شاتل شاسگوله به منی که آرتم گیگ رایگان میده تو تولدم ، خب من که نامحدودم گیگ رایگان به چه دردم میخوره، تو این 4 سال هم یکبار این همه قطع شده هیچ آفری نداده.
سلام
به شما با توجه به سرویسی که دارید اعتبار تعلق میگیره . سرویس نامحدود تخفیف میگیره نه گیگ رایگان ! همه گرفتن و دارن میگیرن میتونید برای بررسی با فروش تهران تماس بگیرید .
دوست عزیز من قبول دارم که هر شرکتی سیاست خودشو داره.
وقتی نتونی از چیزی که در ازاش میدن استفاده کنی به چه دردت میخوره. میدونی منظورم چیه چیزی که میدن غلطه.
پروموشن برای کسی هست که می خواد سرویس جدید بگیره به منی که مشکل سرویس دارم مربوط نیست. یا به قول آقا گیگ برای کسی که سرویس آرت داره به درد نمی خوره.
یا گیگ برای سرویس اکو وقتی تو مدام دانلود کنی و سرعتت بیاد پایین به چه درد میخوره.
ولی مثال پارس که من زدم دقیقا درست عمل شده توی جبران. 2 روز قطع بود قراردادم دو روز اضافه کردن. الکی بهم گیگ اضافه ندادن.
در مورد مخابرات هم شما جدیدا اطلاع ندارین. شماره 2828 هست . زنگ بزنی تیکت بذاری سریع زنگ میزنن پیگیری میکنن.
- در مورد مدرک هم خودتون گفتین 128 هست که همه تا 2 مگ بسته شدن و این کاملا تخلف هستش.
سلام
جناب شما وقتی گیگ میخری خوب اگر مصرف نکنی تا آخر دوره تقصیر سیاست شرکت نیست که ! خود شما نخواستی یا نتونسیتی یا حال نکردی تمومش کنی خوب همش رو استفاده کن مگه گفتن نکن ؟ مثل اینکه بنزین بزنی ماشین رو استفاده نکنی آخرشم همش بپره بره بگی اه پس چرا بنزین میدن پس ! خوب استفاده کن .
پرومو شن به تمامی مشترکها بلااستثناء میدن . اتفاقا برای کسانی هست که مشترک هستن . پروموشن اون چیزی نیست که مثلا بگن طرح زمستانه یا طرح مودم رایگان مشتریک جدید پروموشن یعنی تسهیلاتی که برای مشترکین براساس روزهای خاصی از سال اعتا میشه .
ببینید گیگ میدن استفاده کنید بحث افت سرعت بحثی هست که خود شما روی سرویس ایجاد میکنی و از اول که رو سرویس شما نیست . خود شما بتونی دانلود رایگان مدیریت کنی افت سرعت هم نداری از همه گیگ هم استفاده میکنی . از اول وجود نداره .
در مورد مخابرات شاه کاری که جدیدا به قول شما کردن این هست که زور زدن پیغام میزاری !!! شما زنگ میزنی در لحظه میتونی با کسی صحبت کنی ؟ والا تیکت که میشه تازه همون ایمیل شاتل . شاه کارشون این هست ؟!
الان مثلا شاتل تو بعضی مراکز مخابراتی فقط آرت میده اصلا اکو نمیده خب مثلا این از چه سیاستی نشات میگیره؟
در ضمن آرت باید رو یه سرعت ثابتی سرویس بده در شبانه روز ولی الان سرویس آرت من شبها که رو 3 کیلوبایته و روزها بعضی وقتها 100 هست و بعضی وقتا 6 کیلوبایت بعد یکی از دوستان سرویس اکو گرفته 128 سرعت دانلودش تو 1 روز 100 تا 110 بود شرکتم نبود یک کاربر معمولی اونوقت برای من بود 64 که مثلا 64 باید میداد زنگ زدم گفتم این چه وضعیه من که آرتم هیچوقت سرعتم 110 نشده!! گفت ما موظفیم شما رو رو 64 نگه داریم که پاین تر نرین دیگه بالاتر شانسیه! زنگ زدم به بند پ گفتم این چرا اینجوری میگه گفت الان درستش میکنم که درست هم شد بعد بند پ ما که رفت سرعت افتضاح شد همون 64 رو هم که به قول خودش از اون پاین تر نباید میومد از 5 کیلوبایت شروع می کرد می رسبد به 17 تا 19 بیشتر نمی رفت
سلام
خوب این از نظر شما که مصرف کننده هستی شاید سیا ست غلطی باشه و بی معنی اما از نظر یک شرکت و یک سری مسائل خاص که به خودشون هم مربوط میشه خواستن اینکار رو انجام بدن . نظر خودشون بوده من هم نمیدونم . حتما دلیلی داشته دیگه .
سرویس آرت 128 اشتراکی هست استاندارد در بهترین حالت و پهنای باند خوب روی 15 16 باید بده . سرویس اشتراکی به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان سرعت ثابتی نباید داشته باشه چون اسمش اشتراکی هست و اختصاصی نیست طبق همون چارت تنظیم مقررات .
اگر کسی سرویس 128 اون توی روز 100 120 یا حتی 200 باشه این یک هدیه از طرف شرکت به مشترکین هست و هیچ الزامی براشون نداره که به شما یا همسایه بقلیتون هم بدن . چون شما درخواست سرویس 128 دادی هزینه 128 رو هم میپردازی از همون اول هم باید بدونی 128 روی نهایت 15 16 میگیره . حالا به قول معروف دندون اسب پیشکشی که نمیشمرن ! اگر طبق همون مسئله شبی 2 گیگ بگیرید سرعت شما آخرای ماه میاد روی 8 تا 10 کیلوبایت و پایینتر هم نمیره . امکان نداره سرویس 128 شما روی 1یا 2 یا 3 دانلود داشته باشه . شما مشکل دانلود بیش از حد در طول سرویس داشتید که آخرهای ماه افت سرعت پیدا کردید .