برگزیده های پرشین تولز

مزایایی استفاده از ریچ اسنیپت ها در سایت

arama

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 مارس 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
ریچ اسنیپت اصطلاحی است که برای تشریح اطلاعات و داده‌های نشانه گذاری شده در سایت ها به‌کاربرده می‌شود. و مدیران سایت ها می‌توانند این داده‌ها را با استفاده از کد های Html به وب سایت خود اضافه کنند. ریچ اسنیپت ها به درک هوشمندانه محتوا و موضوع یک سایت به موتور های جستجو کمک شایانی می‌کنند. و در مقابل موتور های جستجو یک گام فراتر گذاشته و از این اطلاعات و داده ها در صفحه نتایج جستجو SERP استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود به سهولت دسترسی داشته باشند.

به طور معمول هنگامی که سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل و یا در سایر موتورهای جستجو نمایش داده می‌شود، کاربران جستجو کننده می‌توانند عنوان صفحه سایت، نشانی url سایت و توضیحات متا که برای صفحه در نظر گرفته‌اید را مشاهده نمایند.

با به‌کارگیری ریچ اسنیپت ها در سایت گوگل می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره مطلب جستجو شده در اختیار کاربران قرار دهد. خواه این اطلاعات نقد و بررسی یک محصول یا فیلم، یک شخص، رویداد، سازمان یا هر چیزی باشد. گوگل با به‌کارگیری ریچ اسنیپت تلاش می‌کند اطلاعات دقیق و دسته‌بندی شده را در اختیار کاربران قرار دهد و آنان را به سمت سایتی هدایت کند که مطابق با نیازشان باشد.

ریچ اسنیپت از چه نوع محتوای نشانه‌گذاری پشتیبانی می‌کند؟
هم اکنون موتور های جستجو از سه نوع استاندارد برای تشخیص محتوای نشانه گذاری شده استفاده می‌کنند:

  • Microdata میکرو دیتا
  • Microformats میکرو فرمت
  • RDFa
که هر سه نوع محتوا از Html حمایت می‌کنند و می‌توان با استفاده از آن ها محتوای یک صفحه را برچسب‌گذاری نمود. میکرو دیتا (Microdata) معمول‌ترین نوع محتوای است که در ریچ اسنیپت ها استفاده می‌شود.

منبع:Rich Snippets چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟
 

a.ghorbani449

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 مارس 2017
نوشته‌ها
38
لایک‌ها
14
سن
32
به نظر من بهترین کاربردشون ارتقا ctr در جستجوها هستش.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,025
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
من تا حالا سه تا افزونه برای این کار امتحان کردم هیچ کدوم کار نکرد بعدا فهمیدم که گوگل خودمختاره که برای چه سایتی ریچ اسنایپ بزاره یا نه، دست ما نیست...
 
بالا