• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی وضعیت ADSL شاتل

كيفيت ADSL شاتل را چگونه ارزيابي مي كنيد؟


  • Total voters
    558

Blu-Ray

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2006
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
20
ببین دکتر من که مرض ندارم الکی دروغ بگم یا مرض ندارم که الکی دفاع کنم
من یکی از دوستام یکی از مدیرای شاتل بود الان 1 ساله رفته کانادا و از سال 1386 هم اشتراک دارم پس خیلی از شما بیشتز اونجا حق آب و گل دارم و میدونم اونجا چه خبره پس جوش نزن.
وقتی میگم این اتفاق افتاده یعنی افتاده حالا به نکات خوبی هم اشاره کردی که صدا ضبط میشه و اینا تازه صدا ضبط میشه و اینجوریه وای به وقتی که صدا ضبط نشه فکر کنم فحش های رکیک بدن با خیال راحت.
صدا ضبط میشه الان بعد از یک ماهه هیچی به من نگفتن که چرا این خانم یه همچین حرفی زده!!! کلی خندیدم میگه اگر صدا ضبط کردی بزار وای خدا مردم انگار من کارگاه کاسترم زنگ بزنم صدامو ظبط کنم که چرا اینترنت من وصل نمیشه !! دکتر من شاتل نیستم اون شاتله اون باید صدا رو ضبط کنه (خیلی تو باحالی خدا وکیلی)
بر و بچه هایی هم که اینجا پست میدن و از شاتل ناراضی هستن حتما براشون مشکلی پیش اومده ، اگر خیلی ادعات میشه که نه شاتل ال و بله و فلان ، شاتل اگر واقعا براش مهم بود واقعا پیگیری می کرد که مشکلاتی که میگن چیه.
منم بیکار نیستم بیام اینجا هی جواب تو رو بدم که نه من راست میگم تو رو خدا حرفم رو باور کن ...

سلام

من دکتر نیستم فوق لیسانس زبان دارم از دانشگاه آزاد . دکتری از خودته .

یک کارشناس فنی پشت تلفن که صداش ضبط میشه و هرروز roleplaying رو گوش میدن و هفته ای 2 باز همشون بازبینی مشن نمیاد بخاطر افت سرعتی که شما داری آبرو و حسیت خودش رو ببره تا جایی که شاید اخراج بشه . راه های رسیدن به خدا خیلی زیاده . گرفتی ؟ !

شما رو هوا میگی که خوب صدا ضبط میشه دیگه خوب از اونور هم پاک میشه دیگه الکیه بابا یه چیزی میگن ! فاتزی هست ! باشه شما راست میگی ایندفه هم بزنک فحش بده اونقدر تا اونم یه چیزی بهت بگه بعدش زنگ بزن 110 :)

اگر میگی فحش داده بهت با نظارتی که میشه و عملا 100% حرف شما غیر منطقی و ناممکن هست پس مدرک باید بیاری مثل اینکه من میگم همسایمون زد یکی رو کشت من دیدم ! کو کی کجا ؟ همون همسایه که خیلی آدم خوبی بود و ..... عملا نمیاد یهو جانی بشه که مگر خلافش ثابت بشه . اگر میتونی برو شکایت کن بگو در فلان تاریخ ساعت فلان کارشناس بامن بد صحبت کرده استناد به صدای رکورد شده بکن برو دنبالش انقدر بگیر . اگر تا این حد اصرار داری که درست میگی پس ثابت کن . بله اونا صداش رو دارن .

بله من هم 3 بار قبلا گفتم کسانی میان اینجا که خوب مسلما مشکل دارن کسانی که مشکل ندارن که نمیاد . گرچه بودن و اومدن . اما 90% کسانی که مشکل دارن میان . اونم نه هر مشکلی 30 صفحه آخر رو بخون همه دانلودر شب با یک مشکل !!!!!!

به نظرت این مشکل هست یا چیزدیگه ؟!!!!!!!! مشکلات نیست مشکل هست !

مگه من به شما گفتم بیا جواب منو بده ؟! خوب نده مجبور نیستید .

ممنون
 

hossein55

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2008
نوشته‌ها
2,192
لایک‌ها
410
محل سکونت
ملک خدا
دکتر بیا من بهت یه وکالت کاری میدم که این قضیه رو پیگیری کنی و ببینی حق با منه و اون به من توهین کرد و هم تو باورت میشه و هم من از شاتل راضی میشم.
آخه تو فکر کن برا سالی 500 تومن من این همه وقت و انرژی و کار و زندگیم رو بزارم که یه عمله تو یه شرکت دره پیت به من چی گفته خب خودم رو خسته نمی کنم که میرم یه شرکت دیگه اینترنت میگیرم که حداقل از سرویسی که میگیرم راضی باشم، بیا خدا عمرت بده ثواب داره هم تو میفهمی تو این مملکت چه خبره و شاتل چیکار داره میکنه هم یکی کار من رو پیگیری کرده حداقل یه جواب درست و حسابی به من میدن
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

شاتل چش شده ؟
امروز ساعت 7:30 اومدم چیزی دانلود کنم دیدم سرعتم متغییر تا 256 بالا می ره من سرعت دانلود شبانم 60 بالا تر نمی رفت داشتم دو تا شاخ در می آوردم گفتم نکنه کلا دیشب سرعت خوب بوده ما بی خبر بودیم:(

امشب بیدار می مونم تست می کنم شاید مشتری مداری راه انداختند :D
 

hossein55

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2008
نوشته‌ها
2,192
لایک‌ها
410
محل سکونت
ملک خدا
آره امروز سرعتش خوب بود منم 2-3 تا دانلود کردم تا 160 کیلوبایت رفت جالبه دیشب 12 کیلو بایت بود سرعتش معلوم نیست حالا باید 3-4 روز بگذره ثابت بمونه این سرعت بعد قضاوت کنیم.
 

trusted

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
8
از شاتل زنگ زدن تولدمو تبریک گفتن و 3 گیگ ترافیک هدیه بهم دادن :)
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
من حرف ایشون راجع به پشتیبانی وفسخ قویا رد میکنم. چون من خودم دو ماه در جریان فسخ بودم. دوست عزیز شما هم الکی دفاع نکن. داستان زیر مال دو ماه پیش و ماه پیش هستش.

