برگزیده های پرشین تولز

12 شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک (1)

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
1) راه اندازی تنظیمات درست

متصل کردن شرکت به حساب های اجتماعی فکر خوبی است. و اگر شما پروفایلی در رسانه های اجتماعی داشته باشید این کار بسیار بهتر خواهد بود. شما می توانید فالوورهای خود در فیس بوک، توییتر، تامبلر و دیگر سایتهایتان را به حساب اینستاگرامی خود بکشانید.

اینستاگرام به شما اجازه اتصال به دیگر پروفایل هایتان را می دهد و به این ترتیب پست های جدیدتان در دیگر حساب ها به طور اتوماتیک منتشر خواهند شد.

فراموش نکنید وب سایتتان را به آن اضافه کنید و بیویی برای پروفایلتان بنویسید که به صورت خلاصه درباره عملکرد شرکتتان توضیح دهد. پروفایل Fallen

Industry’ عملکرد بسیار خوبی در قرار دادن اطلاعات درباره شرکت به کاربران دارد.

راه دیگر برای استفاده از بیوییتان اضافه کردن اطلاعات تماس درقسمت اطلاعات است. در صورت قصور ، فقط می توانید یک urlقابل کلیک کردن در پروفایل خود داشته باشید. اما کاری که برای بدست آوردن آن می توانید انجام دهید اضافه کردن url به بیو یتان است.

Pro tip: : کوتاه کردن هر urlکه در بیو خود استفاده می کنید از خدماتی مثل bitly استفاده می کند. که کاراکتر های کمترخواهد داشت و استفاده از آن در اینستاگرام را آسان تر می کند.

2) استفاده از داستان های اینستاگرامی را آغاز کنید

کمترین ویژگی داستان های اینستاگرام بحث بر انگیز بودن آنهاست . اگر در این مورد نشنیده اید، داستان های اینستاگرامی به شما اجازه می دهند از تصاویر و ویدیو های چند کاره در داستان هایی که مثل داستان های tSnapchat بعد از 24 ساعت پاک می شوند ، استفاده کنید.

در حالیکه کسب و کار های کوچک بدنبال یافتن بهترین ویژگی ها در استراتژی های خود هستند، در استفاده از داستان های اینستاگرامی کمی آهسته عمل می کنند. اما قابلیت های زیادی وجود دارند که باید از آنها کمک بگیرید. مثل هر تغییر بزرگی، شرکت هایی که در ابتدا تطابق و درک بیشتری نسبت به اینستاگرام پیدا کردند، از مزایای آن بیشترین بهره را بردند.

قدم به قدم برند هایی مثل Taco Bell که با داستان های اینستاگرامی پیش رفتند را دنبال کنید. تجربه خود را شروع و برای دیدن انچه می توانید انجام دهید، مبتکر باشید.

معرفی و آموزش استوری اینستاگرام

3) برکارهای در حال اجرا نظارت کنید

ایا به اینکه کدام پست های اینستاگرامی تعاملات بیشتری را کسب می کنید توجه می کنید؟ می دانید کدام هشتگ ها عملکرد بهتری دارند؟ از ابزار های تحلیلی اینستاگرام که در طول زمان برای دیدن همه این اطلاعات ، به شما کمک می کنند استفاده کنید.

شما با نگاهی به سوابق ، می توانید بفهمید که استفاده از چه نوع اطلاعاتی برای مخاطبین شما بهتر عمل کرده است . برای مثال بین سبک خاص عکاسی ، فیلتر ویژه یا یک هشتگ پر طرفدار، عملکرد کدام یک بهتر است. هر چه اطلاعات شما نسبت به محتویات مورد علاقه مخاطبانتان بیشتر باشد ، راحتتر می توانید پست های بعدی خود را بهبود بخشید.

4) در کامنت هایتان غوطه ور شوید

آیا شما در اینستاگرام پستی گذاشته اید که هیچ گاه نگاهی به آن نینداخته باشید؟ فقط شما اینگونه نیستید. بسیاری از کسب و کار های کوچک زمان بسیار کمی برای بازدید از کامنت هایشان می گذارند، و تا اندازه ایی شاید به این دلیل که انجام این کار با اینستاگرام به سهولت انجام نمی گیرد. دشواری این کار به این دلیل که بیشتر برند ها به دنبال نشر اطلاعات خود هستند تا ایجاد تعامل با کاربرانشان.

