برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]مهدی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند / باز هم رویانیان خواست و مهدی به عشق پرسپولیس پذیرفت[/h]
ارتش سرخ دات كام :
محمد رویانیان رودرروی مهدی مهدوی کیا نشست و برایش ماجرا را تشریح کرد. اینکه اگر او نمادین خداحافظی کند ، پرسپولیس در ادامه بازی تنها می ماند خیلی فوری بود و تعجب برانگیز.در حالی که همه توافقات لازم برای خداحافظی مهدی مهدوی کیا در بازی مقابل سپاهان انجام شده بود،پرسپولیسی ها به یک باره پای تیم هامبورگ را وسط کشیدند تا به بهانه بازی با این تیم آلمانی ،خداحافظی کیا را منتفی اعلام کنند.

پرسپولیسی ها که بعد از قول و قرار شان با مهدی مهدوی کیا ، چند هفته با هم نشستند و فکر کردند خروجی همه فکر کردن های شان این بود:« یا برای بازی 4 تعویض در نظر بگیرند یا مهدی قبل از بازی خداحافظی نمادین داشته باشد. سپاهانی ها و سازمان لیگ به خواست پرسپولیس و به خاطر همه زحمات فوتبالی مهدوی کیا ، پیشنهاد دوم را پذیرفتند. مهدی هم شرایط را پذیرفت. او اصلا دوست نداشت یک تعویض تیم برایش بسوزد پس خواست پرسپولیسی ها را پذیرفت. این اتفاق اما مشکلی دیگر را به همراه داشت. مهدی در ابتدای بازی خیلی باشکوه با فوتبال وداع می کرد اما این خداحافظی زیبای او آیا تضمینی بود برای قهرمانی تیم؟ نه این اتفاق نمی افتاد. این ایده تنها زمانی خوب بود که تیم پیش باشد یا برنده از زمین بیرون بیاید. سپاهان اما حالا تیمی زخم خورده است . آنها لیگ را دادند ، در آسیا هم ناکام بودند و همه امیدشان به جام حذفی است. جامی که اگر به پرسپولیس نرسد یعنی سرخ ها سال بعد هم جایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند. پس استرس بازی خیلی بالا است. سپاهانی تیمی است سرعتی و خطرناک. یک گل از این تیم روی یک غفلت همه شرایط بازی را به هم می ریزد. آن هم در شرایطی که پرسپولیس پر است از محروم و مصدوم. پولادی قطعا نمی رسد. ماهینی ، پروویچ و کریمی هم تازه خوب شدند و احتمال اینکه 90 دقیقه ای باشند خیلی کم است. یعنی سرخ ها حتی شاید برای 18 نفرشان هم با کمبود بازیکن مواجه باشند. این شرایط و پتانسیل رفتن مهدی قبل از بازی شوکی بدی برای تیم می شود. سکوهایی که هر لحظه ممکن است خالی کنند.پس پروژه خداحافظی پرسپولیس یکباره تغییر می کند. در جلسه هماهنگی قبل از بازی پرسپولیسی ها زیر همه چیز می زنند. آنها از پروژه جدیدشان می گویند:« شان مهدی در این بازی حفظ نمی شود ، او باید در بازی بزرگی مثل هامبورگ خداحافظی کند. » این جمله را شیرینی به دوربین های تلویزیونی می گوید و بلافاصله خبر اول همه رسانه های ورزشی می شود. »

