برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب ساعت 22:15 با کیه وو بازی داریم و گویا شبکه ای هم قرار نیست بازی رو به صورت فری تحت پوشش قرار بده :|
امیدوارم با یک بازی زیبا تیم چغر چقر کیه وو را شکست بدیم.

اما چند خبر از یووه:happy:
------------------

کنته: جدال با رئال مادرید بسیار زیبا خواهد بود
conte-600x427.jpg

آنتونیو کنته سرمربی یوونتوس، در مصاحبه با نشریه لیگ قهرمانان اروپا، از مهارت های ستاره خط میانی تیمش آندره‌آ پیرلو سخن می‌گوید و معتقد است پیدا کردن بازیکنی مانند او بسیار سخت است.

کنته در این‌باره می‌گوید:

“سخت است بازیکنی مانند پیرلو پیدا کرد، چراکه او تکنیک استثنائی در کنترل توپ دارد. او آرامش را به تیم هدیه می‌کند و به خوبی بازی حریف را پیش بینی می‌کند. اضافه کردن چنین استعدادی به یک تیم سازمان یافته، نتایج خوبی به همراه دارد و کیفیت پیرلو را نیز حتی بهتر می‌کند. آندره‌آ کمتر از شرایط قبلی خود بازی نمی‌کند، من آمار او را به خوبی دنبال کرده ام و او جزو ده بازیکنی است که در لیگ قهرمانان بیشترین دوندگی را داشته است، قدرت فیزیکی او استعداد او نیست، بلکه مغز و پای او استعدادش است. او ایستادگی جمعی را به وجود می‌آورد.”

آخرین باری که یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان شده به ۱۹۹۶ برمی‌گردد که کنته نیز در آن تیم نقش بسزایی داشت، کنته ادامه می‌دهد:

” پیروزی‌های زیادی در زندگی فوتبالیم داشته ام، اما بزرگترین و بهترین‌آن شکست دادن آژاکس آمستردام در فینال ۱۹۹۶ لیگ قهرمانان است، این بالاترین رضایت و خشنودی را در فوتبال برای من به وجود آورد. لیگ قهرمانان چیزی جادوئی است که هر بازیکنی، هرمربی و هرباشگاهی آرزو دارد حداقل یک بار این رقابت را فتح کند.”

یوونتوس در فصل جدید با تساوی مقابل کپنهاگن شروع چندان خوبی نداشته، اما کنته می‌گوید:

” فصل قبل نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی گفتم، باید بدانیم که در گذشته و دو سال اخیر کجا قرار گرفته ایم، بایرن مونیخ به خوبی جواب این سوال را داد. این فصل تیم باتجربه تر است و این بسیار مهم است، فصل قبل بسیاری از بازیکنان برای نخستین بار در لیگ قهرمانان بازی می‌کردند اما امسال حداقل یک سال تجربه دارند. این فصل باید با رئال مادرید روبرو شویم، باشگاهی که بسیار جاه‌طلب است، این را تاریخ آن‌ها نشان می‌دهد، آن‌ها برای کسب دهمین جام قهرمانی خود سرمایه گذاری کرده است. جدال با رئال بسیار زیبا خواهد بود و شاخصی خواهد بود بر چگونگی پیشرفت تیم ما.”

کنته در خصوص سرمربی تیم رئال مادرید که سابقه مربیگیری او را نیز دارد گفت:

” چندسال پیش بود که کارلتو سرمربی من در یووه بود، من دو سال فوق العاده را با او سپری کردم، این زیبا و البته اجتناب ناپذیر است که ما دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنیم، به عنوان دو مربی، این نشان می‌دهد که هم او پیر شده و هم من!”


جلسه بررسی امور مالی؛ افزایش ۳۲ درصدی درآمد
C_3_Media_1769620_immagine_ts673_400-600x356.jpg

اعضای هیئت مدیر باشگاه یوونتوس ایتالیا، عصر امروز در مقر این باشگاه در گالیلو فراریس گرد هم آمدند و به بررسی وضعیت امور مالی در فصل گذشته پرداختند.

بر این اساس درآمد یوونتوس رشدی ۳۲٫۸ درصدی داشته است، اما هنوز هم ۱۵٫۹ میلیون یورو ضرر بر باشگاه یوونتوس تحمیل شده است که نسبت به فصل قبل آن کمتر شده است.

یک فصل پیش از این، یووه ۴۸٫۶ میلیون یورو ضرر کرده بود که این خود نشان از پیشرفت آماری از نظر مالی می‌دهد.

افزایش ۳۲٫۸ درصدی درآمدی که تا ۷۰ میلیون یورو نیز افزایش پیدا کرده، بیشتر به خاطر حق پخش رادیو وتلویزیونی لیگ قهرمانان بوده است.

کل بدهی باشگاه یوونتوس نیز تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۳، ۱۶۰٫۳ میلیون یورو اعلام شد.


نفرات دعـوت شده برای جدال با کیه وو
C_3_Media_1790721_immagine_ts673_400.jpg

آنتونیو کونته برای بازی با کیه وو در هفته پنجم سری آ باشگاه های ایتالیا نام 23 بازیکن را اعلام کرد که نکته جالب حضور وانوچی ، دروازه بان سوم یووه است که از تیم جوانان یوونتوس به بزرگسالان آمده اسـت .

بوفون - کیلینی - اوگبونا - مارکیزیو - پوگبا - ووچینیچ - توز - دچلیه - جووینکو - پلوزو - یورنته - بارزالی - موتا - بونوچی - پادویین - پیرلو - آزاموا - ویدال - لختشتاینر - کوالیارلا - استوراری - ایزلا - وانوچی .

گـفتنی اسـت که دیدار کیه وو - یوونتوس فردا رأس ساعت 22:15 در ورزشگاه بنتگودی برگزار خواهـد شـد .


تمدید قرارداد با لختشتایتر
1380090172_003.jpg

یوونتوسی ها در روزهای اخیر به فکر تمدید قرارداد ستارگان خود افتاده اند و هر روز خبر جدیدی در مورد تمدید قرارداد با یکی از بازیکنان یوونتوس به گوش می رسد.

رسانه های ایتالیایی اعلام کردند به زودی توافق نهایی میان سران یوونتوس و مدیر برنامه های لختشتاینر انجام خواهد شد و دستمزد این بازیکن سوئیسی به بالا تر از 2 میلیون یورو در سال افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است قرارداد فعلی این بازیکن تا سال 2015 اعتبار دارد و یوونتوسی ها سخت در تلاش هستند تا به زودی قرارداد این بازیکن سرعتی - قدرتی را تمدید کنند.