دوستم سرویس آرت 1 توی کرج داشت . اینترنت قطع میشه. زنگ زد کرج گفت ما پشتیبانی نداریم باید زنگ بزنین تهران . دوستم زنگ زد به تهران – بگذریم که پشتیبانی خیلی بد دهن و مزخرف هستند دوستم به من زنگ زد گفت تو زنگ بزن من زنگ زدم یه خانومه برداشت انگار طلبکاره مشکلو گفتم گفت الان که مودم خاموشه روشن کن تا بررسی کنم.من به دوستم گفتم مودمو روشن کن زنگ بزن به پشتیبانی. زنگ زد گفت مودم روشنه میگه خاموشه اینجا میگه بابا چراغاش روشنه چراغ لینک خاموشه باز میگه مودم شما خاموشه روشن کنین دقیقا انگار یه ربات نشسته میگه خانوم من که کور نیستم روشنه مودم دوباره حرف خودشو میزنه بعد گرفتن اطلاعات گفتن باشه من تیکتشون ثبت میکنم 48 ساعت دیگه بهتون زنگ میزنیم و پی گیری میکنیم. دوستم گفت من 2 روز نت نداشته باشم. گفتن بله . دوستمم درست زمانی بود که واسه تحقیق احتیاج به نت داشت.
از کافی نت و اینور اونور کاراشو کرد. 48 هم گذشت کسی تماس نگرفت مشکل هم درست نشد. توی کرج برای فسخ باید حضوری برین.
اینام عصبانی رفتن نمایندگی واسه فسخ. مسئولشون اومد گفت چرا می خواین فسخ کنین اینام جریانو گفتن. ایشون گفت پس آقا این ماه مهمون ما باشین پرداخت نکنین . اینام گفتن نه ما می خوایم آسیاتک بگیریم فسخ کنین. ایشون گفت نه آقا باشین این ماه مهمون ما.... اینام اومدن بیرون چون مهم نبود روی یک خط دیگه داشتن میگیرفتن . آسیاتک گفت 15 روز رانژه طول میکشه. مام گفتیم خب حالا ناچار از این یه ماه استفاده میکنیم بعد. رفتیم دیدیم اصلا از یه ماه خبری نیست و دروغ گفته. خود من دوباره یه ماه شارژ کردم. که باز شب اول شد و اصلا پیج به زور باز شد. اینم باز عصبانی که بابا ما رفتیم شکایت اینا لااقل مشکل و برطرف نکردن که ما رو راضی کنن.
اتفاقا آسیاتک 3 روز بعد وصل شد. و ما مدتی هم زمان هم آسیاتک داشتیم هم شاتل. با جفتشون کار کردیم. جفتشون توی یک مرکز مخابراتی هست دوست عزیز کیفیت سرویس قابل قیاس باهم نبود. باز با شاتل شب صفحه باز نمیکرد ولی با آسیا تک شب با 70 تا دانلود میکرد. پس مشکل از شاتل هست نه مخابرات. این ماه هم رفتیم واسه فسخ به خانومه گفتیم واسه فسخ اومدیم. کاغذ و داد پر کردیم و رفتیم هیچ سوالی هم نپرسید چرا.

من این داستان گفتم که بگم نه کنترل کیفیتی وجود داره . نه پشتیبانی درستی . دروغ هم که مثل نقل و نبات میگن. هیچ نظارتی هم در کار نیست .

درر مورد شبانه من نه توی منزل که پارس دارم و نه توی شرکت که cra 1مگ داتک دارم هیچ مشکلی توی شب نداشتیم. توی شرکت که شب و روزش فرق نداره و با 75 راحت دانلود میکنه. هیچ افت سرعتی هم نداریم چه شب چه روز همش 75 هست .
اصلا در مورد شبانه و پهنای باند با شما موافق نیستم . تجربه خودم و بالا هم گفتم آسیاتک دوستم که قبلا شاتل داشت و گفتم.
 
Last edited:

Redfild

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2011
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
205
محل سکونت
Lost , Hydra Island
خوب تا اونجا که بتونم و بشه 2 تا یکی جواب میدم تا الان هم مشکلی از نظر مدیر بخش نبوده پس یک دونه هم میتونم جواب بدم . باز هم ممنون

شما در مورد روش ایمیل و چت فقط گفتید که پیغام دادم و من هم توضیح دادمن روند کار رو . نگفتید به شاتل تلفنی زنگ زدم و درخواست صحبت دادم با سوپروایزر الان گفتید ! فقط گفتید با پارس من پیغام گذاشتم و زنگ زدن . الان میگید به شاتل هم زنگ زدید اما قبلا چیز دیگری گفتید . به هر حال الان که دیگه از شاتل سرویس ندارید .

در مورد قانون سازکام تنظیم مقررات تنها مرجع رسمی و قانونی استفاده از پهنای باند در کشور هست که تمام شرکتها طبق اون دارن سرویس میدن . شما خودت به من گفتی اول سرویس 128 باید !!!! روی 16 باشه که من گفتم نه و چارت سازمان رو دادم . شما نمیتونید بگید نه نباید این باشه ! فعلا که هست و شاتل و پارس و همه دارن طبق اون ارائه میدن چون اگر به گفته شما سرویس مثلا 512 بیاد زیر 5 شما حق داری شکایت کنی ولی عمراااا زیر 5 نمیاد . افت سرعت پیدا کنی روی 5 6 هست خودتم میدونی ..... پس مرجع قانونی سند هست نه اعتقادات و نظرات کاربران ! باز هم میگم سیاست بازار ایجاب کرده در مورد سرویس دهی تا جایی که مقدور هست افزایش سرعت به صورت رایگان بدن . چون میتونه میکنه خوب بقیه هم بتونن میکنن اما ظرفیتش رو ندارن . حالا یک شرکتی گنده شده ظرفیتش بالا رفته یا هرچی که میتونه با این حجم ساپورت کنه خوب حالش رو هم میبره و به مشتریاش هم حال میده . باز شما میگی خوب نده چون پهنای باند کم میاد که اصلا اینظور نیست ......


من پشتیبانی پارس رو تایید کردم کاملا و نظر شخصی شما هم بود اما شما تا من گفتم پشتیبانی شاتل هم خوبه / زود گارد گرفتی / جلوش هم نوشتم ( نظر شخصی ) ! خوب شما با تمام وجود شمشیر رو از جلو بستی ! بله میخواید 2 3 تا پست فقط بیارم از تاپیک پارس بدم که پشتیبانی رو فحش میدادن دقیقا ؟ نظر شخصی شما رو من تایید کردم اما شما نظر شخصی من رو میگید دروغ هست . ( نظر شخصی یعنی کاملا بستگی به بازخورد مسئله با یک نفر داره ) در نتیجه ناراحت نشو بی خیال :)) در مورد ناراضی هم 4 5 تا پست بالاتر بالای 6 7 تا لینک دادم که همه ناراضی بودن ...... این پست رو دوباره بخون 6784 ببین چندتا ناراضی داره حالا شما راضی هستی که خیلی خوبه مگه من میگم ناراضی شو ! ایشالا که همیه راضی باشی .

از واحد فروش به شما زنگ زدن و فقط برای نهایی کردن سوال کردن / از واحد پشتیبانی نبوده برای کنترل سرویس اگر بود مسائل فنی با شما چک میشد . خوب شانس شما نزدن دیگه چون شما خوشحالی که الان از شاتل رفتی پس مهم نیست زیاد بهتر از شاتل گیرت اومده ! ;- گرچه قبلا اصلا گفتید هیچکس به من زنگ نزده ! الان یادتون افتاد یه زنگهایی هم زدن !

دیدم شما و بعضی از دوستان یکطرفه دارید به قاضی میرید من هم گفتم تا جایی که میتونم و امکانش هست بعضی واقعیات رو دوباره بگم . رسمی نمیشم نا رسمی هستم هنوز / حقوقم هم 15 روز 15 روز میگیرم :)))

80 تا 90% سرویسها همونطوری که گفتم و دوستان هم میدونن و شما هم گفتید روی 80 به بالا بسته شدن . چندین فاکتور هست که باید وجود داشته باشه تا این امکان رو بتونن همه استفاده کنن . یکیش ظرفیت خطوط مسی هست که بعضا با آپ شدن 2 مگ رو خط نویز میره بالا باعث قطعی میشه و مجبور میشن سرعت رو پله پله بایرن پایین تا stable بشه . یکی دیگش ظرفیت مرکز مخابراتی هست . هیچ ربطی به فروش کردن و اینا نداره چون سرعت چیزی نیست که برای شرکت هزینه داشته باشه بعوضش منفعتش 2 برابر هست براشون و این جزو سیاست کلیشون هست پس به همین راحتی برش نمی دارن . از اون لحاظ گفتم که بعضی از دوستان اشتباه میکنن میگن سرویس 128 چرا رو 200 کیلوبایت به من سرویس نمیده ! چون مثلا پسر خالم داره با 128 200 تا میگیره ! من هم گفتم برای اطلاعات بیشتر بزن پشتیبانی توضیح بدن . همین . باعث سوء تفاهم شده .


