برگزیده های پرشین تولز

معرفی ۶ افزونه وردپرس سئو

codenvis

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
10
سن
29
post-39.jpg

در وردپرس افزونه‌های زیادی وجود داره که افزونه‌های سئو هم جزو اونا حساب میشن و چند کمپانی یا حتی نفر اومدن و افزونه وردپرس سئو از قوی تا ضعیف رو به ما ارائه کردن که الان به معرفی و بررسی اونا میپردازیم تا انتخاب بر اساس نیازمون داشته باشیم.

دقت کنید حتما افزونه وردپرس سئو نباید یک افزونه حرفه‌ای و پولی و پر امکانات باشه! بعضی وقتا میشه با ی افزونه رایگان سایتتون رو بهینه کنید و جواب خیلی بهتری نسبت به افزونه وردپرس سئو پیچیده و با امکانات زیاد بگیرید.

افزونه وردپرس افزونه وردپرس Yoast Seo

افزونه وردپرس Yoast Seo محبوبترین افزونه سئو وردپرس هستش که به طور گسترده‌ای به عنوان افزونه وردپرس سئو در سایت‌ها ازش استفاده میکنن.این افزونه وردپرس رایگان میباشد که تقریبا همه امکانات برای سئو سایت رو از جمله نقشه سایت و … رو به شما میده

افزونه وردپرس All in one Seo Pack

با بیش از ۱ میلیون بار دانلود افزونه وردپرس All in one Seo Pack ، این افزونه را به محبوبترین افزونه وردپرس سئو تبدیل کرده ، این افزونه وردپرس سئو هر چیزی که برای ساخت یک سایت بهینه برای موتورهای جست و جو نیاز داشته باشید در اختیار شما میگذارد.

افزونه وردپرس Premium SEO Pack

این افزونه وردپرس بسیار جامع و کامل است و هر چیزی که شما باید و شاید به اون نیاز داشته باشید در امکانات این افزونه گنجانده شده است.افزونه وردپرس Premium SEO Pack در بهبود بخشیدن لینک‌های داخلی وبسایت بسیار به شما کمک میکنه و باعث رشد لینک‌های داخلی سایت میشه که از نظر سئو امر مهمی محسوب میشه!

منبع : افزونه وردپرس سئو
 
بالا