برگزیده های پرشین تولز

اوت لت اپتیموم استانبول ترکیه

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39


یکی از مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول،مرکز خرید اپتیموم است. در این مرکز خرید که بیشتر از آن با عنوان اوت لت اپتیموم استانبول یا می شود، می توانید انواع لباس مارک را با قیمت مناسب تهیه کنید. همانطور که می دانید برندهای معروف پوشاک، تولیدات فصل های پیش خود را در اوت لت ها، با قیمت بسیار مناسب بفروش می رسانند. اگر تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده اید، بد نیست از این مرکز خرید نیز دیدن کنید.

optimum_outlet_istanbulturkey-qpr.jpg

اوت لت اپتیموم استانبول

اوت لیت اپتیموم یکی از نوساز ترین مراکز خرید استانبول است که در سال 2008 افتتاح شده و در بخش آسیایی استانبول، منطقه کادیکوی و در محله اتاسیر قرار دارد. این مرکز خرید در سایر شهرهای ترکیه مانند ازمیر و آنکارا نیز شعبه دارد و در صورتی که به هر یک از این شهرها سفر کنید می توانید از مرکز خرید اپتیموم بازدید کنید. در مرکز خرید اپتیموم، اجناس ترک برندهای BAMBI، ARCELIK ،ENGLISH HOME، KARACA، TEFAL، LD’V,S ،ADIDAS، DEFACTO، LC WAIKIKI، LEVI’S، NINE WEST، POLO،MANGO،LEGO ،PENTI ارائه می شود. معماری مدرن مرک خرید اپتیموم واقعا تماشایی ست. پنجره‌های ساختمان پنج طبقه اوت لیت اپتیموم از پنل‌های آهنی تشکیل شده و هر فصل تغییر می کنند و نمای جدیدی به بنای مرکز خرید می بخشند.

optimum_outlet_istanbul_1turkey-qpr.jpg

مرکز خرید اپتیموم استانبول

می توانید اوت لیت اپتیموم را برای خرید لباس و کفش زنانه، مردانه، بچگانه، جواهرات، عطر و لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، زیبایی و بهداشتی انتخاب کنید. البته در مجتمع اپتیموم، علاوه بر اوت‌لت، فروشگاه‌هایی با اجناس مد روز، فودکورت، پیست پاتیناژ و سینما نیز وجود دارد. شاید بتوان گفت بهترین تفریح مرکز خرید اپتیموم، فودکورت آن است. فودکورت اوت لیت اپتیموم استانبول یکی از جاهایی ست که برای صرف غذهای بین المللی، غذاهای ترکی و انواع فست فود با کیفیت، پیشنهاد می شود البته کافه های متعددی هم برای استراحت و صرف قهوه در نظر گرفته شده است. از دیگر خدمات این مرکز خرید می توان به مؤسسه کرایه اتومبیل، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی معلولین، اتاق مادر و کودک و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

optimum_outlet_istanbul_4turkey-qpr.jpg

Optimum Outlet Istanbul
چطور از میدان تقسیم به اوت لت آپتیموم استانبول برویم؟
اوت لت اپتیموم در نزدیکی بزرگراه تی‌ای‌ام (TEM) استانبول قرار دارد و با تاکسی دسترسی راحتی داد . اگر بخواهید با مترو به مرکز خرید اپتیموم بروید باید از خط متروی کادیکوی کارتال (Kadikoy-Kartal) استفاده کنید. در ایستگاه تقسیم سوار مترو شوید و در ایستگاه گایره تپه پیاده شوید با ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس کوپ رولو کاوشاک می رسید. سوار اتوبوس به سمت ینی صحرا شوید. در ایستگاه ینی صحرا پیاده شوید، بعد از ۵ دقیقه پیاده روی به مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول می رسید. این مرکز یکی از بهترین اوت لیت های استانبول است.
 
بالا