والا حرف شما نبود من هم از اون اول گفتم مشترک مختار هست . شما یک پست به من نشون بده که من برخلاف این گفتم . چیز واضح و روشنی هم هست حرف من و شما نیست . در مورد اکو هم من گفتم شبی 800 تا میگیرم چون بالاتر نیازی ندارم نگفتم که چون محدود میشم پس 800 تا میگیرم . اگر مثلا شبی 700 800 نگیرم بجاش 2 شب بعدش 1.5 میگیرم چون بیشتر مگه میخام فیلم بفروشم ! در ضمن بله مدیریت هم هست و طبق چیزی که گفتم وقتی میدونم اگر شبی 1.5 2 به بالا بگیرم بعدا مشکل پیدا میکنم مگه ... هستم که باز انجام بدم ! !
* جناب کارشناس ارشد ! مهندس جان ! اینو تو پست های قبل بخون ، یا اگه دلت خواست میتونم واست انگلیسی هم تایپ کنم ، باشه ؟
2. من به شاتل ایمیل زدم ، پیغام زدن {چت آنلاین } و از جهت اطلاع شما ازشون پرسیدم میخوام با مدیر رده بالاتر و ارشدشون صحبت کنم ، اونها هم گفتن "ما اینجا هستیم کفایت میکنه، مدیر ارشد کارش این نیست" ! داداش ما این راه هارو رفتیم ، حرف در نمیاریم .
هر وقت تونستی بخونی ، با ذره بین یا بی ذره بین ، بعد برو خط بعد . البته اینها واسه قبل از اینه که بخوای کم حافظگی خودت رو توجیه کنی !

2. مهندس یا مقررات سازمان رو قبول داری ، یا سیاست های یک شرکت رو ، مغلطه نکن جون داداش ، حرفات یکی نیست !!!

3. بحث اینجا بحث شاتله داداش ، پست های منو بخون میبینی از پارس تعریف مطلق نکردم ، سنگ پارس رو به سینه نمیزنم ، ولی شما ظاهرا سیاست کاریت ایجاب میکنه که سنگ شاتل رو به سینت بزنی .

4. داداش اینکه از واحد پشتیبانی زنگ نزدن ، خب بدشانسی منه دیگه . اینکه ملت میرن تو بلک لیست هم بدشانسی اونهاست . اینکه شاتل پشتیبانیش خوب نیست هم بدشانسی مشترک هاشه دیگه . کلا همه چی به شانس بستگی داره ، درسته جناب کارشناس ارشد ؟ :)

5. دعا می کنم رسمی بشی حقوقت رو کامل بگیری ، بخدا من شرایط اقتصادی جامعه رو درک میکنم ، داداش منم دوست دارم شما درآمد داشته باشی ، ولی این شرکت داره مردم رو تلکه میکنه ، دروغ میگه ، نمی تونم بشینم دروغ هاش همه جارو پر کنه . باید بگم ، کاربرها هم پولشونو از زیر سنگ در نمیارن . شما کرتو بکن ، منم بدون حقوق اینجا مثه چی وایستادم !!!

6. داداش شما اصلا چون داینامیک دانلود میکین ، پست هات هم داینامیک هست . لازم بشه تغییر میدی ، لازم بشه توجیه میاری . شما شناخته شده ای برادر من !!!! ;)
....
عزیز دل برادر به نظر شما کارشناس پشتیبانی فنی که صداش با مکالمه با شما ضبط میشه میاد یک همچین حرفهایی رو با شما بزنه ؟!!!!!!!!!

خواهشا با قصد و غرض اینجا پست ندید ! تابلو خیلی ! اون انقدر براش ارزش نداره به شما بگه مگه بیکار هستید زنگ زدید ! پس خواهشا تاپیک رو خراب نکنید . اگر صداش رو دارید بزارید اگر ندارید حرفتون رو تصحیح کنید .

اصلا احیتاجی به این کلمات ندارن خیلی خیلی راحت تر و با ادبانه و راحت بدون جلب توجه میتونن بپیچوننتون ! اما چون مکالمات ضبط میشه 1% هم نمیپیچونن چون استناد میشه به صداشون .

پس الکی نیاید خیلی راحت بگید . شما رسما اومدی میگی فحش داد به من ! طرف نمیاد به خاطر من و شما خودش رو زیر سوال ببره که .

داداش کلا ما همه دروغ میگیم ، شما راست میگی ؟ ما همه اجنبی و جیره بگیر هستیم ؟ یا شایدم مشکل شخصی داریم با مسئولین شاتل ، آره ؟! کسایی که میان این پست هارو میخونن خوب قضاوت میکنن .
 

trusted

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
8
من حرف ایشون راجع به پشتیبانی وفسخ قویا رد میکنم. چون من خودم دو ماه در جریان فسخ بودم. دوست عزیز شما هم الکی دفاع نکن. داستان زیر مال دو ماه پیش و ماه پیش هستش.

دوستم سرویس آرت 1 توی کرج داشت . اینترنت قطع میشه. زنگ زد کرج گفت ما پشتیبانی نداریم باید زنگ بزنین تهران . دوستم زنگ زد به تهران – بگذریم که پشتیبانی خیلی بد دهن و مزخرف هستند – بعد گرفتن اطلاعات گفتن باشه من تیکتشون ثبت میکنم 48 ساعت دیگه بهتون زنگ میزنیم و پی گیری میکنیم. دوستم گفت من 2 روز نت نداشته باشم. گفتن بله . دوستمم درست زمانی بود که واسه تحقیق احتیاج به نت داشت.
از کافی نت و اینور اونور کاراشو کرد. 48 هم گذشت کسی تماس نگرفت مشکل هم درست نشد. توی کرج برای فسخ باید حضوری برین.
اینام عصبانی رفتن نمایندگی واسه فسخ. مسئولشون اومد گفت چرا می خواین فسخ کنین اینام جریانو گفتن. ایشون گفت پس آقا این ماه مهمون ما باشین پرداخت نکنین . اینام گفتن نه ما می خوایم آسیاتک بگیریم فسخ کنین. ایشون گفت نه آقا باشین این ماه مهمون ما.... اینام اومدن بیرون چون مهم نبود روی یک خط دیگه داشتن میگیرفتن . آسیاتک گفت 15 روز رانژه طول میکشه. مام گفتیم خب حالا ناچار از این یه ماه استفاده میکنیم بعد. رفتیم دیدیم اصلا از یه ماه خبری نیست و دروغ گفته. خود من دوباره یه ماه شارژ کردم. که باز شب اول شد و اصلا پیج به زور باز شد. اینم باز عصبانی که بابا ما رفتیم شکایت اینا لااقل مشکل و برطرف نکردن که ما رو راضی کنن.
اتفاقا آسیاتک 3 روز بعد وصل شد. و ما مدتی هم زمان هم آسیاتک داشتیم هم شاتل. با جفتشون کار کردیم. جفتشون توی یک مرکز مخابراتی هست دوست عزیز کیفیت سرویس قابل قیاس باهم نبود. باز با شاتل شب صفحه باز نمیکرد ولی با آسیا تک شب با 70 تا دانلود میکرد. پس مشکل از شاتل هست نه مخابرات. این ماه هم رفتیم واسه فسخ به خانومه گفتیم واسه فسخ اومدیم. کاغذ و داد پر کردیم و رفتیم هیچ سوالی هم نپرسید چرا.