این تصمیم را اما درحالی سرخ ها مطرح کردند که هنوز هیچ نتیجه ای از مکاتبه با هامبورگ نگرفته اند. اصلا این پروژه عملیاتی هم نشده. هامبورگ که فصل بدی را در بوندسلیگا گذرانده ، برای اعزام تیمش به تهران توافقی هنوز با تیم تهرانی نداشته است. آنها از روز قبل پروژه ای جدید را استارت می زنند. ابتد ا علی پروین می گوید این شکل از خداحافظی در شان مهدی نیست و یک روز بد بازی خداحافظی به همین بهانه لغو می شود در حالی که قبل از لغو رسمی بازی محمد رویانیان دوباره با مهدی حرف زده است. او که قبلا یکبار با کاپیتان محبوب تیمش تماس گرفته بود تا بپذیرد قبل از بازی و در مراسمی که باشگاه تدارک دیده با فوتبال وداع کتد ، این بار از مهدی می خواهد روی نیمکت تیم باشد. مهدی فردا جای مهرداد پولادی در فهرست 18 نفره پرسپولیس قرار می گیرد. او می آید تا بمب روحیه تیمش باشد. آخرین تیر ترکش یحیی. مهدی حتی ممکن است در بازی حاضر باشد. او که تمریناتش را جدی پیگیری کرده روی نیمکت می نشیند چون سردار و همه پرسپولیسی ها جمع بندی کرده بودند ، خداحافظی مهدی قبل از بازی ، انرژی سکوها را خالی می کند. شوک بازی اگر مثبت نباشد می تواند اتفاقاتی را که قبلا استقلالی ها با نام فرهاد مجیدی رقم می زدند تکرار شود و فشار روانی قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد.

به همین دلیل یحیی و کادرفنی برنامه تاکتیکی شان را تغییر داده اند .

حالا مهدی یک آلترناتیو است. رویانیان از او خواسته روی نیمکت بنشیند و حتی اگر شرایط بازی طوری نشد که به نیمکت برود می تواند در پایان بازی در جمع هواداران با تیم وداع کند. او اینگونه شانسی بالاتر برای بالا بردن جام بالای سرش دارد. مهدی که قبلا بارها گفته بود هیچ چیز برایش مهمتر از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی نیست. فردا همان طور که گفته خواست مادرش را اجرا می کند . این آخرین حضور او در زمین فوتبال است. حالا چه با جام و چه بی جام. مهدی یکبار دیگر علاقه اش به پرسپولیس را ثابت کرده و به عشق هواداران ، خواسته و تغییر ناگهانی برنامه مدیران تیم را پذیرفته است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان برگزار شد[/h]
ارتش سرخ دات كام :
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که در حاشیه آن جلسه ای بین مهدوی کیا، کریمی و گل محمدی برگزار شد. آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان در چارچوب فینال جام حذفی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان حفظ توپ و پرسینگ و فوتبال دست گرمی را در دستور کار خود داشتند. البته در انتهای تمرین نیز قرمزپوشان پنالتی تمرین کردند.

*حدود 70 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که با دیدن بازیکنان برای موفقیت آنها در بازی فردا مقابل سپاهان صلوات می فرستادند. هواداران با دیدن مهدوی کیا از وی در خصوص دلیل لغو مراسم خداحافظی اش در بازی فردا می پرسیدند که مهدوی کیا نیز با لبخند جواب آنها را می داد.

*پدر حسین ماهینی مانند دیروز در تمرین امروز هم حضور داشت و به عملکرد فرزندش نظارت داشت.

*در تمرین امروز همه هواداران به دنبال بلیط بازی فردا بودند.

*5 هوادار با پوشیدن پیراهن شماره 8 کریمی بابت حضور این بازیکن در بازی فردا بسیار خوشحال بودند. آنها پلاکاردی را آورده بودن که روی آن نوشته بود «با شماره 8 برای قهرمانی در جام حذفی می جنگیم. فقط با یک یا علی دیگر».

*پس از تمرین امروز جلسه لیدرهای باشگاه نیز در درفشی فر برگزار شد. در این جلسه نحوه تشویق ها در بازی فردا مقابل سپاهان مرور شد. لیدرهای پرسپولیس مقواهایی را که روی هرکدام آن یکی از کلمات اسم مهدوی کیا به صورت انگلیسی نوشته شده بود را جمع آوری کرده تا روی سکوها در کنار یکدیگر قرار دهند و از مهدوی کیا تقدیر کنند. البته شماره 2 مهدوی کیا نیز فردا در میان هواداران بر روی مقواهای بزرگ به زبان انگلیسی رونمایی خواهد شد.

*مارکو پروویچ که بازی با سپاهان را از دست داده در تمرین امروز شرکت نکرد.

*در ابتدای تمرین جلسه کادر فنی با بازیکنان برگزار شد.

*تشویق های مکرر کادر فنی، بازیکنان را در تمرین امروز به وجد آورده بود. آنها مقابل درب ورزشگاه با هواداران در هنگام برخوردشان قول پیروزی می دادند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]تذکر لیدرها به یک خبرنگار: اجازه نمی دهیم عمران زاده به پرسپولیس بیاید[/h]
ارتش سرخ دات كام :
روز گذشته در برخی از سایت ها دیده شد که لیدرهای باشگاه پرسپولیس حمایت خود را از حنیف عمران زاده برای حضور در جمع قرمزپوشان اعلام کرده اند. از همین رو این خبر به شدت لیدرهای باشگاه پرسپولیس را ناراحت کرد تا حدی که پس از تمرین امروز لیدرهای باشگاه پرسپولیس وقتی که با این خبرنگار مواجه شدند سریعاً به سمت او در مقابل درب ورزشگاه درفشی فر رفتند و از او انتقاد کردند.

لیدرهای باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که شما حق ندارید در مورد ما اخبار نادرست منتشر کنید و مطمئن باشید اگر عمران زاده بخواهد به پرسپولیس بیاید ما اجازه این کار را به او نمی دهیم، حالا نمی دانیم چه کسی این خبر را منتشر کرده است.

این در شرایطی بود خبرنگار حاضر در تمرین پرسپولیس از این خبر ابراز بی اطلاعی می کرد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]هافبک قرمزپوشان جراحی شد/ پولادی: چهارشنبه بخیه های پایم را می کشم[/h]
ارتش سرخ دات كام :
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بیستم اردیبهشت با کشیدن بخیه های پایم برای بازی های تیم ملی آماده می شوم. مهرداد پولادی در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: با تشخیص پزشکان بالاخره جراحی نهایی شدم و روز چهارشنبه بخیه پایم را می کشم. راستش را بخواهید نمی دانم چند تا بخیه به پایم زده اند. چون طاقت شمردنش را نداشتم.

وی افزود: خوشبختانه شجاعی هم از اسپانیا کفش های مخصوصم را فرستاده و ان شاءالله تا سه روز آینده دستم می رسد.

وی در پاسخ سوالی که از کی تمریناتت را شروع می کنی، گفت: روز چهارشنبه به دیدار جراح می روم و به احتمال زیاد از بیستم کارم را برای همراهی تیم ملی پیگیری خواهم کرد تا ببینم خدا چه می خواهد.

پولادی در خصوص بازی با سپاهان نیز گفت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم. اما بچه ها برای قهرمانی و هدیه آن به مهدوی کیا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: قسمت بود که من در این بازی نباشم اما آنقدر بازیکن خوب داریم و پرسپولیس بزرگ است که همه با این شرایط به قهرمانی فکر می کنند و آن را تقدیم به مهدوی کیا کنم. امیدوارم فردا روز خوبی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس باشد تا دل این مردم شاد شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]محمد نوری: قهرمانی جام حذفی را برای خودمان می دانیم / هواداران پرسپولیس ورزشگاه آزادی را پر می کنند[/h]
ارتش سرخ دات كام :
هافبک پرسپولیس می گوید قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه به هواداران است.