لختشتاینر در سال 2011 از تیم لازیو راهی یوونتوس شد و در این مدت 66 بار با پیراهن بانوی پیر به میدان رفته و همواره یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب انتونیو کونته بوده است.


سانینو: امیدوارم بتوانیم برای یووه دردسر ساز باشیم
calcio_siena_sannino-600x395.jpg

سرمربی تیم کیه‌وو در نشست مطبوعاتی پیش بازی تیمش در مقابل یوونتوس که امشب ساعت ۲۲:۱۵ در استادیوم بنته گودی برگزار می‌شود، حاضر شد و در خصوص شرایط مسابقه صحبت کرد.

جوزپه سانینو در این خصوص گفت:

” نخستین بردمان در ابتدای هفته جاری انگیزه بازیکنانم را برای دیدار با یوونتوس بیشتر کرده است. بازی مهمی است، مضطرب هستیم و امیدواریم بتوانیم برای مدعی قهرمانی کمی دردسر ساز شویم.”

کیه‌وو با کسب ۴ امتیاز از ۴ مسابقه خود در سری‌آ اکنون در مکان چهاردهم جدول سری‌آ قرار گرفته است.

سانینو ادامه داد:

” از هواداران نمی‌خواهم که یار دوازدهم ما باشند، چراکه آن‌ها همیشه بدون درخواست ما هم در کنارمان هستند و به ما درتمامی مسابقات کمک می‌کنند، این فصل سری‌آ سخت ترین فصلی است که تجربه کرده ایم و من امیدوارم به خوبی آن را پشت سر بگذاریم.”


اخراج فاتح تریم در آستانه جدال با یوونتوس
315273_heroa-600x416.jpg

در حالی که هفته آینده گالاتاسارای در تورین میهمان تیم یوونتوس خواهد بود، سرمربی این تیم بنا به اذعان رسانه ها از این تیم جدا شده، برخی نیز بر این باورند که او اخراج شده است.

سرمربی تیم گالاتاسارای ترکیه،فاتح تریم پس از نشستی که با سران این تیم داشت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت ، سخنگوی باشگاه ترکیه‌ای پس از این نشست این خبر را تأیید کرد و اعلام کرد این سرمربی باتجربه از این تیم جدا شده است.
احتمالاً به زودی وبسایت رسمی باشگاه نیز این خبر را تأیید خواهد کرد.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,185
لایک‌ها
10,251
محل سکونت
labe marz
سری آ: پیش بازی کیه وو-یوونتوس؛ بیانکونری به دنبال صدر نشینی

tevez_rete-638x425.jpg

هفته پنجم رقابت های سری آ ایتالیا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها کیه وو در ورزشگاه مارک آنتونیو بنته گودی ورونا میزبان یوونتوس تورین خواهد بود.

مصاف دو تیم کیه وو و یوونتوس در حالی امشب ساعت 22:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد که الاغ های پرنده با 4 امتیاز از 4 بازی در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و بیانکونری به همراه آنتونیو کونته با 10 امتیاز پنجم است.

images.jpg

کیه وو


جیالوبلو در هفته چهارم سری آ با پیروزی خانگی 2-1 برابر اودینزه توانست بعد از دو شکست برابر لاتزیو و ناپولی و تساوی برابر پارما به اولین برد این فصل خود دست یابد.

کیه وو با به خدمت گیری جوزپه سانینو، سرمربی فصل گذشته پالرمو فصد دارد همانند سال قبل یک مقام در خور توجه در سری آ کسب کند. آنها فصل قبل در پایان به مقام دروازهمی سری آ دست یافتند.

سانینو در این بازی داریو داینلی، دفاع میانی خود را در اختیار نخواهد داشت و همانند بازی ابتدای هفته پائول پاپ رومانیایی جانشین مدافع با تجربه جیالوبلو خواهد شد.

در خط میانی، هتماژ و استیگاریبیا، بازیکن سابق یووه در کناره ها انجام وظیفه خواهند کرد و ریونی و رادووانوویچ بهترین گرینه ها برای مرکز میدان خواهند بود.

آلبرتو پالوچی، مهاجم سابق میلان و بهترین گلزن این فصل کیه وو با 2 گل زده بدون شک انتخاب اول سانیو در خط حمله است و سریل ترآوو فرانسوی می تواند بهترین انتخاب برای زوج پالوچی باشد.

بازیکنان مصدوم: داریو داینلی و توماژ کوبیژ

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی کیه وو: (2-4-4)

پوگیونی، ساردو، پاپ، سزار، درامه، هتماژ، رادووانوویچ، ریونی، استیگاریبیا، ترآوو و پالوچی

یوونتوس

بیانکونری در ابتدای هفته با گلزنی کارلوس توز و فرناندو یورنته، دو مهاجم جدید خود توانست از سد هلاس ورونا، همشهری رقیب امشب خود بگذرد تا همچنان سایه به سایه دو تیم رم و ناپولی در صدر جدول حرکت کند.

تغییرات در تیم آنتونیو کونته همانند بازی قبل اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و پیش بینی می شود در اولین اقدام، جی جی بوفون بعد از استراحت یک هفته ای به چارچوب دروازه باز گردد.

در خط دفاعی جورجیو کیه لینی که همانند کاپیتان یووه بازی برابر ورونا را از روی نیمکت مشاهده کرده بود، در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت و از سوی دیگر پیش بینی می شود اوگبونا این بار به جای بارتزالی در خط دفاعی به کار گرفته شود.

در خط میانی قرعه استراحت به احتمال فراوان به آرتورو ویدال خواهد رسید و همچنین می توان شاهد جانشینی فدریکو پلوسو به جای کوادوو آساموا در سمت چپ خط میانی بود.

و در خط حمله توز تقریبا به مهره بدون جانشین کونته تبدیل شده است و باید دید سرمربی یووه چه زمانی به او استراحت خواهد داد. ووچینیچ هم بعد از سه بازی که در ترکیب اولیه بیانکونری قرار نگرفته بود، حالا می تواند یک بار دیگر از ابتدا زوج کارلیتوس در خط حمله را تشکیل دهد.

