برگزیده های پرشین تولز

تدریس خصوصی قدرتمندترین موتور ساخت بازی جهان(Unreal Engine3)

وضعیت
موضوع بسته شده است.

norooz1390

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
360
لایک‌ها
2
نام این موتور Unreal Engine 3 می باشد.کمتر کسی است که با بازی و بازی سازی آشنایی داشته باشد ولی نام این موتور را نداند بازی های بزرگی با این موتور ساخته شده است که از جمله می توانم به Gears Of War 1,2,3 و بازی محبوبم Batman Arkham City و ... اشاره کنم.ساخت این موتور از سال 1998 توسط شرکت اپیک شروع شد هر چند ماه یکبار نیز با امکانات بیشتری
انجین به روز می شود.
کار با این موتور رایگان است البته برای انتشار بازی ساخته شده باید پول پرداخت کرد.این موتور در بسیاری از دانشگاه های سراسر دنیا به صورت پیشرفته تدریس می شود.من این موتور را بهترین موتور دنیا میدانم علتش هم تدریس در دانشگاه ها و در نتیجه فراگیری و پیشرفت هر چه بیشتر و اینکه بهترین بازی های دنیا را با این میسازند.
اما هدفم از آموزش این موتور بیشتر برای جویندگان کار می باشد چرا که با یادگیری این موتور می توانید به استخدام شرکت های بزرگی چه در ایران وچه در خارج درآیید که خودم ضمانت این استخدام رو می کنم(البته نه برای خارج) البته به ضمانت من نیاز نیست چون خود این شرکت ها اگر بفهمند که شما توانایی لازم برای کار با این موتور را دارید شما را جذب می کنند.
اما شرایطی برای قبول شما نیز دارم شاید خنده دار باشد ولی مطمئن باشید که به نفعتان است :
1-علاقه و علاقه و علاقه و پشتکار
توضیح :البته علاقه هم میزان دارد چرا که بعضی ها که ازشون می پرسیم به ساخت بازی علاقه دارید میگویند آره ولی این فقط یک جو است علاقه وقتی علاقه است که با پشتکار فراوان و تعیین هدف همراه باشد.
2-آشنایی نسبتا کامل با ویندوز
3-داشتن مهارت در زمینه برنامه نویسی
توضیح :فعلا این اجباری نمی باشد چون فعلا تا سطح متوسط آموزش داده می شود
3- آشنایی با زبان انگلیسی هر چه بیشتر بهتر
توضیح :البته این هم اجباری نمی باشد چرا که شما می تونید حتی بدون دانستن زبان انگلیسی این موتور را فرا گیرید.زبان انگلیسی قدرت یادگیری شما را فوق العاده افزایش می دهد.
4- هر چه از سن کمتر شروع کنید بهتر است چون انگیزه شما در این سنین بیشتر است بازی سازی تو ایران تازه داره رونق می گیره و انشاالله آینده ای خوب خواهد داشت
5-یادگیری این موتور تا سطح متوسط نیاز به زمان داره ولی اگه علاقه و پشتکار داشته باشید این زمان نیست که واستون اهمیت داره بلکه یادگیری این موتور و لذت بردن از کار با این موتور هست که براتون مهمه.پس لطفا اگه علاقه ندارید بقیه مطلب رو نخونید و برید دنبال چیزی که واقعا علاقه دارید.
فعلا تا انیجا کافیه
در ضمن موتورهایی مانند Unity3d هم هست که از جمله بازی های ایرانی ساخته شده می توان به جنگ در خلیج عدن اشاره کرد.ولی من تمرکزم روی تدریس اولی است اما این موتور رو هم تدریس می کنم.
در ضمن من در قم هستم و دانشجوی نرم افزار
اطلاعات بیشتری خواستید در خدمت هستیم
با تشکر از دوستان
 
Last edited:

hadinajjar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
2
محل سکونت
قم
اون سه رو به چهار چنج کن.
4 به زودی میاد
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا