منتخب بازارچه

باشگاه بدنسازی مجازی pT

FITNESS یا HEAVY DUTY کدام ؟

  • FITNESS (بدن سازی به صورت کم حجم، ورزشی سازنده و مکمل ورزش های دیگر)

  • HEAVY DUTY ( بدن سازی به صورت حرفه ای، حجیم ساخت بدن و کار قدرتی)


Results are only viewable after voting.

mem007

کاربر تازه وارد
سلام خدمت اساتید
من 25 سالمه قدم 186 و وزنم 71 هست دوماهه بدنسازی کار میکنم
میحام افزایش وزن داشته باشم
بدنم اکتومورف هست، به دلیل مجرد زندگی کردن تغذیه خیلی خوبی هم ندارم
میشه با مصرف مکمل بالا بیام؟
ممنون میشم کمکم کنید!!!!!
 

lord-hamed

Registered User
با عرض سلام خدمت دوستان ؛
من قدم 175 و وزنم هم 65 کیلو هست ، وزن مناسب برای من چقدره؟ حداقل میخوام به 12 کیلیو اضافه وزن برسم ؛ چی کار کنم که اگه حجم غذا رو زیاد کردم همش چربی موضعی نشه و عضله بشه؟
 

lfc

Registered User
با عرض سلام خدمت دوستان ؛
من قدم 175 و وزنم هم 65 کیلو هست ، وزن مناسب برای من چقدره؟ حداقل میخوام به 12 کیلیو اضافه وزن برسم ؛ چی کار کنم که اگه حجم غذا رو زیاد کردم همش چربی موضعی نشه و عضله بشه؟
سلام
وزن نرمال برای شخصی با قد شما حدود 73 کیلو گرمه
خوب شما باید در کنار ورزشی که انجام میدید مقدار بیشتر تغذیه تون رو به سمت مواد پروتنین ( ترجیحا با چربی کم) ببرید و کربوهیدارت کافی مصرف کنید ، چون کربوهیدرات یکی از عوامل موثر در افزایش وزن هست که اگر زیاده روی بشه باعث چربی موضعی میشه
به همین خاطر افزایش وزن با تاکید بر قسمت پروتینی غذا ، با روند کُند تری مواجه است.
 

lfc

Registered User
سلام خدمت اساتید
من 25 سالمه قدم 186 و وزنم 71 هست دوماهه بدنسازی کار میکنم
میحام افزایش وزن داشته باشم
بدنم اکتومورف هست، به دلیل مجرد زندگی کردن تغذیه خیلی خوبی هم ندارم
میشه با مصرف مکمل بالا بیام؟
ممنون میشم کمکم کنید!!!!!
سلام دوست عزیز
شما روی کاغذ حدود 12 کیلو کمبود وزن دارید که باید برای برطرف کردنش حتما نسبت به تصحیح تغذیه تون اقدام کنید که مهم ترین قسمت ورزش بدن سازی و افزایش وزن برای شماست
در صورتی که بتونید کمی وضعیت تغذیه تون رو بهتر کنید می تونید از مکمل های ورزش هم استفاده کنید و به این روند کمک بیشتری کنید
 

siahkamar

Registered User
درود و خسته نباشید
تمرینی هست برای محکم کردن کمر بیشتر از نظر سفت شدن کمر برای فعالیت های جنسی؟
ممنون
 

PlayMaTe

Registered User
درود،
دوستان بعد از ۶ ۷ ماه غیبت انشالله میخوام دوباره برگردم به باشگاه. سابقه تمرینی هم ۷ ۸ ماه دارم. قد ۱۸۱ ورن ۷۲
به نظرتون الان برای شروع کار یکماه حرکات مبتدی بزنم اوکی هست؟ با توجه به وقفه ای که بوده دوباره بدن با وزنه آشنا بشه
تو فکرمم هست از این به بعد برای گرم کردن حدود ۲ ۳ دقیقه حرکت کششی برم بعد بقیه گرم کردن رو با تردمیل انجام بدم. مشکلی ایجاد نمیکنه؟ کاهش وزن و اینا منظورمه
قدیما فقط کششی بود جز روز پا که دوچرخه هم شاملش میشد.
 

