برگزیده های پرشین تولز

آموزش صرافی ارز دیجیتال والکس Wallex | کد دعوت صرافی والکس : vwz98e5g

crypto_trader

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 می 2022
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
3
سن
29
محل سکونت
ُShiraz

آموزش صرافی ارز دیجیتال والکس Wallex | کد دعوت صرافی والکس : vwz98e5g​

کانال آموزشی تحلیلی ما در تلگرام : t.me/cryptomarket_24


کانال آموزشی تحلیلی ما در تلگرام : t.me/cryptomarket_24


والکس یک صرافی قابل اطمینان ایرانی برای انجام فعالیت هایی در حوزه معاملات و ارسال و دریافت بیت کوین و برخی از آلتکوینها می باشد. این امکان برای کاربران فراهم شده که به راحتی از مشترکین این صرافی گردند، کافی است سایت آن را باز کرده و معامله در آن را آغاز کنید. در آموزش والکس با نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال والکس Wallex، آشنا می شویم.

گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف و دانشگاه تهران، تیم توسعه و پشتیبانی صرافی والکس را تشکیل داده اند. اعضای این تیم دارای درجات علمی و توانایی های اجرایی بالا در زمینه های مختلف از جمله تولید برنامه های نرم افزاری، مدیریت و امور مالی هستند.

افراد تیم صرافی والکس در چند سال گذشته، از فعّالان زمینه های خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بوده اند. هدف این تیم از توسعه صرافی والکس، تاسیس پلتفرم ایمن و حرفه ای برای معاملات خریداری و فروش ارز های دیجیتال در ایران بوده است. رابط کاربری این سامانه به گونه ای طراحی شده که آموزش والکس برای کاربران ایرانی بسیار ساده و قابل فهم باشد.

از آنجا که در شرایط حاضر، کاربران ایرانی برای دستیابی به پلتفرم های صرافی های خارجی با مشکلاتی مواجه هستند. همچنین در گذشته، برخی از افراد و سامانه هایی که فقط به دنبال سود بوده اند، دست به انجام معاملات غیر منصفانه با کاربران نموده اند. بنابراین، تیم صرافی والکس تصمیم گرفتند تا سامانه ای منصف و قابل اطمینان را برای معاملات ارز های دیجیتال ایجاد کنند.



با والکس،خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در محیطی امن و حرفه ای تجربه کنید:

https://wallex.ir/signup?ref=vwz98e5g

جهت بهرمندی از تخفیف دائمی 20 درصد در کارمزد معاملات حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف vwz98e5g در کادر مربوطه وارد شده باشد.

  • بعد از خاتمه مراحل ﺛﺒﺖ عضویت در صرافی والکس، برای آنکه بتوانید از امکانات این پلتفرم استفاده نمایید بایستی تشخیص و تایید هویت را در طی گام های بعدی دنبال کنید و منتظر باشید تا ﻣﺪﯾﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ شما را ﺗﺎﯾﯿﺪ نماید.
    پس از انجام تایید توسط مدیر سیستم، امکان آن را پیدا می کنید که ارزهای دیجیتال را خرید و فروش نمایید.
  • ابتدا جهت دستیابی به سرویس های والکس، لازم است اﻃﻼﻋﺎت شناسنامه ای و کد ملی به انضمام آدرس و کد پستی، همراه با شماره تلفن های موبایل و ثابت خود را ﺑا صحت کامل درج نمایید.
  • پس از آن کاربر ﺑﺎیستی شماره حساب بانکی که به نام خود ثبت است را وارد کند.
  • در این مرحله لازم است اسکن و یا عکس مستندات ﻫﻮﯾﺘﯽ ﺧﻮد را بر روی سامانه بارگذاری نمایید.
  • در خاتمه کار برای تلفن همراهی که ثبت کردید، کد چندرقمی از سوی سیستم به شما پیامک می شود، که باید آن کد تایید را در سیستم درج نمایید.
  • وقتی گام های تشخیص هویت به آخر رسید و پس از آنکه ﻣﺪﯾﺮ سامانه صرافی والکس آنها را ﺗﺎﯾﯿﺪ کرد، می توانید به سرویس های صرافی دسترسی پیدا کنید.
  • برای آموزش های بیشتر در خصوص بازار کریپتوکارنسی ها حتما از وبلاگ آموزشی ما دیدن کنید و کانال YouTube ما را بازدید و subscribe نمایید.

    هرگونه سوال و یا ابهامی دارید، با ما در ارتباط باشید:
    cryptomarket24_support@
 
بالا