برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران سپاهان

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
سپاهان يك ـ ابومسلم صفر
خداداد به زمين سفت رسيد
121755.jpg

يكشنبه ۲۹/۱۱/۸۵
ساعت: ۱۴
ورزشگاه: نقش جهان
سپاهان يك
گل: جلال اكبرى (۸۵)
پاس گل: ابراهيم لوينيان
ابومسلم صفر
داور: هدايت الله ممبينى
كمك ها: على موغلى ـ بابك داورى
اخطار: سعيد خانى و نورمحمدى (ابومسلم)، محسن بنگر، محمد نورى و جواد ماهرى (سپاهان)
تماشاگر: ۵۰۰۰ نفر
ستاره ميدان: هادى عقيلى (سپاهان)
سپاهان:آرمناك پطروسيان، محسن بنگر، هادى عقيلى، جابا مجيرى، عبدالوهاب ابوالهيل، فرشاد بهادرانى (حامد رسولى ۴۶)، ابراهيم لوينيان، جواد ماهرى (احسان حاجى صفى ۷۹)، محمد نورى، محمود كريمى (جلال اكبرى ۶۶)، سعيد بيات
سرمربى: لوكا بوناچيچ

ابومسلم:شهاب گردان، مهدى هاشمى نسب، سيدمحمد حسينى، داود دانش دوست (محمد منصورى ۸۸)، جواد رزاقى، سعيد خانى، مجيد نورمحمدى، احمد مقدس پور (على حق دوست ۷۳)، رضا ناصحى، مرتضى برگى زر (ايوان پتروويچ ۶۵)، عرفان اولروم
سرمربى: خداداد عزيزى
ايران ورزشى ـ خداداد اولين شكست خود را روى نيمكت ابومسلم تجربه كرد و سرانجام پس از ۳ هفته ترمز تيم مشهدى در اصفهان كشيده شد. باز هم لوكابوناچيچ نشان داد كه در ديدارهاى بزرگ مى تواند نتيجه بگيرد و به رغم نبود چند بازيكن اصلى ديدار حساس را در بالاى جدول به نفع خود به پايان رساند. با اين برد سپاهان نيز بالاتر از پرسپوليس در مكان چهارم جدول ايستاد. ديروز تركيب و آرايش ۲ تيم حكايت از ترس و احتياط هر ۲ مربى مقابل هم داشت. بردهاى ابومسلم از يك طرف و قدرت سپاهان در خانه باعث شده بود تا هر ۲ تيم با سيستمى دفاعى وارد ميدان شوند. ابومسلم البته آرايشى تهاجمى تر نسبت به ميهمان داشت. آنها با قراردادن اولروم در نوك پيكان خط حمله خود قصد داشتند تا باز هم از گلزنى مهاجم نيجريه اى سود ببرند اما لوكا هم تدابير دفاع از دروازه خود را خوب مى دانست. هادى عقيلى به خوبى در تمام طول بازى دنى اولروم را بيكار كرده بود. در نيمه اول بازى كسل كننده دنبال مى شد، چرا كه هر ۲ تيم بيشتر به فكر گل نخوردن بودند. البته ميزبان موقعيت هاى بيشترى نسبت به تيم مشهدى داشت اما حملات سپاهانى ها آنقدر زهردار نبود كه بتواند نتيجه را تغيير دهد. در نيمه دوم تيم خداداد هم جلو كشيد تا بازى كمى تحرك پيدا كند. ابتدا اين لوكا بود كه با آوردن جلال اكبرى تيمش را هجومى تر كرد.
در مقابل خداداد نيز با فرستادن پتروويچ و حق دوست به دنبال كسب ۳ امتياز بود. خداداد مى خواست نشان دهد پيروزى بيرون از خانه ابومسلم ادامه دار است اما جلال اكبرى در دقيقه ۸۵ روى پاس عمقى لوينيان تير خلاص را به مشهدى ها وارد كرد تا نوار پيروزى هاى خداداد و ابومسلم در اصفهان پاره شود. آنهم در روزى كه شفيعى و عمادرضا ۲ مهاجم اصلى سپاهان و عزيززاده مدافع اصلى طلايى پوشان در ميدان نبودند
منبع : روزنامه ی ایران ورزشی
 

Afsaneh-R

Registered User
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2006
نوشته‌ها
862
لایک‌ها
54
محل سکونت
Planet Earth
بازگشايي اين كلوپ رو هم تبريك مي گوييم !
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بازگشايي اين كلوپ رو هم تبريك مي گوييم !
خیلی ممنون
امیدوارم کلوپ نمونه بشه ، (البته در بین کلوپ های داخلی).
چون هر گز به کلوپ رئال و میلان نمیرسه دی!
3.gif
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
sepahan_2118.jpg
دو تیم سپاهان و ابومسلم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که برای باقی‌ماندن در جمع مدعیان چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند.
سپاهان هفته گذشته مقابل پرسپوليس یک شکست ناباورانه را پذیرفت و ابومسلم جلو چشم تماشاگرانش برق شیراز را از پیش‌رو برداشته بود.
از همان دقایق ابتدایی بازی، سپاهان توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات وسیعی را توسط محمد نوری و سعید بیات روی دروازه حریف طراحی کرد.
ارسال مواج محمد نوری در همان دقایق ابتدایی می‌رفت که به گل اول سپاهان تبدیل شود اما ضربه سر محمود کریمی را شهاب گردان با عکس‌العملی تماشایی راهی کرنر کرد. به فاصله یک دقیقه بعد از این خطر جدی بار دیگر محمد نوری، هافبک ملی‌پوش سپاهان صاحب یک ضربه شروع مجدد شد که این ضربه هم توسط گردان به کرنر رفت.
همین دو حمله کفایت کرد تا شاگردان خداداد عزیزی که در سه هفته ابتدایی دور برگشت 9 امتیاز را به‌دست آورده بودند، به لاک دفاعی بروند و فقط زیر توپ بزنند.
اما باز هم میزبان دست‌بردار نبود و باز هم خطرساز نشان داد. فرصت‌‌های مسلم گلزنی یکی پس از دیگری به هدر رفت و سپاهان در حسرت گلزنی می‌سوخت.
همین روال تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد و دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

با شروع نیمه دوم بوناچیچ و عزیزی قصد داشتند با میدان دادن به مهاجمان تازه‌نفس راه‌های دیگری را برای گلزنی امتحان کنند.
برای سپاهان حامد رسولی، سیدجلال اکبری و احسان حاجی‌صفی به میدان آمدند و برای ابومسلم ایوان پترویچ، علی حقدوست و محمد منصوری.
حملات با دامنه بیشتری از سوی میزبان ادامه پیدا کرد و میهمان گویا فقط در صدد این بود که تنها یک امتیاز به جمع اندوخته‌هایش اضافه کند.
ابراهیم لوینیان در اواخر بازی یک پاس تودر را به سیدجلال اکبری سپرد که در نیمه دوم به بازی آمده بود و این بازیکن پس از چند قدم پیشروی با یک بغل‌پا تور دروازه شهاب گردان را به لرزه درآورد.
ابومسلم با دریافت گل، شکل تاکتیکی‌اش به‌هم خورد و باز هم فشار میزبان بیشتر و بیشتر شد. محمد نوری که در این دیدار برای سپاهان
هر کاری کرد به جز گلزنی، می‌رفت نتیجه را در دقایق وقت‌های تلف‌شده 2 بر صفر کند اما با دفاع دستپاچه بازیکنان ابومسلم این موقعیت به هدر رفت و سرانجام هدایت‌ا... ممبینی پس از تلاش 94 دقیقه‌ای هر تیم رأی به برتری سپاهان داد و سوت پایان بازی را به صدا درآورد.
سپاهان پس از غلبه بر ابومسلم تا جایگاه سوم جدول رده‌بندی بالا آمد و 32 امتیازی شد و ابومسلم با سه پله سقوط هشتم شد.
منبع: روزنامه ی پاس جوان
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
IPNA_200721913503569.jpg




هافبك تيم فوتبال سپاهان اظهار داشت: ابومسلم چيزي نزديك به 7 هفته بود كه طعم شكست را نچشيده و براي حفظ اين آمار تنها به نيت كسب تساوي به اصفهان‌ آمده بود.