بازیکنان مصدوم: مارتین کاسرس، سیمونه په په و روبینیو

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی یوونتوس:
(2-5-3)

بوفون، اوگبونا، بونوچی، کیه لینی، لیخشتاینر، پوگبا، پیرلو، مارکیزیو، پلوسو، ووچینیچ و توز (کوالیارلا)

کیه وو – یوونتوس از نگاه آمار:

1- در 6 مصاف گذشته دو تیم سهم یووه 3 پیروزی بوده است و 3 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

2- شاگردان آنتونیو کونته فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شدند کیه وو را با نتایج 2-0 (در تورین) و 2-1 (در ورونا) شکست دهند.

3- یوونتوس در 35 بازی از 38 بازی خارج از خانه گذشته خود در سری آ شکست نخورده است.

4- در 3 بازی گذشته کیه وو در سری آ حداقل 3 گل به ثمر رسیده است.

5- در 6 بازی خارج از خانه گذشته یووه در سری آ حداقل 2 گل رد و بدل شده است.

6- کارلوس توز و آرتورو ویدال با 3 گل زده بهترین گلزنان بیانکونری تا اینجای فصل محسوب می شوند.

7- آلبرتو پالوچی با 2 گل زده برترین گلزن جیالوبلو به شمار می رود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
تبریک می گم دوستان با این که ترکیب اصلی و ذخیره رو بازی داده بود ولی بازی خوبی کردیم , خدا خیرش بده کونته رو که آخرین لحظات گفت کوا فروشی نیست :happy:

-----------------

کیه‌وو ۱-۲ یوونتوس؛ پیروزی سخت در بنته‌گودی
C_3_Media_1792186_immagine_ts673_400-600x356.jpg

تیم فوتبال یوونتوس، امشب در چهارچوب هفته پنچم سری‌آ میهمان تیم کیه‌وو ورونا بود که در پایان در حالی که نیمه نخست را ۱-۰ واگذار کرده بود موفق شد بازی را ۲-۱ به سود خود به اتمام برساند.

ترکیب یوونتوس: بوفون، بارزالی، اگبونا، کیه‌لینی، ایسلا، پیرلو، مارکیزیو، پوگبا، پلوزو، کوالیارلا، یورنته

یوونتوس در همان ابتدای کار سعی در کنترل توپ و میدان داشت، اما تیم کیه‌وو هم تیم سرسختی نشان داد، سماجت بازیکنان کیه‌وو باعث شد دقیقه ۲۸ مسابقه پاس رو به عقب اگبونا بوفون را در سردرگمی قرار دهد و ضربه او به بازیکن تیم کیه‌وو برسد، پاس عرضی بازیکن کیه‌وو با یک ضربه والی از ترائو به گل نخست کیه‌وو تبدیل شد.

فابیو کوالیارلا و آندره‌آ پیرلو در ادامه نیمه نخست از روی شوت های از راه دور سعی در جبران گل خورده داشتند اما موفق نشدند. فرناندو یورنته در اواخر نیمه نخست می‌توانست حساب کار را به تساوی بکشاند اما ضربه سر او نه قدرت کافی را داشت و نه دقت لازم.

یووه در پایان نیمه نخست به نتیجه ای بهتر از شکست ۱-۰ دست پیدا نکرد.

در حالی که تنها یک دقیقه از آغاز نیمه دوم مسابقه نگذشته بود که تیم یوونتوس با ضربه زیبای کوالیارلا کار را به تساوی کشاند. این گل یوونتوس را به کسب سه امتیاز مسابقه در ادامه امیدوارتر کرد.

در ادامه روی یک صحنه موقعیت خوبی برای تیم کیه‌وو به وجود آمد و اشتباه مجدد بوفون باعث شد تا تیم کیه‌وو از یوونتوس پیش افتد، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

همین صحنه باعث ایجاد تنشهای زیادی در مسابقه شد و مسابقه از کنترل داور خارج شد. داور در این صحنه به سه بازیکن از کیه‌وو کارت زرد نشان داد. فشار حملات یووه رفته رفته بر روی دروازه میزبان بیشتر می‌شد.

سرانجام دقیقه ۶۴ مسابقه بود که سانتر پوگبا باعث شد مدافع کیه‌وو تحت فشار دروازه خودی را باز کند و یوونتوس از میزبان خود ۲-۱ پیش افتد. کیه‌وو در این صحنه بسیار بدشانس بود.

در ادامه میزبان در دقایق پایانی حملاتی را روی دروازه یووه انجام داد اما موفق به گلزنی نشد. کنته نیز تغییراتی را در تیم به وجود آورد و بازیکنانی مانند ویدال، لخشتاینر و توز را به جای یورنته وایسلا و کوالیارلا راهی زمین مسابقه کرد.

در پایان این مسابقه با احتساب ۳ دقیقه وقت اضافه ۲-۱ به سود یوونتوس به اتمام رسید و یوونتوس در جدول سری‌آ ۱۳ امتیازی شد.
 

Alireza999

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2012
نوشته‌ها
249
لایک‌ها
80
محل سکونت
Tehran
بوفون نباید از این اشتباها کنه. دم پوگبا هم گرم چون 2 تا گل روی سانتر او بود.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,185
لایک‌ها
10,251
محل سکونت
labe marz
کنته: احترام خاصی برای تورینو قائل هستم

eb76d7b0-1e5b-4c9c-8787-143baca93f621-600x434.jpg

بانوی پیر فردا در استادیوم خانگی خود ساعت ۱۴:۰۰ میهمان تیم تورینو خواهد بود، این دیدار که دربی شهر تورین است و دربی دلاموله لقب دارد برای کنته بسیار حائز اهمیت است.

آنتونیو کنته صبح امروز در تورین در نشست مطبوعاتی قرار گرفت، کنته در این خصوص گفت:

” احترام خاصی برای تورینو قائل هستم، چراکه آن‌ها تیم بسیار فوق العاده ای هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند. علاوه بر این‌که به عنوان یک بازی به آن نگاه می‌کنیم، نگاه دربی‌گونه ای نیز باید داشته باشیم. هیچ‌وقت آن دو دربی را فراموش نمی‌کنم که به تورینو باختیم اما در پایان اسکودتو را فتح کردیم. این مسابقه ویژه خواهد بود، به گونه ای که تکنیک و کیفیت کافی نخواهد بود، شما باید روح و رمق پیروزی را نیز داشته باشید.”

