کروس، مولر، پیزارو و رافینا، همگی سزاوار بازی هستند. هر روز آنها را می بینم و همه شان به سختی تمرین می کنند. نیمکت نشین کردن آنها برای من بسیار سخت است، ولی باید ببینیم بهترین رویکرد در هر بازی، کدام است.

"اگر ترکیب دیگری انتخاب می کردم، شاید از من می پرسیدید چرا بازیکنان دیگری را بازی نداده ام. این سوالی تاکتیکی است. بازی مان با آرسنال را آنالیز کرده و بهترین ترکیب را برگزیدم. تیم ما از چنین کیفیتی از لحاظ بازیکنان، برخوردار است."


نویر: برای 80 تا 82 دقیقه، آرسنال نتوانست ما را تحت فشار قرار بدهند

neuer_12.jpg


طرفداری- دیشب (سه شنبه) دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در آلیانس آره نا و در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که بازی در نهایت 1-1 مساوی شد که با توجه به پیروزی 2 بر صفر ژرمن ها در امارات لندن، باوارایی ها بودند که در مجموع پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شدند. مصاحبه مانوئل نویر بعد از بازی به نقل از گل بین الملل را می خوانیم:

"آرسنال تیمی است که در ابتدا فوتبال بازی می کند، ولی آنها همچنین می توانند وارد کارزار شده و بجنگند. امشب دیدید که این برای ما می توانست خطرناک باشد. با این حال کاملا واضح بود که برای 80 تا 82 دقیقه، آنها نتوانستند ما را تحت فشار قرار بدهند و این آرامش بیشتری به ما داد."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
صحبت هاي شواينى و لام بعد از بازي با آرسنال

e27d8529-a0af-3598-9f09-21b33b17bed5.jpg


طرفداري – بايرن مونيخ در بازي برگشت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان، با نتيجه 1-1 مقابل آرسنال متوقف شد.

سه شنبه شب و در اولين شب از بازي هاي دور برگشت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، بايرن مونيخ ميزبان آرسنال بود و با كسب نتيجه تساوي و به لطف برد در بازي رفت،‌ موفق به صعود به مرحله بعد شد.

به گزارش Eurosport، فيليپ لام كاپيتان بايرن مونيخ بعد از ديدار مقابل آرسنال گفت:"ما در نيمه اول بسيار عالي ظاهر شديم و همه چيز تحت كنترل ما بود و به حريف اجازه ايجاد خطر بر روي دروازه خود را نداديم. اما نتوانستيم از موقعيت هاي خود نيز استفاده كنيم. البته با توجه به پيروزي 2-0 در باز رفت كمي خيال ما آسوده بود."

باستين شواين اشتايگر زننده تك گل بايرن مونيخ نيز در اين ديدار گفت:"ما تلاش كرديم كه درطول بازي فشار و پرسينگ را بر روي حريف حفظ كنيم. اما آرسنال در اين بازي بسيار دفاعي ظاهر شد و با نفرات زياد در خط دفاعي و مركز ميدان بازي مي كرد. ما بازي را به كناره ها كشيديم اما متاسفانه نتوانستيم گل هاي بيشتري به ثمر برسانيم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نكاتى در خصوص گزارش بازى بايرن مونيخ، آرسنال در صدا و سيما

1199143-25054558-640-360_0.jpg


طرفداري – سه شنبه شب در گزارش بازي دو تيم بايرن مونيخ و آرسنال كه از صدا و سيما پخش شد، اشكالاتي به چشم مي خورد.

سه شنبه شب بازي دو تيم بايرن مونيخ و آرسنال از شبكه سوم صدا و سيما به صورت مستقيم پخش شد. گزارشگر جوان اين ديدار زيبا كه به نظر كمي هيجان زده مي رسيد، در ارائه اطلاعات مربوط به بازي و به خصوص تيم بايرن مونيخ دچار اشتباهاتي شد.

