برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

ya_ali_mavla

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,741
لایک‌ها
1,540
محل سکونت
کرمانشاهان
فردا 15 اردی بهشت
اوه اوه اوه ببین زندگی با ما چیکار کرده فکر کردم امروز یکشنبس و فردا دوشنبه!
ظاهرا بازی خداحافظی لغو شده!
بیاد مهدی تو 18 تا باشه!
باید مهدی بازی کنه!!!
ایشالله محبوب ترین بازیکن ایرانی من مخصوصا از دوران بچگی بازیکنه و خوبم بازیکنه و کلن بترکانه!
به امید دیدن جام قهرمانی روی دستای کاپتان مهدی مهدوی کیا
یا علی
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,349
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]چشمه‌سری: کریمی مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد[/h]
شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 14:38
1.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد به غیر از پولادی دیگر بازیکنان این تیم مشکلی برای همراهی سرخپوشان در فینال جام حذفی ندارند.
وجیه‌الله چشمه سری در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس قبل از دیدار این تیم مقابل سپاهان در فینال جام حذفی گفت: به غیر از مهرداد پولادی دیگر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای بازی با سپاهان ندارند و با نظر کادر فنی می‌توانند به میدان بروند. وی در خصوص وضعیت علی کریمی هم عنوان کرد: برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود کریمی هیچ مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]محمد نوری: قهرمانی جام حذفی را برای خودمان می‌دانیم / هواداران پرسپولیس ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند[/h]
شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 14:41
23.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : هافبک پرسپولیس می‌گوید قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه به هواداران است.
پرسپولیس فردا در مهم‌ترین دیدار این فصل خود باید در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان برود. پرسپولیسی‌ها كه میزبان این مسابقه هستند امیدوارند هواداران تیم‌شان ورزشگاه را پر كنند تا بتوانند از حمایت آن‌ها استفاده كنند و جام حذفی را بالای سر ببرند. محمد نوری هافبك پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد در بازی فردا سرخپوشان را تنها نگذارند. او می‌گوید: «امیدوارم هواداران تیمشان را تنها نگذارند و برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. اگر فردا سپاهان را شكست دهیم و به قهرمانی جام حذفی برسیم، این افتخار در تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس ثبت می‌شود. بنابراین قهرمانی به سود همه ماست. البته می‌دانم كه بازی وسط هفته مشكلات خاص خودش را دارد اما فكر می‌كنم هواداران ورزشگاه آزادی را پر می‌كنند.» او در مورد سپاهان می‌گوید: «سپاهان نیازی به تعریف من ندارد. اصفهانی‌ها تیم خوبی دارند و چند سال است كه در فوتبال ایران مدعی هستند. با این حال برای پرسپولیس فرقی نمی‌كند كه با چه تیمی بازی دارد. ما اسم بزرگ پرسپولیس را پشت سرمان داریم و همه تیم‌های ایران می‌دانند پرسپولیس راحت امتیاز نمی‌دهد. ما می‌رویم كه این بازی را ببریم و قهرمان جام حذفی بشویم. قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه‌ای است كه می‌توانیم به هواداران بدهیم. آن‌ها در این فصل ما را تنها نگذاشتند و با اینكه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم، اما همیشه پشتمان ایستاده‌اند و از تیم خودشان حمایت می‌كنند.» نوری در پاسخ به این سوال كه پیش‌بینی می‌كنی مسابقه با سپاهان با چه نتیجه‌ای به پایان برسد می‌گوید: «عادت ندارم مسابقات فوتبال را پیش‌بینی كنم. ولی مطمئن باشید پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را برای خودش می‌داند. بازی در تهران است و ما باید برنده شویم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]موافقت پرسپولیس و هامبورگ؛ مهدوی‌کیا در یک تورنمنت چندجانبه خداحافظی می‌کند[/h]
شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 15:34
14.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : باشگاه هامبورگ در تماسی با پرسپولیسی‌ها موافقت اولیه خود را برای حضور در ایران اعلام کرد.
پس از مذاکرات و مکاتبات مکرر صبح امروز باشگاه هامبورگ در تماسی با پرسپولیسی‌ها موافقت خود را برای حضور در ایران و برگزاری دیدارهایی برای خداحافظی مهدوی‌کیا اعلام کرد. قرار است تا فردا تاریخ دقیق حضور هامبورگی‌ها در ایران مشخص شود. همچنین با توجه به اینکه موافقت هامبورگی‌ها قرار است به جای برگزاری یک بازی تورنمنت سه و یا چهارجانبه با حضور تیم‌های بزرگ اروپا در ایران برای خداحافظی مهدوی‌کیا تشکیل شود. در خصوص این تورنمت قرار است در وزهای آینده جلسات نهایی برگزار شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]سفیر دانمارک و همراهان با شال‌های قرمز به ورزشگاه آزادی می‌روند[/h]
شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 15:35
12.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : با تلاش رئیس امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس سفیر دانمارک و هیئت همراه با شال‌گردن‌های قرمز میهمان ویژه بازی پرسپولیس و سپاهان هستند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای را برای حضور پیشکسوتان و میهمانان ویژه در ورزشگاه آزادی دارند، از همین رو در بازی فردا سفیردانمارک به همراه هیئت همراه با تلاش مسئولان امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس فردا با شال‌های قرمز میهمان ویژه بازی پرسپولیس و سپاهان هستند. مشیری مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با سفیر دانمارک انجام داده و احتمال دارد که چند سفیر از کشورهای دیگر نیز در کنار پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این بازی ساعت 17:45 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]انتقاد شدید رسانه‌ها به آبروریزی یک عکاس ورزشی در مالزی/ بدل علی پروین لو رفت[/h]
شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 15:38
18.jpg
سایت هواداران پرسپولیس :آبروریزی یک عکاس ایرانی در مالزی به سوژه اصلی روزنامه‌های ورزشی تبدیل شده است.
یک روز پیش از حضور علی پروین در مالزی اعلام شد که یک نفر با حضور در فرودگاه، خود را علی پروین نامیده و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با تشریفات رسمی وی را به هتل مخصوص برده اند. مسئولان AFC پس از ملاقات با کفاشیان متوجه شدند که پروین هنوز به مالزی نرسیده است و با کمی کنکاش مشخص شد یک عکاس ورزشی که از نزدیکان پروین محسوب می شود و با کمک وی به مالزی رفته، خود را پروین معرفی کرده است.این عکاس که گفته می شود از باشگاه پرسپولیس نیز کنار گذاشته شده است، در مراسم اهدای نشان ویژه به علی پروین نیز در کنار وی حضور یافت و عکس یادگاری گرفت که انتقاد اهالی فوتبال را برانگیخت.گفته می شود مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد برخورد با این عکاس را به خاطر گمراه کردن آنها داشتند که با وساطت کفاشیان و پروین، این اتفاق رخ نداد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
گل‌محمدی: مشخص نیست که مهدی در فهرست 18 نفره هست یا نه / امروز وضعیت کریمی مشخص می‌ شود

شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 15:42
6.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس و سپاهان هر دو شایسته قهرمانی هستند و فردا حساس‌ترین بازی پرسپولیس است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در فینال جام حذفی گفت: فردا مهمترین و حساس‌ترین بازی پرسپولیس برگزار می شود ما برای رسیدن به فینال سختی‌ها و زحمات زیادی کشیده‌ایم و چند بازی لیگ را فردای جام حذفی کرده‌ایم. اگر جام حذفی را آنقدر جدی نمی‌گرفتیم می‌توانستیم در لیگ بهتر نتیجه بگیریم. وی افزود: بازی سختی با 4 تیم برتری در جام حذفی داشتیم تا به فینال رسیدیم. در سه مسابقه میهمان بودیم و دو بازی هم 120 دقیقه طول کشید و با سختی زیادی به فینال رسیدیم. بنابراین فینال را به راحتی از دست نمی‌دهیم و برای کسب جام قهرمانی به میدان می‌رویم. می‌خواهیم با یک بازی هجومی با جام قهرمانی میدان را ترک کنیم و همه بازیکنان پرسپولیس برای این بازی انگیزه زیادی دارند. گل‌محمدی تصریح کرد: فردا یک روز به یاد ماندنی برای پرسپولیس خواهد بود. از سپاهان هم نمی‌توان به راحتی گذشت این تیم شخصیت قهرمانی دارد و در واقع هر تیمی که فردا قهرمان شود هم پرسپولیس و هم سپاهان شایسته قهرمانی هستند. روند بازی به سمتی می‌رود که هر تیمی که از فرصت‌ها بهتر استفاده کند و تمرکز بیشتری داشته باشد قهرمان می‌شود. بازی فردا در تهران است و این می‌تواند خیلی به ما کمک کند. سرمربی پرسپولیس در مورد استراتژی تیمش در بازی فردا گفت: در این مورد نمی‌توان زیاد صحبت کرد بلکه ما می‌خواهیم هجومی بازی کنیم. گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به لغو بازی خداحافظی مهدوی‌کیا آیا این بازیکن در فهرست 18 نفره بازی قرار می‌گیرد یا خیر گفت: مهدی شخصیت بزرگی دارد و همه نسبت به این مسئله واقف هستیم. اگر مهدی 3 _ 4 رفیق در فوتبال و زندگی خصوصی‌اش داشته باشد یکی از آنها من هستم. رابطه خوبی با مهدی داشته‌ام و چند سال کنار هم بوده‌ایم حتی زمانی که در هامبورگ بازی می‌کرد با هم در ارتباط بودیم. شان و شخصیت مهدی برای همه ما ثابت شده است وقتی او در دیدار پرسپولیس و داماش که مادرش فوت کرده بود به رختکن تیم آمد همه از این همه حمایت شوکه شدیم. در همان رختکن گفتم با توجه به کار مهدی ما قهرمان می‌شویم. مهدوی‌کیا نشان داد همه جوره عاشق این تیم است و با توجه به شان و شخصیتی که دارد برازنده او نیست که 5 دقیقه نمایشی بازی کند. باشگاه با صندوق حمایت از قهرمانان ورزشکاران صحبت کرده تا مهدی در بازی با تیم هامبورگ از فوتبال خداحافظی کند اما مشخص نیست که مهدی فردا در فهرست 18 نفره هست یا نه. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. وی در مورد مصدومان و محرومان پرسپولیس گفت: در دو هفته پیش مصدومان زیادی داشتیم ماهینی، پروویچ، نقی‌زاده، علی کریمی همگی مصدوم بودند. 5_6 مصدوم داشتیم که روی آنها حساب باز کرده بودیم و اکنون به مرز آمادگی رسیده‌اند. باید ببینیم فردا چه شرایطی پیش می‌آید. گل محمدی در مورد اینکه از کیفیت فنی لیگ انتقاد کرده بود گفت: من وقتی صحبت از عدم کیفیت لیگ کردم منظورم بحث فنی و سطح پائین مسابقات لیگ بود. این سطح پایین به تیم ملی ما هم ضربه زد و کیفیت فنی‌ پایینی که در لیگ دیدیم در جام حذفی هم هست و خودش را نشان داده. وی در مورد اینکه فردا علی کریمی در ترکیب اصلی تیم هست یا نه گفت: خدا را شکر کریمی تمرینات خوبی را داشته است ولی ای کاش او نیم ساعت یا یک نیمه در بازی قبلی به میدان می‌رفت تا به شرایط بازی می رسید. با این حال تمرین امروز ترکیب اصلی تیم برای بازی با سپاهان را مشخص می‌کند.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]مهدوي‌کيا: از مسئولان پرسپوليس سپاسگزارم[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي فردا با سپاهان قطعا خداخافظي خواهم کرد اما شيوه و نحوه‌اش فرق دارد.[/h]
00944439.jpg


مهدي مهدوي کيا در پاسخ به سوالي که بالاخره فردا مي‌خواهي خداحافظي کني يا خير، گفت: خداحافظي من در بازي با سپاهان قطعي است و مطمئن باشيد همانطور که تصميمم را گرفته‌ام، من فردا خداحافظي مي‌کنم.

وي افزود: فردا همه چيز مشخص خواهد شد ولي خداحافظي من صد درصد است، معلوم نيست فردا چند دقيقه و چطور بازي کنم اما من تصميم‌ام را گرفته‌ام و فردا هم بايد بگويم «فوتبال خداحافظ».

وي در پايان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه پرسپوليس گفت: از زحمات و تلاش‌هاي مسئولان باشگاه پرسپوليس هم سپاسگزارم.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
گل مهدوی کیا به یاد فرشاد آقای گل / چه کسی برای موشک گل می زند؟

شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 15:48
mahdavikia-karimi.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : امروز بیستم تیر 1376، ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر و همه چیز برای آخرین بازی فرشاد آقای گل مهیاست.
هوای تهران گرم و شور و حالی که هواداران به دربی همیشه داغ پایتخت داده‌اند، دمای ورزشگاه آزادی را گرم‌تر از حد ممکن کرده است. فرشاد پیوس، مرد باتعصب سرخ‌ها، قرار است امروز بازی خداحافظی‌اش را برابر دیدگان ده‌ها هزار تماشاگر متعصب که آن روزها هنوز به نشانه اعتراض به زمین صندلی پرتاب نمی‌کردند! برگزار کند. همه به زمین می‌آیند، فرشاد آخرین ضربه‌اش که اتفاقا خیلی هم زیبا از کار درمی‌آید و مثل جوانی‌هایش بوی گل می‌دهد را به توپ می‌نوازد و بعد از آن... خداحافظی از مستطیل سبز... انگار راست می‌گویند که فوتبالیست‌ها دو بار می‌میرند، فرشاد حالا دارد این مثل معروف ورزشی‌ها را تجربه می‌کند. او می‌خواهد لباسش را به جوانی بدهد که لیاقتش را دارد، هم متعصب است و هم لایق. این جوان جویای نام، کسی نیست جز مهدی مهدوی‌کیا، پسر کوتاه قامت اراکی که می‌خواهد روزی به اسطوره فوتبال ایران تبدیل شود. فرشاد شماره 17 را از تن درمی‌آورد و کسی را شایسته‌تر از این پسر مودب و خوش‌اخلاق نمی‌بیند که بخواهد یادگار سال‌های خوش فوتبالش را به او بدهد. مهدی اول خجالت می‌کشد که لباس این بازیکن بزرگ را بر تن کند، اما بعد، گویی این اعتماد به او قوت‌قلبی افزون می‌دهد. گل اول دربی به یادماندنی خداحافظی فرشاد را «ادو» می‌زند، ادموند بزیک. و گل دوم را هم مهدی مهدوی‌کیا می‌زند، با لباس فرشاد و به افتخار فرشاد. بهنام طاهرزاده جوان که انگار فقط برای ثبت شدن نامش در تاریخ دربی‌های سرخابی، به پرسپولیس آمده و دیگر جایی از او نام و یادی نیست، گل سوم را می‌زند تا بزم دربی سرخ‌ها، در روز خداحافظی «آقای گل» کامل‌تر شود و پرسپولیس سه بر صفر از سد حریف دیرینه بگذرد. راست می‌گویند که تاریخ همیشه در حال تکرار است. 16 سال از آن روزها می‌گذرد. حالا شماره دوی دوست‌داشتنی پرسپولیس، در جایگاهی حتی رفیع‌تر از فرشاد ایستاده و می‌خواهد مثل او از دنیای فوتبال خداحافظی کند. در این گذر، تجربه‌های زیادی اندوخته و افتخارات زیادی را در فوتبال ایران به نام خود سند زده است. از حضور درخشان در تیم‌ ملی گرفته تا حضور مثمرثمر و با تداوم در یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتبال جهان. او امروز مهدی مهدوی‌کیاست، از نظر تجربه و افتخارآفرینی با مهدی سال 76 خیلی تفاوت دارد اما تنها چیزی که در او تغییری نکرده، بی‌حاشیه‌بودن، اخلاق خوب و ادبش هست. بعد از سال‌ها حضور در لیگ‌ اروپا، سال‌های پایانی‌ فوتبالش را در پرسپولیس سپری کرد تا با لباس تیمی که مطرح شد و روانه اروپا، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]مهدوي‌کيا نگين درخشان پرسپوليس خواهد بود[/h]
[h=2]مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: فردا مهدي مهدوي‌کيا نگين درخشان پرسپوليس است و ان‌شاءاالله هواداران پرسپوليس قهرماني تيم محبوبشان را جشن مي‌گيرند.[/h]
00943328.jpg


