برگزیده های پرشین تولز

باغ وحش دبی + عکس و اطلاعات کامل باغ وحش دبی

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
باغ وحش دبی Dubai Zoo
باغ وحش دبی نه تنها در امارات متحده عربی بلکه در کل شبه جزیره عربستان یکی از قدیمی ترین باغ وحش ها و همچنین اولین باغ وحش عربی است که گونه های نایاب گربه عربی وحشی و شامپانزه را پرورش می دهد. این باغ وحش یک مکان عالی برای تفریح و سرگرمی گردشگران و مردم دبی است. شیخ راشدبن مکتوم، حاکم قبلی دبی دستور ساخت این باغ وحش را در ۲ هزار هکتار زمین در جمیرا به Otto J. Bulart داد.


باغ وحش دبی

این باغ وحش در ۲ سال اول افتتاح فقط دارای چند گونه از حیوانات مثل گبه ها و میمون ها بود، اما در سال ۱۹۷۱ هنگامی که مدیریت آن به شهرداری دبی سپرده شد، بخشی از آن مجددا طراحی و بازسازی شد. از آن زمان تا به امروز همچنان بازسازی و طراحی های مجدد انجام می شود. از امکانات این باغ وحش می توان به گروهی از حیوانات که با آب و هوای امارات متحده عربی سازگاری دارند و حدود ۲۳۰ گونه جانوری از دیگر نقاط جهان و ۲۴۸ گونه پستاندار از قبیل روباه، کفتار، شیر، پلنگ، شامپانزه، میمون، گوزن، خرس، زرافه و … اشاره کرد.


باغ وحش دبی

از گونه های در حال انقراض گوریل، ببر بنگال، گرگ خاکستری، گرگ عربی، ببر سیبری و گربه ی وحشی در این باغ وحش نگه داری می شوند. از انواع پرندگان هم می توان به عقاب طلایی، شتر مرغ و طوطی اشاره کرد.


باغ وحش دبی
در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به دبی و تور دبی با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
اطلاعات تکمیلی
 
بالا