برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

Merdas50

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
831
لایک‌ها
960
شاهرودی: پروین مدیون بازیکنان است

283903_496.jpg


خبرآنلاین - رضا شاهرودی برای صحبت‌های پروین تعبیر و حرف‌های جالبی دارد و معتقد است او خیلی از حرف‌هایش را در مصاحبه برنامه 90 به شوخی مطرح کرد.شاهرودی درخصوص صحبت‌های پروین گفت: علی پروین پیشکسوت و استاد ما در فوتبال است اما من فکر می‌کنم ایشان در آن مصاحبه‌اش یک‌مقدار از حرف‌هایش را به شوخی مطرح کرد!

مدافع چپ سابق پرسپولیس تأکید کرد: علی‌آقا از خیلی از واژه‌ها نظیر الواط‌ها استفاده‌کرد اما من فکر می‌کنم خود علی‌آقا از همه‌ ما شیطان‌تر بودند و به نوعی در همه‌چیز استاد ما محسوب می‌شوند چون آن موقع بازیکنان انصافاً در مرام و معرفت و تعصب هیچ‌کدام برای مربی و تیم‌شان کم نمی‌گذاشتند.

شاهرودی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در مورد کسب مقام‌های متعدد پرسپولیس با علی پروین گفت: از نظر فنی کسی نمی‌تواند منکر توانایی‌های علی پروین شود و توانایی‌های فنی او را نفی کند اما من معتقدم علی پروین هرچه مقام و افتخار آورد را جدا از توانایی‌های خودش مدیون بازیکنان پرسپولیس است چون آنها همه‌چیز داشتند و جدا از توانایی‌های فنی در تعصب، معرفت و مرام هم مثال‌زدنی بودند و واقعاً فقط به عشق تیم و هواداران‌شان همه‌کار می‌کردند و قهرمانی و برد بود که پشت‌سر هم کسب می‌کردند.

شاهرودی در بخش دیگری مخالفتش را با حرف‌های پروین که گفت الان هم اگر او بود بیشترین قهرمانی‌ها را کسب می‌کرد، گفت: پروین نمی‌تواند مانند آن موقع در مقطع فعلی مقام کسب کند و قهرمانی بیاورد چون فوتبال و بازیکنان با زمان ما فرق کرده‌اند مثلاً علی پروین با استیل‌آذین هم به فوتبال آمد اما اصلاً موفق نبود. بازیکن الان حرف علی پروین را نمی‌شناسد و با کوچک‌ترین تشری به باشگاه مراجعه و رضایت‌نامه و مطالباتش را طلب می‌کند. خیلی هم به بازیکن فشار بیاورد فردای آن روز رضایت‌نامه‌اش را می‌گیرد و از باشگاه دیگر سردرمی‌آورد.

شاهرودی در مورد تمرینات قدیمی پروین و تمرین در تپه‌های داودیه می‌گوید: من فکر می‌کنم تمرینات علی پروین تنها براساس اندوخته‌هایی بود که در طول دوران بازیگری‌اش یاد گرفته بود و علمی و اصولی نبودند. برای علی‌آقا احترام زیادی قائلم اما فکر می‌کنم اطلاعات ایشان و تمرینات‌شان علمی، اصولی، حرفه‌ای و به‌روز نبود، شاید به همین دلیل هم هست که بازیکنان آن موقع پرسپولیس تماماً الان رباط و مینیسک پاره کرده‌اند و برخی دیگر با مصدومیت‌های دیگر مواجه هستند و آنها را با خودشان یدک می‌کشند. علی پروین در زمان ما یک استاد مسلم فوتبال بود اما چند سال پیش مجدداً به فوتبال آمد و یک‌بار دیگر پرسپولیس و استیل‌آذین را تجربه کرد و خودش دید فوتبال خیلی فرق کرده و دیگر نمی‌شود با آن سبک و سیاق خاص قدیمی پیروز شد و برد و قهرمان شد.
 

