برگزیده های پرشین تولز

بازاریابی محتوا و تاثیر آن در سئو !

Morteza.azimi1375

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2017
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
11
بازاریابی محتوا چیست ؟!
این شیوه بازاریابی بر اساس تولید محتوا هدفمند (کیفیت بالا) و توزیع آن برای جذب و حفظ مخاطبان بازار هدف ، به جرئت میشه گف بازاریابی محتوا پادشاه دیجیتال مارکتینگ و اساس و پایه بازاریابی جاذبه ای هست. محتوا اینقد مورد اهمیت قرار گرفته که بیل گیتس گفته : محتوا پادشاه است !
بازاریابی شبکه های اجتماعی ، سئو ، فرایند تبدیل ، ایمیل مارکتینگ،تبلیغ نویسی و هرآنچه که در بازاریابی دیجیتال هست ، همگی وابسته به محتوا هستند و بدون محتوا هیچ یک از مواردی که ذکر شد عملی نیست و به راحتی میتوان گفت که بدون محتوا بازاریابی دیجیتال وجود ندارد .
برای مثال زمانی که یک سئوکار استراتژی سئو را طراحی کرده و کلمات کلیدی را تعیین کرده ، برای اینکه سئوی هر کلمه کلیدی را انجام دهد نیاز به محتوا دارد ، تا به گوگل بگوید موضوع وبسات چیست . برای یادگیری تخصصی این علم میتوانید کتاب بازاریابی محتوا برای ذهن مشتری را تهیه کنید .زمانی که فرایند ایمیل مارکتینگ شروع میشود ، حداقل پیشنهادی که برای دریافت ایمیل داده میشود عضویت در خبرنامه هست خبرنامه یک محتواست .

و به قول Lan Lurie مدیر عامل شرکت Protent

به محتوای طولانی ، وبلاگ یا اینفوگرافی هایی که برای بدست آموردن رتبه های بالاتر در گوگل تهیه میشوند ،محتوا گفته نمیشود
محتوا هر چیزی هست که بتواند پیغامی را برای مخاطبان انتقال دهد

محتوا قلب تپنده فعالیت های یک بازاریاب هست
آن ها با مشتریان و مخاطبان خود صحبت میکنند و هر مطلبی گه ارایه میکنند فارغ از هرگونه فرمت و مدل محتوا محسوب میشود ، همانطور که در ابتدا گفتیم تولید محتوا با صرف نظر از هرگونه و شکل ،برای رسیدن به اهداف تعیین شده ،بازاریابی محتوا گفته میشود

بهبود وضعیت سئو:
تاثیر محتوا بر روی سئو بیش از آنچیزی هست که بتوان در این مقاله توضیح داد ولی بطور خلاصه محتوای باکیفیت باعث لینک های طبیعی معتبری میشود که این لینک ها سکوی پرشی برای کسب و کار شما میباشد . همچنین گوگل میتواند تا با جستجوی محتوای شما به درک بهتری از زمینه فعالیت وبسایت شما برسد .
این موضوع باعث میشود گوگل وبسایت شمارا در کلمات کلیدی مشابه و مترادف نیز در رتبه های بالاتر قرار دهد ، این اثرات میتواند همچنان باشد اما در نهایت خلاصه ی کلام این میشود که : زمانی که محتوایی وجود نداشته باشد چه چیزی برای موتور های جستجوی گوگل بهینه شود؟!
 
بالا