گفته می‌شود تورینو فردا از سیستم ۴-۲-۴ به سیستم ۲-۵-۳ برمی‌گردد و کرچی نقش مهاجم نوک ظاهر خواهد شد، کنته می‌گوید:

” همیشه احترام خاصی برای تورینو قائل هستم، آن‌ها تاکتیک درخوری دارند، اما اگر ونتورا تصمیم به تغییر آن گرفته، پس دلایل خاص خود را دارد، تورینو تیمی سازمان یافته است و بازیکنانی با خلاقیت‌های فردی فوق العاده مانند کرچی و ایموبیله در اختیار دارد. مطمئنم که آن‌ها بازی باز و هجومی را مقابل ما به نمایش خواهند گذاشت.”

کنته ادامه داد:

” دربی یک اتفاق خاص است،اینجا چیزی حساب نمی‌شود و چیزی به جدول ربط ندارد، مهم نیست دو تیم در کجای جدول داشته باشند، این برای ما افتخار بزرگی است که شهر تورین دو باشگاه پرافتخار دارد، دوستان بسیاری دارم که هوادار تیم تورینو هستند.”

کنته در خصوص آن‌چه که روزنامه نگاران فاجعه یووه نام می‌برند می‌گوید:

” ما همیشه در حال پیشرفت و ترقی هستیم، اما به نظرم دو مسابقه اخیر تیممان و بازی‌هایی که انجام داده نشان نمی‌دهد که در فاجعه گیر افتاده باشیم. ما چهار پیروزی دو تساوی کسب کردیم که از نظر من بد نیست. می‌دانم با رویه تیمی خود را ارتقا دهیم، اما قبل از اینکه در خصوص گیر کردن یووه صحبت کنیم، باید به فصل سختی که پیش رویمان بوده نیز نگاه کنیم، چراکه تیم نیز تغییر رویه داده است. فتح دو اسکودتو پیاپی تیم را از ایتالیا سیر کرده و مانند قبل دیگر انگیزه ندارد، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازیکنان کم کم به انگیزه قبلی خود دست پیدا کنند. هیچ نگرانی ندارم، چراکه تیم خوبی و بازیکنان بسیار بزرگی در اختیار دارم و هر حریفی در مقابل ما برای نجات زندگی خود تلاش می‌کند. “

گزارشات نشان می‌دهد که پیرلو در این مسابقه استراحت خواهد کرد، از او می‌پرسند که زوج توز چه کسی خواهد بود؟ اما کنته با خنده می‌گوید:

” چطور توز را شما در ترکیب قرار دادید؟ (می‌خندد)، هنو یک جلسه تمرینی دیگر وجود دارد و باید ببینیم چه می‌شود.”
====================================================================
مارکیزیو: توتی یوونتوس خواهم بود

Marchisio-600x356.jpg

کلودیو مارکیزیو، هافبک تیم فوتبال یوونتوس اذعان می‌کند که در تلاش است تا توتی تیم یوونتوس باشد، او هم‌چنین گلزنی در دربی تورینو را هدف خود در نظر گرفته است.

دو تیم در دربی دلاموله فردا در استادیوم المپیکو شهر تورین به مصاف هم خواهند رفت. مارکیزیو در آستانه این مسابقه مصاحبه‌ای را با کوریره دلو اسپرت گفت:

” دوست دارم فرانچسکو توتی تیم یوونتوس باشم. مقایسه ای از بابت پست و گذشته ندارم، اما دوست دارم مانند او با پیراهن یوونتوس فوتبالم را به پایان رسانم. درست است الساندرو نیز چنین علاقه ای داشت، اما کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد، اما با رفتن به استرالیا، کسی زحمات الساندرو در یوونتوس را فراموش نخواهد کرد.”

کلودیو مارکیزیو در خصوص مسابقه مقابل تورینو به توتواسپرت گفت:

” واقعاً توز بازیکن بسیار باانگیزه ایست، او روح و انگیزه بزرگی دارد و فقط نیاز است که دوباره شکوفا شود، او من را یاد شور و شعف خودمان در نخستین فصل حضور کنته می‌اندازد. چیزی برای مخفی کردن وجود ندارد، همه می‌دانند که کار این فصل سخت تر است و کسی نمی‌تواند از هم اکنون تیمی را قهرمان بداند. رقبایمان در راه کسب اسکودتو از قبل قدرتمند تر شده اند و این زنگ خطر را برای ما به صدا در آورد. باید بیدار شویم.”

مارکیزیو هدف زدن گل به تورینو را در دربی فردا در سر می‌پروراند.
========================================
کوالیارلا: برای کنته باید آمادگی خود را به اثبات رساند

C_3_Media_1792546_immagine_ts673_400-600x356.jpg

فابیو کوالیارلا، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس اذعان می‌کند که هرکسی می‌خواهد در ترکیب یوونتوس باشد باید بتواند با تمرینات خود پیغامی را برای کنته بفرستند و به او اعلام آمادگی کند.

بیانکونری در دو مسابقه خود مقابل کپنهاگن و کیه‌وو با گل‌های فابیو کوالیارلا کار را به تساوی کشاند و کوالیارلا در این خصوص می‌گوید:

” وظیفه ما این است که به سرمربی خود را ثابت کنیم. باید همیشه حتی در ابتدای بازی هم طوری ظاهر شویم که احساس کنیم از حریف عقب هستیم، اعلب ما خوش شانس هستیم، اما به خاطر اشتباهات خود نیز بعضاً مجازات می‌شویم. این نکته مثبتی است که سخت درک می‌شود، ما شخصیت تیمی بزرگی از خود نشان داده ایم.”

یوونتوس یکشنبه بعدازظهر در استادیوم یوونتوس به مصاف تیم تورینو خواهد رفت.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
تبریک می گم دوستان با تک گل پوگبا بردیم :happy:

-----------------

دربی برای بیانکونری ! تورینو 0 - 1 یوونتوس
014.jpg

یوونتوس در یک دیدار فشرده و سخت موفق شد دربی حساس دلاموله را با پیروزی پشت سر بگذارد و سه امتیاز شیرین دیگر را به امتیازات خود اضافه کرد.

ترکیب رسمی تیم یوونتوس برای دیدار مقابل تورینو اعلام شد و حضور جووینکو در کنار توز از نکات جالب توجه ترکیب تیم تورینی در این مسابقه می باشد.

ترکیب اصلی :
بوفون - بارتزالی - بونوچی - کیه لینی - لختشتایتر - ویدال - پوگبا - مارکیزیو - اساموا - توز - جووینکو

دربی دلاموله با سر و صداهای زیاد هواداران دو تیم در اطراف ورزشگاه آغاز شد و همه در انتظار یک دیدار با کیفیت و سریع بودند اما در نیمه اول همه چیز برعکس شد و هیچ کدام از تیم ها موقعیت 100% گل نداشتند.