"جلال اكبري" در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ تصريح كرد: سپاهان براي عقب نماندن از كورس رقابت تيم‌هاي بالاي جدول و قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا نياز مبرم به 3 امتياز اين ديدار داشت و خوشبختانه با تك گلي كه توسط من به ثمر رسيد، به خواسته خود دست پيدا كرد.



وي در رابطه با دلايل عدم حضور ثابتش در تركيب نهايي سپاهان اذعان داشت: به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي بايد با واقعيت‌هاي فوتبال كنار بيايم و در حقيقت اين حق مسلم يك مربي است كه چه زماني بخواهد از وجود بازيكني استفاده كند. خوشحال هستم كه با وجود حضور 40 دقيقه‌اي در ديدار مقابل ابومسلم توانستم روند بازي را تغيير دهم و سپاهان مزد برتري خود را بگيرد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
IPNA_2007219122951690.jpg
مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف 3 ديدار گذشته ابومسلم كه 9 امتياز با ارزش را به دست آورده بود اين تيم نخستين حضور ضعيفش را در ليگ نشان داد و حرفي براي گفتن نداشت.



سيد هادي عقيلي در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ خاطرنشان ساخت: سپاهان هم با ارائه يك تاكتيك برنامه‌ريزي شده اهم حملات خود را در دقايق پاياني انجام داد كه با تعويض‌هاي مناسب بوناچيچ و ميدان دادن به نيروهاي تازه‌نفس توانست 3 امتياز ديگر را بر اندوخته‌هايش بيافزايد.



وي همچنين تصريح كرد: برخي صاحب‌نظران معتقد هستند كه سپاهان ديگر صلابت آغاز رقابت‌هاي ليگ 85 را ندارد و خوب نتيجه نگرفته است، در صورتي كه همين ديدارها بهترين محك براي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان خواهد بود و هيچ حريفي را دست كم نمي‌گيريم.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
IPNA_2007219142745201.jpg
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: برحسب اختياراتي كه كميته انتقالي از طرف فيفا دارد مي‌تواند بر كليه امورات نظارت كند و به طور قطع براي 18 تيمي شدن ليگ هفتم نتوانست منافع صنعت نفت را ناديده بگيرد.




محمدرضا ساكت در گفت و گوبا گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ تصريح كرد: با عملي شدن اين طرح عملا بايد فوتبال ايرانم يك تغيير ساختار جدي داشته باشد و از ابتدايي‌ترين امكاناتي كه يك ورزشگاه محروم است برخوردار شود.



وي در ادامه اذعان داشت: يك مسأله ديگر هم بايد با اجراي طرح 18 تيمي شدن ليگ برتر در دستوركار قرار گيرد و آن هم كمتر شدن تعداد بازي‌هاي خانگي استقلال و پرسپوليس است.



چراكه اين دو حداقل با توجه به استاندارد نبودن ورزشگاه‌هاي ديگر تيم‌هاي پايتخت بازي‌هاي رفت و برگشت خود را ميزبان هستند و اين مسأله مي‌تواند در نتيجه‌گيري و موفقيت آنها تأثير بسزايي داشته باشد.



ساكت در رابطه با اصلاح اساسنامه فدراسيون فوتبال توسط كميته انتقالي خاطرنشان ساخت: اميدوارم اين 6 نفر در موعد مقرر نظرات فيفا را جلب كند و بتواند آرامش گذشته را به فوتبال بازگرداند و وظيفه همه ما حكم مي‌كند از هيچ تلاشي براي پيشبرد اهداف كميته فروگذار نباشمنبع : ایپنا
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
IPNA_200722011520431.jpg
نشست مسوولان باشگاه سپاهان با عوامل اجرايي ليگ قهرمانان آسيا

مسوولان باشگاه سپاهان روز گذشته نشستي با نمايندگان ورزشگاه فولادشهر، فرماندار و شهردار اين شهر، صداوسيما و نيروي انتظامي استان درخصوص كارهاي اجرايي مربوط به ليگ قهرمانان آسيا برگزار كردند.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ طي اين نشست مراحل ترميم چمن و ساير تجهيزات امنيتي ورزشگاه فولادشهر پيگيري شده، اختصاص چند دستگاه اتوبوس جهت اياب و ذهاب تماشاچيان، پخش ديدارهاي خانگي سپاهان از شبكه استاني و كشور و نيز مسائل امنيتي مربوط به برگزاري ديدارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



سپاهان نخستين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا را مقابل الاتحاد سوريه روز 16 اسفندماه برگزار خواهد كرد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
آرمناک‌ پس‌ از ده‌ هفته‌ آفتابى‌ شد نتوانستم‌ براى‌ خداداد دسته‌ گل‌ ببرم!
آرمناک‌ پطروسيان‌ سنگربان‌ باتجربه‌ تيم‌ سپاهان‌ اصفهان‌ در ديدار هفته‌ نهم‌ مسابقات‌ ليگ‌برتر از سايپا در کرج‌ چهار گل‌ ناجور خورد. در روزى‌ که‌ شوت‌هاى‌ سايپايى‌ها دقيق‌ بود، آرمناک‌ هم‌ چندان‌ پرفروغ‌ ظاهر نشد تا لوکا بوناچيچ‌ ده‌ هفته‌ او را تنبيه‌ کند.
آرمناک‌ در ديدار هفته‌ نوزدهم‌ مقابل‌ ابومسلم‌ دوباره‌ فيکس‌ شد.
آرمن! بازى‌ چطور بود؟
خيلى‌ خوب‌ بود و خوشحالم‌ که‌ برنده‌ شديم‌ و من‌ هم‌ که‌ دلم‌ براى‌ فوتبال‌ تنگ‌ شده‌ بود، دوباره‌ بازى‌ کردم.
چرا ناگهان‌ دچار تزلزل‌ شدى‌ و آن‌ چنان‌ آماده‌ نبودي؟
نه، من‌ يک‌ بازى‌ خوب‌ نبودم، حالا دوباره‌ کاملاً‌ آماده‌ام‌ و مشکلى‌ ندارم.
رويارويى‌ تو با تيم‌ خداداد چطور بود؟
تيم‌ ابومسلم‌ هم‌ تيم‌ خوبى‌ بود و خداداد هم‌ نشان‌ داد که‌ مربى‌ خوبى‌ است، اما قبل‌ از بازى‌ بعضى‌ از بچه‌ها مى‌گفتند با دسته‌ گل‌ به‌ استقبال‌ خداداد بروم.
شما چه‌ کار کردي؟
من‌ فقط‌ سلام‌ و عليک‌ کردم‌ و به‌ او خوش‌آمد گفتم. من‌ از خداداد خاطره‌ خوبى‌ ندارم، حدود دوازده‌ سال‌ پيش‌ او وقتى‌ عضو تيم‌ بهمن‌ بود به‌ من‌ گل‌ زد و در آن‌ بازى‌ ما سه‌ بر دو باختيم، در حالى‌ که‌ ما آن‌ زمان‌ فقط‌ به‌ يک‌ مساوى‌ نياز داشتيم. آن‌ بازى‌ به‌ جنجال‌ کشيده‌ شد و... بنابراين‌ من‌ نمى‌توانستم‌ براى‌ خداداد دسته‌ گل‌ ببرم.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
‌‌
ايسنا- مربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان پس از شكست ابومسلم گفت‌‌: با حفظ آرامش فاصله خود از صدر جدول را در هفته‌هاي آينده كاهش خواهيم داد‌‌.
كريم قنبري پس از پيروزي يك بر صفر تيمش مقابل ابومسلم مشهد گفت‌‌: حساسيت‌هاي بسيار بالاي اين بازي باعث شده بود تا ابومسلم در اين مسابقه حتي به كسب يك امتياز نيز قانع باشد‌‌. به همين دليل هر اندازه به انتهاي بازي نزديك مي‌شديم، بازيكنان حريف بيشتر در لاك دفاعي فرو رفته و بازي بسته‌تر و تدافعي‌تري را به نمايش مي‌گذاشتند‌‌.
وي ادامه داد‌‌: بازي رو به جلو و تهاجمي ما و تلاش مضاعف بازيكنان براي كسب 3 امتياز بازي موجب شده بود تا بازيكنان ابومسلم قادر به تكرار بازي‌هاي هجومي سه هفته گذشته خود نبوده و بيشتر به بازي تدافعي روي آورده بودند‌‌. از سوي ديگر با هوشياري مدافعان ما، تنها مهاجم ابومسلم يعني اولروم نيز به طور كامل مهار شده و تمامي راه‌هاي نفوذ حريف را بستيم‌‌.
قنبري تأكيد كرد‌‌: در حالي كه ما موقعيت‌هاي بسيار زيادي را در اين ديدار از دست داديم، بازيكنان ابومسلم در كل مسابقه تنها دو موقعيت گلزني داشتند كه روي ضربات ايستگاهي به دست آمد‌‌. در اكثر دقايق بازي توپ و ميدان در اختيار بازيكنان ما بود كه سرانجام با گل دقايق پاياني جلال اكبري 3 امتياز حساس را به دست آورديم تا بار ديگر به جايگاه قبلي خود و رده سوم جدول بازگرديم‌‌.
مربي سپاهان تأكيد كرد‌‌: مقابل ابومسلم عملكرد سه بازيكن جوان سپاهان كه از محصولات تيم‌هاي پايه ما هستند، بسيار اميدوار كننده بود‌‌. جلال اكبري 22 ساله، حامد رسولي 21 ساله و احسان حاج صفي 16 ساله از توليدات تيم‌هاي پايه ما هستند كه با بازي خوب خود نويد آينده روشني را دادند‌‌. اين نشان مي‌دهد كه سپاهان علاوه بر كسب نتايج درخشان و توجه به ورزش قهرماني به كشف استعداد‌ها و معرفي بازيكنان جوان به فوتبال ايران نيز اهميت فراواني مي‌دهد‌‌.
وي درباره برنامه‌هاي اين تيم براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا گفت‌‌: با توجه به اينكه مسؤوليت آناليز حريفان بر عهده من است، 14 اسفند ماه براي تماشاي ديدار الشباب و العين راهي امارات خواهم شد‌‌. العين يكي از حريفان اصلي ما در اين گروه است و بايد از اين تيم اطلاعات كاملي را به دست آوريم‌‌. همچنين فيلم ديدارهاي الاتحاد را نيز تهيه كرده و به دقت آن را آناليز خواهم كرد تا با شناخت كاملي به مصاف اين تيم برويم‌‌. به هر حال با انسجام و هماهنگي زيادي كه سپاهان در طول اين فصل به دست آورده و با آرامش و ثباتي كه بر تيم حاكم است، اميدوارم كه در آسيا نتايج خوبي را به دست آورده و از گروه خود صعود كنيم‌‌
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
توافق استقلال و سپاهان در مورد رحمتي
IMG_0035rahmati.jpg