lfc

Registered User
درود،
دوستان بعد از ۶ ۷ ماه غیبت انشالله میخوام دوباره برگردم به باشگاه. سابقه تمرینی هم ۷ ۸ ماه دارم. قد ۱۸۱ ورن ۷۲
به نظرتون الان برای شروع کار یکماه حرکات مبتدی بزنم اوکی هست؟ با توجه به وقفه ای که بوده دوباره بدن با وزنه آشنا بشه
تو فکرمم هست از این به بعد برای گرم کردن حدود ۲ ۳ دقیقه حرکت کششی برم بعد بقیه گرم کردن رو با تردمیل انجام بدم. مشکلی ایجاد نمیکنه؟ کاهش وزن و اینا منظورمه
قدیما فقط کششی بود جز روز پا که دوچرخه هم شاملش میشد.
درود بر شما !
خوب طبیعتا باید با برنامه به مراتب سطح پایین تری به نسبت زمانی که 7-8 ماه پیش تمرین می کردید باید شروع به کار کنید
در مدت زمان گرم کردن بدنتون ابتدا با حرکات نرمشی بدنتون رو گرم کنید ، با دمبل و هالتر سبک عضله ای که در اون روز تمرین میدید رو هم در ادامه از نظر گردش خون اماده کنید.
تردمیل رفتن برای چند دقیقه به صورت پیاده روی در ابتدا گرم کردن مشکلی ایجاد نمی کنه به افزایش گردش خون هم کمک می کنه
 

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
درود و خسته نباشید
تمرینی هست برای محکم کردن کمر بیشتر از نظر سفت شدن کمر برای فعالیت های جنسی؟
ممنون
درود عزیزم روی تمرینات فیله کمر حساب ویژه ای باز کنید اگر تقویت عضله مد نظرتون هست
 

m4ni

Registered User
سلام دوستان
بنده 17 سالمه مهر میرم تو 18 سال
دو جلسه دارم میرم باشگاه
و فعلا با برنامه عموم که خودش کار میکنه منم کار میکنم ولی اخه اون برنامش یه جوری نوشته شده برای لاغر شدنش
ولی من میخوام یکم چاق شم و عظله بیارم
اگه کسی میتونه توی برنامه ورزشی کمکم کنه خیلی ممنون میشم
سن : 17
وزن : 62
قد : 183

مرسی
و در برنامه غذایی هم اگه کسی چیزی میدونه راهنماییم کنه
با تشکر
 

OVH

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
سلام دوستان
بنده 17 سالمه مهر میرم تو 18 سال
دو جلسه دارم میرم باشگاه
و فعلا با برنامه عموم که خودش کار میکنه منم کار میکنم ولی اخه اون برنامش یه جوری نوشته شده برای لاغر شدنش
ولی من میخوام یکم چاق شم و عظله بیارم
اگه کسی میتونه توی برنامه ورزشی کمکم کنه خیلی ممنون میشم
سن : 17
وزن : 62
قد : 183

مرسی
و در برنامه غذایی هم اگه کسی چیزی میدونه راهنماییم کنه
با تشکر
در مورد افزایش وزن در تاپیک مشاوره بدنسازی توضیحات مفید زیادی هست که می تونید مطالعه بفرمائید
 

maysam.m

Registered User
من وزن بدنم زیاده (قد 175 وزن 78 ) اما حجم عضله م نسبت ب وزنم خیلی پایینه
برای بالابردن حجم عضله باید چیکار کنم؟
مرسی
 

lfc

Registered User
من وزن بدنم زیاده (قد 175 وزن 78 ) اما حجم عضله م نسبت ب وزنم خیلی پایینه
برای بالابردن حجم عضله باید چیکار کنم؟
مرسی
1- اصلاح برنامه غذایی و استفاده بیشتر از پروتیین و جایگزینی کربوهیدرات های دیر جذب به جای زود جذب
2-خوب تمرین کردن و خوب خوابیدن
3- صبر ! چون سابقه تمرینی یکی از اصلی ترین عوامله
 

arrow2014

Registered User
سلام به همگی من هم تازه دارم میرم باشگاه و بیشتر ورزش های هوازی انجام میدم وزنم 120 کیلو و قد 185 هست تقریبا 6 کیلو تو دوهفته کم کردم البته فقط با ورزش و رژیم نمیگرم میخوام وزنم در مرحله اول برسونم به 100 کیلو و بعد به 90 کسی برنامه ای نداره برای من در ضمن من اصلا وزنه نمیزنم و خوشم نیماد که عضله ای بشم صرفا میخوام وزنم کم کنم که خیلی ها اصرا ردارن وزنه بزنم و ... روزانه بین 500- 800 کیلو کالری رو تردمیل و دوچرچه و یه دستگاه که همزمان هم دست ها عقب جلو میره و هم پا ها(اسمشو نمیدونم) دوچرخه تقریبا 10تا30 کیلوکالری میسوزنم باقی با سایر ورزش ها و..
خیلی علاقه به طناب زدن دارم ولی بلد نیستم!!
الن بنظرتون چه تاغییری باید بدم رژیم غذایی شروع کنم یا ورزش بیشتر کنم؟روزانه دو تا سه ساعت ورزش میکنم
 