محمد رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در اين رابطه افزود: اميدوارم يک بازي جوانمردانه را شاهد باشيم و در پايان، هواداران پرسپوليس قهرماني تيم محبوبشان را جشن بگيرند. تيم پرسپوليس با درايت کادر فني، همت بازيکنان و حمايت همه جانبه هواداران براي برتري مقابل تيم خوب سپاهان تلاش خواهد کرد.

وي افزود: از هواداران مي‌خواهيم همانطور که با حمايت خود تاثير بسيار زيادي در راهيابي به فينال جام حذفي داشتند، فردا نيز با حمايت همه جانبه از تيم پرسپوليس، نقش آفرين شده و از تيم محبوبشان تا پايان بازي و به صدا در آمدن سوت پايان حمايت کنند. حمايت هواداران تا ثانيه‌هاي پاياني و تشويق همه جانبه مي‌تواند تاثير ويژه‌اي در به حرکت در آمدن تيم داشته باشد.

رويانيان درباره مهدي مهدوي‌کيا گفت: مي‌خواهم به هواداران پرسپوليس بگويم براي مهدوي‌کيا يک برنامه معقول و منطقي در نظر گرفته شده است. فقط همانقدر بگويم که هواداران مراقب باشند و فريب نخورند. براي مهدوي‌کيا بايد سنگ تمام گذاشت. فردا مهدوي‌کيا در کنار پرسپوليس خواهد بود و هواداران با تشويق او و کليه اعضاي تيم، روزي بياد ماندني را رقم خواهند زد.

مدير عامل پرسپوليس در ادامه تصريح کرد: هواداران نگران هيچ چيز نباشند. پرسپوليس آماده يک بازي جوانمردانه و مقتدرانه است و ان‌شاءالله فردا هواداران پيروزي تيم محبوبشان را جشن خواهند گرفت. درباره مهدوي‌کيا هم بايد بگويم او هرگز از يادها و قلب‌ها نخواهد رفت.

محمد رويانيان گفت: کاپيتان پرسپوليس فردا نگين درخشان پرسپوليس است. مهدي يکشنبه در کنار تيم و هواداران خواهد بود و ما يک برنامه منطقي و معقول را براي او در نظر گرفته‌ايم که بر اساس عرف فوتبال دنيا خواهد بود. علاوه بر اين با جديت بازي پرسپوليس و هامبورگ را پيگيري خواهيم کرد. قرارداد همکاري بين باشگاه پرسپوليس و صندوق حمايت از قهرمانان و ورزشکاران به امضاء رسيده و علاوه بر اينکه هواداران يک روز بياد ماندني را رقم مي‌زنند، در آينده نيز براي کاپيتان با اخلاق پرسپوليس يک بازي بياد ماندني را برگزار خواهند کرد.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
استقبال مهدوی‌کیا از بازی خداحافظی مقابل هامبورگ / وینگادا پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را نپذیرفت

شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 15:57
vingada.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : نلو وینگادا به مناسبت تولد همسرش برای دیدن فینال جام حذفی به تهران نمی‌آید.
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فینال جام حذفی مقابل سپاهان از نلو وینگادا دعوت کردند که به تهران سفر کند اما سرمربی سابق قرمز‌پوشان ضمن عذرخواهی از پرسپولیسی‌ها اعلام کرد که به مناسبت تولد همسرش به تهران نخواهد آمد. وی از مسئولان باشگاه پرسپولیس و روابط بین‌الملل تشکر کرد و اعلام کرده در آینده‌ای نزدیک به تهران سفر خواهد کرد تا دیداری با مسئولان باشگاه نیز داشته باشد. *با توجه به اینکه قرار است دیدار فردا پرسپولیس و سپاهان از شبکه 3 پخش شود مسئولان فوتبال برتر در صدد بودند تا از فرشید طالبی که به دلیل اخراج در بازی گذشته نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند و مهرداد پولادی که به دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست داده به عنوان کارشناس استفاده کنند اما پولادی به دلیل وضعیت شدید مصدومیتش از حضور در این برنامه عذرخواهی کرد. *همچنین مهدی مهدوی‌کیا که مقرر شد خداحافظی او به جای بازی پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی در بازی مقابل هامبورگ انجام شود از پیشنهاد جدید پرسپولیسی‌ها استقبال کرد مهدوکیا اعلام کرده که در صورت بودن یا نبودن در لیست 18 نفره پرسپولیس برای تماشای فینال جام حذفی به ورزشگاه آزادی خواهد رفت.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]مهدوي‌کيا: پس از فينال خداحافظي مي‌کنم[/h]
[h=2]پس از حرف و حديث‌هاي فراوان مشخص شد مهدوي‌کيا پس از بازي با سپاهان با دور افتخار در ورزشگاه آزادي با فوتبال خداحافظي کرد.[/h]
00944439.jpg


به دليل موافقت باشگاه هامبورگ براي بازي با پرسپوليس، مسئولان اين باشگاه تصميم گرفتند تا خداحافظي مهدوي‌کيا را به تعويق بياندازند، از همين رو اعلام شد که مهدوي‌کيا در بازي مقابل سپاهان خداحافظي نمي‌کند اما پس از صحبت‌هايي که با اين بازيکن شد بالاخره مهدوي‌کيا تصميم خود را گرفت و قرار است پس از بازي با سپاهان با زدن دور افتخار دور زمين چمن ورزشگاه آزادي از دنياي فوتبال خداحافظي کند.

به نقل از فارس، گفتني است مهدوي‌کيا اصرار زيادي دارد که آخرين بازي خود را در ديدار مقابل سپاهان براي قرمزپوشان انجام دهد و به همين علت اين تصميم براي او جلسه شده است، البته مهدوي‌کيا در ديداري نيز مقابل هامبورگ آلمان در تهران به ميدان خواهد رفت و از دنياي فوتبال رسما خداحافظي مي‌کند. البته شرايط خداحافظي مهدوي‌کيا از پرسپوليس در ديدار مقابل سپاهان به نتيجه برد و باخت اين تيم در ديدار مقابل سپاهان نيز بستگي دارد.

 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]بازي نمايشي در شأن مهدوي‌کيا نبود[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به گل‌محمدي و مهدوي‌کيا گفتم بازي نمايشي در شأن کاپيتان پرسپوليس براي خداحافظي نبود.[/h]
00942733.gif


محمد رويانيان درباره خداحافظي مهدوي‌کيا گفت: من از اولش هم مخالف بازي نمايشي براي خداحافظي مهدوي‌کيا بودم و گفتم اين مسئله درست نيست.

وي افزود: من معتقدم بودم اگر مهدوي‌کيا مي‌خواهد خداحافظي کند بايد به صورت رسمي در بازي با سپاهان اين اتفاق بيفتد، بنده حتي موضوع را با گل‌محمدي و مهدوي‌کيا مطرح کردم و واقعاً هم از استقبال اين دو نفر و نزديکي آنها با يکديگر لذت بردم.

به گزارش فارس، رويانيان ادامه داد: رابطه عاطفي بسيار خوبي بين مهدي و يحيي پابرجاست و من باز هم معتقدم بازي نمايشي در شأن کاپيتان با اخلاق ما براي خداحافظي نبود چون ايشان زحمات زيادي را براي پرسپوليس کشيدند و بايد بازي رسمي برايشان برگزار شود.

وي خاطرنشان کرد: خوشبختانه براي بازي با هامبورگ با صندوق حمايت از قهرمانان قرارداد بستيم و خوشبختانه در خصوص هزينه‌ها و درآمدها توافق لازم را انجام داديم. تلاش ما اين است تا يک بازي باشکوه را با تيم هامبورگ براي خداحافظي مهدوي‌کيا به صورت رسمي از فوتبال داشته باشيم و قطعاً خيلي زود با آنها به توافق نهايي خواهيم رسيد.