براي مثال درنيمه اول اين بازي هنگامي كه گزارشگر، بحثي را در خصوص اقتدار بايرن مونيخ در بوندسليگا و همچنين اختلاف زياد امتيازي اين تيم با ساير تيم هاي حاضر در اين ليگ مطرح نمود، به نقل قولي از يورگن كلوپ سرمربي دورتموند در اين خصوص پرداخت ولي به اشتباه از يوآخيم لوو به عنوان سرمربي دورتموند نام برد.

در مقطعي از بازي، گزارشگر به افتخارات فيليپ لام كاپيتان بايرن مونيخ اشاره كرد و اعلام كرد كه اين بازيكن با اشتوتگارت نيز موفق به فتح بوندسليگا شده است. در حالي كه فيليپ لام در سال هاي 2003 تا 2005 در اشتوتگارت حضور داشته است و اين تيم در سال 2007 به قهرماني بوندسليگا رسيده است و اولين قهرماني فيليپ لام در بوندسليگا در سال 2006 با بايرن مونيخ بوده است.

هنگامي كه گزارشگر بازي در نيمه دوم به تمجيد از عملكرد ماوئل نوير پرداخت، به افتخارات فراوان اين دروازه بان با باشگاه سابقش شالكه اشاره اي كرد. در حالي كه تنها افتخار مانوئل نوير با آبي پوشان گلزن كرشني قهرماني در جام حذفي آلمان موسوم به DFB Pokal، در سال 2011 و همچنين رسيدن به مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا در همين سال بوده است.

از ديگر نكات جالب گزارش اين بازي مقايسه مسوت اوزيل با سباستين دايسلر ملي پوش آلماني باشگاه بايرن مونيخ، توسط گرازشگر بازي بود. مسوت اوزيل در اين بازي بسيار كم فروغ بود و نتوانست عملكرد راضي كننده اي از خود نشان دهد و در ايتداي نيمه دوم جاي خود را به توماس روسيچكي داد، عملكرد اين روزهاي اوزيل چه در تيم ملي آلمان و چه در آرسنال با انتقاداتي به همراه شده است ولي وضعيت او را شايد نتوان با دايسلر مقايسه كرد. سباستين دايسلر به دليل مصدوميت هاي فراوان مجبور به خداحافظي با فوتبال شد و دوري اجباري او از فوتبال باعث بوجود آمدن مشكلات روحي، رواني و نوعي افسردگي در اين بازيكن شد، با توجه به اينكه از او در آن سال ها به عنوان تنها ستاره و استعداد فوتبال آلمان نام برده مي شود و توقعات و انتظارات از او بسيار بالا بود.

به هر حال شايسته است كه گزارشگراني كه براي پخش بازي هاي مستقيم رقابت هاي حساس ليگ قهرمانان برگزيده مي شوند، با اندكي مطالعه، اين وظيفه را بر عهده بگيرند و يا حتي المقدور به ارائه اطلاعاتي كه شايد كمتر به جريان بازي ربط داشته باشند، وارد نشود تا تماشاگران و دوستداران ايراني كه معمولا اطلاعات بالايي در خصوص فوتبال دارند، اعتماد خود را به پخش هاي مستقيم فوتبال رسانه ملي از دست ندهند.
 

al2

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4,119
لایک‌ها
3,254
محل سکونت
کرمان
گزارشگره که دیشب رو اعصاب بود :mad:
واقعا متاسفم واسه صداسیما این بازی به این حساسی اونوقت این گزارشگر
من که نیمه دوم رو به صورت MUTE دیدم
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خبر فوری: محکومیت زندان برای هوینس

624-hoeness-1.jpg


FCBayern.ir- دادگاه اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ به اتهام فرار مالیاتی برگزار شد که این دادگاه حاوی خبرهای خوبی برای وی نبود.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ اولی هوینس در این دادگاه به سه سال و نیم حبس محکوم شد.



