برگزیده های پرشین تولز

اپلیکیشن Marshmallow سامسونگ به کودکان استفاده درست از گوشی را آموزش می دهد

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
شش ماه پیش گزارشی از سامسونگ مبنی بر ساخت اپلیکیشن جدید Parental Control برای گوشی های هوشمند گلکسی دریافت کردیم که در گزارشات پیشین به طور مفصل جزییات این اپلیکیشن و رابط کاربری آن اعلام شده بود، اکنون سامسونگ این اپلیکیشن را به صورت رسمی راه اندازی کرده است.

این اپلیکیشن با عنوان Samsung Marshmallow شناخته شده است. این اپلیکیشن برای مدیریت گوشی هوشمند توسط والدین طراحی شده است که به کودکان این امکان را می دهد تا به درستی از گوشی های هوشمند استفاده کنند. این اپلیکیشن به کودکان نحوه صحیح استفاده از گوشی، برنامه ریزی برای زمان استفاده، دستیابی به اهداف و گرفتن پاداش در این روند را به خوبی آموزش می دهد.

این اپلیکیشن به کودکان این امکان را داده است تا زمان استفاده از گوشی را خودشان تعیین کنند که از آنجا که کودکان تمایلی به محدود کردن زمان استفاده خود ندارند، ایده جالبی به نظر نمی رسد اما در عین حال زمانی که کودکان از گوشی هوشمند به درستی استفاده می کنند، امتیاز به دست می آورند که مارشمالو نام دارد و در غیر این صورت امتیاز ها را از دست می دهند.

والدین نیز می توانند زمان خواب کودکان را تنظیم کنند، اپلیکیشن هایی را که مایل نیستند کودکانشان استفاده کنند را مشخص کنند و اطلاعات زمان استفاده از گوشی و بسیاری امکانات دیگر را مدیریت کنند.

اپلیکیشن Samsung Marshmallow برای دانلود در Google Play و صفحه APK موجود است و قابل نصب بر روی گوشی های گلکسی ای، گلکسی جی و گلکسی اس با اندروید 5.0 به بالا است. گوشی های گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت 5 نیز از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند.

xsamsung-parental-app.jpg.pagespeed.ic.DGkKDTIEYx.webp
 
بالا