برگزیده های پرشین تولز

ایردراپ پروژه بسیار ارزشمند IOTW پلتفرم اینرتنت اشیاء - (ارسال دعوتنامه)

rezanahvi

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2009
نوشته‌ها
560
لایک‌ها
62
محل سکونت
تهران
ایردراپ پروژه بسیار ارزشمند IOTW پلتفرم اینرتنت اشیاء - (ارسال دعوتنامه)
متاسفانه ایردراپ پروژه IOTW بسیار سریع به اتمام رسید. حتی فرصت آن نشد که معرفی کنیم. در حال حاضر دریافت توکنهای رایگان از طریق ماینینگ IOTW در تست شبکه بوسیله موبایل امکانپذیر می باشد. به این نحو که با نصب اپلیکیشن IOTW روی تلفن همراه قادر به دریافت نوکن های رایگان خواهید بود. به محض ثبت نام 20 توکن دریافت خواهید کرد. برای دریافت توکنهای بیشتر میبایست اپلیکیشن را اجرا نمائید و در واقع ماین نمائید .(روش کار هم بسیار ساده می باشد). چنانچه قصد دریافت توکنهای رایگان و ماینینگ این توکن را دارید، ایمیل خود را همین پست ارائه فرمائید (و یا از طریق پیام خصوصی به اینجانب ارسال فرمائید) تا دعوتنامه ثبت نام به ایمیل شما ارسال شود. در حال حاضر اینجانب امکان ارسال دعوتنامه به 6 نفر را دارم. لازم بذکر است شما نیز با ثبت نام میتوانید، 6 نفر از دوستان خود را دعوت فرمائید.

توضیحات تکمیلی:
1-برای ثبت نام و دریافت 10 توکن اولیه IOTW نیاز به دریافت دعوتنامه می باشد. در اینصورت میتوانید ایمیل خود را جهت دریافت دعوتنامه PM نمائید.
2-پس از دریافت دعوتنامه ایمیلی به آدرس شما ارسال خواهد شد، با لینک ارسالی به ایمیلتان اپلیکیشن را دانلود و نصب نمائید.
3-در اپلیکیشن اکانت بسازید. در اینصورت نیاز به شماره تلفن مجازی خواهید داشت. میتوانید از نرم افزارهایی مانند Text Now و یا FreedomPOP که قابلیت دریافت اس ام اس هم دارند کمک بگیرید
4-ایمیل تائیدیه به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد، تائید فرمائید.
5-نیاز است که دیوایس خود را در "استخر ماینینگ" تعریف کنید. بدین منظور پس از دریافت ایمیل جدید (که به همین منظور، بصورت خودکار و پس از ثبت نام و تائید ارسال خواهد شد)، بار کد داخل ایمیل را اسکن و یا کد مربوطه را در بخش "My Device" اپلیکیشن خود وارد نمائید.
6-پس از ثبت و یا در واقع تعریف دیوایس خود (تلفن همراه و..) در استخر ماینینگ، نیاز به کار خاص دیگری نخواهد بود. تنها نیاز است اپلیکیشن در موبایل شما اجرا شده و همواره باز باشد (اپلیکیشن را نبندید). بصورت اتوماتیک کار ماینینگ انجام خواهد شد.
7-در زمان ماینینگ نیاز به اتصال به شبکه اینترنت نمی باشد. هر وقت که متصل بودید، بصورت اتوماتیک بالانس شما آپدیت شده و توکنهای ماین شده به حساب شما واریز خواهد شد.
8-این اپلیکیشن بسیار سبک بوده و انرژی زیادی از موبایل شما صرف نخواهد کرد. در واقع اصلاً احساس نخواهید کرد که در حال ماینینگ می باشد (تجربه شخصی)
 
بالا