به منظور پاسخگویی راحتتر به کامنت های اینستاگرامی از SocialSprout استفاده کنید . به این وسیله می توانید به همه کامنتها در چند حساب اینستاگرامی به طور هم زمان و دیگر پروفایل هایتان در رسانه های اجتماعی پاسخگو باشید.

5) از بازاریابی موثر استفاده کنید

بازاریابی موثر یکی از بهترین راهها برای ساخت سریع فالوور های اینستاگرام ، به خصوص هنگامی که این کار را ازیک پیش نویس آغاز می کنید، می باشد. در بازاریابی تاثیر گذارشما با یک فالووینگ می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و برای مخاطبانشان آشکار شوید.

در گذشته ، ( قبل از رسانه های اجتماعی )بازاریابی موثر نیازمند بودجه کلانی برای به کار گرفتن ورزشکاران و بازیگران برای اعلام حمایتشان از محصولات بود. اما ، رسانه های اجتماعی این روند را تغییر داد. امروزه بدون هیچ هزینه ایی می توان موثر واقع شد و صد ها و هزاران و حتی میلیون ها فالوور متعهد بدست آورد. این نه تنها ارتباط بر قرار کردن برند ها با این تاثیر گذاران را اسان تر کرد ه است، بلکه بازاریابی تاثیر گذار را بسیار مقرون به صرفه ساخته است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و اصولی که باید بدانید

ممکن است نتوانید تلاشی مثل پست های هالیود در رابطه با محصولاتتان در اینستاگرام داشته باشید، اما می توانید با اینستاگرام های تاثیر گذار با فالوینگ های بالا لینک داشته باشید.

لیستی از تاثیر گذارترین ها در حرفه خود تهیه کنید. در اینستاگرام آنها را پیدا و اطمینان حاصل کنید که با مشتریانشان در تعامل هستند. فقط تعداد فالوور های آنها مهم نیست، مهم تر میزان تعامل آنها با ایشان است.توجه کنید که چه تعداد لایک و کامنت در پستهایشان وجود دارد و اغلب چه زمانی پست گذاشته اند.

سپس به آنها این اجازه را بدهید که بدانند شما به همکاری با آنها علاقه مندید.قبل از داشتن برخوردی با آنها بهترین کار داشتن ایده هایی برای خودتان است. دو گزینه رقابت و حمایت پست ها متداول هستند. همچنین تاثیر گذاران ممکن است ایده هایی برای چگونگی کار با شما داشته باشند.

6- آشنایی بیشتر با هشتگ ها

در سرچ اینستاگرام به جای کی ورد از هشتگ استفاده می کنیم.در پلت فرم هایی مثل توییتر یافیس بوک می توانید کلمه همبرگر را تایپ کنید و تمام پست های مربوط به آن را در این دو رسانه ببینید ، اما در اینستاگرام شما با ید با هشتگ ،به این صورت سرچ (#hamburgers) کنید. هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر می خواهید پست هایتان نشان داده شود نیازمند شروع کار با هشتگ های اینستاگرامی هستید. این راه ساده ایی برای افزایش نمایانی و در دسترس بودن شما برای مردمی که از وجودتان آگاه نیستند است.

این خدعه استفاده درست از هشتگ هاست. اشتباه متداولی که در بعضی از کسب و کار ها استفاده می شود، بکار گیری هشتگ ها به صورت تصادفی است. متاسفانه هیچ کس بدنبال این هشتگ ها نخواهد بود و بنابراین هیچ کمکی برای افزایش فالوور به شما نخواهد کرد. مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید

ارزش واقعی ، یافتن راههایی برای پست عکسهای مرتبط و محبوب یا هشتگ هایی با موضوعات برتر است. زمانی که این کار را انجام می دهید ، عکس های شما شانس باز شدن در قسمت Trending Tags اینستاگرام را دارد.

ممکن است روند کنونی شما همیشه با کسب و کار یا تصاویر پست شما مرتبط نباشد. در این موقعیت ها شما می توانید از Websta برای دیدن لیست پهناوری از هشتگهای محبوبی که ممکن است رواج نداشته باشد ، اما هنوز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. Websta بیشتر هشتگ های عمومی و گستر ده ایی که با پست های بدون موضوع شما هماهنگ ترند را به شما نمایش خواهد داد.

چیز منحصر بفردی که در اینستاگرام وجود دارد و در هیچ شبکه اجتماعی دیگری نظیر آن را مشاهده نمی کنید استفاده از هشتگ های بسیاری است که می تواند لایک های زیادی برای پست های شما به دنبال داشته باشد . در توییتر داشتن 10 هشتگ در یک توییت دیوانگی خواهد بود، اما در اینستاگرام تقریبا معمولی محسوب می شود.

در یک مورد مطالعاتی از Max Woolf،بین بیش از 120000تصویر اینستاگرامی تحلیل شده ، او در یافت که عکس هایی با داشتن بیشترین هشتگ قابل قبول(30) ، سه برابر بیشتر از عکس هایی که از هشتگ های کمی استفاده کرده اند لایک می گیرند.

البته این بدین معنا نیست که همه پست های اینستاگرام به 30 هشتگ نیاز دارند. استفاده از هشتگ ها فقط به منظور داشتن آنها زیاد توصیه شده نیست . اما نکته اینجاست که تصاویری که با هشتگ هستند توجه بیشتری نسبت به آنها که هشتگ ندارند ، به خود جلب می کنند.

زمانی که بخواهید در پست هایتان از هشتگ استفاده کنید می توانید برای مطلع شدن از چگونگی عملکرد هشتگ هایتان از Sprout استفاده و از طریق قسمت گزارش عملکرد هشتگ ها کار خود را انجام دهید.
منبع: فالوجت ربات افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
 

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
قسمت دوم مقاله

7) ویدیو های بیشتری ایجاد کنید

مطمئناً نباید درباره اهمیت ویدیو در کسب و کارهای کوچک صحبت کنم . اگر چه امروزه تصاویر تعاملات بیشتری را ایجاد می کنند، ویدیو ها در حال افزایش هستند. به جای منتظر ماندن برای اینکه دیگر برند ها بر شما چیره شوند از هم اکنون کار خود را اغاز کنید.

با داستان های اینستاگرام و ویدیو های زنده ، این اپ به وضوح به سمت محتواهای ودیویی در حرکت است . چیز مهم درباره استفاده از ویدیوهای اینستاگرام این است که نیازی به تولید تعداد بالایی از این فیلم ها نیست. تمام چیزی که نیازمند آن هستید یک موبایل و کمی خلاقیت است. بعلاوه ویدیو ها در سایز کوچک و زمان محدود یک دقیقه ایی ساخته می شوند.



8) Regramming را آغاز کنید

یکی از بهترین راهها برای شروع ساخت پیوند ها ،اشتراک گذاری محتویات مردم دیگراست. در اغاز استفاده از اینستاگرام در کسب و کار های کوچک ، باید مخاطبین اولیه خود را ارجح بدانید. شما برای اشتراک گذاری ها و تعاملات اولیه نیازمند نگاههایی به پروفایلتان هستید.

Regramming یک راه آسان و سریع برای حرکت های آنی است. بر خلاف شبکه های دیگر ، اینستاگرام مسیر اصلی برای به اشتراک گذاری محتویات با دیگران ندارد. شما می توانید لایک کنید یا کامنت بگذارید. اما اپ های سه بخشی وجود دارد که به شما توانایی Regramg کردن را می دهد.

9) در Instagram Ads از حروف بزرگ استفاده کنید

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کسب و کار های کوچک را از تلاش برای تبلیغات رسانه های اجتماعی باز میدارد هزنیه هاست. زمانی که شما بودجه بالایی نداشته باشید، هزینه کردن برای تبلیغات کمی سخت می شود. اما به این دلیل که Instagram

Ads بسیار مقرون به صرفه است ، شانس بسیار خوبی برای کسب و کار های کوچک به حساب می آید.