فوتبال– دروازه‌بان استقلال به زودي بخشي از طلب باشگاه سابقش را پرداخت خواهد كرد‌.
سيدمهدي رحمتي كه با توافق سپاهان در ازاي مبلغي به باشگاه استقلال پيوسته، هنوز مبلغ موردنظر سپاهان را پرداخت نكرده است اما با پيگيري سپاهان و شكايت به عمل آمده، رحمتي بخشي از مبلغ موردنظر تيم سابقش را به آنها پرداخت خواهد كرد‌.
طبق توافق باشگاه سپاهان و استقلال، سيدمهدي رحمتي شخصا 28 ميليون از طلب باشگاه سپاهان را به آنها پرداخت خواهد كرد‌. ضمن اينكه باشگاه استقلال نيز متعهد شده بقيه مطالبات سپاهان را درخصوص اين بازيكن به طور كامل پرداخت نمايد‌.
منبع: روزنامه ی پاس جوان
البته این پولا واسه باشگاه سپاهان ، مثه پول خورد میمونه.
3.gif
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
loka.jpg

لوكا بوناچيچ تمرينات تيمش را تعطيل كرد. ديروز ساعت ۳۰/۱۵ سپاهانى ها يك تمرين ريكاورى در ورزشگاه آرارات برگزار كردند و لوكا بوناچيچ اعلام كرد براى استراحت بازيكنان تمرين امروز تعطيل است. سرمربى كروات عقيده دارد كه بازيكنان بعد از ديدار مقابل پرسپوليس، تربيت يزد و ابومسلم خسته شده اند و بايد استراحت كنند. تمرين سپاهانى ها فردا و پنجشنبه برگزار مى شود و اين تيم جمعه به مصاف برق شيراز مى رود.
منبع - ایران ورزشی
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
شفيعى و نويدكيا به شيراز نمى روند

