برگزیده های پرشین تولز

خدمات شبکه های اجتماعی

vahidpsi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
28
محل سکونت
شیراز
اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور مشتری واقعی و فعال در اکانت اینستاگرام خود هستید، اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام اکانت خود هستید، شما در جای درستی در پارس اینستاگرام قرار دارید!
instagram-NEW-update-download.jpg

پارس اینستاگرام برترین وبسایت ارائه دهنده خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است ، بدون شک بالا بودن تعداد فالوور اینستاگرام و لایک پست ها در اکانت های اینستاگرام تاثیر خیلی زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج خواهد داشت.
در حال حاضر اینستاگرام بزرگترین و رایج ترین شبکه اجتماعی در ایران است و کمتر کسی را می‌توان یافت که اپلیکیشن Instagram را روی تلفن همراه خود نصب نکرده باشد. از این رو تعداد بالای کاربران در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی را به ابزاری مناسب جهت کسب درآمد، فروش بیشتر محصولات و معرفی خدمات تبدیل کرده است.اما بدون داشتن فالوورهایی با تعداد بالا امکان کسب درآمد از اینستاگرام وجود ندارد. لذا اولین و آسانترین راهی که می‌تواند پیج شما را به سرعت ارتقاء دهد و به درآمدزایی برساند ، خرید فالوور اینستاگرام است.
 

Behnam nik dehghan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2021
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
تهران، اندیشه، فاز۴
این مطلبم اضافه می‌کردید خوب می‌شد.
طبق گفتۀ سایت Wordstream در اکتبر ۲۰۲۰، در اینستاگرام با بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال در ماه، روزانه به‌طور متوسط ۶۰میلیون عکس و ۱.۶بیلیون لایک تولید می‌شود. همچنین این شبکۀ اجتماعی بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال در ایران دارد.
 
بالا