برگزیده های پرشین تولز

آغاز دوباره طرح سئو به شرط چاقو به مناسب نوروز

mihanseo

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2011
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
12
به مناسبت عید نوروز تصمیم گرفتیم تا باردیگر طرح سئو به شرط چاقو را از تاریخ 5 /1/1392 تا 13/1/1392 اجرا کنیم .لذا از شما خواستاریم تا برای شروع کار لطفا درخواست خود را از طریق سایت (اینجا) در قسمت فرم تماس با ما ثبت کنید ، توجه داشته باشید در قسمت موضوع بنویسید ” سئو به شرط چاقو ” و درقسمت توضیحات شما باید هدفتونو از سئو توضیح بدید ، تا خواسته شما رو بررسی تا بدونیم در حد توان ما هست یا خیر . اگر پروژه شما مورد قبول قرار گرفت وارد مرحله ی عقد قرارداد میشم و اگرهم نبود وارد مذاکره میشم تا به توافق بریم .



استراتژی های طرح(سئو به شرط چاقو):

نکته 1 : میهن سئو هیچ چیزی از سایت رو بابت تضمین پرداخت هزینه گرو نگه نمیداره و هاست و دامنه در اختیار و در پنل شخصی مشتری خواهد بود. تنها تضمین پرداخت هزینه از طرف مشتری قراردادی هست که منعقد می شود برای پرداخت هزینه به اندازه ی کافی الزام آور خواهد بود.

نکته 2 : میهن سئو در پذیرش یا رد درخواست سئو به شرط چاقو اختیار تام داره و قطعا قبل از قبول پروژه تحقیقات کافی برای اطمینان از مشتری انجام خواهد داد.

نکته 3 : اگر نتیجه بهتری بخواهید بگیرید بهترین کار برای شروع ، خرید دامنه صفر کیلومتر میباشد.

استراتژی قیمت گذاری به این شکل خواهد بود که:

یک قیمت برای عموم و یک قیمت برای دانشجویان اعلام میشود. طبیعی است چون منطق این طرح بر اساس اعتماد است، مخاطبان دانشجو کافی است خودشان در زمان همکاری، کارت دانشجویی خود را کنترل کنند!

ده درصد از هزینه ی سئو که احتمالا در اکثر موارد حدود 400 هزار تومان خواهد بود، قبل از شروع به کار اخذ میشه و دریافت 90% باقی مانده ی هزینه به زمان محقق شدن اهداف مشتری از سئو سایت، موکول میشه.

یک گروه هم از پرداخت معاف هستند:

- کسانی که سئو میکنیم و استفاده میکنند و احساس میکنند قیمت اعلام شده برای سئو منصفانه نیست.
 
بالا