من این داستان گفتم که بگم نه کنترل کیفیتی وجود داره . نه پشتیبانی درستی . دروغ هم که مثل نقل و نبات میگن. هیچ نظارتی هم در کار نیست .

درر مورد شبانه من نه توی منزل که پارس دارم و نه توی شرکت که cra 1مگ داتک دارم هیچ مشکلی توی شب نداشتیم. توی شرکت که شب و روزش فرق نداره و با 75 راحت دانلود میکنه. هیچ افت سرعتی هم نداریم چه شب چه روز همش 75 هست .
اصلا در مورد شبانه و پهنای باند با شما موافق نیستم . تجربه خودم و بالا هم گفتم آسیاتک دوستم که قبلا شاتل داشت و گفتم.


در مورد پشتیبانیش من اصلا حرفتو قبول ندارم چون ما که هر وقت به پشتیبانیش زنگ زدیم از گل به ما کمتر نگفتن این و هر کاربری که یه بار به پشتیبانیش زنگ
زده باشه می تونه تایید کنه ، اگه باهام بد حرف بزنن چون صداهاشون ضبط میشه سری گزارشش رو میدم

به نظر من اگه نه کنترل کیفیتی وجود داشت و نه پشتیبانی ، شاتل این همه بزرگ نمی شد

الانم سرعتارو بردن روی 2MG و من با سرویس 512 دارم با 230KB دانلود می کنم ، هم شب هم روز
 

Redfild

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2011
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
205
محل سکونت
Lost , Hydra Island
... به هر حال الان که دیگه از شاتل سرویس ندارید .
میگم حواست نیست ، یادت رفت داداشی ؟ کارشناس ارشد جان اگه حواست جمع بود یادت میموند که من دو تا خط دارم ، یکی رو از رانژه در آوردم ، یکی رو هنوز رو شاتل رانژه دارم !!!!
پس جون داداش به من نگو که از شاتل سرویس ندارم ، دارم ، 128 اکو و مورچه ای . اون 512 بود که در آوردم . اینا رو میگم با خودت هماهنگ داری می کنی یادت بمونه . :)
 

Blu-Ray

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2006
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
20
دکتر بیا من بهت یه وکالت کاری میدم که این قضیه رو پیگیری کنی و ببینی حق با منه و اون به من توهین کرد و هم تو باورت میشه و هم من از شاتل راضی میشم.
آخه تو فکر کن برا سالی 500 تومن من این همه وقت و انرژی و کار و زندگیم رو بزارم که یه عمله تو یه شرکت دره پیت به من چی گفته خب خودم رو خسته نمی کنم که میرم یه شرکت دیگه اینترنت میگیرم که حداقل از سرویسی که میگیرم راضی باشم، بیا خدا عمرت بده ثواب داره هم تو میفهمی تو این مملکت چه خبره و شاتل چیکار داره میکنه هم یکی کار من رو پیگیری کرده حداقل یه جواب درست و حسابی به من میدن

سلام

دوست گلم من نمیگم شما دروغ میگی من میگم در حالت عادی امکان نداره کارشناس فنی حتی در بدترین شرایط به شما چیزی بگه به همون دلایلی که خدمتت گفتم . اگر گفته باشه خود شرکت باهاشون برخورد میکنه واین مسئله ای هست که همه پرسنل بهش واقف هستن و حتا المقدور نمیان خودشون رو خراب کنن . شما فکر کن روزی هر نفر اونجا 40 تا تماس رو جواب میدن براشون عادی هست پس نمیان یهو فحش و بدوبیراه بدن سره یک چیزی که عادی شده براشون . اگر میخاید پیگیری کنید خودتون باید اقدام کنید نه کس دیگه و اگر براتون مهم هست باید پیگیری کنید . در ضمن ببینید کسانی که به هر حال در واحد پشتیبانی دارن کار میکنن حداقل درس خونده و مردک دار هستن بکار بردن کلمه عمله و شرکت درپیت برازندشون نیست دوست عزیز . اونام دارن زحمت میکشن شب و روز و کارشون از خیلیها سخت تر هست .

سلام دوستان

شاتل چش شده ؟
امروز ساعت 7:30 اومدم چیزی دانلود کنم دیدم سرعتم متغییر تا 256 بالا می ره من سرعت دانلود شبانم 60 بالا تر نمی رفت داشتم دو تا شاخ در می آوردم گفتم نکنه کلا دیشب سرعت خوب بوده ما بی خبر بودیم:(

امشب بیدار می مونم تست می کنم شاید مشتری مداری راه انداختند :D

آره امروز سرعتش خوب بود منم 2-3 تا دانلود کردم تا 160 کیلوبایت رفت جالبه دیشب 12 کیلو بایت بود سرعتش معلوم نیست حالا باید 3-4 روز بگذره ثابت بمونه این سرعت بعد قضاوت کنیم.

خوب خیلی خوبه که الان راضی هستید و اگر بتونید مدیریت دانلود شبانه داشته باشید قطعا روی همین سرعت بسیار خوبی که دارید خواهید موند . امیدوارم بتونید استفاده کنید و همیشه هم راضی باشید . والا اتفاق خاصی هم نباید افتاده باشه .
 

Blu-Ray

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2006
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
20
من حرف ایشون راجع به پشتیبانی وفسخ قویا رد میکنم. چون من خودم دو ماه در جریان فسخ بودم. دوست عزیز شما هم الکی دفاع نکن. داستان زیر مال دو ماه پیش و ماه پیش هستش.

دوستم سرویس آرت 1 توی کرج داشت . اینترنت قطع میشه. زنگ زد کرج گفت ما پشتیبانی نداریم باید زنگ بزنین تهران . دوستم زنگ زد به تهران – بگذریم که پشتیبانی خیلی بد دهن و مزخرف هستند دوستم به من زنگ زد گفت تو زنگ بزن من زنگ زدم یه خانومه برداشت انگار طلبکاره مشکلو گفتم گفت الان که مودم خاموشه روشن کن تا بررسی کنم.من به دوستم گفتم مودمو روشن کن زنگ بزن به پشتیبانی. زنگ زد گفت مودم روشنه میگه خاموشه اینجا میگه بابا چراغاش روشنه چراغ لینک خاموشه باز میگه مودم شما خاموشه روشن کنین دقیقا انگار یه ربات نشسته میگه خانوم من که کور نیستم روشنه مودم دوباره حرف خودشو میزنه بعد گرفتن اطلاعات گفتن باشه من تیکتشون ثبت میکنم 48 ساعت دیگه بهتون زنگ میزنیم و پی گیری میکنیم. دوستم گفت من 2 روز نت نداشته باشم. گفتن بله . دوستمم درست زمانی بود که واسه تحقیق احتیاج به نت داشت.
از کافی نت و اینور اونور کاراشو کرد. 48 هم گذشت کسی تماس نگرفت مشکل هم درست نشد. توی کرج برای فسخ باید حضوری برین.
اینام عصبانی رفتن نمایندگی واسه فسخ. مسئولشون اومد گفت چرا می خواین فسخ کنین اینام جریانو گفتن. ایشون گفت پس آقا این ماه مهمون ما باشین پرداخت نکنین . اینام گفتن نه ما می خوایم آسیاتک بگیریم فسخ کنین. ایشون گفت نه آقا باشین این ماه مهمون ما.... اینام اومدن بیرون چون مهم نبود روی یک خط دیگه داشتن میگیرفتن . آسیاتک گفت 15 روز رانژه طول میکشه. مام گفتیم خب حالا ناچار از این یه ماه استفاده میکنیم بعد. رفتیم دیدیم اصلا از یه ماه خبری نیست و دروغ گفته. خود من دوباره یه ماه شارژ کردم. که باز شب اول شد و اصلا پیج به زور باز شد. اینم باز عصبانی که بابا ما رفتیم شکایت اینا لااقل مشکل و برطرف نکردن که ما رو راضی کنن.
اتفاقا آسیاتک 3 روز بعد وصل شد. و ما مدتی هم زمان هم آسیاتک داشتیم هم شاتل. با جفتشون کار کردیم. جفتشون توی یک مرکز مخابراتی هست دوست عزیز کیفیت سرویس قابل قیاس باهم نبود. باز با شاتل شب صفحه باز نمیکرد ولی با آسیا تک شب با 70 تا دانلود میکرد. پس مشکل از شاتل هست نه مخابرات. این ماه هم رفتیم واسه فسخ به خانومه گفتیم واسه فسخ اومدیم. کاغذ و داد پر کردیم و رفتیم هیچ سوالی هم نپرسید چرا.

