برگزیده های پرشین تولز

بهترین روش های بازاریابی کالا و خدمات در حال حاضر کدام ها هستند

balavipourali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
3
سن
46
بازاریابی دیجیتال به دلیل قدرت و فراگیر بودن رسانه های دیجیتال می تواند تبلیغات و نمایش محصولات را به عهده گیرد
پس از توسعه دستگاه های کامپیوتر خانگی امروز دستگاه های موبایل جمعیت کثیری را به فضای مجازی آورده است و فرصتی را برای بازاریابی هدفمند فراهم نموده است
شرکت طراحی وب دارکوب نیز در این سال ها سعی کرده است تا برای کاربران و صاحبان کسب و کار ایرانی فرصت های اقتصادی و پویایی بازاریابی دیجیتال را معرفی کند
رسانه دیجیتال یا بهتر است بگوییم بازاریابی دیجیتال با استفاده از استراتژی های مختلف می تواند این رونق و پویایی را در فضای کسب و کار فراهم کند
تبلیغات موتورهای جستجو شبکه های اجتماعی وبلاگ ها بازاریابی ایمیلی بنرهای تبلیغاتی دیجیتال یا انواع تبلیغات کلیکی این امکان را فراهم می کنند تا ارتباط بین صاحبان کالا و خدمات با مشتری بهتر سریع تر و ارزان تر برقرار شود
از میان این ابزار ها سئو SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو نشان داده است نه تنها قدرت مندترین است بلکه خود را به عنوان به صرفه ترین نوع روش بازاریابی تبدیل به جزئی از فرآیند ارتباط با مشتری کرده است
می توانید مقاله آموزش سئو و بهینه سازی سایت به صورت رایگان را مطالعه نمایید
سئو با استفاده و پیاده سازی اصولی در طراحی وب و ارتباط یک وب سایت با سایر وب سایت ها و استفاده از کلمات کلیدی کمک می کند تا یک وب سایت در فهرست موتورهای جستجو سریع تر وارده شده و رتبه بالاتری را بدست آورد
حضور در جایگاهی بالا در نتایج موتورهای جستجو این فرصت گرانقدر را فراهم می کند که کاربران و مشتریان بیشتری با وب سایت شما در مدت کوتاهی آشنا شوند
اهمیت سئو نسبت به سایر روش های بازاریابی یا تبلیغات این است که دائمی بوده و برای دیده شدن نیاز نیست که هر چند وقت یکبار به موتور جستجو یا یک وب سایت برای تبلیغ شدن پولی پرداخت کنید
این روش تا حد زیادی دائمی است و می تواند با ترافیک طبیعی از سمت موتور جستجو نشان دهنده ی اعتبار شما به عنوان یک سایت پر بازدید باشد
شاید بدانید امروز بیشتر خریداران پیش از انجام هر نوع خرید چه حضوری چه مجازی ابتدا کالا یا خدمات مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ یا جستجو می کنند و پس از انجام این جستجو است که شروع به مقایسه و تصمیم گیری برای خرید می کنند
شاید بتوان گفت موتورهای جستجو همانند مراکز خرید و پاساژ ها می مانند و جایگاه و رتبه شما در نتایج جستجو همانند محل مغازه ها در این پاساژ است
جای بهتر و در چشم بودن برابر است با دیده شدن بهتر و مشتری بیشتر
دارکوب توانسته است با سابقه روشن در طراحی و سئو این فرصت را برای کسب و کار ها فراهم کند تا وب سایت ها را از روش های سیاه سئو زود بازده اما موقتی و خطرناک بعلت جریمه موتورهای جستجو و رفتن در لیست سیاه آنها حفاظت کند
در آخر می توان گفت سئو جزیی جدایی ناپذیر از توسعه وب سایت و بازاریابی دیجیتال است که اگر در مرحله طراحی سایت آغاز شود و پس از آن نیز ادامه یابد فرصتی عظیم برای دیده شدن کسب و کار را فراهم می کند که به سختی روش های دیگر بازاریابی می توانند با آن رقابت کنند
 
بالا