Merdas50

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
831
لایک‌ها
960
مجتبی محرمی در كنار مادرش
جام نیوز: در این عکس مجتبی محرمی را در حالی مشاهده می کنیم که در منزل مسکونی اش در کنار مادرش نشسته. عکس جوانی های او نیز در دست مادرش می باشد.

k18abvn6p9d4s9s6tazd.jpg
 

Sir Vahid

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2007
نوشته‌ها
6,337
لایک‌ها
4,575
مجتبی محرمی در كنار مادرش
جام نیوز: در این عکس مجتبی محرمی را در حالی مشاهده می کنیم که در منزل مسکونی اش در کنار مادرش نشسته. عکس جوانی های او نیز در دست مادرش می باشد.

k18abvn6p9d4s9s6tazd.jpg



بچه ها مجتبی مریضه؟!!
تو عکس که خیلی خراب به نظر میاد....
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
تکمیلی/در گفت و گو با رییس شورای المپیک آسیا/پروین: آقا جان بگو هوای فوتبال ایران را داشته باشند
13.jpg

سایت هواداران پرسپولیس : علی پروین با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا دیدار کرد.

رییس شورای المپیک آسیا امروز در مواجه با علی پروین از حضور سلطان در مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کرد.
در مراسم تقدیر از چهرهای پیشکسوت فوتبال آسیا که فردا برگزار خواهد شد علاوه بر علی پروین دو چهره فوتبالی از عراق و سنگاپور هم حضور خواهند داشت.
به همین دلیل است که علی پروین چهره سرشناس تری نسبت به دو نفر دیگر است و در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر جلب توجه می کند.
این اتفاق در حالی افتاد که پروین هم در پاسخ به تشکر شیخ احمد گفت:«شنیدم که شما خیلی در آسیا نفوذ داری.آقا جون بگو هوای فوتبال ایران رو داشته باشن.»



رفقا سعی میکنیم اخبار حول و حوش تیمو اینجا پوشش بدیم ...تا با مراجعه به تاپیک تمام حواشی تیم دستگیرتون بشه و تقریبا از هیچ اخباری بی اطلاع نمونید ....
 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]حقيقي باز هم مي تواند نويدكيا را مهار كند؟[/h]
perspolis-sepahan.jpg

سایت هواداران پرسپولیس : حقيقي مدتي قبل دچار مصدوميتي شد كه او را از تمرين دور كرد اما او به موقع برگشت و در ديدار مقابل ملوان هم نمايش قابل قبولي ارائه داد.


در آخرين مصاف پرسپوليس – سپاهان كه حدود دو ماه قبل در ورزشگاه آزادي انجام شد پرسپوليس به مدد نمايش درخشان دو هافبك مياني اش ميثم نقي زاده و رضا حقيقي تيم برتر ميدان بود و بالاخره در دقيقه 90+2 مزد برتري اش را گرفت.در اين مسابقه رضا حقيقي كه در دربي تهران هم مجتبي جباري را به كلي از كار انداخته بود جدال جانانه اي با محرم نويدكيا داشت و به ليدر توانمند حريف اجازه خودنمايي نداد.
حقيقي مدتي قبل دچار مصدوميتي شد كه او را از تمرين دور كرد اما او به موقع برگشت و در ديدار مقابل ملوان هم نمايش قابل قبولي ارائه داد.
حال بايد ديد اين هافبك خراساني به لحاظ جسمي و ذهني آنقدر آماده هست تاا در فينال سرنوشت ساز روز 15 ارديبهشت دوباره محرم نويدكيا را از كار بياندازد يا مهره كارگشاي سپاهاني ها اين بار از چنگ او مي گريزد و كار خودش را انجام مي دهد؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]در اردوگاه رقیب/جمشیدیان را بازگرداندند[/h]
sepahan.jpg

سایت هواداران پرسپولیس : احمد جمشيديان، هافبک تيم سپاهان که طي روزهاي گذشته در تمرينات اين تيم غايب بود از روز گذشته به تمرينات اضافه شد.

جمشيديان با تاييد اين خبر گفت: با توجه به درخواست محمود کريمي و تماسي که او با من داشت، از روز گذشته به تمرينات سپاهان اضافه شدم.
وي افزود: سپاهان شرايط حساسي دارد و با توجه به اينکه فينال جام حذفي نيز نزديک است، مسئولان تيم از من خواستند که همراه تيم باشم.
احمد جمشيديان که پيش از اين گفته مي‌شد به دليل مصدوميت از ترکيب تيم سپاهان خارج شده، پس از مصاحبه‌هاي سرپرست سپاهان در مورد اينکه او به دليلي غير از مصدميت از ترکيب سپاهان خارج شده، انتقاداتي را نسبت به سپاهاني‌ها مطرح کرد.
اين بازيکن پيش از ديدار تيمش مقابل استقلال تهران در چارچوب رقابت‌هاي هفته سي‌ودوم ليگ برتر به دليل مصدوميت از ترکيب سپاهان خارج شد اما بعد از آن به دلايل نامشخص در تمرينات تيم سپاهان شرکت نکرد.
قرار است جمشيديان پنجشنبه و جمعه نيز با تيم سپاهان به تمرين بپردازد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]تركيب خط مياني پرسپوليس، ناشناخته و مبهم برای سپاهانی ها[/h]


3.jpg

سایت هواداران پرسپولیس : اگر يحيي بخواهد دو بال خارجي اش را بازي دهد نمي تواند از كريمي و نوري استفاده كند و تقريبا استفاده توامان از اين چهار نفر امكان ندارد.


تركيب خط مياني پرسپوليس براي رويارويي مقابل سپااهان در فينال جام حذفي مبهم و نا شناخته است تا جايي كه مي توان با جابجايي مهره ها حريف را گيج كرد يا حداقل براي دقايقي سرگردان گذاشت.
پيشتر گفته شده بود احتمالا كريمي ،نوري ،حقيقي و نقي زاده در خط مياني به ميدان مي روند كه در اين صورت كريمي و و نوري هافبك هاي چپ و راست خواهند بود و زوج حقيقي – نقي زاده در مركز قرار مي گيرند.با اين حساب خبري از مارمو پروويچ و ولااتكو گروزدانفسكي كه در نيم فصل دوم ليگ بيشتر بازي ها را از ابتدا شروع كرده اند نخواهد بود.در اين ميان شايد بيرون گذاشتن پروويچ با توجه به مصدوميتي كه اخيرا از آن رهايي يافته منطقي باشد اما ولاتكو در ديدار با ملوان هم نشان داد آماده است و مي تواند گره از كار يحيي باز كند.
با اين حال يحيي اگر بخواهد دو بال خارجي اش را بازي دهد نمي تواند از كريمي و نوري استفاده كند و تقريبا استفاده توامان از اين چهار نفر امكان ندارد مگر اينكه يحيي بخواهد بدون هافبك دفاعي مقابل سپاهان بازي كند !
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]برای دیدار با پرسپولیس/سپاهان شنبه عازم تهران مي‌شود[/h]


perspolis-sepahan.jpg
مصدومیت نویدکیا و حاج صفی/محرومیت طالبی
سایت هواداران پرسپولیس : بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم فوتبال سپاهان براي ديدار با پرسپوليس در چارچوب فينال جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي کشور شنبه عازم تهران مي‌شوند.

بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم سپاهان عصر چهارشنبه در ورزشگاه فردوس اصفهان ريکاوري کردند و از امروز تمرينات خود را براي ديدار با پرسپوليس از سر گرفتند.
اين بازيکنان از ديروز پشت درهاي بسته و در غياب هواداران خود به تمرين پرداخته و آخرين برنامه‌هاي تاکتيکي خود را مرور کردند.
قرار است بازيکنان تيم اصفهاني روزهاي پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه فردوس اصفهان تمرين کنند و پس آن صبح شنبه اصفهان را به مقصد تهران ترک کنند.
تيم اصفهاني طلايي‌پوشان در هتل اوين تهران مستقر خواهد شد و به مرور آخرين تاکتيک‌هاي خود براي اين مسابقه حساس خواهند پرداخت.
خبر ديگر از سپاهان اينکه فرشيد طالبي، مدافع تيم سپاهان که در ديدار اين تيم مقابل استقلال در نيمه نهايي جام حذفي از سوي داور مسابقه اخراج شد، با توجه به محروميتش نمي‌تواند در بازي فينال به ميدان برود.
سپاهان به جز طالبي محروم ديگري ندارد و ساير بازيکنان تيم اصفهاني مشکلي براي بازي کردن ندارند.
البته محرم نويدکيا، اروين بولکو و احسان حاج‌صفي همچنان با مصدوميت دست و پنجه نرم مي‌کنند و پزشکان سپاهان در تلاشند که اين بازيکنان را به بازي روز يکشنبه برسانند.
ديدار تيم‌هاي فوتبال سپاهان و پرسپوليس از ساعت 18 روز يکشنبه 15 ارديبهشت در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]درد دل های هوادار قدیمی و 75 ساله پرسپولیس/دسته گل دو هوادار خانم برای مهدوی کیا[/h]
16.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : تمرین روز پنجشنبه تیم پرسپولیس پشت درهای بسته مجموعه درفشی فر برگزار شد.


