برگزیده های پرشین تولز

بررسی وضعیت سرویس ,Wireless,Wimax و ADSL داتک

helijoop

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2005
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
969
محل سکونت
IRAN,Tehran
سلام
تنظیمات اصلی اینترنت مودم ADSL داتک از روی تنظیمات مودم خودتون میشه محبت کنید.
VPI ، VCI

تشکر
 

lucifer_quest

Registered User
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2010
نوشته‌ها
803
لایک‌ها
748
سن
44

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
سلام
تنظیمات اصلی اینترنت مودم ADSL داتک از روی تنظیمات مودم خودتون میشه محبت کنید.
VPI ، VCI

تشکر

تنظیمات همه شرکت ها به یک شکل هست و پشتیبانی سرویس دهنده هم موظفه که به شما تلفنی این اطلاعات رو بده، ولی اگه میخواهید آنلاین در مورد این تنظیمات اطلاعاتی کسب کنید، میتونید از صفحه پشتیبانی نصب مودم پارس آنلاین استفاده کنید. توی اون صفحه انواع تنظیمات برای تعداد بسیاری از مودم ها شرح داده شده. این تنظیمات برای همه شرکت ها به همون شکل هست، تنها تفاوت اینه که مقدار VPI و VCI در بعضی از استانها و شهرستانها تفاوت میکنه که باید از خود پشتیبانی شرکت سوال بشه، برای تهران همه VPI 0 و VCI 35 استفاده میکنند.
 

lord_alone_dark

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2005
نوشته‌ها
480
لایک‌ها
205
سن
38
محل سکونت
تهران
سلام من از داتک سرویس دارمم قبلا 8 سال 256 نامحدود داشتم .امروز عوض کردم به یک مگ محدود ویژه با 5 گیگ ماهی قیمت 23000 تومن.
از وقتی عوض کردم پینگ افتضاح شده شده 400 یا 500 با 10 درصد پکت لاست چیکار کنم.
سرعت با اسپید تست متغییر هست از130 کیلو تا 200 داشتم واسه دانلودو اپلود 64
ایا سرعتم خوبه؟؟باید همین باشه؟؟پکت لاست رو چی کار کنم؟؟
 

kzsh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 مارس 2005
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام به دوستان

نمی دونم شانس من بوده یا نه ولی بعد یک ماه بالاخره برای من رانژه شد ولی چه رانژه شدنی متاسفانه جواب نداد . از مرکز هم یکی رو فرستادن ولی ایشون هم نتونست و گفت نمی دونه مشکل از کجاست . جالبه که در مرکز ما فقط 19 نفر سرویس از داتک گرفتن . ..... خلاصه دیروز عصر به ناگهان درست شد بدون اینکه به من اطلاع بدن فعلا هم که سرعت دانلود روی 9k هستش و صفحات وب رو هم درست باز نمی کنه و نویز شدیدی روی خط تلفن با وجود اسپلیتر هست . البته بگم قبلا با پارس آنلاینی که داشتم بدون اسپلتر هم بودم اصلا چنین مشکلی با این خط نداشتم . امیدوارم مشکل حل بشه :([/QUOTE
سلام دوست عزیز :
شرگت داتک اصلا خوب نیست من الان ده ساله که ازشون خدمات میگیرم .
اوایلش قابل تحمل بود ولی بدتر شدن که بهتر نشدن .اولش با 256 نامحدود شروع کردم که در مجموع با 24 داناود میکردم الان سرعتم 2 مگ هست ولی سرعت دانلودش خودتو بکشی 100 تا 120 هست .
زنگ هم که میزنی و میگیی سرعتم کم هست ؟ برات نسخه های عجیب و غریب می پیچند . میگن برو سایت دانلود دات کام . سه تا فایل در یک زمان دانلود کن و پیرینت بگیر و ایمیل کن. براشون ایمیل میکنی ولی اصلا جوابتو نمیدن .
بعد که زنگ میزنی این بار یک نسخه جدید دیگه . باید تمام خط های تلفن قطع کنی وبعد اگر مشگل حل نشد دوباره زنگ بزن . دوباره زنگ که میزنی بهت میگن روی خط تلفن پر از نویز هست و باید نویز گیرهارو عوض کنی . انکار رو هم کردم و من هر چی پیشنهاد میکنم که مودمم ممکنه خراب و کهنه شده باشه میگفتن که همکان نداره حتی یک بار حود یکماهیش به کارشناسشون زنگ زدم که من میخواهم کمکم کنید تا مودم رو ریست کنم در جواب گفت من اینجا نشستم که هر کی زنگ بزنه و من وقت بزارم که مدموشون رو ریست کنم وقتیکه اصرار کردم گفت خوب ریست کن و یعد گوشی رو مشتری قدیمی قطع کرد فرداش زنگ زدم و از کارشناس شکایت کردم تا این لحظهجوابی ندادن .بلاخه مشگل با تعویض مودمم حل شد ولی سرعت دانلود عوض نشده .
خلاصه با اولین فرصت از شاتل خدمات خواهم گرفت حیف پول که باید به داتک داد
 
بالا