تورینو در نیمه اول تنها با هدف تخریب بازی تیم یوونتوس وارد میدان شده بود و بازیکنان این تیم در تمامی دقایق مسابقه این مهم را در دستور کار خود قرار داده بودند و یووه نتوانست نمایش واقعی خود را به اجرا بگذارد.

خط دفاعی یوونتوس در این نیمه اصلا تحت فشار قرار نگرفت و بازیکنان تورینو تنها در نیمه زمین خودی مشغول دفاع بودند و چرچی تنها بازیکن تیم تورینو بود که در زمین یووه دیده می شد.

عملکرد ضعیف جووینکو و توز در خط حمله یکی از دیگر دلایل عدم گلزنی یووه بود و این موضوع سبب شد تا عصبایت کونته سرمربی تیم یووه را به دنبال داشته باشد.

سرانجام نیمه اول بدون هیجان و کیفیت بالایی به پایان رسید و نکته ی منفی برای یوونتوسی ها در این نیمه، دریافت دو کارت زرد توسط بازیکنان میانی یووه بود.

در نیمه دوم شرایط تا حدودی تفاوت پیدا کرد و یوونتوسی ها حملات بیشتری را بر روی دروازه ی تیم تورینو پدید آوردند و پوگبا با جاگیری مناسب توانست یکی از این موقعیت ها را به گل تبدیل کند.

در سایر دقایق بازی تیم یوونتوس با تمامی نفرات در زمین تیم تورینو حضور داشت اما فشردگی شدید مدافعان تورینو و بازی خشن آنها باعث شده بود تا یووه نتواند کاری از پیش ببرد.

کونته سرمربی یووه در دقایق میانی نیمه دوم تغییراتی را در نفرات و سیستم تیمی خود به وجود آورد و این موضوع باعث شد تا نفرات تاز وارد راهی میدان شوند و بازی با سرعت بیشتری دنبال شود.

دقایق پایانی نیمه دوم تیم تورینو که همه چیز را از دست رفته می دید سعی داشت با نفرات بیشتری به سمت دروازه ی تیم یوونتوس حمله کند و این موضوع نیز سرعت مسابقه را بالا برد و تورینو بهتر از دقایق پیشین بازی می کرد.

در نهایت سوت پایان دیدار توسط داور مسابقه به صدا در آمد و یوونتوس در یک بازی حساس موفق به کسب سه امتیاز دیدار شد و 16 امتیازی شد.
 

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
سلام؛
تبریک بابت برد امروز...:happy:
فقط بار دیگه گزارشگر بازی بسیار روی اعصاب بود؛ موندم که چرا گزارشگر بازیهای یووه یا مرد همه چی فهم جناب علیفره و یا آقای دلقک میرزایی!!!:mad:


عکس های بازی...

45308610766089014878.jpg


36741774823579713016.jpg


08085473388694683396.jpg


16066010120668698814.jpg


 

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
سلام؛

دوستان ظاهراً در بازی چهارشنبه مقابل گالاتاسرای، توز را به این دلیل نخواهیم داشت...:thumbsdow

1380487427_123878_1380487597_noticia_grande.jpg
در دربی تورین تکل از پشت خطرناک ایموبیله بازیکن یووه که امسال را به تیم همشهری قرض داده شده است یک حادثه دردناک برای بیانکونری ها بود.خطایی که وز و کونته در کنفرانس بعد از بازی به مستحق دانستن اخراج ایموبیله را مطرح کردند.

با این تفاسیر بازی کردن توز در مقابل گالا کمی بعید به نظر می رسد و زوج یورنته-ووچنیچ محتمل ترین گزینه این دیدار خواهد بود.



پ. ن 1: این برای اونهایی که ادعا دارن داوری به سود یووست!!!

پ. ن 2: با این حساب کارمون در بازی مقابل گالا که نیاز شدیدی به پیروزی داریم، فوق العاده سخت خواهد شد...



داور بازی هم ویکتور کاسای مجاری خواهد بود

1.jpg

در نخستین دیداری که یوونتوس قرار است در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ میزبانی کند ، تیم داوری از مجارستان قضاوت این جدال را بر عهده خواهند گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه یوونتوس ، ویکتور کاسای مجارستانی جدال حساس چهار شنبه شب یوونتوس و گالاتاسرای را سوت خواهد زد.

او هرگز تا کنون دیداری را برای بیانکونری قضاوت نکرده ولی افتخار قضاوت در فینال این رقابتها در سال ۲۰۱۱ بین دو تیم منچستر یونایتد و بارسلونا را در کارنامه خود دارد.

قضاوت در فینال ومبلی در ۳۶ سالگی ، این داور مجار را به جوانترین داوری که تا کنون فینال لیگ قهرمانان را سوت زده تبدیل کرد.

ویکتور کاسای به همراه تیم داوری مجاری خود به نامهای ، گریگوری رینگ ، ونچل توث و داور چهارم رابرت کیسپال ، این بازی را در یوونتوس استادیوم قضاوت خواهد کرد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

اینم یک سری از جزئیات بازی های یووه به همراه جدول سری آ و جام باشگاهها:)

-----------------

جدول سری آ

03.jpg

نتایج بازی های یووه

01.jpg

بازی های پیش روی

02.jpg

جدول جام باشگاهها

04.jpg
 

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
سلام؛ چند خبر در آستانه بازی حساس با گالا...


ظاهراً توز آماده بازی با گالاست!

توز آماده بازی با گالاتاسرای

65128496122878578637.jpg


علیرغم آسیب دیدگی کارلوس توز؛ آنتونیو کونته نام وی را برای دیدار با گالاتاسرای در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان در لیست خوب قرار داد.

مهاجم ارژانتینی که از ناجیه مچ پای خود دچار مصدومیت در بازی با تورینو شده است در آستانه حضوری دوباره در میدان قرار دارد.






اسامی بازیکنان دعوت شده:

b6251_4.jpeg


۱ بوفون ۳ کیه لینی ۵ اوگبونا ۶ پوگبا ۸ مارکیزیو ۹ ووچینیچ ۱۰ توز ۱۱ دچلیه ۱۲ جیوونکو ۱۳ پلوسو ۱۴ یوزنته ۱۵ بارتزالی ۱۹ بونوچی ۲۰ پادوین ۲۱ پیرلو ۲۲ آساموآه ۲۳ ویدال ۲۶ لختشتاینر ۲۷ کوآلیارلا ۳۰ استوراری ۳۳ ایسلا ۵۰ چیتی







کونته: افتخار می کنم دوباره با مانچینی روبرو می شوم

04145083464189312292.jpg


سرمربی تیم فوتبال یوونتوس، آنتونیو کنته امروز در نشست مطبوعاتی پیش بازی دیدار تیمش در لیگ قهرمانان مقابل گالاتاسارای ترکیه حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دو تیم از چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم یوونتوس به مصاف هم خواهند رفت.

- پس از شکست 6-1 گالا مقابل رئال، فکر نمی‌کنید بازی فردا برای شما راحت خواهد بود؟
" وقتی که نتیجه را دیدم واقعاً برایم تعجب برانگیز بود. اما وقتی بازی را دیدم، مطمئن شدم که نتیجه دروغ بزرگی بوده است، گالاتاسارای مستحق چنین نتیجه ای نبود. به نظرم در نیمه نخست تیمی که باید برتر می‌شد، گالاتاسرای بود چرا که موقعیت‌های متعددی را از دست داد.
در نیمه دوم هم گالا موقعیت خوبی را با یلماز از دست داد و همین بدشانسی ها رشته کار را از دست این تیم خارج کرد و رئال بسیار مقتدرانه به برتری رسید. تکرار می‌کنم که گالاتاسارای در این مسابقه بسیار بدشانس بوده و این تیم شایسته بیشتر از این‌هاست، پس باید خیلی محتاطانه و با دقت ظاهر شویم."

- در خصوص رویارویی با منچینی بگویید؟
" مطمئناً خوشحالم که با منچینی به عنوان یک مربی روبرو می‌شوم، همچنین به خاطر این‌که او افتخاری در میان سرمربیان ایتالیایی حاضر در لیگ قهرمانان است، منچینی کسی است که هم در ایتالیا موفق بوده و هم در خارج از این کشور، افتخار می‌کنم دوباره او را ملاقات خواهم کرد.ترجیح می‌دادم او اکنون هدایت این تیم را برعهده نگیرد(‌می‌خندد)، چراکه اکنون سخت است برنامه بررسی گالا را تغییر دهیم چراکه اکنون نمی‌دانیم تیم گالاتاسارای چه تفکراتی دارد. منچینی مربی باهوشی است و مطئناً با حضور او تیم گالاتاسارای قدرتمند تر از قبل شده است."

- ترجیح می‌داید با گالاتاسارای منچینی روبرو می‌شدید یا گالاتاسارای فاتح تریم؟
" فکر می‌کنم باید حتماً با گالاتاسارای روبرو شویم(می‌خندد)، مطمئناً منچینی اندیشه های جدید به تیم آورده است و هنوز نمی‌دانیم تفکرات او برای دیدار فردا چیست. "

- نظراتتان در خصوص اشتباهات دیدار با کپنهاگن چیست؟ وضعیت خط حمله و توز فردا چگونه است؟
" ببنید درست است که آن شب برای ما یک شب بد فوتبالی بود چرا که نتوانستیم به نهایت چیزی که استحقاقش را داشتیم برسیم، شبی که دروازه بان حریف واقعاً نمایش خوبی ارائه می‌کرد کار را برای ما سخت کرده بود. اما ما موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم، همیشه ترجیح می‌دهم در یک مسابقه تعداد زیادی موقعیت ایجاد کنیم، تا اینکه موقعیت ایجاد نکنیم. توز دیروز در تمرینات حاضر بود، اما هنوز به تصمیم مشخصی برای خط حمله نرسیده‌ام، حتماً بعد از جلسه تمرینی فردا همه چیز مشخص خواهد شد."

- ووچنیچ 4 مسابقه پیاپی است که نیمکت نشین است، واقعاً این مسئله هم جزء سیستم چرخشی است؟
" قبل از بازی با تورینو نیز در این رابطه صحبت کردم، ووچنیچ بعد از اینکه از مسابقات ملی برگشت، شوک شدیدی به زانویش وارد آمده بود، بنابراین ترجیح می‌دهم در این مقطع زمانی که بازی‌های فشرده‌ای پیش رو داریم از او استفاده نکنیم."

- دروگبا قبل از اینکه به گالاتاسارای ملحق شود یکی از اهداف یوونتوس بود؟
" دروگبا بازیکن بزرگی است و همیشه حرف خود را در زمین مسابقه می‌زند، اما در مورد نقل و انتقالات، ماروتا می‌داند که چه کسی می‌رود و چه کسی می‌آید."





مانچینی: از ملاقات مجدد توز خوشحالم

51126498782443002908.jpg


روبرتو مانچیتی سرمربی جدید گالاتاسارای، آنتونیو کونته را مورد ستایش قرار داد و اذعان کرد از دیدن دوباره کارلوس توز خوشحال شده است.

سرمربی سابق اینترمیلان و منچسترسیتی، روز دوشنبه با قراردادی سه ساله به گالاتاسارای پیوست و اولین حضورش را بر روی نیمکت این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس تجربه خواهد کرد.

مانچینی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس گفت: "این بسیار عجیب است، زیرا من تنها دیروز با بازیکنان دیدار کردم، اما ما امیدواریم که قادر به نمایش یک عملکرد خوب باشیم. این یک بازی دشوار خواهد بود زیرا یوونتوس یک تیم فوق العاده است. کونته کار بزرگی با آنها انجام داده است."

حضور توز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما مانچینی مشتاق است بار دیگر شاگرد سابقش در منچسترسیتی را ملاقات کند. او گفت: "بسیار خوشحالم که بار دیگر توز را ملاقات می کنم. او یک بازیکن بزرگ است و ما با هم با منچسترسیتی در انگلستان، تاریخ را ساختیم. من انتظار دارم او بازی کند، هر چند که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا حضورش در این مسابقه قطعی نیست."

در حال حاضر مانچیو احساس فشار می کند، از آن جا که هواداران از اخراج فاتح تریم بسیار عصبانی هستند. وی گفت: "محبوبیت تریم برای من جای تعجب نیست. من اینجا هستم تا تلاش کنم و کار مثبت وی را به سرانجام برسانم. من برای اولین بار پنج یا شش روز قبل برایی هدایت گالاتاسارای با مسئولین این باشگاه در استانبول ملاقات کردم."

