Tehranshahr
کاربر قدیمی پرشین تولز
بچه ها یه سوال
من وایمکس1 مگ ایرانسل دارم
حجمم تموم شد
الان حجم افزایشی دارم
اگه من الان شبا دانلود داشته باشم رایگان حساب میشه؟
خیر.....
بچه ها یه سوال
من وایمکس1 مگ ایرانسل دارم
حجمم تموم شد
الان حجم افزایشی دارم
اگه من الان شبا دانلود داشته باشم رایگان حساب میشه؟
من زنگ زدم 707
ازشون پرسیدم میگن هنوز معلوم نیست!!!
من تو دلم گفتم چی معلوم نیست
بعد میپرسن سوال دیگه ای نداری؟!!!
منم اومدم اینجا پرسیدم
راستی من 20 گیگ حجم داشتم، تو 12 روز تموم شد هیچی هم دانلود نکرده بودم
تنها نتیجه ای که ایمیل های ما داشته اینه که سیستمشون مثل این که دیگه نمی آد پهنای باند مصرفی رو آخر ماه دو برابر کنه. دیروز یک ماه من تموم شد و مصرف ماه قبل که 36 گیگ بود رو الان که برده توی کارکرد دوره های قبل دو برابر نکرده. ولی دریغ از جواب ایمیل، یه عذرخواهی و تصحیح اشتباهات گذشته. همه اش همون طور دو برابر باقی مونده. ایمیل رو 28 آذر فرستادم، چند روز بعد هم باز براشون فورواردش کردم، چهار بار هم زنگ زدم 707 که گزارش پر کردند که ایمیل رو مثلا پیدا کنن که جواب بدن. اما با دیوار حرف زده بودی سنگین تر بود. :hmm:
مرسی از اینکه پیگیر هستین.
خودشون گفتن که سیستمشون دیگه اینکار رو نمیکنه ؟
اگه آره که خوبه اما اگه نه که نمیشه اعتماد کرد ، ممکنه که دوباره همین اتفاق بیفته و ترافیک مصرفی ماه های قبل چند برابر بشه.
منم یک شماره پیگیری دیگه گرفتم و چهارشنبه جواب میگیرم.
وقتی اشتباه های به این واضحی رو به سختی حاضر هستن قبول کنن عجیب نیست که جواب ندن. امیدوارم این حدس من اشتباه باشه اما چیزی که من توی صحبت با اکثر اپراتور های 707 فهمیدم اینه که متاسفانه فکر میکنن فقط خودشون چیزی بلد هستن و بقیه هیچ چیزی نمیدونن و فکر میکنن فقط چیزهایی که توی دستورالعملشون هست درست هست و هیچ چیزی خارج از اون امکان پذیر نیست.
اگه امکانش هست پیگیر باشین که جواب میل که دادین رو بدن.
کاربر گرامي موارد به بخش مربوطه ارسال گرديد جهت بررسي موضوع عنوان شده زمان دقيقي قابل ارائه نمي باشد بنابراين در فواصل زماني اين موضوع را بررسي نمائيد .
خواهش می کنم. نه خودشون چیزی نگفتن. من هر روز دارم اسکرین شات می گیرم و منتظر بودم الان باز دو برابر بشه که نشد. البته الان یه اتفاق جالب تر افتاده و اون اینه که توی روز اول پنلم چیزی از میزان مصرف نشون نمی ده و کلا صفر هست. چیزی البته دانلود نکردم و فقط وبگردی داشتم، اما به هر حال صفر نشون می ده.
چون از ایمیل نتیجه ای نگرفتم، رفتم توی پیگیری مشکل توی پنلم و لینک دادم به اسکرین شات ها. الان جوابی که گرفتم اینه:
سلام دوستان
من دو تا سیستمو از طریق مودم وایرلس وایمکسم شبکه کردم برای اینکه چندتا فایل رو شیر کنم و رو اون یکی سیستم ذخیره کنم.
حالا رفتم تو پنل ریز مصرفم می بینم به همین خاطر سه گیگ از حجمم پریده، زنگ زدم 707 طرف میگه امکان نداره شما بتونی با مودمتون شبکه کنین و بر فرض محال، فقط ورودی خروجی دیتا نسبت به اینترنت محاسبه میشه. منم با خودم گفتم حالا چی بهش بگم! تازه حاجی بعدش گفت نظر سنجی یادت نره.:blink:
سوالم اینه غیر از 707 شماره پشتیبانی درست حسابی ندارن، یکی باشه که واقعا وارد باشه و بتونه کار مارو راه بندازه.
