برگزیده های پرشین تولز

برنامه پیامک‌خوان رسا

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
در راستای بومی‌سازی محتوا و حمایت از برنامه‌نویسان بومی در دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، نرم‌افزار برتر در مسابقه برنامه‌نویسی نوکیا برای دانلود در صفحه دانلودهای وب‌سایت فارسی نوکیا قرار گرفت. کاربران گوشی‌های سیمبین هم اکنون می‌توانند این برنامه را برای گوشی خود دانلود کنند.

این نرم افزار متون فارسی و انگلیسی را به گفتار صوتی تبدیل می‌کند. محیط نرم‌افزاری پیامک‌خوان رسا همانند سیستم پیامکی تلفن همراه شما است؛

با این تفاوت که تمام پیامک‌ها را برایتان به صورت صوتی می‌خواند. نرم‌افزار پیامک‌خوان رسا دسترسی به تلفن همراه را هنگام رانندگی آسان و امن کرده و قابلیت‌های ویژه‌ای برای افراد نابینا و ناشنوا فراهم می‌کند.

تفاوت نسخه این نرم‌افزار که در صفحه دانلودهای نوکیا قرار دارد با نسخه آزمایشی و معمولی آن در این است که نسخه رایگان فقط ۵ کلمه را می‌خواند، اما نسخه سیمبین این نرم‌افزار ۵۰ درصد از متن را می‌خواند.

بنابراین کاربرانی که این نرم‌افزار را برای گوشی‌های نوکیا دانلود می‌کنند، از تجربه کاربری بهتری نسبت به نسخه آزمایشی و معمولی آن برخوردار خواهند بود.

البته نسخه غیر رایگان این نرم‌افزار که برای خرید آن باید هزینه‌ای پرداخت شود، قابلیت خواندن همه متن را دارد.


download.php


قابلیت‌های دیگر برنامه پیامک‌خوان رسا

خواندن متون فارسی با حروف فارسی و انگلیسی (فینگلیش)

قابلیت ارسال پیامک به صورت گویا واج به واج و کلمه به کلمه و کل جمله

قابلیت انتخاب از میان ۶ صدای زن، مرد و کودک

قابلیت ارسال ۴ صفحه پیامک در ۱ پیامک و کاهش چشمگیر هزینه‌ها

قابلیت تنظیم بلندی صدا، سرعت خواندن پیامک، زیر و بمی صدا و اندازه نوشته پیامک

تعریف کلید میانبر برای خواندن پیامک بدون باز کردن آن

قابلیت حذف و ارسال پیامک از داخل برنامه

قابلیت اعلام شکلک‌ها

قابلیت نمایش و اعلام ساعت و اعلام تاریخ به هجری شمسی

قابلیت Driving mode که اگر در حالت yes باشد، پیامک به محض آمدن به گوشی کاربر بصورت خودکار باز شده و خوانده می‌شود و اگر در حالت no باشد به دلخواه کاربر خوانده می‌شود.

قابلیت diverting پیامک: با تنظیم این گزینه پیامکی که به خط ۱ آمده بصورت خودکار به خط وارد شده، ارسال می‌شود.


نابینایان و افراد کم بینا، از این به بعد قادر خواهند بود پیامک‌های فارسی خود را بشنوند. ناشنوایان و یا افراد کم شنوا می‌توانند با افراد شنوا بصورت صوتی ارتباط برقرار کنند.

سالمندانی که دچار پیرچشمی هستند یا به هر دلیلی قادر به خواندن پیامک نیستند قادر خواهند بود از محتوای پیامک خود مطلع شوند.

افراد به هنگام رانندگی و یا انجام کار دیگری می‌توانند پیامک خود را بشنوند، بدون اینکه بخواهند خود به نوشته نگاه کنند که منجر به حادثه‌ای برای آنها شود.



نسخه آزمایشی ویژه پیامک خوان رسا - (حجم: 7.58 مگابایت) :

کد:
http://www.farsi.nokia.com/NOKIA_MEA_FARSI_153/Downloads/applications/Rasa_FPSR.sis
 
بالا