پرسپولیس فردا در مهم ترین دیدار این فصل خود باید در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان برود. پرسپولیسی ها كه میزبان این مسابقه هستند امیدوارند هواداران تیم شان ورزشگاه را پر كنند تا بتوانند از حمایت آن ها استفاده كنند و جام حذفی را بالای سر ببرند. محمد نوری هافبك پرسپولیس از هواداران این تیم می خواهد در بازی فردا سرخپوشان را تنها نگذارند. او می گوید: «امیدوارم هواداران تیمشان را تنها نگذارند و برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. اگر فردا سپاهان را شكست دهیم و به قهرمانی جام حذفی برسیم، این افتخار در تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس ثبت می شود. بنابراین قهرمانی به سود همه ماست. البته می دانم كه بازی وسط هفته مشكلات خاص خودش را دارد اما فكر می كنم هواداران ورزشگاه آزادی را پر می كنند.»
او در مورد سپاهان می گوید: «سپاهان نیازی به تعریف من ندارد. اصفهانی ها تیم خوبی دارند و چند سال است كه در فوتبال ایران مدعی هستند. با این حال برای پرسپولیس فرقی نمی كند كه با چه تیمی بازی دارد. ما اسم بزرگ پرسپولیس را پشت سرمان داریم و همه تیم های ایران می دانند پرسپولیس راحت امتیاز نمی دهد. ما می رویم كه این بازی را ببریم و قهرمان جام حذفی بشویم. قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه ای است كه می توانیم به هواداران بدهیم. آن ها در این فصل ما را تنها نگذاشتند و با اینكه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم، اما همیشه پشتمان ایستاده اند و از تیم خودشان حمایت می كنند.»
نوری در پاسخ به این سوال كه پیش بینی می كنی مسابقه با سپاهان با چه نتیجه ای به پایان برسد می گوید: «عادت ندارم مسابقات فوتبال را پیش بینی كنم. ولی مطمئن باشید پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را برای خودش می داند. بازی در تهران است و ما باید برنده شویم.»
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]دایی: خداحافظی پنج دقیقه ای در شأن مهدوی کیا نبود/آرزوی قلبی ام قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی است[/h]
ارتش سرخ دات كام :
علی دایی معتقد است بازی خداحافظی پنج دقیقه ای در شأن مهدوی کیا نبوده و منتفی شدن این مسئله اتفاق خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صبا اظهار کرد: متاسفانه یا خوشبختانه بازی فردا در جدول لیگ چندان تاثیری ندارد و نه این دو تیم را آسیایی می کند و نه باعث افتادن یکی از دو تیم خواهد شد. تفکر ما این است که حداکثر امتیازها را در دو بازی باقی مانده به دست بیاوریم و یکی، دو پله در جدول صعود کنیم. صبا تیم خوبی است و بازیکنان جوانی در اختیار دارد. بازی سختی خواهیم داشت اما از آنجا که دو تیم بدون استرس بازی می کنند، این دیدار زیبا خواهد شد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در راه آهن می ماند، گفت: دو سال در راه آهن بودم و در هر دو سال با شرایط نامتعارف و عجیب و غریبی به این تیم آمدم اما امسال شرایط فرق می کند. هم زمان زیادی داریم که بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم و هم اینکه می توانیم به خوبی خود را برای فصل بعد آماده کنیم. 4 – 5 جلسه با مدیران باشگاه داشته ایم اما هنوز قراردادی برای فصل بعد منعقد نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فهرست بازیکنان موردنظر خود را به باشگاه داده است یا خیر، گفت: هنوز قرارداد نبسته ایم که بخواهم برای فصل بعد لیست بدهم. من و کادر فنی تیم می دانیم که چه بازیکنانی را می خواهیم اما چون قراردادی ثبت نشده، نمی توانیم فهرستی بدهیم که بر اساس آن تصمیم گیری شود.

سرمربی راه آهن در ادامه درباره کیفیت لیگ دوازدهم گفت: فکر می کنم ناهماهنگ ترین و بی برنامه ترین لیگ را در چند سال اخیر داشتیم که آن هم به خاطر بازی های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا بود که هم کیفیت فنی لیگ را پایین آورد و هم به تیم ملی ضربه زد. موافق لیگ 18 تیمی هستم و می گویم لیگ ایران باید با 18 تیم برگزار شود اما اگر تصمیم گرفته اند که سال آینده لیگ 16 تیمی باشد، باید این تصمیم را اجرا کنند و اگر خواستند دوباره از سال بعدش به همان 18 تیم برگردد.

علی دایی درباره تقدیر از علی پروین در AFC گفت: به پروین و فوتبال ایران به خاطر این موضوع تبریک می گویم. امثال علی پروین در فوتبال ما نادر هستند. زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده اند و باید قدرشان را بدانیم. خیلی قشنگ تر می شد اگر خودمان در ایران از این افراد تقدیر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار فردای پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی را چطور پیش بینی می کند، گفت: از آنجا که من هر نظری می دهم، طور دیگری برداشت می شود، دراین باره صحبت نمی کنم اما امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود و فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

دایی در پایان درباره خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال گفت: شأن و شخصیت مهدوی کیا خیلی بالاتر از این بود که با 5 دقیقه بازی کردن خداحافظی کند.