درسته حق با شماست، خودمم خیلی این احتمال رو منطقی نمی دونستم، برا همین دوباره رفتم ریز مصرف رو بررسی کردم و متوجه شدم 1 دی، توی جدول، استفاده های بعد از ساعت یک رو free usage ننوشته، خلاصه تماس گرفتم، طرف گفت هزینشو به تومن به حساب وایمکستون واریز می کنیم (خیر سرشون به جای اینکه حجم رو برگردونن! )اصلا این سیستم محاسبه میزلن مصرفشون به کل قاطی هست الان. اون از دوره های قبلی که اینطوری به هم ریخته و کلی کاربر رو اذیت میکنه و این هم که وضع الانش...
واسه منم این دوره کاملا عجیب هست. من حدود 15 تا 18 گیگ مصرف کردم اما مصرف من رو توی این مدت به کیلوبایت مقداری زده که با تبدیل به مگابایت میشه حدود 23 گیگ و از اون جالب تر اینکه پایین تر که مصرف رو به مگابایت نوشته ، مقدارش میشه چیزی کمتر از 20 گیگ و چند روز هست که این وضعیت مونده.....!
میگفتین که اگه دسته جارو هم وایرلس داشته باشه باهاش میشه شیر کرد :دی
قسمت دومش رو که فکر کنم درست گفته و محاسبه فقط مصرف اینترنت هست. ممکنه واسه شما هم از این مشکل های مشابه پیش اومده باشه که حجم ناگهانی زیاد شده اما خب این اتفاق معمولا واسه دوره های قبلی کاربرها اتفاق افتاده.
واسه شما احیانا اشتباهی مقدار مصرفی ساعت رایگان کم نشده از حجمتون ؟ 2-1 مورد اینطوری هم دیدم این چند روزه.
متاسفانه سیستم پشتیبانی نه چندان خوب و البته کند وایمکس ایرانسل فقط همین 707 هست.
سلام دوستان
من دو تا سیستمو از طریق مودم وایرلس وایمکسم شبکه کردم برای اینکه چندتا فایل رو شیر کنم و رو اون یکی سیستم ذخیره کنم.
حالا رفتم تو پنل ریز مصرفم می بینم به همین خاطر سه گیگ از حجمم پریده، زنگ زدم 707 طرف میگه امکان نداره شما بتونی با مودمتون شبکه کنین و بر فرض محال، فقط ورودی خروجی دیتا نسبت به اینترنت محاسبه میشه. منم با خودم گفتم حالا چی بهش بگم! تازه حاجی بعدش گفت نظر سنجی یادت نره.:blink:
سوالم اینه غیر از 707 شماره پشتیبانی درست حسابی ندارن، یکی باشه که واقعا وارد باشه و بتونه کار مارو راه بندازه.
اصلا این سیستم محاسبه میزلن مصرفشون به کل قاطی هست الان. اون از دوره های قبلی که اینطوری به هم ریخته و کلی کاربر رو اذیت میکنه و این هم که وضع الانش...
واسه منم این دوره کاملا عجیب هست. من حدود 15 تا 18 گیگ مصرف کردم اما مصرف من رو توی این مدت به کیلوبایت مقداری زده که با تبدیل به مگابایت میشه حدود 23 گیگ و از اون جالب تر اینکه پایین تر که مصرف رو به مگابایت نوشته ، مقدارش میشه چیزی کمتر از 20 گیگ و چند روز هست که این وضعیت مونده.....!
دوستان چند روزي هست سرعت من خيلي كم شده انگار نه انگار ٥١٢ هست سرعت شده در حد....
برا شما اين مشكل پيش نيومده؟
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
بله درست می فرمایید.سلام دوست من چطور ممکنه از ترافیکت کم شده باشه؟اصلا ربطی به هم ندارن؟؟؟؟
یه سوال دارم:
اگه 2 مگ نامحدود بگیرم، هر چقدر دانلود کنم مشکلی نیست؟
مثلا200 گیگ تو یه ماه دان کنم یا بیشتر.
میشه؟
2 مگ سرعتش چند کیلوبایته؟