برگزیده های پرشین تولز

مشاوره تلفنی حامی

majidmeratifashi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2016
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
3
سن
30
پس از درخواست های مکرر مخاطبان گروه آموزشی حامی مبنی بر فراهم آمدن بستری برای برقراری مشاوره تلفنی با کارشناسان حامی تصمیم بر آن شد تا سامانه مشاوره تحصیلی حامی راه اندازی گردد. و امکان برقراری ارتباط تلفنی از سراسر ایران با تلفن ثابت و تلفن همراه فراهم شود .

بسته های مشاوره تلفنی
تماس های تلفنی با مشاوران حامی از طریق بسته های تلفنی قرار داده شده در فروشگاه حامی می باشند بسته های مشاوره تلفنی حامی با توجه به تجربه چندین ساله مشاوران حامی در امر مشاوره تحصیلی با اتکا بر دو ویژگی بارز زیر مدلسازی شده اند:

تنوع در دقایق مکالمه
یکی از مهم ترین پارامتر ها در برقراری تماس تلفنی برای مشاوره تحصیلی مدت زمان مکالمه می باشد بسته های مشاوره تلفنی به گونه ای طراحی شده اند تا مخاطبان بتوانند بر اساس نیاز خود و مبحث مورد سوال؛ بسته دلخواه خود را از لحاظ دقیقه و مدت زمان مکالمه انتخاب کنند.

قیمت مناسب بسته ها و بهینه سازی هزینه ها بر اساس مدل تخفیف افزایشی
بسته های مشاوره تلفنی حامی نسبت از لحاظ هزینه بسیار به صرفه است به ویژه هنگامی که شما بسته های با مدت زمان بیشتر را خریداری کنید زیرا هرچه مدت زمان مکالمه بیشتر باشد شما به ازای هر دقیقه مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد به عنوان مثال هزینه در نظر گرفته شده برای بسته ۱۰ دقیقه ای باید به ازای هر دقیقه مبلغ ۱۵۰۰تومان است حال آنکه برای بسته ای ۴۵ دقیقه ای این مبلغ ۹۰۰ تومان به ازای هر دقیقه است! که در مقایسه با سایر خدمات مشابه شگفت انگیز است. بسته هایمشاوره تلفنی حامی در ۵ دسته گوناگون طراحی شده اند که برای مشاهده جزییات هر بسته و مطرح کردن سوالات خود در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ،انتخاب رشته دکتری، ثبت نام ارشد و دکتری ، دانشگاه های بدون کنکور ، انصراف از تحصیل ، برنامه ریزی درسی کنکور ،برنامه ریزی درسی برای مدارس و **** وظیفه و… مطلب زیر را از فروشگاه حامی مطالعه کرده و بسته دلخواه خود را انتخاب نمایید.

راهنمای خرید بسته های مشاوره تلفنی حامی
 
بالا