"اولین دیدارمان در لیگ قهرمانان اروپا کمی مشکل بود، اما ما پنج دیدار دیگر پیش رو داریم و می توانیم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شویم. ما باید شکست در مقابل رئال مادرید را فراموش کنیم و فصل برای ما از فردا به بعد شروع می شود."

"من به طور کامل با همه بازیکنان آشنا نیستم، خوشبختانه بازی های ملی در راه است و من آنها را بهتر خواهم شناخت. تا جایی که مربوط به تاکتیک هاست، فردا می بینیم که چطور خواهد شد. این قطعا یک نقص برای ما در آستانه بازی است. اما من می خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. در چنین موقعیت هایی شانس نیز اهمیت دارد."

حضور وسلی اسنایدر در دیدار فردا همچنان در شک و تردید است، اما انتظار می رود فلیپه ملو و دیدیه دروگبا از ابتدا در میدان حاضر شوند.




بونوچی: محکوم به پیروزی هستیم

92941506256561936046.jpg


لئوناردو بونوچی در آستانه بازی با گالاتاسارای از قدرت دیدیه دروگبا، مهاجم حریف می گوید.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، چهارشنبه شب در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اورپا، شاگردان آنتونیو کونته در یوونتوس آره نا پذیرای گالاتاسارای ترکیه خواهند بود.

در این بین، مدافع 26 ساله بیانکونری درباره مهاجم ساحل عاجی گالا می گوید: "ما باید با حداکثر تمرکز برابر او قرار بگیریم. او یکی از عوامل اصلی قهرمانی چلسی در اروپا بوده است و ما باید فردا دربرابر مهاجمی بازی کنیم که همیشه خطرناک به نظر می رسد."

با توجه به تساوی 1-1 یووه در هفته اول برابر کپنهاگن دانمارک، بدون شک سه امتیاز این بازی برای قهرمان سری آ حیاتی خواهد بود.

بونوچی در این باره می گوید: "ما باید فردا با تمام وجود به میدان برویم، چون تنها یک هدف خواهیم داشت و آن هم بردن است. در واقع ما در اینجا (تورین) محکوم به پیروزی هستیم.

"صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان، همانند سال گذشته یکی از اهداف ما در این فصل است و برای رسیدن به این هدف به 3 امتیاز بازی فردا نیاز خواهیم داشت."

گفتنی است، یوونتوس در فصل گذشته لیگ قهرمانان، در مرحله گروهی به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و در نهایت با رسیدن به جمع 8 تیم برتر اروپا، با شکست برابر بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفت.




جاکرینی خوشحال از اولین گلش برای ساندرلند (یادش بخیر...
44456960231315317299.gif
)

92247443428054901457.jpg

امانوئله جاکرینی از به ثمر رساندن اولین گلش برای ساندرلند در ورزشگاه لایت ابراز خشنودی کرد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، اگرچه هافبک سابق یوونتوس در هفته دوم لیگ برتر انگلیس برابر ساوتهمپتون اولین گل رسمی خود را در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده بود، اما تک گل او در شب شکست 3-1 ساندرلند برابر لیورپول، نخستین گل او جلوی دیدگان هواداران گربه های سیاه بود.

جاکرینی در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی با لیورپول گفت: "ما پرتلاش ظاهر شدیم و با تمام وجود در این بازی جنگیدیم. اما گل اول آنها تمرکز ما را بر هم زد و ما در همان نیمه اول دو گل از حریف عقب افتادیم.

"به جز نتیجه، بازی خوبی بود. اگر یکبار دیگر برابر آنها بازی کنیم، اطمینان دارم که نتیجه دیگری رقم خواهد خورد."

هافبک سابق بیانکونری درباره زدن تک گل تیمش هم گفت: "از اینکه موفق به گلزنی شدم بسیار خوشحالم، اما پیروزی تیم را به گلزنی ام در این بازی ترجیح می دادم."

گفتنی است، شاگردان کوین بال، سرمربی جدید ساندرلند، هفته آینده باید در ورزشگاه لایت پذیرای منچستر یونایتد باشند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب امشب ساعت 22:15 بازی حساسی رو مقابل گالای ترکیه داریم که شاید برد در این مسابقه به بازگشت بهتر یووه به بازی ها کمک بزرگی بکنه و با آمادگی بیشتر به سراغ میلان و لاتزیو و رئال بره :happy:

بازی امشب رو شبکه ترک Idman tv و ایتایا یک در پرنده داغ پوشش می دهند که فرکانسش هم 11373 - H - 29900 - H - هستش :rolleyes:

این رم امسال چش شده ؟

هیچی هنوز گرفتار بازی های سخت از جمله بازی با یووه نشده :D

ادیت :

دو تا بازی سخت پیش رو داره که عیارش رو مشخص می کنه ( اینتر - ناپولی )
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
دروگبا دروگبا دروگبا این بشر فوق العادست همین به تنهایی دمار تیممون رو درآورد یه گل زد یه پاس گل داد به قول داش جواد امشب شب گندی بود .....................................

بگذریم هنوز فرصت جبران هست , امیدوارم حداقلش رئال رو ببریم :D

--------------

تساوی تلخ در تورین ( یوونتوس 2 - 2 گالا )
0909.jpg

داستان تساوی های پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا هنوز ادامه دارد و به نظر می رسد در این فصل هم باید منتظر روشن شدن تکلیف صعود یوونتوس در آخرین دقایق و لحظه ها باشیم.

کونته تیم خود را با ترکیب بوفون - کیه لینی - بارتزالی - بونوچی - ویدال - پوگبا - پیرلو - اساموا - لختشتاینر - ووچینیچ و توز به میدان فرستاده است.

یوونتوس که از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بود، بازی را با تعداد نفرات زیادی در نیمه زمین تیم ترکیه ای آغاز کرد و کونته حملات سریعی را با استفاده از بازیکنان سرعتی یووه در دستور کار قرار داده بود.

بازی به صورت کامل در اختیار یوونتوس قرار داشت و بازیکنان این تیم از کناره ها و پاس های بلند پیرلو به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه ی گالاتاسرای بودند که در این میان تمرکز مدافعان تیم ترکیه ای مانع از ایجاد موقعیت گلزنی برای یووه می شد.

مدافعان تیم گالاتاسرای در فشارهای زیاد تنها به دنبال دفع توپ از روی دروازه ی خودی بودند و کرنرهای زیادی را به تیم یووه تقدیم کردند اما شاگردان کونته به راحتی این موقعیت ها را از دست دادند.