هرچند که به احتمال فراوان وکیل هوینس به این رای اعتراض خواهد کرد اما نتیجه این جلسه از دادگاه به معنای پایان ریاتس این پیرمرد دوست داشتنی در بایرن خواهدبود.



به احتمال فراوان کارل هاینز رومنیگه سکان ریاست باشگاه بایرن مونیخ را به دست خواهد گرفت.

-------

بایرن موقعیت کنونیش رو کاملا مدیون هوینس هست و یه جورایی نقش پدری برای بایرن داره
امیدوارم حکم تجدید نظر براش صادر بشه و به زندان نیفته
و اگر مجبور شد از بایرن خداحافظی کنه جانشین خوبی براش تعیین بشه و باشگاه ضربه نخوره
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
لیزارازو: پاری سن ژرمن بدترین قرعه برای بایرن است

624-lizarazu.jpg


FCBayern.ir- تا کنون تکلیف 4 تیم از 8 تیم مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شده است و هفته آینده با مشخص شدن 4 تیم دیگر قرعه کشی انجام خواهد شد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در فاصله یک هفته تا برگزاری مراسم قرعه کشی بیژنته لیزارازو مدافع سابق بایرن مونیخ پاریسن ژرمن را سخت ترین حریف ممکن برای بایرن دانست.

لیزارازو که برای کارشناسی بازی تیم های پاریسن ژرمن و بایرلورکوزن به شبکه تلوزیونی فرانسه رفته بود پس از پایان بازی ابراز امیدواری کرد که بایرن با پاریسن ژرمن رو در رو نشود.

لیزارازو گفت:" پاریسی ها در حمله و دفاع کاملا منسجم هستند و من فکر می کنم اگر تیمی بتواند مانع قهرمانی بایرنی ها شود همین پاریسن ژرمن باشد."

تاکنون صعود تیم های بایرن مونیخ ، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و. پاریسن ژرمن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان مسجل شده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بازگشت مقتدرانه‏ شواینی

schweini-robbery.jpg


FCBayern.ir- گاهی فوتبال واقعا ساده است! یک پاس دقیق و بی‏ نقص، یک کنترل و یک ضربه به درون دروازه از فاصله‏ ی نزدیک!
این سناریو گل بایرن در مقابل آرسنال بود؛ بازی که سه‏ شنبه شب با تساوی 1-1 به پایان رسید. این گل از حرکت دو بازیکن تازه به ترکیب برگشته‏ بایرن، حاصل شد؛ ریبری ساخت و شواینی تمام کرد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این اولین گل شواینی از ماه اکتبر 2013 تا به امروز بوده است، اما به نظر می‏ رسد این شادی نه تنها به دلیل این گل، بلکه به دلیل آن است که وی توانسته است که در یک بازی بطور کامل در تیم حضور پیدا کند. شواین اشتایگر با شادمانی به خبرنگاران اعلام کرد. «برای من یک بازی دلچسب بود؛ چراکه توانستم در لیگ قهرمانان، در مقابل یک تیم خیلی خوب برای 90 دقیقه بازی کنم.»
باید توجه داشت که وی از اول نوامبر تا سه شنبه‏ گذشته نتوانسته بود 90 دقیقه‏ کامل در تیم بازی کند. وی در این رابطه می‏ افزاید: «من به تدریج در حال نزدیک شدن به فرم آماده و پشت سر گذاشتن مصدومیت هستم.» بعد از بازگشت وی به میادین این سومین بازی است که او از ابتدا در ترکیب قرار می‏گیرد و اولین بازی در لیگ قهرمانان بود. گل او تنها تلاش وی در زمین نبود؛ او چهار شوت به دروازه داشت که از تمام بازیکنان حاضر در زمین بیشتر بود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نمای نزدیک؛ پرسش و پاسخ با دیوید آلابا