سپاهانى ها همچنان نمى توانند از حميد شفيعى استفاده كنند. حميد شفيعى در تمرينات گروهى شركت مى كند اما سپاهانى ها براى جلوگيرى از مصدوميت مجدد او نمى خواهند مقابل برق شيراز از اين مهاجم استفاده كنند. به غير از شفيعى، محرم نويدكيا نيز با مصدوميت مواجه است و درصد كمى امكان دارد به ديدار شيراز برسد. به احتمال بسيار زياد اين ۲ بازيكن به همراه سپاهان به شيراز نمى روند.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
مربیان تیمهای فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به خارج از کشور اعزام میشوند

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نماینده کشورمان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ، در دومین دیدار خود که در خارج از خانه برگزار میشود ، روز اول فروردین ماه 86 به مصاف تیم الشباب عربستان خواهد رفت .
در همین رابطه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، یکماه مانده به انجام این مسابقه ، ضمن مکاتبه با باشگاه الشباب عربستان ، برنامه های خود اعم از تاریخ و زمان پرواز ، تعداد نفرات اعزامی ، درخواست زمان تمرین در هنگام حضور در شهر ریاض و ..... را به باشگاه میزبان اعلام کردند .
همچنین مسئولین این باشگاه به منظور تقدیر از زحمات مربیان تیمهای فوتبال خود در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و زیر 23 سال و به جهت کسب تجربه و آموزش توسط این مربیان ، قرار شد در هر یک از سفر های خود به خارج از کشور ، دو نفر از مربیان را با خود همسفر نمایند .
گفتنی است دیگر دیدارهای خارج از خانه فولاد مبارکه سپاهان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ، روز بیست ودوم فروردین ماه 86 در امارات مقابل العین و چهار شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در برابر الاتحاد سوریه در شهر حلب برگزار خواهد شد .
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
نشست مسوولان باشگاه سپاهان با عوامل اجرايي ليگ قهرمانان آسيا

مسوولان باشگاه سپاهان روز گذشته نشستي با نمايندگان ورزشگاه فولادشهر، فرماندار و شهردار اين شهر، صداوسيما و نيروي انتظامي استان درخصوص كارهاي اجرايي مربوط به ليگ قهرمانان آسيا برگزار كردند.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ طي اين نشست مراحل ترميم چمن و ساير تجهيزات امنيتي ورزشگاه فولادشهر پيگيري شده، اختصاص چند دستگاه اتوبوس جهت اياب و ذهاب تماشاچيان، پخش ديدارهاي خانگي سپاهان از شبكه استاني و كشور و نيز مسائل امنيتي مربوط به برگزاري ديدارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



سپاهان نخستين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا را مقابل الاتحاد سوريه روز 16 اسفندماه برگزار خواهد كرد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil

همكاري استانداري اصفهان براي ميزباني سپاهان در ليگ قهرمانان


استانداري اصفهان طي اقدامي جهت ميزباني با شكوه‌تر سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا تمام ادارات استان را دعوت به همكاري كرد.

گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ يكي از مهمترين دغدغه‌هاي مسئولان باشگاه سپاهان در ميزباني اين رقابت‌ها فراهم شدن امكانات تماشاچيان اصفهاني به ورزشگاه فولادشهر بود كه طي ابلاغي اتوبوسراني شركت واحد اين سرويس‌دهي را انجام خواهد داد.



براساس اين اقدام اتوبوسراني اصفهان از ترمينال‌هاي مسافربري زاينده رود، كاوه ـ جي، ثفه و ميادين اصلي شهر مثل آزادي، جمهوري، قدس، احمدآباد و بزرگمهر هواداران اين تيم را به محل برگزاري ديدارهاي خانگي سپاهان يعني ورزشگاه نقش جهان منتقل خواهد كرد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بازگشت عمادرضا و نويدكيا به ميدان

