برگزیده های پرشین تولز

تمام واقعیت درباره سایت مزرعه سکه یا Coin Farm

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
یکی از سایتهایی که امروزه تبلیغ آن را در سایتها و وبلاگهای مختلف میبینید سایت مزرعه سکه یا Coin Farm است که البته چند سالی است که آغاز به کار کرده و پرداخت‌های منظمی داشته است. ولی عده‌ای بدون آگاهی کامل از شرایط برداشت پول خود از سایت، اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید پرنده در سایت می‌کنند که باعث از دست رفتن مقداری از سرمایه آنان میشود. اصلی‌ترین نکته در مورد برداشت از این سایت اینست که شما حتما باید تعدادی زیرمجموعه داشته باشید تا به سوددهی برسید. در این پست لازم میدونم تا توضیحاتی در مورد سایت Coin Farm یا مزرعه سکه داده شود تا کسانی که میخواهند در این سایت ثبت‌نام کرده و با آن کار کنند حداقل از تمام شرایط وضع شده از طرف این سایت آگاه باشند.

مورد اول درباره نحوه بازگشت پولی که برای خرید پرندگان در این سایت و افزایش سود، پرداخت شده است، می‌باشد. شما در این سایت 2 نوع حساب یا موجودی دارید که یکی از آنها حساب برداشت شما است که میتوانید از آن برداشت انجام دهید و یکی دیگر حساب خرید است که از آن برای خرید پرندگان استفاده میشود. شما باید بدانید به هنگام فروش تخم‌های پرندگان 30 درصد پولی که کسب میکنید به حساب برداشت شما واریز میشود و 70 درصد آن به حساب خرید شما برای خرید پرندگان بیشتر واریز میشود. البته شما میتوانید موجودی حساب برداشت خود را برای خرید پرندگان بیشتر به حساب خرید تبدیل کنید و 20 درصد سود نمایید.

واحد پولی این سایت سیلورکوین یا سکه نقره نامیده میشود و شما برای خرید پرندگان میتوانید از میزان سیلورکوینی که در حساب خریدتان است استفاده کنید و هم میتوانید خودتان مستقیما پرنده خریداری کنید یعنی با پرداخت پول از حسابهایی نظیر پاییر و پرفکت مانی و بیتکوین پرنده خریداری کنید.

اما مهمترین نکته که شاید بعضی‌ها ندانند مربوط به شرایط برداشت پول خود از این سایت است. در واقع شما در صورتی که زیرمجموعه نداشته باشید نمیتوانید به سود دهی برسید. شما تنها به ازای تعداد گلدها یا سکه‌های طلا خود میتوانید از حساب برداشت خود در سایت به صورت واقعی برداشت کنید. در واقع به ازای هر گلدی که جمع کنید، میتوانید یک دلار برداشت کنید. نحوه محاسبه سکه‌های طلا یا گلدهای شما در سایت به این صورت است:
40 درصد سرمایه‌گذاری خودتان به علاوه 20 درصد سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌های مستقیم شما و به علاوه 5 درصد سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌های زیرمجموعه‌های شما یا به عبارتی زیرمجموعه‌های سطح 2 شما.
در واقع بدون زیرمجموعه شما تنها میتوانید 40 درصد پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اید را به دست آورید و برای مبالغ بیشتر و سوددهی از طریق این سایت باید حتما زیرمجموعه داشته باشید.

اما در کنار همه اینها باید این نکته هم گفته شود که پرداخت‌های این سایت منظم و حداقل برای کسانی که حساب و کیف‌پول پاییر (Payeer) دارند به صورت آنی و فوری میباشد و هنگامی که درخواست برداشت میدهید همان لحظه و بدون هیچ فاصله‌ای به حساب شما واریز میشود. بهترین کیف‌پول برای دریافت درآمد خود از این سایت کیف‌پول پاییر است چون حداقل میزان برداشت برای این کیف‌پول تنها 4 سنت میباشد.

با توجه به شرایط گفته شده باز اگر میخواهید در این سایت ثبت‌نام کنید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

برای توضیحات بیشتر در این مورد اینجا را کلیک کنید
 
Last edited:
  • Like
Reactions: mgs

mgs

Registered User
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2006
نوشته‌ها
857
لایک‌ها
47
محل سکونت
رشت
سلام
آیا بدون سرمایه گذاری هم میشه برداشت کرد ؟ یا حتما نیاز به مقداری سرمایه گذاری داره
 

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
سلام
آیا بدون سرمایه گذاری هم میشه برداشت کرد ؟ یا حتما نیاز به مقداری سرمایه گذاری داره
به اندازه گلد یا سکه‌های طلا که جمع کردی و در بالا توضیح داده شد، میتونی برداشت کنی. حالا اگر سرمایه گذاری نخوای بکنی باید زیرمجموعه بگیری. به هر حال باید یکبار 50 سنت پرداخت کنی تا حسابت تایید بشه که مبلغ کمی هست.
 
  • Like
Reactions: mgs
بالا