برگزیده های پرشین تولز

پارک های آبی آنتالیا ترکیه

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
یکی از مهم ترین تفریحات گردشگران در تور آنتالیا بهار و تابستان ، پارک های آبی آنتالیاست . در اکثر هتل ها امکانات تفریحات آبی مانند استخر و سرسره های آبی وجود دارد اما اگر میخواهید ساعات خوشی را در یک پارک آبی با امکانات مدرن و متنوع تجربه کنید باید به یکی از سه پارک آبی آنتالیا مراجعه کنید . این پارک ها دارای اسباب بازی های مختلف ، سرویس پذیرایی و خدمات مختلف هستند .

autumn_in_antalyaturkey-qpr.jpg

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

شهر آنتالیا دارای ۳ پارک آبی مهم می باشد : پارک آبی هتل رکسیوس پریمیوم ، پارک آبی هتل باروت لارا (پارک آبی ددمان) و پارک آبی آکوالند در ساحل کنیاآلتی . اگر می خواهید در آنتالیا تفریحات عالی و ساعات خوشی داشته باشید ، حتما بلیط پارک آبی آنتالیا را رزرو کنید . با توجه به هتل محل اقامتتان میتوانید نزدیک ترین پارک های آبی را انتخاب کنید و یک روز پر هیجان را تجربه کنید . در زیر لیست پارک های آبی آنتالیا را می بینید .



پارک آبی آکوالند آنتالیا _ The water park Antalya Aqualand :
پارک آبی آکوالند در مرکز شهر آنتالیا و در ساحل کنیاالتی قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت می باشد . در این مجموعه موسیقی زنده نیز اجرا میشود و در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا در دلفین لند بنشینید . در این پارک آبی آنتالیا ، سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما میهمانان عزیز می باشد . برای استفاده از این پارک ، هنگام تهیه بلیط یک کارت الکترونیکی به شما داده میشود که با شارژ آن میتوانید نسبت به خرید هر چیزی اقدام کنید البته توجه داشته باشید که مایو و کلاه همراه داشته باشید چون خرید این وسایل در محوطه پارک ، بسیار هزینه بر می باشد .
قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا برای تمام روز : ۴۷ لیر ، برای نصف روز تا ساعت ۱۴ : ۳۳ لیر و برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال : ۲۸ لیر
آدرس پارک آبی آکوالند : Meltem, Dumlupınar Blv., 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey
وبسایت پارک آبی آکوالند : www.antalya-aqualand.com
ساعات کار پارک آبی آکوالند : ۹ صبح تا ۵ عصر

The-water-park-Antalya-Aqualand.jpg

پارک آبی آکوالند آنتالیا


پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا _ Troy aquapark Rixos Premium
هتل ریکسوس پریمیوم در ۵۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد . این هتل۴۰۵۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و مملو از درختان سرو می باشد . در ضمن هتل ریکسوس پریمیوم دارای ساحل اختصاصی شنی و پلاژ اختصاصی ست و تا لب آب ۲۰۰ متر فاصله دارد و پارک آبی این هتل مانند پارک آبی آکوالند بسیار جذاب است . از قسمت های اصلی پارک آبی تروی آنتالیا می توان به برج تروجان ، گیت اصلی ، سرسره ، آبشار ، وسایل بازی متنوع ، شو دلفین ها اشاره کرد .
هزینه پارک آبی تروی آنتالیا : ۲۰ یورو
ساعات کار پارک آبی آنتالیا : ۸ صبح تا ۵ عصر
آدرس پارک آبی ریکسوس تروی آنتالیا : Belek Mahallesi, İleribaşı Mevkii No:116, 07505 Belek / Serik/Antalya,Turkey


Troy-aquapark-Rixos-Premium-2.jpg

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا


پارک آبی باروت لارا آنتالیا (ددمان سابق) _ Dedeman Aquapark Antalya :
پارک آبی ددمان در نزدیکی هتل ددمان سابق و هتل باروت لارا کنونی در شرق شهر آنتالیا و در ساحل لارا واقع شده است . پارک آبی دیدمان آنتالیا یکی از محبوب ترین پارک های آبی آنتالیاست که ۶۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و مجهز به ۲۳ سرسره آبی و رودخانه آرام به طول ۳۵۰ متر و امواج مصنوعی و استخرهای مختلف می باشد . محوطه اطراف پارک با درخت های متعدد پوشانده است . در این پارک برای تمام اعضای خانواده از کوچک تا بزرگ وسیله بازی وجود دارد البته اکثر اسباب بازی ها برای بزرگسالان می باشد . در این پارک آبی رستوران ها و فست فودهایی برای تهیه غذا موجود است که خوراکی ها با قیمت مناسبی در آن ارائه می شوند .

آدرس پارک آبی ددمان : Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:89, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

Dedeman-waterpark-antalya.jpg

پارک آبی باروت لارا آنتالیا
 
بالا