ايران ورزشى- از اردوى سپاهانى ها خبر مى رسدكه مهاجم و هافبك كارساز طلايى پوشان به ديدار شيراز مى رسند. عمادرضا و محرم نويدكيا كه به خاطر مصدوميت ديدار تيمشان مقابل ابومسلم را نيز از دست داده بودند به تمرينات بازگشته اند. گفته مى شود به احتمال زياد سپاهانى ها در مقابل برق شيراز از اين ۲ بازيكن استفاده خواهند كرد. البته حميد شفيعى نيز در تمرينات حاضر مى شود اما سپاهانى ها درباره او به احتمال زياد ريسك نخواهند كرد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
GF5M8119-armenak.jpg

دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت‌: من تابع تصميم كادر فني هستم و از اينكه در بازي‌هاي قبلي نيمكت نشين بودم ناراحت نيستم‌.
آرمناك پطروسيان با بيان اين مطلب افزود‌: با اينكه دربازي‌هاي گذشته درتركيب اصلي قرارنداشتم با اين حال آمادگي بدني خود را حفظ كردم و درمصاف با ابومسلم خوشبختانه از آمادگي مطلوبي برخوردار بودم‌. البته خطر چنداني روي دروازه سپاهان ايجاد نشد چرا كه در اكثر دقايق بازي تيم حريف آرايش دفاعي به خود گرفته بود‌.
وي با اشاره به صعود سپاهان تا جايگاه سوم جدول رده بندي ليگ برتر اظهار داشت‌: براي اين منظور تلاش دسته جمعي از سوي بازيكنان، كادر فني و مسؤولان باشگاه صورت گرفت و اميدوارم در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر همچنان روي نوار موفقيت گام برداريم تا جايگاه خود را در جدول تثبيت و حتي ارتقا بخشيم‌.
پطروسيان در پايان با اشاره به حضور سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا گفت‌: مسلماً بازي در اين گونه رقابت‌ها دشواري‌هاي خاص خود را دارد اما خوشبختانه سپاهان از سيستم و سازماندهي خوبي برخوردار است و توانايي صعود به مراحل بالاتر را نيز دارد‌.
منبع : پاس جوان
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
برق شیراز – سپاهان اصفهان
حافظیه حریف اول بوناچیچ

دکتر ذوالفقارنسب اگر نتواند در دیدار مقابل سپاهان به برتری دست پیدا کند شک مسؤولان این تیم برای لازم بودن تغییرات در کادر فنی را به یقین بدل خواهد کرد. برق شیراز نتوانسته نارضایتی هواداران خود را کاهش دهد و مقابل رقبا درهفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است.
برق شیراز برای شکست سپاهان در خانه ابزار لازم را در اختیار دارد و قطعاً انگیزه فرار از بحران می‌تواند نبودن تاتوسیان و صمد زارع را هم جبران کند.
اما سپاهان که گفته می‌شود به سختی ابومسلم را شکست داده با توجه به حذف احتمالی استقلال در این دیدار تلاش می‌کند بازی ارائه دهد که مردم را برای حضوری آبرومندانه در رقابت‌های آسیایی امیدوار کند. اما حریف اصلی سپاهان در این دیدار زمین همیشه خراب حافظیه است که صدای تمام میهمان‌ها را در شیراز درآورده است.
بوناچیچ از تیمش فوتبال زیبا و قدرتی می‌خواهد اما میزبان به‌دلیل زمین خراب، حریف را مجبور می‌کند که بیشتر به بازی مستقیم رو بیاورد.
لوکا بوناچیچ با استفاده از بازیکنانی چون شفیعی، نویدکیا و عمادرضا به دنبال این است که یک پیروزی خوب را مقابل برق شیراز به‌دست بیاورد و اگر خرابی زمین در اجرای کارهای تاکتیکی خللی ایجاد نکند می‌توانند روز سختی را برای برق شیراز با اینکه میزبان این رقابت است، تصور کرد.
البته برق شیراز هم برای شکست سپاهان نقشه دارد و با توجه به این موضوع می‌توان انتظار یک بازی پربرخورد را از این دیدار داشت.
منبع :پاس جوان
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
IPNA_20072211591896.JPG
داوران هفته ی بیستم لیگ برتر مشخص شدند:
داوران :برق شيراز- سپاهان اصفهان
محمود رفيعي، عليرضا يزداني، صادق نوري و محمدرضا صلواتي

نمیدونم چرا از این داوره اصلاً خوشم نمیاد ، خاطره ی خوبی ازش ندارم.
 
بالا