در این لحظه خبرنگاران به دایی اطلاع دادند که بازی 5 دقیقه ای مهدوی کیا برای خداحافظی منتفی شده است که دایی گفت: این موضوع را نمی دانستم. اگر قرار است مهدوی کیا در بازی با هامبورگ خداحافظی کند، خیلی بهتر است و با 5 دقیقه بازی کردن نمی شد برای او بازی خداحافظی گرفت. خود من در عجب بودم که چطور آقا مهدی قبول کرده بود که این گونه خداحافظی کند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]شیرینی:پنج دقیقه بازی در شان مهدوی کیا نبود/ مهدی در دیداری رسمی خداحافظی می کند[/h]
ارتش سرخ دات كام :
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پنج دقیقه بازی در شان مهدوی کیا نبود، گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می دانست در خصوص بازی خداحافظی مهدوی کیا بیشتر بررسی و بهترین اقدام برای این بازیکن صورت گیرد.
سعید شیرینی در خصوص منتفی شدن بحث خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال در بازی با سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: محمد رویانیان در روزهای اخیر مذاکراتی را با پیشکسوتان و صاحب نظران انجام داد و پس از بررسی کامل این مسئله، به این نتیجه رسید که 5 دقیقه بازی در شان مهدوی کیا نیست.

وی با اشاره به اینکه تا آخر وقت اداری امروز جمع بندی در خصوص برگزاری این بازی انجام می شود، ادامه داد: در گذشته فرشاد پیوس در حالی از فوتبال آنهم در یک بازی بسیار حساس بین تیم های پرسپولیس با استقلال خداحافظی کرد که بیش از 5 دقیقه در زمین حضور یافت و پرسپولیس در آن مسابقه 4 تعویض انجام داد. ما هم می خواستیم این اقدام را انجام دهیم که با مخالفت مواجه شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه وظیفه خود می دانست در این خصوص بیشتر بررسی و بهترین اقدام برای مهدوی ‎کیا که سال ها در فوتبال ایران افتخار آفرینی کرد، صورت گیرد. همچنین وی در یک بازی رسمی از فوتبال خداحافظی کند تا شان او حفظ شود.

شیرینی در پایان گفت: باید بهترین مراسم برای مهدوی کیا که اسطوره ای مثالزدنی از لحاظ فنی و اخلاقی برای پرسپولیس و تیم ملی بوده است، در نظر گرفته شود که این بسیار مهم بود. در این بین خوشبختانه با موافقت مسئولان باشگاه، این امر در حال انجام است و امیدواریم مهدوی کیا در بازی با هامبورگ از فوتبال خداحافظی کند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]چشمه سری: کریمی مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد[/h]
ارتش سرخ دات كام :
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد به غیر از پولادی دیگر بازیکنان این تیم مشکلی برای همراهی سرخپوشان در فینال جام حذفی ندارند.
وجیه الله چشمه سری در گفت وگویی در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس قبل از دیدار این تیم مقابل سپاهان در فینال جام حذفی گفت: به غیر از مهرداد پولادی دیگر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای بازی با سپاهان ندارند و با نظر کادر فنی می توانند به میدان بروند.

وی در خصوص وضعیت علی کریمی هم عنوان کرد: برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود کریمی هیچ مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]قلعه نویی: مهدوی کیا روح بزرگی دارد/ او الگوی جوانان است[/h]
ارتش سرخ دات كام :
سرمربی استقلال با تمجید از کاپیتان پرسپولیس گفت: مهدی مهدوی کیا الگوی همه جوانان است
امیر قلعه نویی در گفت وگویی در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی کیا از دنیای فوتبال گفت: به نظرم مهدوی کیا پیش از آنکه یک بازیکن ملی نامیده شود یک بازیکن بااخلاق است. در یک سالی که با این بازیکن در تیم ملی کار کردم او را بسیار بااخلاق و با مرام دیدم که همیشه نظم و انضباط سرلوحه کارش بود.

