من از قدیم الایام که یادم میاد همیشه کاربران با بعضی مدیرها مشکل داشتند و هیچوقت هم طرف کاربر گرفته نمیشه و مدیر بخش حتی اگر کارش کاملا اشتباه و بی منطق هم باشه باز هم جانب مدیر بخش گرفته میشه.
نمونه اش همین حدود 10 روز پیش که drdexter بنده رو بن کرد اونم بدون هیچ اطلاع و اخطاری!! الان که از بن در اومدم و میپرسم میفرمایند که به شما 2 بار اخطار داده شده برای همین بن شدید در صورتیکه کوچکترین اطلاعی داده نشده و بعد از اینکه از بن در اومدن فهمیدم جریان چی بوده!
کار ایشون از 2 جهت خطا و غیر قابل توجیه:
1- ایشون برای کاربران ممیزی قائلند. یعنی هر کسی رو که دوست داشته باشند اخطار میدن و هر کسی رو هم که دوست داشته باشن چشم پوشی میکنند! من در یک تاپیکی در بخش گیفت کارت اعلام کردم که 250 دلار اعتبار آمازون (یا در حقیقت همون گیفت کارت) موجوده، ایشون من رو بن کرده به خاطر اینکه فروشنده معتبر نیستم در صورتیکه در همون تاپیک شخصی چند پست داره و حدود 700 دلار هم گیفت کارت میفروشه، نه تنها ایشون فروشنده معتبر نیست بلکه هیچ برخوردی هم با ایشون نشده!
2- بر فرض که من اشتباه هم کرده باشم و ایشون هم درست بگه و واقعا اخطار داده باشه. نباید به کاربر حداقل در این مورد اطلاع رسانی کرد؟! اینطور هردمبیل هم که نمیشه یکی بیاد به کاربری اخطار بده اون شخص هم هیچ چیزی مشاهده نکنه و وقتی بفهمه جریان چی بوده که از بن در بیاد! آیا ایشون اصلا در مورد اخطار اول اطلاع رسانی کردند که اخطار دوم رو میدن؟ آیا مگر مرض دارم وقتی اخطار دریافت کردم دوباره بیام بدون پیگیری پست بدم که بن بشم؟ اشتباه یقینا از ایشون بوده، ببینم اینبار دوستان چه توجیهی میکنند!
قوانین بخش ارز تاپیک پین شده و مهم یعنی غیر ممکن هست کسی وارد بخش ارز بشه و این تاپیک رو نبینه به آدرس :
http://forum.persiantools.com/threads/قوانین-بخش-خرید-و-فروش-دلار-و-ارزهای-اینترنتی.589480/ . جناب شما یه اشتباه رو به فاصله یک روز انجام دادید . همون اشتباه رو دقیقا
این هم اسکرین شات از بخش اخطار های شما :
در ضمن همون جور که در چند پست قبلی گفتم من تمام گزینه های اخطار و اطلاع رو برای کاربر پر میکنم . همون جور که خودتون امروز پی ام مربوط به اخطار رو برای من ریپلای زدید . تاریخ پی ام اطلاعیه اخطار هم همون جور که اگر دقت کرده باشید :
31 آگوست 2014 هست
اون شخص هم که میگید اخطار گرفت ولی چون ایشون اینجا اعتراضی نکردن من حق ندارم از پروفایل ایشون عکسی بزارم . در ضمن اگر میبینید اینجا پاسخ گو هستم فقط به این خاطر هست که جو فکری عمومی طوری شده که انگار هر مدیری هر کاری میخواد میکنه و کاربران کلا بی تقصیر هستن و ما مدیران یه مشت افراد عقده ای هستیم . خیر به این صورت نیست. در مورد بخش ارز من به شدت برخورد میکنم
. اینجا هم میگم در پی ام هم گفتم سومین اخطار در بخش ارز بن دائم هست . محدود کردن فروشندگان به فروشنده معتبر کار خودم بود . اولین نفری هم که این قانون رو اجرایی کردم خود بنده بودم و رفتم فروشنده معتبر شدم . اون بخش اینقدر توش کلاه برداری صورت میگرفت که رفته بود سوال ! من به هیچ عنوان به شما جسارت نمیکنم و حتی احتمال کوچکترین سوء نیتی رو از سمت شما نمیدم . ولی چون قوانین رو دارم به مدت 1 سال به شدت پیگیری میکنم برای همه این قوانین یکسان هست.
شاید هنوز عده که یه سری پی ام براشون از سمت مدیران میاد رو پی ام خصوصی تلقی میکنن در صورتیکه به این شکل نیست . اون پی ام ها اخطار هستند که سیستم جدید به این صورت اطلاع رسانی میکنه .