من این داستان گفتم که بگم نه کنترل کیفیتی وجود داره . نه پشتیبانی درستی . دروغ هم که مثل نقل و نبات میگن. هیچ نظارتی هم در کار نیست .

درر مورد شبانه من نه توی منزل که پارس دارم و نه توی شرکت که cra 1مگ داتک دارم هیچ مشکلی توی شب نداشتیم. توی شرکت که شب و روزش فرق نداره و با 75 راحت دانلود میکنه. هیچ افت سرعتی هم نداریم چه شب چه روز همش 75 هست .
اصلا در مورد شبانه و پهنای باند با شما موافق نیستم . تجربه خودم و بالا هم گفتم آسیاتک دوستم که قبلا شاتل داشت و گفتم.

سلام

شما اگر میدونستید که در هر شهر حتی زاهدان هم شاتل پشتیبانی فنی مخصوص اون شهر رو داره نباید زنگ میزدید تهران در ضمن پشتیبانی کرج و تهران یکی هست هم کرج هست و هم تهران پس در وهله اول آگاه نبودید . توی سایت هم زده شد شمارش هست میتونستید چک کنید .

اگر از شما پرسیدن مودم خاموش هست از نظر ما پس مشکل شما فنی بوده و باید بررسی میشده به اصطلاح مودم شما down بوده . حالا بحث فنی به کنار . کلا من نمیتونم الان تنوضیح بدم که چرا به شما گفتن 2 روز طول میکشه . اگر خواستید کاملا بهتون توضیح میدم . در ضمن من فکرنمیکنم شرکتی با این لحن بیاد به مشتری بگه مهمون ما باش یک ماه ! در کل بحث کل کل نیست . من تا 10 ال دیگه هم بگم شما نظرت همینه من هم نظرم چیزه دیگس . ما میخایم ببینیم مشکلات دقیقا چی هست که برطرف بشه . اگر قرار باشه لج و لج بازی بشه که میشه دوتا خط موازی هیچ وقت به هم نمیرسه .

باز اگر میخواید من توضیح فنیش رو بدم بهتون .
 

Blu-Ray

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2006
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
20
* جناب کارشناس ارشد ! مهندس جان ! اینو تو پست های قبل بخون ، یا اگه دلت خواست میتونم واست انگلیسی هم تایپ کنم ، باشه ؟

هر وقت تونستی بخونی ، با ذره بین یا بی ذره بین ، بعد برو خط بعد . البته اینها واسه قبل از اینه که بخوای کم حافظگی خودت رو توجیه کنی !

2. مهندس یا مقررات سازمان رو قبول داری ، یا سیاست های یک شرکت رو ، مغلطه نکن جون داداش ، حرفات یکی نیست !!!

3. بحث اینجا بحث شاتله داداش ، پست های منو بخون میبینی از پارس تعریف مطلق نکردم ، سنگ پارس رو به سینه نمیزنم ، ولی شما ظاهرا سیاست کاریت ایجاب میکنه که سنگ شاتل رو به سینت بزنی .

4. داداش اینکه از واحد پشتیبانی زنگ نزدن ، خب بدشانسی منه دیگه . اینکه ملت میرن تو بلک لیست هم بدشانسی اونهاست . اینکه شاتل پشتیبانیش خوب نیست هم بدشانسی مشترک هاشه دیگه . کلا همه چی به شانس بستگی داره ، درسته جناب کارشناس ارشد ؟ :)

5. دعا می کنم رسمی بشی حقوقت رو کامل بگیری ، بخدا من شرایط اقتصادی جامعه رو درک میکنم ، داداش منم دوست دارم شما درآمد داشته باشی ، ولی این شرکت داره مردم رو تلکه میکنه ، دروغ میگه ، نمی تونم بشینم دروغ هاش همه جارو پر کنه . باید بگم ، کاربرها هم پولشونو از زیر سنگ در نمیارن . شما کرتو بکن ، منم بدون حقوق اینجا مثه چی وایستادم !!!

6. داداش شما اصلا چون داینامیک دانلود میکین ، پست هات هم داینامیک هست . لازم بشه تغییر میدی ، لازم بشه توجیه میاری . شما شناخته شده ای برادر من !!!! ;)


داداش کلا ما همه دروغ میگیم ، شما راست میگی ؟ ما همه اجنبی و جیره بگیر هستیم ؟ یا شایدم مشکل شخصی داریم با مسئولین شاتل ، آره ؟! کسایی که میان این پست هارو میخونن خوب قضاوت میکنن .

سلام

هرکسی که فوق داره نمیشه مهندس ! خدمتت گفتم من زبان خوندم نه فنی بشم مهندس ! بازهم ممنون اما کلا بحث ما این نیست . فارسی بگی راحت تر هستم .


عزیز دل شما چرا از این در میزنی اون در . من همیشه دارم به قوانین سازمان مقررات استناد میکنم پس چزی رو قاطی نمیکنم . شما میخای مسائل رو با هم قاطی کنی . کدوم موضوع رو میگی بگو باز من نظرم رو بگم دققیا بگو . اگر دیدی من دارم مغلطه میکنم با استناد به پستهایی که گفتم بگو دارم دروغ میگم .


اتفاقا من چندین بار در مورد پشتیبانی و سرویس های پارس گفتم مشکلی ندارن و اونها هم طبق مقررات دارن سرویس میدن و همکار شاتل هستن . خود من هم خونه داتک دارم و 3 بار گفتم راضی ام . فقط گفتم پارس و داتک به اندازه شاتل ظرفیت پهنای باند ندارن که واقعیت هست . چرا ؟ گفتم خدمتت شما نتیجه بهترین ISP رو در یک سال گذشته بیار بزار ببین کدوم isp در پهنای باند / مشترک / سرعت در ردیف اول هست . کاری نداره مثلا سایت matma.ir رو که مرجع اصلی و رسمی هست میتونی بزاری . در مورد جانب داری شما از پارس آنلاین یکبار هم نشد بگی من راضی نیستم حتی من رو ارجاء دادی به پست خودت در تاپیک پارس که بله همه از جمله خودم راضی هستن !


پشتیبانی بد شاتل نظر شخصی شما هستش و عمومیت نداره من هم چیزی نگفتم فقط دلایلی رو گفتم که میتونه نقض حرف شما باشه . اما شمارو مجبور نکردم حرفت رو پس بگیری . خوب به هر حال نظر شما این هست .

بازهم میگم چیزی به نام بلک لیست برای هیچکدوم از شرکتها وجود نداره این اصطلاح دانلودرهاس . بلک لیست اسم نرم افزاری هست در سیمبین نوکیا که تماسهارو reject میکنه مربوط به خدمات it نیست !