 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
داوود جون خدا قوت. ترکوندی دادا.

در مورد بازی چهارجانبه با حضور هامبورگ به نظرم سردار باید تیم های رئال و میلان بزرگ رو دعوت کنه. حالا که قراره همکاری بین باشگاه ها باشه چه بهتر که اون دوتا تیمم بیان.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]پروویچ فینال را از دست داد / ۱۸ هزار اصفهانی در راه تهران[/h]
شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 16:42
2.jpg

سایت هواداران پرسپولیس : جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و سپاهان در شرایطی برگزار شد که در این جلسه سرپرست سپاهان غایب بود. جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و سپاهان با حضور مسئولان باشگاه دو تیم بعد از ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد. در این جلسه شیرینی سرپرست پرسپولیس و عباسی مدیر رسانه‌ای این باشگاه حضور داشتند اما از تیم سپاهان سرپرست این تیم حضور نداشت و نماینده‌‌ای دیگر برای جلسه آمده بود. سپاهانی‌ها در این جلسه اعلام کردند که حدود 10 الی 18 هزار جا برای هواداران خود می‌خواهند و بهتر است که این مکان در طبقه اول ورزشگاه به آنها داده شود اما با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی پرسپولیسی‌ها اعلام کردند اگر سپاهان در طبقه اول را بگیرد امکان این وجود دارد که با پرتاب اشیاء از طبقه دوم هواداران اصفهانی دچار مشکل شوند. بالاخره پس از کش و قوس فراوان مقرر شد که حدود 18 هزار جا برای سپاهانی‌ها در ردیف پائین و بالا در نظر گرفته شود به صورت طولی ظرفیت زردپوشان در ورزشگاه در طبقه اول و دوم پر شود. همچنین با توجه به غیبت خوروش در جلسه به صورت تلفنی نماینده این باشگاه با وی این موارد را هماهنگ کرد. پس از این جلسه مقرر شد تیم پرسپولیس با پیراهن، شورت و جوراب یک دست قرمز و دروازه‌بان یکدست مشکی‌پوش مقابل تیم سپاهان بازی کند و تیم سپاهان با پیراهن زرد، شورت مشکی و جوراب زرد به میدان می آیند. البته لباس دروازه‌بان سپاهان نیز یکدست سبز خواهد بود. این بازی فردا ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. *مارکو پروویچ به دلیل مصدومیتی جزئی بازی مقابل سپاهان را از دست داد. وی ضمن تأیید خبر گفت: کمی درد در ناحیه ساق پایم دیده می‌شود و به همین دلیل بازی با سپاهان را متأسفانه از دست دادم اما برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
داوود جون خدا قوت. ترکوندی دادا.

در مورد بازی چهارجانبه با حضور هامبورگ به نظرم سردار باید تیم های رئال و میلان بزرگ رو دعوت کنه. حالا که قراره همکاری بین باشگاه ها باشه چه بهتر که اون دوتا تیمم بیان.

من نوکرتم دادا ....گفتم بچه ها میان لینجا تمام اخبار و ببینن و اگه خاستن بحث و تبادل نظر کنن .............در مورد تیمها ، لااقل یه تناسبی با ما داشته باشن دیگه:p
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
فغانی داور فینال جام حذفی شد

شنبه, 14 اردیبهشت 1392 ساعت 14:36
faghani2.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : علیرضا فغانی دیدار پایانی جام حذفی فوتبال را سوت می‌زند.
دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تیم داوری دیدارهای فینال جام‌حذفی فوتبال و فولاد خوزستان - استقلال تهران را از هفته‌ سی‌وسوم لیگ برتر اعلام کرد. بر این اساس علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و حسن کامرانی‌فر دیدار فینال جام حذفی میان پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان را قضاوت می‌کنند. محسن ترکی به همراه داوری و عیوض محمدی در اهواز بازی فولاد و استقلال را سوت می‌زنند.
 
بالا