برگزیده های پرشین تولز

سواحل ریلی کرابی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
شبه جزیره ریلی Railay Beach که از مهمترین دیدنی های کرابی است ، از چهار ساحل زیبا تشکیل شده اند که در ادامه با آنها آشنا می شوید . اگر با تور تایلند سفر کردید ، حتما از این بهشت تایلندی دیدن کنید .

  • ریلی غربی
ریلی غربی اصلی ترین ساحل شبه جزیره ریلی است و اکثر گردشگران از آن وارد می شوند. این ساحل 600 متر طول دارد . راه مخصوص پیاده روی این ساحل را به ریلی شرقی وصل می کند . با 15 دقیقه پیاده روی از قسمت صخره ای به ساحل فرا نانگ می رسید . در این ساحل انواع مغازه و رستورانو همچنین چهار هتل وجود دارد .
railay-west-krabi1.jpg


  • ریلی شرقی
این ساحل محل زندگی خانواده‌ی شاه‌پسند (نوعی گیاه گرمسیری) و انواع پرندگان است . محل های پیاده روی تا شمال این ساحل وجود دارد . رستوران های ساحل ریلی شرقی غذاهای محلی سرو می کنند . تفریحات شبانه هیجان انگیزی در این ساحل برگزار می شود .
railay-east-krabi1.jpg


  • فرا نانگ
فرانانگ جنوبی ترین ساحل شبه جزیره ریلی است که در نزدیکی ساحل آئو نانگ قرار دارد که با 20 دقیقه پیاده روی به آئو نانگ می رسید . فاصله این ساحل تا ریلی شرقی 10 دقیقه پیاده روی است . این ساحل محبوب ترین ساحل میان گردشگران است که در ماه های نوامبر تا آوریل مورد استقبال زیادی قرار می گیرد .

  • تونسای
تونسای بین دو صخره آهکی واقع شده و با صخره های از ریلی غربی جدا می شود . اگر سطح آب پایین باشد ، می توانید پیاده به آنجا بروید . در غیراینصورت باید با قایق بروید . این ساحل در بین سواحل ریلی کمتر شناخته شده است . این ساحل دارای رستوران و هتل است و همچنین برای شنا اسنورکل (شنا زیر آب با داشتن لوله‌ای در دهان) شهرت دارد .
 
بالا