برگزیده های پرشین تولز

بهترین پارک های لندن

abines

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
0
سن
38
1. پارک هاید:
پارک هاید یکی از بزرگترین پارک های شهر لندن است. این پارک 142 هکتار است و بیشتر از 4000 درخت دارد، در این پارک دریاچه ی بزرگی وجود دارد، چمنزار و گیاهان تزئینی نیز وجود دارد. این پارک گزینه ی مناسبی است برای افرادی که در مرکز لندن قرار دارند. در این پارک میتوان قایقرانی و دوچرخه سواری و اسکیت سواری کرد. در این پارک قسمتی وجود دارد برای اسب سواری. زمین بازی برای کودکان نیز دارد. قسمتی در این پارک برای تنیس است. در این پارک دو رستوران وجود دارد که در کنار دریاچه قرار دارند. در این پار ک از نوامبر تا ژانویه میتوان اسکی روی یخ کرد.

2. پارک پادشاهان:
این پارک 166 هکتار است و طراحی شده در سال 1811 توسط جان نش. این پارک دارای زمین های فوتبال، بیش بال و راگبی است. این پارک باغ وحش و سینما نیز دارد. در پارک پادشاهان قایقرانی نیز انجام میشود و کافه و رستوران نیز وجود دارد.
ویزای انگلیس
ویزای شینگن
ویزای شینگن
3. پارک ریچموند:
این پارک یکی از بزرگترین و بهترین پارک های لندن است با مساحتی به قرار 1000 هکتار و دارای 650 بز کوهی! تمام این حیوانات چوپان دارند. این پارک دارای گیاهانی زیباست و دارای تعداد زیادی پروانه. در این پارک رستوران نیز وجود دارد.



4. پارک سنت جیمز:
این پارک در قلب شهر لندن است و 23 هکتار وسعت دارد. در این پارک تعداد زیادی جشن های تشریفاتی انجام شده است. در این پارک برای کودکان زمین بازی وجود دارد. در پارک سنت جیمز رستورانی انگلیسی نیز قرار دارد.



5. پارک ویکتوریا:
پارک ویکتوریا به دستور ملکه الیزابت ساخته شده است و اسم محلی این پارک “ویکی پارک” است. در این پارک فضایی برای تنیس و زمینی برای ورزش وجود دارد. در این پارک فستیوال موسیقی نیز برگزار میشود.



6. پارک گرینویچ:
این پارک یکی از قدیمی ترین پارک های لندن است که 74 هکتار وسعت دارد. این پارک در کنار رودخانه ی تایمز قرار گرفته است. در این پارک موزه ی Maritime قرار گرفته است. برای کودکان زمین بازی وجود دارد و دارای 3 کافه رستوران زیباست.



7. پارک همستید هلث:
این پارک فقط 4 مایل از میدان Trafalgar فاصله دارد. این پارک نمای زیبایی دارد و فضاهایی برای شنا، بازی و ورزش کردن نیز در آن قرار دارد.



8. پارک کلافام کامن:
این پارک در جنوب غربی لندن وجود دارد و فضایی برای ریلکس کردن است. این پارک دارای زمین های تنیس، بسکتبال و اسکیت است. در این پارک نیز 3 کافه وجود دارد.



9. پارک لیولی رجیونال:
این پارک 26 مایل از لندن فاصله دارد و در آن در تابستان شن و در زمستان یخ وجود دارد و محیطی برای ریلکس کردن و دارای دریاچه میباشد که میتوان در آن به قایق سواری پرداخت.



10. پارک باترسی:
در این پارک میتوان اوقات خوبی را با کودکان سپری کرد. این پارک در جنوب لندن قرار دارد و باغ وحشی زیبا در ان وجود دارد و همچنین در آن میتوان به قایقرانی پرداخت. چنانچه با کودکانتان به تور انگلیس رفته اید به این پارک سری بزنید که خالی از لطف نیست.
کرکه آبادی
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
یه سوال دارم
که چی مثلا اینا رو مینویسی؟؟؟ اینجا هیچ وقت بخش گردشگریش بازدید کننده ای نداره! وقتتو اینجا نذار
از ما گفتن بود! من خیلی ساله این فروم هستم
 
بالا