ببین واسه اون مقدار(70-80 گیگ) ایرانسل واسه خط مشی بهت کار نداره واسه اون حجم 2برابر شده هست که بهت کار داره. والا ریز مصرف رو درخواست که دادی بعد از چند روز بهت جواب میدن و اگه درست بشه و .مصرف واقعیت بشه مشکلت حل میشه. به منم همینو میگفت و منم چندبار بهشون گفتم که بابا با سرعت من اصلا این مقدار شدنی نیست که بالاخره قبول کردن ریز مصرف و ترافیک رو دوباره چک کنن.
ببین الان مثل من و شما چندین مورد دیگه هم هست. کاری که باید کرد اینه که حتما رو مشکلمون پافشاری و اصرار کنیم تا ایرانسل یک اقدامی واسه حل این مشکلش بکنه. وقتی تعداد اعتراض ها زیاد بشه میفهن که گیر از خودشونه و باید یک کاری کنن. شما هم سعی کن که مشکلت رو ثبت و بررسی کنن و شماره پیگیری بهت بدن
ببین الان مثل من و شما چندین مورد دیگه هم هست. کاری که باید کرد اینه که حتما رو مشکلمون پافشاری و اصرار کنیم تا ایرانسل یک اقدامی واسه حل این مشکلش بکنه. وقتی تعداد اعتراض ها زیاد بشه میفهن که گیر از خودشونه و باید یک کاری کنن. شما هم سعی کن که مشکلت رو ثبت و بررسی کنن و شماره پیگیری بهت بدن