david_alaba.jpg



FCBayern.ir- با وجود اینکه دیوید آلابا فقط 21 سال دارد اما تبدیل به چهره ای تقریباً غیر قابل جایگزین در بایرن مونیخ شده است، و این برای جوانی در سن وی فوق العاده است. در این فصل آلابا از 24 بازی بوندس لیگا در 21 بازی حضور داشته است. در زیر مصاحبه ی اختصاصی وی را با وب سایت رسمی باشگاه می خوانیم:

fcbayern.de : دیوید، شما تنها 21 سال دارید اما در حال حاضر انتخاب همیشگی پپ در ترکیب اصلی هستید. آیا شما واقعا معتقدید این اتفاق برایتان به موقع بوده است؟


دیوید آلابا: همه چیز برای من در طول چند سال گذشته خیلی سریع پیش رفته است. گاهی اوقات من نمی توانم آن را باور کنم اما احساس بسیار زیبایی است. من زندگی رویایی ای دارم. هر روز صبح از خواب بیدار می شوم و به خودم فکر می کنم: " بهتر از این نمی شود!" من همیشه سپاسگزار تمام افرادی هستم که از من حمایت کرده اند.


fcbayern.de : پپ گواردیولا اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی از شما این گونه تمجید کرده است: " دیوید همیشه برای ما وجود دارد، همیشه! او یک بازیکن باور نکردنی است، او با ترس فوتبال بازی نمی کند، منظم است و همیشه به تیم فکر می کند نه خود. دیوید آلابا می تواند برای چندین سال بعنوان ستاره ی بایرن مونیخ باقی بماند."


دیوید آلابا: وای! باور نکردنی است. من واقعا از این تعریف خوشحال شدم. من در ماه های گذشته چیزهای بسیار زیادی از وی آموخته ام و سعی کرده ام حرفهایی که به من می گوید را بکار گیرم.


fcbayern.de : تنومندی شما و توانایی تان در دو سرعت بسیار زیاد است. آیا تا به حال اتفاق افتاده که در یک مسابقه توپ را از دست داده باشید؟


دیوید آلابا: آه، بله، یک یا دو نفر هستند که توانسته اند مرا شکست دهند. اما حق با شماست. بازی من بر اساس توانایی های فیزیکی است و من زمان زیادی با مربیان تناسب اندام کار می کنم.



fcbayern.de : غالباً دیده می شود شما در پایان جلسات تمرینی به تنهایی روی ضربات ایستگاهی تمرین می کنید. و در بعضی مواقع در بازیها نیز پشت ضربات آزاد قرار می گیرید، آیا قرار است شما این نقش را داشته باشید؟


دیوید آلابا: ستارگان متخصص ضربات آزاد زیادی در جهان وجود دارد. اما شیوه ی کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام برای من بیشتر از بقیه جذاب است. من ساعات زیادی را صرف تماشای ضربات آزاد در یوتیوب می کنم و بعضی از صحنه های آنها را چندین بار نیز تماشا می کنم و این گونه سعی می کنم چیزهایی از آن ها یاد بگیرم.


fcbayern.de : سه شنبه شب شما با غلبه بر آرسنال راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدید. آیا فکر می کنید ممکن است در یک مرحله حذف شوید؟


دیوید آلابا: نه، ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و مستحق صعود به مرحله ی بعد هم بودیم. نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم. اما در نیمه دوم کمی اشتباه داشتیم. ما مالکیت توپ را در دست داشتیم اما با کل توانایی مان بازی نکردیم و به خوبی از آن آگاه هستیم.


fcbayern.de : شما چند دقیقه و چند ساعت پس از یک بازی لیگ قهرمانان را چگونه می گذرانید؟


دیوید آلابا: من اول، در اتاق پانسمان استراحت می کنم. سپس به سالن بازیکنان می روم و معمولا با خانواده ام ملاقات می کنم. آنها همه ی بازی های خانگی ما را تماشا می کنند. بعد چیزی برای خوردن پیدا می کنم، و بعد از آن هم به مشاهده ی لحظاتی از بازی می پردازم و پس از آن به تخت خوابم می روم.



