برگزیده های پرشین تولز

طراحی سایت در اصفهان

ali.shs1994

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژوئن 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
1
سن
30
محل سکونت
اصفهان
درباره آیسان وب
اندکی درباره فعالیت ها و توانایی های گروه مهندسی آیسان وب ، مجری پروژه های طراحی سایت در اصفهان

تیم آیسان وب فعالیت خود در زمینه طراحی سایت را از سال 1393 در شهر اصفهان آغاز نمود و با گردهم آیی گروهی جوان ، پرشور ، متعهد و مجرب ، در برطرف نمودن نیاز مشتریان به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش نموده است. حضور طراحان خلاق و خوش سلیقه و برنامه نویسان و توسعه دهندگان با دانش ، ما را در ادامه این راه یاری می کند.

داشتن سایت در عصر امروز یکی از روش های بسیار مناسب درآمد زایی می باشد. به کمک یک وب سایت می توان عملیاتی نظیر خرید ، فروش یا تبادل محصولات ، خدمات و اطلاعات را در بستر اینترنت انجام داد. وب سایت می تواند برای هر شرکت یا موسسه ، یک مزیت رقابتی به شمار بیاید و محصول و خدمات آن ها را در سرتاسر جهان به عرضه بگذارد. این مسئله باعث گستردگی پهنه خدمت رسانی شرکت یا موسسه شده و افزایش تعداد مشتریان را به همراه دارد. همچنین انواع دیگری از سایت ها نظیر وب سایت های خبری و آموزشی نیز با برخورداری از تعداد زیاد کاربران ، می توانند گام های بلندی در زمینه تجارت الکترونیک بردارند و به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کنند.

هدف ما در این مجموعه ، استفاده از بهترین و قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی و چهارچوب های کاری عالی در جهت ارائه کامل ترین خدمات با سرعت و امنیت بالا به شما عزیزان می باشد. امید است که وجدان کاری و مسئولیت پذیری تیم آیسان وب ، موجب رضایت خاطر و اعتماد شما مشتریان عزیز را در زمینه طراحی سایت و سئو فراهم آورد.


خدمات طراحی سایت
با ارائه سفارش طراحی سایت خود به ما ، می توانید از خدمات متنوع زیر در زمینه طراحی سایت برخورددار شوید.
services1.png

طراحی سایت بر اساس سفارش

تیم آیسان وب با در اختیار داشتن طراحان رابط کاربری یا اصطلاحا UI بسیار مجرب و توسعه دهندگان حرفه ای و متعهد ، سفارش های طراحی سایت را مطابق با سلیقه مشتریان انجام می دهد.

services2.png

ظاهر جذاب و واکنش گرا
آیسان وب طراحی سایت کاملا واکنشگرا و سازگار با تمامی دستگاه ها را در هر پروژه بصورت تضمینی انجام می دهد و بدین وسیله سایت شما در تمامی پلت فرم ها نظیر موبایل ، تبلت و لپ تاپ کاملا درست و زیبا نمایش داده می شود.

services4.png

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو
بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از مهم ترین عوامل رشد وب سایت و افزایش جایگاه آن در میان موتورهای جستجو از جمله گوگل می باشد که تیم آیسان وب این کار را به بهترین شکل در پروژه شما انجام می دهد.

services6.png

پنل مدیریتی اختصاصی
پنل مدیریتی از قسمت های بسیار مهم یک وب سایت بوده که به وسیله آن می توانید مدیریت تمامی قسمت های وب سایت خود را انجام دهید. تیم آیسان وب با طراحی یک پنل مدیریتی بسیار زیبا ، این امر را به کاری لذت بخش و آسان برای شما تبدیل نموده است.

services5.png

سرعت و امنیت بالا
سرعت بالای یک وب سایت از مهم ترین عوامل افزایش کاربر و رشد آن سایت به شمار می رود. همچنین امنیت بالا نیز به بقای وب سایت و اعتماد کاربران کمک شایانی می کند و از نفوذ افراد بیگانه به سایت شما جلوگیری به عمل می آورد.

services3.png

پشتیبانی 24 ساعته
واحد پشتیبانی آیسان وب ، با ارائه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برای سفارش دهندگان عزیز فضایی را به وجود می آورد تا با خیالی آسوده از مشکلات ، به فکر پیشرفت و ارتقا سایت خود باشید.

services-img.png


طراحی هویت بصری برند
یکپارچگی و هماهنگی گرافیکی در تمام عناصر بصری باعث می شود تا جایگاه و تصویر برند ذهن مخاطبان تقویت شود، بدین شکل که آنها پس از مدتی، حتی با شندیدن نام برند شما ، تصویر، رنگها، المان های گرافیکی به صورت ناخودآگاه در ذهن مخاطبان تداعی می شود.

تحویل سریع سایت
زمان عامل استراتژیک و تعیین کننده برای تمامی تجارت ها می باشد. ما این نیاز مهم را درک کرده و با تبیین سیاست های خاص و سامانه های نوین مدریت پروژه، بهترین تعادل میان کیفیت و سرعت را در طراحی سایت برقرار کرده است.

مقرون به صرفه
ما کیفیت کار طراحی سایت خود را بر مبنای سودمان تنظیم نمی کنیم. تیم آیسان وب که از بهترین طراحان و برنامه نویسان تشکیل شده، هدف خود را خلق بهترین تجربه همکاری و رضایت کامل مشتریان گذاشته است. شما می توانید مطمئن باشید که با هزینه اندک بهترین خدمات طراحی سایت را دریافت خواهید کرد.

خلاقیت و تفاوت
سعی ما بر این است که با تلفیق علم و هنر محصولی خلق کنیم که در عین کارا بودن، کاربر پسند، جذاب و گیرا باشد. خلاقیت و نوآوری در طراحی سایت یکی از اصول مهم کار ماست. ما همواره در پی خلق یک اثر هنری و یکتا می باشیم.

سئوی ارگانیک
به صورت تضمینی و همیشگی در صفحات اول گوگل دیده شوید.

seo.png


سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به معنای فريب و یا دستکاری موتور های جستجو با روش های غیر اخلاقی نيست. آن ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه بندی بالا، ایجاد شده اند.

معنی سئو برای تیم آیسان وب این است که : ما بتوانیم با همان سرعتی که الگوریتم های گوگل در حال تغییر هستند تغییر کنیم و کار سئو وب سایت را به بهترین شکل و کاملا اصولی طبق آخرین متد های گوگل به انجام برسانیم. امیدواریم که بتوانیم قدم بزرگی در این راستا بر داریم و دقیق ترین اطلاعات را برای شما عزیزان منتشر کنیم
 

Morteza.azimi1375

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2017
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
11
خوشبختم
ماهم در زمینه سئو و بهینه سازی سایت در شهر اصفهان فعالیت داریم که برای اطلاعات بیشتر از این لینک میتونید بررسی کنید
 
بالا