وی افزود: مهدوی کیا همیشه احترام کوچک و بزرگ را نگه می داشت و به همه جوانانی که فوتبال بازی می کردند احترام می گذاشت. زیاد نمی خواهم در مورد بعد فنی مهدوی کیا صحبت کنم اما وی مرد اخلاق فوتبال ایران است. شنیده ام در کار خیر نیز دست دارد. فردی مثل مهدوی کیا باید الگوی همه جوانان باشد و همه باید این بازیکن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

سرمربی استقلال عنوان کرد: زمان سرمربیگری ام در تیم ملی با کره جنوبی بازی داشتیم که مهدوی کیا به دلیل مصدومیت نتوانست ما را همراهی کند. آن بازی را با نتیجه 2 بر صفر بردیم و با وجود اینکه تازه به رختکن رسیده بودیم مهدوی کیا تماس گرفت تا به همه خسته نباشید بگوید. این موضوع نشان می دهد مهدی چه روح بزرگی دارد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]خلیلی: سپاهان همیشه انگیزه دارد/ کادرفنی سپاهان گزینه سرمربیگری پرسپولیس است[/h]
ارتش سرخ دات كام :
مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به بازی فینال جام حذفی گفت که سپاهان همیشه برای بازی با پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد.
محسن خلیلی در گفت وگویی، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی گفت: من این شرایط را درک و در فینال جام حذفی مقابل گسترش فولاد تبریز بازی کرده ام و می دانم چه فضایی دارد. البته این بازی با مسابقه آخر فصل 87-86 که با سپاهان داشتیم اصلا قابل قیاس نیست، همه می دانند 10 جام حذفی اندازه یک قهرمانی در لیگ ارزش ندارد.

وی ادامه داد: بازی سال 87 با سپاهان نتیجه یک سال زحمت و اقتدار مارا در لیگ نشان می داد، اما دیداری که در آن شانس و پنالتی دخیل است جذابیت خاصی ندارد و فقط می تواند مرهم زخم های هواداران باشد.

خلیلی در مورد پیش بینی نتیجه دیدار فینال جام حذفی تاکید کرد: امیدوارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، تیم امسال امکانات فراوانی داشت و باید یک قهرمانی به دست بیاورد. من هم به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود تا مثل همیشه سربلند باشد.

مهاجم پرسپولیس در رابطه با وضعیت سپاهان اظهار داشت: سپاهان همیشه برای بازی با پرسپولیس انگیزه دارد و نمی خواهد فینال جام حذفی را از دست دهد. آنها لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده اند و قطعا با تمام وجود در فینال حاضر می شوند.

وی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی 2 تیم برای این بازی انگیزه فراوانی دارند، مخصوصا کادر فنی سپاهان که یکی از گزینه های فصل بعد پرسپولیس است.
 

Merdas50

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
831
لایک‌ها
960
3 بازیکن مطرح پرسپولیس وقتی سرباز بودند!
دراین تصویر عکس جالب از سربازی دسته جمعی امیر حسین فشنگچی، محمد نوری، محسن یوسفی وعادل کلاه کج دیده می شود.

gwgrz9ovrvpobzv1y9d.jpg
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]جمشیدی:قاسم خانی ها پرسپولیسی اند/جایگاه ورزشگاه جای آقازاده ها نیست/طرح سریال را خودم دادم[/h]
ارتش سرخ دات كام :
بازیگر سریال پژمان گفت:برادران قاسم خانی پرسپولیسی اند!

پژمان جمشیدی ،بازیکن سابق پرسپولیس که هم اکنون در سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت بازی می کند،در گفت و گویی اظهار داشت:طرح اولیه این سریال متعلق به خودم بود.طرح مربوط به 2 سال پیش است و من آن را به آقای قاسم خانی سپردم و ایشان هم گفتند که من خودم بازی کنم.