Doom

Registered User
سلام به همگی من هم تازه دارم میرم باشگاه و بیشتر ورزش های هوازی انجام میدم وزنم 120 کیلو و قد 185 هست تقریبا 6 کیلو تو دوهفته کم کردم البته فقط با ورزش و رژیم نمیگرم میخوام وزنم در مرحله اول برسونم به 100 کیلو و بعد به 90 کسی برنامه ای نداره برای من در ضمن من اصلا وزنه نمیزنم و خوشم نیماد که عضله ای بشم صرفا میخوام وزنم کم کنم که خیلی ها اصرا ردارن وزنه بزنم و ... روزانه بین 500- 800 کیلو کالری رو تردمیل و دوچرچه و یه دستگاه که همزمان هم دست ها عقب جلو میره و هم پا ها(اسمشو نمیدونم) دوچرخه تقریبا 10تا30 کیلوکالری میسوزنم باقی با سایر ورزش ها و..
خیلی علاقه به طناب زدن دارم ولی بلد نیستم!!
الن بنظرتون چه تاغییری باید بدم رژیم غذایی شروع کنم یا ورزش بیشتر کنم؟روزانه دو تا سه ساعت ورزش میکنم
سلام دوست عزیز
توصیه میشه حتما با مربی یا متخصص مشورت بگیرید چون کم کردن وزن بدون رعایت بعضی از نکات ورزشی و تغذیه ممکنه به سلامتی تون صدمه بزنه
 

lord-hamed

Registered User
دوستان هزینه باشگاه چقدره در ماه ؟ (میخوام تازه شروع کنم) برای افزایش وزن ؛
باشگاه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟ کسی باشگاه خوب در محدود مجیدیه شمالی یا هروی و پاسداران میشناسه؟
 

lfc

Registered User
دوستان هزینه باشگاه چقدره در ماه ؟ (میخوام تازه شروع کنم) برای افزایش وزن ؛
باشگاه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟ کسی باشگاه خوب در محدود مجیدیه شمالی یا هروی و پاسداران میشناسه؟
سلام
خوب متفاوته جا تا جا و باشگاه تا باشگاه
حداقل روی ۱۳۰ تومن فکر کنید
باشگاه خوب :‌ سقفش ۴ متری باشه حداقل - تهویه و گرمایش و سرمایشش در حد عالی باشه - سرویس دستشویی و حمام بزرگ با امکانات کامل- رختکن بزرگ- دستگاه های تمیز و سالم و از هر دستگاه حداقل ۲ تا - تردمیل حداقل ۵ تا داشته باشه - کافی شاب داشته باشه
 

szebarjaf

کاربر تازه وارد
سلام. خسته نباشید. یه سوال داشتم. واسه تاسیس باشگاه بدنسازی در تهران حداقل فضای سالن و مشخصات سالن چیه؟
برای اخذ مجوز به کجا باید مراجعه کرد؟
 

parsget

Registered User
با سلام
آموزش مرجع و معتبر میخوام برای بدن سازی اوصولی . تو سایت آمازون سرچ زدم خیلی بود ولی نمیدونم کدوم معتبره کدوم نیست . زیر نظر یه استاد مجرب و شناخته شده باشه عالیه
 

alitotti2010

Registered User
سلام
چرا می گن سفیده تخم مرغ بخورید برای پروتیین؟
زرده رو همراهش بخوری مشکلی پیش میاد؟
 

Hsygem

Registered User
سلام
چرا می گن سفیده تخم مرغ بخورید برای پروتیین؟
زرده رو همراهش بخوری مشکلی پیش میاد؟
یکی از علتاش اینه سفیده تخم مرغ که بافت های ماهیچه ای رو میسازه منابع غنی ویتامین هم داره
من دقیقش رو نمیدونم ولی میگن خوردن زیاد زرده واسه کبد ضرر داره
یدونه زرده که فکر نکنم ضرر داشته باشه
حالا کسی دقیق میدونه موشکافی کنه بدونبم
 
بالا