آغاز بکار بسیار ساده است، به ویژه اگر یک حساب تبلیغاتی فیس بوک داشته باشید، زیرا در واقع این حساب هم به سبک همان پلت فرم ساخته می شود. ولی به دلیل مهم بودن چگونگی نمایش محصولات ، توصیه می کنیم که به جای استفاده دوباره از عکس های فیس بوکتان ،عکس های مخصو ص و جدیدی برای مشتریانتان در اینستاگرام بسازید .

















10) میزبانی یک مسابقه اینستاگرامی

هیچ شکی در علاقه مردم برای استفاده از محصولات و خدمات رایگان وجود ندارد. محتویات اینستاگرام روش های خوبی برای مجذوب کردن طرفداران کنونی نسبت به شرکتتان به شما می دهد.

برای بدست آوردن حداکثرنتیجه، در محتویاتتان از موارد خاصی استفاده می کنید:

در این رقابت و برتری جویی به جای استفاده از حرف های عمومی مثل ( برای اینکه برنده شوید ما را دنبال کنید) از یک تم خاص استفاده کنید.

+ در رقابت های خود یک هشتگ خریدار بسازید.

+ به مردم برچسب یک دوست را بدهید و از آنها بخواهید که در این رقابت شرکت کنند. این کار چالش شما را بسیار سریع تر گسترش می دهد.

+ تقریبا یک هفته قبل از شکل دادن پیش بینی های خود سطح مسابقه را ارتقا دهید.

+ برای گسترش کار خود همکاری با دیگر شرکت ها یا تاثیر گذاران را افزایش دهید.

+



تا زمانی که هدف افزایش فالوور ها در اینستاگرام باشد تمام کار هایی که انجام می دهید باید تا حدودی مرتبط با حرفه شما باشد. با این روش شما فقط جویندگان هدیه را به خود جذب نمی کنید ، بلکه مردم به طور صحیح به برند شما علاقه مند می شوند.





11) همکاری

یکی از راههای فالوور گرفتن سریع ، کمک گرفتن از کسی است که فالوور های زیادی دارد. نکته مهم درباره اینستاگرام این است که بسیاری از حسابهای پر طرفدار ، دارای سازمان حرفه ایی بزرگی نیستند. آنها از مردم معمولی و سبک زندگی کار آفرینانی که تا کنون کار های بسیاری برا ی جذب مخاطبین خود انجام داده اند، شکل گرفته اند.

وقتی این افراد صحبتی در باره برند شما بکنند ، بالافاصله فالوور هایشان به چک کردن حساب شما می پردازند و ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کردید فالوور جذب کنید. این یکی از تکنیک هایی است که Neil Patel در مطالعات 57 000 دلاری اینستاگرامی خود از آن استفاده کرده است.

دو راه متداول که با ساخت حساب ذکر شده این است:

  • پرداختی به اسپانسر های پست خود داشته باشید( این می تواند هر جا که باشید برای پست 20تا100دلار هزینه دربرداشته باشد.)
  • یک رابطه یا همکاری با آنها ایجاد کنید
مطمینا دومین راه بسیار ایده آل به نظرمی رسد، اما اجازه دهید با گزینه اول کار خود را اغاز کنیم

بسیاری از کسب و کار های کوچک نمی دانند که پرداخت هزینه به اسپانسر ها تنها یک گزینه نیست ، بلکه راه بسیار پر طرفداری برای قرار دادن توپ درحساب کاربریتان است. برند Bachelr تولید کننده لوازم ضروری مردانه ، برای ارتقا وب سایت خود به هنگام راه اندازی ،از پست های اینستاگرامی حمایت کرد و نتایج بسیار خوبی دید.

این برند تنها در دو هفته بیش از 20000بازدید کننده بدست آورد.

Bachelr اعتبار بسیار زیادی از موفقیت در بازاریابی تاثیر گذار کسب کرد.

یکی از موفق ترین پست های ما نمونه ایی از محصولات درطبیعت است . که 10 k لایک و بیش از 100 کامنت را به خود اختصاص داده است.