در سی و ششمین دقیقه از بازی، اشتباه مدافعان یوونتوس باعث شد تا دیده دروگبا مهاجم اماده ی گالاتاسرای دروازه ی تیم تورینی را باز کند و یووه در ورزشگاه خودی با یک گل عقب بیفتد.

مصدومیت شدید میرکو ووچینیچ و تعویض او یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی در نیمه اول بود.

در نیمه دوم یوونتوس باز هم صاحب مطلق توپ و میدان بود اما هیچ برنامه و تاکتیک خاصی برای رسیدن به دروازه ی تیم ترکیه ای نداشت و این موضوع صدای اعتراض هواداران تیم یووه را به همراه داشت.

ارسال های بی هدف و پاس های اشتباه از مشخصات بازی تیم یوونتوس در نیمه دوم بود و یکی از بدترین بازی های تیم تورینی ها طی دو فصل اخیر شاهد بودیم.

حملات یوونتوس بر روی دروازه ی تیم ترکیه ای نتیجه ای در بر نداشت و تمامی توپ های یووه در خط دفاعی تیم ترکیه ای به راحتی برگشت داده می شود و حتی ورود یورنته نیز چیزی را تغییر نداد.

در هفتاد و ششم دقیقه از بازی خطای مدافع تیم گالاتاسرای بر روی فابیو کوالیارلا باعث شد تا داور دیدار سوت خود را به نشانه ی ضربه ی پنالتی به صدا در آورد و ویدال هافبک شیلیایی تیم یووه به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند.

بعد از گل، نظم تیمی یوونتوس بهتر از قبل شد و بازیکنان تیم تورینی بازی با برنامه تری را به اجرا می گذاشتند و دقت هافبک های یووه بیش از گذشته شده بود.

در حالی که بازی به دقایق پایانی خود رسیده بود، فابیو کوالیارلا مهاجم گلزن یووه موفق شد سانتر ارسالی پیرلو را به بهترین شکل ممکن با ضربه ی سر وارد دروازه ی حریف کند و یووه پیروز میدان باشد.

تنها ثانیه های بعد از گل تیم یوونتوس، بازیکنان ترک در یک حرکت سریع به محوطه ی جریمه ی یووه رسیدند و با استفاده از اشتباه خط دفاعی موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه ی بوفون کنند.

در نهایت بعد از 4 دقیقه وقت اضافی، داور دیدار سوت پایان دیدار را به صدا در آورد و بانوی پیر دومین تساوی متوالی خود را در این رقابت ها به دست آورد.



ادیت : یورنته هم اگه اون توپ رو ول کرده بود بازیکن کناریش زده بودش :دی
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,185
لایک‌ها
10,251
محل سکونت
labe marz
یادتون میاد می خواستیم دروگبا رو بگیریم ماروتا رفت آنلکا رو آورد؟
لیختشتاینر هم به صدتا ایسلا می ارزه کم کم داره تعویض این دو با هم کلیشه ای میشه
خدا کنه مصدومیت میرکو زیاد جدی نباشه
 

behnam behdadiyan

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,418
لایک‌ها
5,823
سن
38
محل سکونت
iran
دوباره شروع شد...

تساوی های پیاپی...
نمی خوام جو منفی بدم اما با این تیم و بدون یک گلزن یک به هیچ جا نمی رسیم...
hmmsmiley02.gif





_ از اون طرف هم ظاهراً سناریوی آلکس، اینبار برای پیرلو داره تکرار میشه و اختلاف کونته با پیرلو داره به جداییش و پیوستنش به آرسنال در ژانویه منتهی میشه!!!

93856217193209563556.jpg
انتشار تصویری از آندره آ پیرلو ، ستاره یوونتوس با لباس آرسنال، گمانه زنی ها دربار ه پیوستن این بازیکن به جمع توپچی ها در فصل نقل وانتقالات ژانویه را افزایش داد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
یادتون میاد می خواستیم دروگبا رو بگیریم ماروتا رفت آنلکا رو آورد؟
لیختشتاینر هم به صدتا ایسلا می ارزه کم کم داره تعویض این دو با هم کلیشه ای میشه
خدا کنه مصدومیت میرکو زیاد جدی نباشه

روی چه حسابی این ایسلا رو می یاره داخل زمین من که موندم خوب لخ که داشت خوب بازی می کرد !!!

دوباره شروع شد...

تساوی های پیاپی...
نمی خوام جو منفی بدم اما با این تیم و بدون یک گلزن یک به هیچ جا نمی رسیم...
hmmsmiley02.gif


_ از اون طرف هم ظاهراً سناریوی آلکس، اینبار برای پیرلو داره تکرار میشه و اختلاف کونته با پیرلو داره به جداییش و پیوستنش به آرسنال در ژانویه منتهی میشه!!!

93856217193209563556.jpg

چی بگم والا , تا اومدن این وچینیچ و توز مچ شدن وچینیچ مصدوم شد و این بازی هم که باز مصدومیتش برگشت :(

امیدوارم این اتفاق نیافته , پیرلو حداقل تا دو سال دیگه می تونه اون وسط زمین رو بچرخونه :)
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,185
لایک‌ها
10,251
محل سکونت
labe marz
مسئولای تیم از آنیلی و ماروتا گرفته تا سرایدار باشگاه:D باید بدونن با این چنین بازیکنا تو اروپا اگه تا 8 تیم هم بریم شاهکار کردیم
کسایی مثل ایسلا و کوا تو سری آ هم بازیکن درجه دو هستن چه برسه به لیگ قهرمانان اونا دروگبا مهاجمشون بود ما کوا این کجا و آنکجا !!!
امثال ویدال و پوگبا هم در سری آ برگ برندمونن و گرنه در اروپا همه امثال اینا رو در هافبکشون دارن من جمله این تیم درجه دو ترکیه که اسنایدر رو داشت حالا رئال و ... بماند!!!
در کل باید مثل زمان موجی یه خورده سرکیسه رو شل کنن آرسنال خیلی راحت رفت اوزیل رو گرفت هیگواین از دستمون پرید ...جاکرینی رو مفت دادیم رفت
کونته هم نمیدونم مثل قبل نیست شاید دستشو خونده باشن در مقابل مانچو که تقریبا باخت حالا ببینیم با کارلتو چی کار میکنه
 
بالا