والا ممنون اگر دعا کنی کارم بهتر بشه تو فیلد خودم ممنون میشم . من کارمند نیستم به هر حال ممنون . کاربرها بله پولشون رو از زیر سنگ یا تو جوب پیدا نکردن کاملا درسته خودشون براساس نیازی که دارن سرویس میگیرن و نتیجش رو هم خودشون میگیرن . ما فقط نظرمون رو میگیم و بس . کسی رو با جهت خاصی ! منصرف یا تشویق نمیکنیم ایشالا .

من پستی رو تغییر ندادم ! اگر پستی از من دیدی که نقل قول کردی و در پست اصلی تغییر ایجاد شده بگو لطفا .

من همچین توهینی به کسی نکردم چون در مقامش نیستم و سودی هم به من نمیرسه . فقط میگم کسانی که دانلود شبانه زیاد دارن تو ایران نمیتونن شرکت اینترنتی پایداری رو پیدا کنن چون کاری که میخان انجام بدن ظرفیتش در ایران نیست همین .



میگم حواست نیست ، یادت رفت داداشی ؟ کارشناس ارشد جان اگه حواست جمع بود یادت میموند که من دو تا خط دارم ، یکی رو از رانژه در آوردم ، یکی رو هنوز رو شاتل رانژه دارم !!!!
پس جون داداش به من نگو که از شاتل سرویس ندارم ، دارم ، 128 اکو و مورچه ای . اون 512 بود که در آوردم . اینا رو میگم با خودت هماهنگ داری می کنی یادت بمونه . :)

والا من پدرکشتگی ندارم که دونه دونه note بردارم بعدش از رو اون جواب بدم . شما فکر میکنی جنگ هست مگه . من کلی میخونم نظر م رو میگم . پس احتیاجی به نوت برداری نیست . ممنون که باز یادآوری کردی
 

Redfild

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2011
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
205
محل سکونت
Lost , Hydra Island
در مورد پشتیبانیش من اصلا حرفتو قبول ندارم چون ما که هر وقت به پشتیبانیش زنگ زدیم از گل به ما کمتر نگفتن این و هر کاربری که یه بار به پشتیبانیش زنگ
زده باشه می تونه تایید کنه ، اگه باهام بد حرف بزنن چون صداهاشون ضبط میشه سری گزارشش رو میدم

به نظر من اگه نه کنترل کیفیتی وجود داشت و نه پشتیبانی ، شاتل این همه بزرگ نمی شد

الانم سرعتارو بردن روی 2MG و من با سرویس 512 دارم با 230KB دانلود می کنم ، هم شب هم روز

خداییش خیلی تابلو بود ، لااقل شبش رو حذف می کردی !

سلام

هرکسی که فوق داره Fمیشه مهندس ! خدمتت گفتم من زبان خوندم نه فنی بشم مهندس ! بازهم ممنون اما کلا بحث ما این نیست . فارسی بگی راحت تر هستم .


عزیز دل شما چرا از این در میزنی اون در . من همیشه دارم به قوانین سازمان مقررات استناد میکنم پس چزی رو قاطی نمیکنم . شما میخای مسائل رو با هم قاطی کنی . کدوم موضوع رو میگی بگو باز من نظرم رو بگم دققیا بگو . اگر دیدی من دارم مغلطه میکنم با استناد به پستهایی که گفتم بگو دارم دروغ میگم .


اتفاقا من چندین بار در مورد پشتیبانی و سرویس های پارس گفتم مشکلی ندارن و اونها هم طبق مقررات دارن سرویس میدن و همکار شاتل هستن . خود من هم خونه داتک دارم و 3 بار گفتم راضی ام . فقط گفتم پارس و داتک به اندازه شاتل ظرفیت پهنای باند ندارن که واقعیت هست . چرا ؟ گفتم خدمتت شما نتیجه بهترین ISP رو در یک سال گذشته بیار بزار ببین کدوم isp در پهنای باند / مشترک / سرعت در ردیف اول هست . کاری نداره مثلا سایت matma.ir رو که مرجع اصلی و رسمی هست میتونی بزاری . در مورد جانب داری شما از پارس آنلاین یکبار هم نشد بگی من راضی نیستم حتی من رو ارجاء دادی به پست خودت در تاپیک پارس که بله همه از جمله خودم راضی هستن !


پشتیبانی بد شاتل نظر شخصی شما هستش و عمومیت نداره من هم چیزی نگفتم فقط دلایلی رو گفتم که میتونه نقض حرف شما باشه . اما شمارو مجبور نکردم حرفت رو پس بگیری . خوب به هر حال نظر شما این هست .

بازهم میگم چیزی به نام بلک لیست برای هیچکدوم از شرکتها وجود نداره این اصطلاح دانلودرهاس . بلک لیست اسم نرم افزاری هست در سیمبین نوکیا که تماسهارو reject میکنه مربوط به خدمات it نیست !

والا ممنون اگر دعا کنی کارم بهتر بشه تو فیلد خودم ممنون میشم . من کارمند نیستم به هر حال ممنون . کاربرها بله پولشون رو از زیر سنگ یا تو جوب پیدا نکردن کاملا درسته خودشون براساس نیازی که دارن سرویس میگیرن و نتیجش رو هم خودشون میگیرن . ما فقط نظرمون رو میگیم و بس . کسی رو با جهت خاصی ! منصرف یا تشویق نمیکنیم ایشالا .

من پستی رو تغییر ندادم ! اگر پستی از من دیدی که نقل قول کردی و در پست اصلی تغییر ایجاد شده بگو لطفا .

من همچین توهینی به کسی نکردم چون در مقامش نیستم و سودی هم به من نمیرسه . فقط میگم کسانی که دانلود شبانه زیاد دارن تو ایران نمیتونن شرکت اینترنتی پایداری رو پیدا کنن چون کاری که میخان انجام بدن ظرفیتش در ایران نیست همین .





والا من پدرکشتگی ندارم که دونه دونه note بردارم بعدش از رو اون جواب بدم . شما فکر میکنی جنگ هست مگه . من کلی میخونم نظر م رو میگم . پس احتیاجی به نوت برداری نیست . ممنون که باز یادآوری کردی
دااشی اینا واسه این بود که ملتفت باشی وقتی پست رو میخوای جواب بدی ، کامل بخونی و حرف پرت از طرف دیگران نزنی ، همونطور که گفتی من در مورد صحبت با کارشناس ارشد نگفته بودم و واسه شما مستند دادم . شما خوب بخون ، بعد جواب بده .

کار شما هم ایشالله رسمی میشه :)

حالا جواب پست رو که ندادی ، یه چیزایی مثه شاتلی ها همون حرف های قبلی خودت رو تکرار کردی ، همش هم از سند و مدرک حرف میزنی ولی به پست هایی که درست نمیخونیشون اسناد می کنی .

آقا برو به سوپروایزرت بگو ، من یکی اینجا هستم ، تا من هستم از این خبرها نیست که اطلاعات غلط به کاربرا داده بشه .

ضمن اینکه به کسی که رشته زبان خونده در اصل گفته میشه "مهندس ارتباطات" ، شما که کارشناس ارشدی دیگه باید اینو بدونی !

بازم میگم ، سوپروایزرت هم اینارو بخونه ! تو این فروم از این خبرها نیست ، بچه ها اینجا راستش رو میگن . مجددا هم به شما پیشنهاد می کنم قبل از اینکه بخوای باز جواب بدی پست هارو درست بخونی که حرفات یکی شیش نباشه و یکی هشت نباشه .
 