لیستی از تاثیر گذارانی که به حرفه شما مرتبط هستند ، تهیه کنید. بیشتراین حساب ها، اطلاعاتشان را در پروفایل خود ثبت کرده اند و به همین دلیل پیدا کردنشان کار سختی نیست.

هنگامی که بد دنبال افراد تاثیر گذار هستید ، کسانی را انتخاب کنید که با برند شما همسو هستند. در غیر این صورت، به احتمال زیاد فالوو های جدیدبا محتویات شما ارتباط بر قرار نخواهند کرد.

دومین تکنیک ، یک روش ساده قدیمی در بازاریابی است. شروع به فالوو کردن شرکت هایی که محتویاتشان تکمیل کندده برند شماست بکنید. کامنت بگذارید، پست هایشان را لایک کنید و حتی از طریق ایمیل با آنها ارتباط بر قرار کنید. زمانی که این رابطه شروع به بهتر شدن کرد، به دنبال راههایی برای بهبود بخشیدن به کار یکدیگر در اینستاگرام باشید. شاید بتوانید با هم یک تیم تشکیل دهید یا اتفاقات را با هم دنبال کنید.تصاویرتان را در اینستاگرام خود پست بگذارید و آنها را به هم متصل کنید. احتمالات زیادی وجود دارد.

شرکتی که ترفند جالبی برای این دو تکنیک به کار گرفت ، Gym Shark است. یک شرکت فعال پوشاک، که برای ورزشکاران، بدن سازان و مردمی که زندگی پر تحرکی دارند ، لباس تهیه می کند. یکی از تکنیک های Gym Shark برای افزایش فالوو ر هایش ، حمایت از تاثیر گذاران در زیبایی اندام است . ورزشکارانی که این شرکت از آنها حمایت می کند تصاویر محصولات Gym Shark را در صفحه اینستاگرام خود می گذارند و Gym Shark هم تصاویر پست های آنها را در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهد.





12) با فالوور های رقیب خود در تعامل باشید

دو نکته از مهم ترین موارد در ایجاد تعامل با فالوور های اینستاگرام موارد زیر هستند:

  • آنها به حرفه شما علاقه مند هستند
  • آنها به محتویات پستهای شما علاقه دارند.
با این استراتژی ، اولین قسمت آن اتفاق افتاده است . اگر کاربری یکی از رقبای شما را فالوو کند، به احتمال زیاد بیشتر به کار شما علاقه مند است تا رقیبتان. پس به اسانی فالوور شما می شود. از این نقطه نظر کاربران از طریق محتویات پست های شما به تعامل با یکدیگرخواهند پرداخت .

لیستی از رقبای اصلی ، فعال در اینستاگرام خود تهیه کنید. ممکن است برای آسان کردن کار خود بخواهید همه آنها را در یک صفحه گسترده قرار دهید. با اولین رقیب خود شروع و حدود 50 تا 100 نفر از فالوور های او را فالوو کنید. این قدم به تنهایی تعدادی فالوور به فالوور های شما اضافه می کند. اما فقط به ذنبال فالوور نیستیم، بلکه بدنبال ایجاد تعامل بین فالوور هایی که به گسترش برند شما کمک می کنند ، هستیم. به منظور جذب این کاربران، سه راه اصلی برای تعامل با مردم وجود دارد:

  • فالوو کردن آنها
  • لایک کردن پست هایشان
  • کامنت گذاشتن بر عکس هایشان
شما تاکنون آنها را فالوو کرده اید ، پس حالا باید بعضی از پست های آنها را لایک کنید و بر آنها کامنت بگذارید و یا هر دو این کار را انجام دهید. این کار علاقه مردم به فالوو کردن شما را افزایش می دهد و باعث تعاملات متقابل با شما می شود. هر چه میزان تعاملتان با دیگران بیشتر باشد ، به همان میزان برند شما بزرگ تر خواهد شد.

تهیه و ترجمه: فالوجت، ربات افزایش فالوور ایرانی و خرید فالوور ایرانی
 
بالا