وی افزود:واقعا مایل نبودم در سریال بازی کنم اما به قاسم خانی ها که پرسپولیسی هم هستند اعتماد کردم.آنها کارشان را بلدند و امیدوارم که من هم به خوبی از عهده نقشم برآمده باشم.فیلمبرداری سریال 10 روز دیگر تمام می شود.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که چرا وی برای این نقش انتخاب شده و این سوال بسیاری از اهالی فوتبال است،گفت:سوال آنها را با یک سوال جواب می دهم.چرا نه؟چرا من انتخاب نشوم؟مگر بازیکنانی که در سریال ها بازی می کنند بحث خاصی روی آنهاست؟البته خودم دوست نداشتم بازی کنم.ولی دوستان تست گرفتند و گفتند که برای این نقش خوبم.چشم بسته که من را انتخاب نکردند.

وی درباره سریال نیز گفت:این سریال داستان بازیکنانی است که دیگر شهرت گذشته را ندارند و از دنیای قهرمانی بیرون امده اند.سریال اصلا لوکیشن فوتبالی ندارد.

او ادامه داد:قرار گرفتن جلوی دوربین سخت تر از بازی کردن در زمین مسابقه است.

جمشیدی در خصوص فینال جام حذفی و خداحافظی مهدوی کیا از پرسپولیس اظهار داشت:اقدام بسیار خوبی است.خیلی ها از پرسپولیس بدون خداحافظی رفتند.مثل محرمی،مثل شاهرودی و خیلی های دیگر.مراسم خداحافظی مهدی انگار مراسم خداحافظی بازیکنانی است که بدون خداحافظی از پرسپولیس رفتند.
پژمان جمشیدی درباره احتمال حضورش در ورزشگاه نیز گفت:درگیرم و نمی رسم.البته دوستان بلیت بازی را برایم جور کردند.این دوستان که می گویم فوتبالی نیستند.دوست دارم وقتی رویانیان را دیدم به او بگویم که افرادی که برای پرسپولیس بازی کردند این حق را دارند که راحت بروند ورزشگاه.نه اینکه در جایگاه آقازاده ها را ببینیم.
 

Merdas50

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2010
نوشته‌ها
831
لایک‌ها
960
عکسی از مهدوي كيا همراه با همسر و دخترش
ستاره موفق پرسپوليس در آستانه خداحافظي قرار دارد. او تعطيلات عيد را به روستاهاي سردسير كشور سفر كرده بود.

kt4irxrd4afvbxir16w.jpg
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]واکنش رویانیان به شکایت سپاهان / رویانیان: بازنشسته نیستم[/h]
ارتش سرخ دات كام :
محمد رویانیان در واکنش به شکایت سپاهانی ها از او می گوید پاسخی برای آنها ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت وگویی درباره شکایت باشگاه سپاهان از خود اظهار کرد: من حرف هایم را در این رابطه زدم و گفتم که بعید است باشگاه سپاهان چنین کاری کرده باشد. فکر می کنم الان زمان مناسبی برای این حرف ها نباشد و پاسخی برای سپاهانی ها ندارم.

وی ادامه داد: ما برای میزبانی از سپاهان آماده هستیم. فردا در خدمت هواداران این تیم خواهیم بود. امیدوارم این حرف و حدیث ها و حاشیه ها تمام شود. بالاخره یک تیم می برد و یک تیم هم می بازد.

رویانیان درباره اینکه گفته می شود بازنشسته شده و سردار باران چشمه هم در این باره گفته سال خدمت رویانیان تمام شده است، گفت: من بازنشسته نشده ام. نمی دانم بر چه اساسی آقای باران چشمه چنین حرفی زده است. بر اساس اطلاعاتی که خودم دارم بازنشسته نشده ام.

وی با اشاره به تقدیر AFC از پروین در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: افتخارات پرسپولیس تمام شدنی نیست. پروین، دایی، باقری، کریمی و مهدوی کیا تنها بخشی از تاریخ پرافتخار این باشگاه هستند و ما هم نباید فقط به فکر گرفتن جام قهرمانی باشیم. به جای اینکه درگیر روزمرگی شویم باید به فکر آینده این باشگاه بزرگ باشیم.