این تمرین از ساعت 17 پنجشنبه در حالی آغاز شد که حدود 30 هوادار پشت درهای بسته درفشی فر حضور داشتند.
یکی از این هواداران،که سنش را 75 سال اعلام کرد به خبرنگار اوج اظهار داشت:سالهاست که با پرسپولیس زندگی می کنم و امیدوارم روز یکشنبه یک روز باشکوه برای ما پرسپولیسی ها در فینال جام حذفی رقم بخورد.
وی افزود:فقط یک ناراحتی دارم که چرا اجازه نمی دهند من و امثال من با این سن و سالمان به تمرین وارد شویم.علی پروین در سالهای حضورش در پرسپولیس،15 جام گرفت اما هرگز هیچ دری بسته نبود.امیدوارم اجازه بدهند عاشقان پرسپولیس به تیم نزدیک باشند.
همچنین دو هوادار خانم پرسپولیس هم که از ورامین به محل تمرین آمده بودند،دسته گلی برای مهدی مهدوی کیا آوردند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]نشست رویانیان با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برگزار شد[/h]


3.jpg

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشستی را با کادر فنی و بازیکنان این تیم برگزار کرد.

محمد رویانیان که عصر پنجشنبه در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود،پس از پایان تمرین دقایقی با مربیان و بازیکنان این تیم گفت و گو کرد.وی پس از آن جلسه ای را هم به صورت اختصاصی با یحیی گل محمدی برگزار کرد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]تغییر زمان پخش برنامه باشگاه[/h]


barnameh-bashgah.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : در راستای استقبال بی نظیر مخاطبان از برنامه تلویزیونی باشگاه، با مساعدت مدیریت محترم گروه اجتماعی و ورزش شبکه دو؛ جناب آقای آذرمکان و مدیریت محترم شبکه دو سیما؛ جناب آقای بخشی زاده، از این به بعد برنامه باشگاه هر هفته در روزهای پنجشنبه «ویژه پرسپولیسی ها» و جمعه ها «ویژه استقلالی ها» در ساعت 23:30 بعد از گفتگوی ویژه خبری پخش خواهد شد.

در این برنامه محمد مقدم به همراه علیرضا دهقانی اجرای برنامه را به عهده خواهند داشت.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]در آستانه فینال/تمرینات سپاهان پشت درهای بسته[/h]


sepahan.jpg

سایت هواداران پرسپولیس : با تصمیم کادر فنی سپاهان، تمربنات این تیم در آستانه دیدار با تیم پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

روز یک شنبه هفته جاری فینال جام حذفی برگزار شده و قهرمان این جام از رقابت دو تیم سپاهان و پرسپولیس مشخص می‌شود.
در آستانه این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که تمرینات این تیم در روزهای پنجشنبه و جمعه قبل بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
کادر فنی تیم پرسپولیس نیز تصمیم مشابهی را اتخاذ کرده و سرمربی این تیم بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کرده است.
تیم‌های سپاهان و پرسپولیس قرار بود روز 14 اردیبهشت ماه سال جاری به مصاف هم بروند که با موافقت مدیران دو باشگاه زمان بازی به یک روز بعد انتقال پیدا کرد.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ظرفیت ورزشگاه به طور مساوی بین دو تیم تقسیم شده و قرار است 50 دستگاه اتوبوس هواداران سپاهان را به تهران ببرد.
تیم سپاهان که از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و در کورس رقابت با تیم استقلال شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی قهرمانی در جام حذفی گذاشته است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]پرسپولیس با 8 کاپیتان در یک فصل + جدول آمار[/h]


3.jpg

سایت هواداران پرسپولیس : مهرزاد معدنچی در بازی پرسپولیس - ملوان برای دقایقی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بست.