fcbayern.de : آیا تیمی هست که شما علاقه داشته باشید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آنها بروید؟


دیوید آلابا: نه، این واقعا برای من مهم نیست. ما روی بازی و نقاط قوت خودمان تمرکز می کنیم. پس این یک مسئله بزرگ نیست چرا که ما هم در برابر بارسلونا و هم رئال و هم قدرت های کمتر شناخته شده بازی کرده ایم.


fcbayern.de : شما در 49 بازی بوندسلیگا بدون شکست بوده اید. آیا شما در مورد این رکورد بزرگ در تیم زیاد صحبت می کنید؟


دیوید آلابا: این تعداد باور نکردنی است، اما، صادقانه بگویم، من واقعا از آن آگاه نیستم و این بحث در تیم نیست. ما سعی می کنیم روی چیزهای مهم تمرکز کنیم. رکوردها برای ما در اولویت نیستند.



fcbayern.de : آیا فکر می کنید از استانداردهای بالا برای تکرار و دفاع از سه گانه ی فصل پیش برخوردار هستید؟


دیوید آلابا: شما می توانید ببینید این اشتیاق برای تکرار موفقیت های فصل قبل هنوز هم در تیم ما وجود دارد و تغییر مربیان نیز آن را جالب تر کرده است. یوپ هاینکس کار بزرگی انجام داد و پپ گواردیولا نیز مربی حرفه ای است که به ما کمک می کند برای هر بازی کاملتر و بهتر بازی کنیم.


fcbayern.de : شما 20 امتیاز بیشتر از دورتموند دارید. در تیم شما هیچ نشانه ای از لغزش تا به امروز وجود نداشته است ...


دیوید آلابا: این حالت مطبوع که در بازی تیم وجود دارد و شامل جلسات تمرینی نیز می شود، فوق العاده است.. ما می خواهیم چیزی را به طرفداران بدهیم که آنها را خوشحال کند و هرگز راضی نمی شویم حتی اگر تا دقیقه 80 ما 4-0 پیروز باشیم. این شور و شوق برای بازی بزرگترین ترین برگ برنده ی ما است.


fcbayern.de : هدف شما در این فصل چیست؟


دیوید آلابا: مطمئناً، ما می خواهیم همه چیز را دوباره به نفع خود تمام کنیم. هر کسی که در لندن یا در برلین بازی کرده باشد به سختی می تواند برای تکرار آن افتخارات صبر کند.


fcbayern.de : ما در روز شنبه با بایر لورکوزن در بوندسلیگا بازی داریم. آنها هم اکنون در بهترین فرمشان نیستند. شما فکر می کنید چه اتفاقی رخ دهد؟


دیوید آلابا: آنها اغلب نشان داده اند که یک رقیب خوب هستند. ما نمی توانیم فکر کنیم این بازی مثل قدم زدن در پارک شود. ما نیاز داریم با قدرت بازی کنیم تا به پیروزی برسیم.



fcbayern.de : امره کان از تیم شما در تابستان به لورکوزن پیوست. آیا شما هنوز با او در ارتباط هستید؟


دیوید آلابا: در حال حاضر و پس از این با هم رابطه ی خوبی داریم. من برای او خوشحالم که به طور منظم بازی می کند و عملکرد خوبی هم داشته است. این انتقال دقیقا حرکت مناسبی برای او بود. امره همیشه زمانی که در اینجا بود بسیار سخت کار می کرد و اکنون از مزایای آن بهره می برد.



fcbayern.de :آخرین شکست بوندسلیگا در ماه اکتبر 2012 در خانه در برابر لورکوزن بوده است. امیدوارم این فال بد برای ما دیگر اتفاق نیفتد...


دیوید آلابا: خب، من واقعا دیگر نمی توانم آن را به خاطر آورم. (می خندد).
 
بالا