Last edited:

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
دوست عزیز
خیلی حرف خوبی زدی
خود شما برو توی سایت متما و توی ماه های مهر - آبان - آذر - دی که آخرین آمار هست توی قسمت تاپ 10. توی سرعت خانگی 128 اصلا شاتل وجود نداره. لااقل اگه حرفی میزنی برو تحقیق کن :

اینم لینک هاش:
http://www.matma.ir/matma/isdp-ranking-month-link.html

http://www.matma.ir/matma/isdp-ranking-link/197-azar-90-topten.html

http://www.matma.ir/matma/isdp-ranking-link/192-aban90-topten.html
ده تايي هاي برتر مهر 90

تاکید میکنم توی سرعت 128 خانگی ( البته سایت متما هم گند زده با این طراحیش باید فایل pdf دانلود کنی واسه دیدم سرعت 128 ).

در ضمن خود شما گفتین که مشکلات و بررسی میکنن یا حتی میان 1 ماه رایگان سرویس میدن واسه رضایت مشتری.
بعدشم بله شما راست میگی و همه تجارب ما دروغه.
مشکلی نیست بقیه قضاوت میکنن حالام که از شر این شرکت مزخرف خلاص شدیم رفت پولی هم که بابت این دو ماه سرویس گرفتن حرومشون باشه..

در آخر هم من نفهمیدم که شاتل تو کرج پشتیبانی داره یا نه. توی سایت رفتم . فقط شماره بخش فروش کرج و داده بود. ماشالله سایتون از نظر دسترسی کابر افتضاحه. روی پشتیبانی کلیک کردم فقط از خودشون تعریف کردن 1 شماره تلفن توش نیست. روی شماره پشتیبانی کلیک میکنم ارور 404 میده.
 
Last edited:

hossein55

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2008
نوشته‌ها
2,192
لایک‌ها
410
محل سکونت
ملک خدا
من نمی دونم چرا ایشون هر چی بقیه میگن فقط جواب میدن بدون اینکه شرایط طرف مقابل رو در نظر بگیرن و این بدترین نوع جوابگویی به یک مسئله هست.
اول که اومد کلی به من گفت همچین چیزی نیست و ال و بل حالا هم میگه شایسته نیست به کارمندان زحمت کش و سخت کوش بگین عمله!!! به هر حال دوست عزیز احتمالا شنیدی که میگن دنیا دار مکافاته اگر اینچیزایی که ما میگیم و شما داری دفاع میکنی تو همین دنیا عینا سرت میاد حالا به یک طریق دیگه اونوقته حق اعتراض نداری و باید مثل الان به روی خودت نیاری(که چون انسانی میدونم اونموقع همه جا رو میزاری رو سرت)
من معذرت میخوام که سالی 500 دارم میدم و وقتی به مشکل برمیخورم و زنگ میزنم کارمندان زحمت کش شما به من مشتری توهین و فحاشی میکنن و بنده یه چیزی هم بدهکار میشم به خاطر اعتراضم.
شما دیگه آخرشی خدا وکیلی، دوست عزیز من اصلا دانلود شبانه ندارم الان 3-4 ماهه که سرعت اینترنتم افتضاح هستش.
 

Blu-Ray

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2006
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
20
دوست عزیز
خیلی حرف خوبی زدی
خود شما برو توی سایت متما و توی ماه های مهر - آبان - آذر - دی که آخرین آمار هست توی قسمت تاپ 10. توی سرعت خانگی 128 اصلا شاتل وجود نداره. لااقل اگه حرفی میزنی برو تحقیق کن :

اینم لینک هاش:
نتايج تستهاي شبكه سنجش سرعت اينترنت

ده تایی های برتر آذر 90

ده تایی های برتر آبان 90
ده تايي هاي برتر مهر 90

تاکید میکنم توی سرعت 128 خانگی ( البته سایت متما هم گند زده با این طراحیش باید فایل pdf دانلود کنی واسه دیدم سرعت 128 ).

در ضمن خود شما گفتین که مشکلات و بررسی میکنن یا حتی میان 1 ماه رایگان سرویس میدن واسه رضایت مشتری.
بعدشم بله شما راست میگی و همه تجارب ما دروغه.
مشکلی نیست بقیه قضاوت میکنن حالام که از شر این شرکت مزخرف خلاص شدیم رفت پولی هم که بابت این دو ماه سرویس گرفتن حرومشون باشه..

در آخر هم من نفهمیدم که شاتل تو کرج پشتیبانی داره یا نه. توی سایت رفتم . فقط شماره بخش فروش کرج و داده بود. ماشالله سایتون از نظر دسترسی کابر افتضاحه. روی پشتیبانی کلیک کردم فقط از خودشون تعریف کردن 1 شماره تلفن توش نیست. روی شماره پشتیبانی کلیک میکنم ارور 404 میده.

سلام

عزیز والا من نمیدونم شما برعکس دیدی یا چی دیدی !

اولا اون لینکهایی که شما دادی شاید برای من فقط 64 باز میشه ! بقیش باز نمیشه ! تو همون 64 که باز میشه و بقیش هم سایت نزاشته شاتل اول هست !

مهر : ده تايي هاي برتر مهر 90
آبان : ده تایی های برتر آبان 90
آذر : ده تایی های برتر آذر 90
دی : نتايج تستهاي شبكه سنجش سرعت اينترنت

بقیه سرویسهای بالا رو نزده کلا .

این هم نتیجه تست کلی در دی ماه :

فهرست برترین شرکتهای ارائه دهنده سرویس اینترنت

هممونطوری که میبینید در اکثر سرویسها شاتل یا اول هست یا دوم بصورت کلی . در سرعت 128 هم تستی از شاتل وجود نداره نه اینکه آخر باشه ! کلا نیست تو جدول و این معنی خاصی نداره مثل اینکه خیلی از سرویسدهندگان دیگه کلا نیستن !

در مورد بخش پشتیبانی هم مشکل از سایت نیست مشکل از جای دیگس !!!!!!!

وارد ارتباط با ما بشید بعد واحد پشتیبانی و بعد تو صفحه جدید بالا 2 تا شماره تلفن داره پایین هم توضیحات و پایین اون هم پیغام ! سخت بود ؟!!!!!!

واحد پشتیبانی : http://www.shatel.ir/contactshatel/contactsupport/

اگر error 404 میده مشکل سایت نیست مشکل سیستم خود شماس . بررسی کنید !
 

Blu-Ray

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2006
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
20
خداییش خیلی تابلو بود ، لااقل شبش رو حذف می کردی !


دااشی اینا واسه این بود که ملتفت باشی وقتی پست رو میخوای جواب بدی ، کامل بخونی و حرف پرت از طرف دیگران نزنی ، همونطور که گفتی من در مورد صحبت با کارشناس ارشد نگفته بودم و واسه شما مستند دادم . شما خوب بخون ، بعد جواب بده .

کار شما هم ایشالله رسمی میشه :)

حالا جواب پست رو که ندادی ، یه چیزایی مثه شاتلی ها همون حرف های قبلی خودت رو تکرار کردی ، همش هم از سند و مدرک حرف میزنی ولی به پست هایی که درست نمیخونیشون اسناد می کنی .

آقا برو به سوپروایزرت بگو ، من یکی اینجا هستم ، تا من هستم از این خبرها نیست که اطلاعات غلط به کاربرا داده بشه .

ضمن اینکه به کسی که رشته زبان خونده در اصل گفته میشه "مهندس ارتباطات" ، شما که کارشناس ارشدی دیگه باید اینو بدونی !