با این اتفاق رکوردی جالب توجه در تعداد کاپیتان های سرخپوشان دراین فصل به ثبت رسید.مهرزاد معدنچی در بازی پرسپولیس - ملوان برای دقایقی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بست. با این اتفاق رکوردی جالب توجه 8 کاپیتان برای سرخپوشان دراین فصل به ثبت رسید.
یکی از نکاتی که در این رابطه می توان به آن رسید بی ثباتی در تیم پرسپولیس است. علی کریمی و مهدی مهدوی کیا دو بازیکنی بودند که در ابتدای فصل در مورد کاپیتان بودن آنها تردید وجود داشت. اما مصدومیت علی کریمی و اتفاقاتی که برای مهدوی کیا افتاد باعث شد بازوبند نه تنها میان این دو بلکه میان شش بازیکن دیگر جابجا شود.
این سریال با کاپیتانی جلال حسینی در اولین بازی لیگ آغاز شد و همه را غافلگیر کرد. در این بازی مهدوی کیا در لیست هیجده نفره حضور نداشت و علی کریمی هم در شروع بازی روی نیمکت بود. همین اتفاقات باعث شد که جلال حسینی در اولین بازی اش در جمع سرخپوشان با بازوبند در ترکیب قرار بگیرد.
این اتفاق در یک بازی دیگر هم تکرار شد اما بعد از او محمد نوری و هادی نوروزی بیشتر از بقیه بازیکنانی بودند که در غیاب کریمی و مهدوی کیا بازوبند را بر دست بستند. کاپیتان های پرسپولیس در این فصل بازیکنان زیر بوده اند.


بازیکن​
سابقه حضور در پرسپولیس​
دقایق بازی در این فصل​
علی کریمی​
6 سال​
713 دقیقه​
مهدی مهدوی کیا​
4/5 سال​
1127 دقیقه​
محمد نوری​
3 سال​
2129 دقیقه​
جواد کاظمیان​
4/5 سال​
498 دقیقه​
مهرزاد معدنچی​
3 سال​
205 دقیقه​
هادی نوروزی​
5 سال​
1387 دقیقه​
غلامرضا رضایی​
3 سال​
1588 دقیقه​
جلال حسینی​
یک سال​
2700 دقیقه​

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]پولادي: كفشهايم كه برسد، عصا را كنار مي گذارم[/h]


6.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : روزهاي مهرداد پولادي به مصدوميت مي‌گذرد. او از ناحيه آشيل صدمه ديده و مدت‌ها است در تركيب پرسپوليس جايي ندارد.


الان هم درباره آسيب‌ديدگي‌اش مي‌گويد: «وضعيتم بد نيست. بايد پايم را به دكتر نشان بدهم ببينم مي‌گويد از كي مي‌توانم دويدن را شروع كنم. كفش‌هايم هم كه برسد مي‌توانم بخيه‌هاي پايم را بكشم و شايد عصا را هم ديگر كنار بگذارم.»
پولادي در ادامه با تكذيب دوباره پيشنهاد 2 ميلياردي‌اش به پرسپوليس مي‌گويد كه هنوز براي فصل بعد تصميمي نگرفته: «الان زود است درباره فصل بعد حرف بزنيم. پرسپوليس در شرايط حساسي قرار دارد و همه بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم قهرمان جام حذفي شود. پرسپوليس قهرمان شود، براي قرارداد بستن دير نمي‌شود و وقت داريم. من همه چيز را گذاشته‌ام بعد از بازي‌هاي تيم ملي آن وقت است كه تصميم مي‌گيرم براي آينده‌ام چه كار كنم.»
 
بالا