رویانیان در ادامه خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: از هواداران می خواهم که پرشور و نشاط و با رعایت اخلاق حرفه ای تا آخرین لحظه بازی در کنار تیمشان باشند و خاطره خوبی برای مهدوی کیا رقم بزنند. به خاطر مهدوی کیا هم که شده باید بازی را ببریم و قهرمان شویم.

وی در پایان گفت: من معمولا به وزرشگاه نمی روم و فردا هم مالکی از سوی مدیریت پرسپولیس به ورزشگاه خواهد رفت.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]پرسپولیس - سپاهان/ کفه تهرانی ها در حذفی سنگین تر است[/h]
ارتش سرخ دات كام :
هرچند دو تیم پرسپولیس و سپاهان سابقه زیادی در عرصه باشگاهی دارند ولی اولین برخورد آنها در جام حذفی مربوط به سال 1378 می شود . دو تیم در مجموع 5 بار در جام حذفی به حکم قرعه با هم روبرو شده اند که در این میان 7 بازی بین آنها انجام شده است و در این میان برعکس لیگ برتر، اینجا کفه ترازوی قرمزها سنگین تر است.

در سال 1378 بازی رفت دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی در تهران با تساوی 2- 2 به پایان رسید ولی در دیدار برگشت این پرسپولیس بود که با تک گل ادموند بزیک برنده شد تا به نیمه نهایی صعود کند.

در سال 1385 دو تیم در هردو دیدار رفت و برگشت به تساوی 1-1 رضایت دادند تا در ورزشگاه نقش جهان کار به ضیافت پنالتی ها کشیده شود و اینجا سپاهان موفق شد با برتری 4 - 2 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

سال بعد یعنی 1386 دو تیم در تک بازی مرحله نیمه نهایی در تهران با هم بازی کردند که تساوی 1 - 1 در وقت قانونی حاصل کار بود ولی سپاهان در وقت های اضافه با هت تریک محمود کریمی در مجموع صاحب برتری 4 - 1 شد و به فینال صعود کرد.

در سال 1388 دو تیم این بار به حکم قرعه در مرحله یک هشتم نهایی در تهران با هم بازی کردند که پرسپولیس با گل مازیار زارع برنده شده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

و بالاخره در سال 1390 دوباره قرمزها و زردها در مرحله یک چهارم نهایی با هم برخورد داشتند که پس از تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافی این پرسپولیس بود که در ضربات پنالتی 4 - 2 برنده شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]احتمال نیمکت نشینی علی کریمی در فینال جام حذفی[/h]
ارتش سرخ دات كام :
علی کریمی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنان درگیر مصدومیت است.

در شرایطی که پرسپولیسی ها در بازی های اخیر خود به علی کریمی استراحت داده اند، به نظر می رسد هافبک تیم قرمزپوش هنوز برای فینال جام حذفی آماده نیست. پزشکان پرسپولیس طی روزهای گذشته تلاش بسیاری برای آماده کردن کریمی برای فینال جام حذفی کرده اند اما به نظر می رسد تلاش های این پزشکان هنوز ثمری برای این بازیکن نداشته است.

آماده نبودن علی کریمی خبر مهمی است که در آستانه فینال جام حذفی در اردوی پرسپولیس پیچیده و حالا بسیاری از هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.کریمی در سه ماه گذشته مصدوم بوده است و گفته می شود در بازی برابر سپاهان نهایتا یک نیمه بازی می کند، خبری که بدون شک سپاهانی ها را نیز خوشحال خواهد کرد.البته شاید گل محمدی نتواند از کنار تجربه کریمی گذشته و او را در ترکیب ثابت قرار دهد ولی احتمال اینکه او کریمی را در نیمه دوم به عنوان برگ برنده رو کند زیاد است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
این مسئولین هم شیرین میزنن ...... این جام رو با این اندازه چطوری ببرن بالا سرشون ....:wacko:




jamhazfi.jpg
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
این مسئولین هم شیرین میزنن ...... این جام رو با این اندازه چطوری ببرن بالا سرشون ....:wacko:




jamhazfi.jpg

اندازه اش به کنار

این پایه مسخرش که خیلی راحت هم کنده میشه واقعا بیخوده

ارسال شده توسط برنامه Tapatalk
 
بالا