بازم میگم ، سوپروایزرت هم اینارو بخونه ! تو این فروم از این خبرها نیست ، بچه ها اینجا راستش رو میگن . مجددا هم به شما پیشنهاد می کنم قبل از اینکه بخوای باز جواب بدی پست هارو درست بخونی که حرفات یکی شیش نباشه و یکی هشت نباشه .

سلام

شما در کل فکر میکنی حرفت حق هست و من طوطی ام ! عجب نتیجه گیری ! ایرانی هستیم دیگه کاریش نمیشه کرد اگر فرهنگ درست بود اینچیزا پیش نمیومد . هم خودم همه بیشتر وطنیها !!!

عزیز دل شما بری از شاتل بجات 10 تا میاد 2 تا بره 20 تا میاد شمایی که ضرر میکنی شرکت نیست . من هم کاری ندارم چون نه مدیرعاملش هستم نه سرمایه گزارش . شما باش من هم هستم . تا زمانی طرز فکر وطنی داری تو همین مشکل میمونی نه با شاتل بلکه با همه شرکتها ببین من کی گفتم بهت .

بازهم دانلود کن چشم من کور ببین چی میشه . شب دراز است و قلندر بیدار . اگر من شاتلی جواب دادم شما دانلودری جواب میدی .
 

Blu-Ray

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2006
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
20
من نمی دونم چرا ایشون هر چی بقیه میگن فقط جواب میدن بدون اینکه شرایط طرف مقابل رو در نظر بگیرن و این بدترین نوع جوابگویی به یک مسئله هست.
اول که اومد کلی به من گفت همچین چیزی نیست و ال و بل حالا هم میگه شایسته نیست به کارمندان زحمت کش و سخت کوش بگین عمله!!! به هر حال دوست عزیز احتمالا شنیدی که میگن دنیا دار مکافاته اگر اینچیزایی که ما میگیم و شما داری دفاع میکنی تو همین دنیا عینا سرت میاد حالا به یک طریق دیگه اونوقته حق اعتراض نداری و باید مثل الان به روی خودت نیاری(که چون انسانی میدونم اونموقع همه جا رو میزاری رو سرت)
من معذرت میخوام که سالی 500 دارم میدم و وقتی به مشکل برمیخورم و زنگ میزنم کارمندان زحمت کش شما به من مشتری توهین و فحاشی میکنن و بنده یه چیزی هم بدهکار میشم به خاطر اعتراضم.
شما دیگه آخرشی خدا وکیلی، دوست عزیز من اصلا دانلود شبانه ندارم الان 3-4 ماهه که سرعت اینترنتم افتضاح هستش.


سلام

دوست عزیز شرایط برای کسانی که اعتراض دارن اینجا دو صورت هست یا افت سرعت شبانه دارن یا مثل شما مشکل با پشتیبانی که جفتش رو هم در حد خودم توضیح دادم حالا اگر به قول معروف نظر شما تامین نشده دیگه تقصیر من نیست . خوب قانع نشدی دیگه زور که نیست .

شما نباید حتی به کسی که اعتیاد هم داره کلمه بدی رو بگی چون مستقیما نشون دهنده افکار خود آدم هست ( ببخشید ها البته ) کسی که اونجا نشسته مثل من و شما زحمت کشیده درس خونده شغلش اونه نباید توهین کنی . دیگه نمیخوام بیشتر واردش بشم .

اگر سرم بیاد در مورد اینترنت ؟! والا اینترنت که جنبه fun داره من اصلا خودم رو ناراحت این چیزا نمیکنم . مگه خونه زندگیم رو حراج کردن ؟

در آخر بازهم میگم اگر فکر میکنید اینقدر به شما توهین شده و پول شما بربادرفته پیگیری کنید خیلی ساده و راحت برید شکایت کنید . اگر 1000 بار دیگه هم اینجا بگید فایده نداره عملا برید بگید خوب . بگید این عملها !! به من فحش دادن شما هم هیچ کاری نکردید .

مثل این میمونه من برم تو ایستگاه پلیس از رو میز سرهنگ یه چیزی کش برم بیام بیرون اونام خودشون ببینن هیچی نگن ! خوب کار خودشون رو بردن زیر سوال ! همچین چیزی محاله

برای بررسی سرویس مشخصه سرویس خودتون رو بزارید بگید سرعت دانلود چقدر هست لطفا گرچه شما در پست قبلی گفتید که سرعتتون الان ok هست .
 
Last edited:

King Cyrus

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2008
نوشته‌ها
852
لایک‌ها
21
محل سکونت
ایرانِ ویران
یکی از همکارانم می‌خواست از شرکت شاتل اینترنت بگیرد، برای راهنماییش نشانی این جستار را به او دادم، نتیجه‌اش آن شد که رفت از مخابرات اشتراک گرفت!
 

hossein55

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2008
نوشته‌ها
2,192
لایک‌ها
410
محل سکونت
ملک خدا
سلام

دوست عزیز شرایط برای کسانی که اعتراض دارن اینجا دو صورت هست یا افت سرعت شبانه دارن یا مثل شما مشکل با پشتیبانی که جفتش رو هم در حد خودم توضیح دادم حالا اگر به قول معروف نظر شما تامین نشده دیگه تقصیر من نیست . خوب قانع نشدی دیگه زور که نیست .

شما نباید حتی به کسی که اعتیاد هم داره کلمه بدی رو بگی چون مستقیما نشون دهنده افکار خود آدم هست ( ببخشید ها البته ) کسی که اونجا نشسته مثل من و شما زحمت کشیده درس خونده شغلش اونه نباید توهین کنی . دیگه نمیخوام بیشتر واردش بشم .

اگر سرم بیاد در مورد اینترنت ؟! والا اینترنت که جنبه fun داره من اصلا خودم رو ناراحت این چیزا نمیکنم . مگه خونه زندگیم رو حراج کردن ؟

در آخر بازهم میگم اگر فکر میکنید اینقدر به شما توهین شده و پول شما بربادرفته پیگیری کنید خیلی ساده و راحت برید شکایت کنید . اگر 1000 بار دیگه هم اینجا بگید فایده نداره عملا برید بگید خوب . بگید این عملها !! به من فحش دادن شما هم هیچ کاری نکردید .

مثل این میمونه من برم تو ایستگاه پلیس از رو میز سرهنگ یه چیزی کش برم بیام بیرون اونام خودشون ببینن هیچی نگن ! خوب کار خودشون رو بردن زیر سوال ! همچین چیزی محاله

برای بررسی سرویس مشخصه سرویس خودتون رو بزارید بگید سرعت دانلود چقدر هست لطفا گرچه شما در پست قبلی گفتید که سرعتتون الان ok هست .

ببین دکتر شکایت و این حرفا در شان من نیست و نه وقتش رو دارم
من نهایتش به تلفن میزنم به مدیر کل مخابرات بعد از یه کم خوش و بش بهش تیکه میندازم که این چه مملکتیه و از این حرفا بعدشم میگم زنگ زدم شاتل اینجوری شد، اونوقت نتایجش رو به خوبی هم شاتل احساس میکنه هم شما و هم اونایی که راضین از شاتل و شاید اونایی هم که راضی نیستن بیشتر ناراضی بشن و خلاصه همه گیر میشه، پس توصیه میکنم انقدر من رو تحریک نکنی که هی میگی برو شکایت کن!
در ارتباط با این مثالهای دزد و پلیس و سرهنگ و 110 اینام که میزنی میگم من تا حالا پام به کلانتری باز نشده پس یک مثالهایی در شان و منزلت یک کاربر اینترنتی بزن که من بفهمم تو چی میگی! آره قربونت.
 
بالا