برگزیده های پرشین تولز

تور دبی - ارزان

gastenavid1

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
17
سن
35
تورهای تفریحی

باغ وحش دبی

Dubai-Zoo-sign.jpg


باغ وحش دبی در خیابان جمیرا و در نزدیکی مرکز خرید مرکاتو واقع شده و مکانی جالب برای خانواده هاست.این باغ وحش قدیمی ترین باغ وحش در نوع خود ، نه تنها در امارات بلکه در شبه جزیره عربی است. باغ وحش دبی 200 گونه از پستانداران ، پرندگان و ماهیان را در خود جای داده است.

تور بالون دبی

%D8%AA%D9%88%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86_%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


صحرا را از جایی خواهید دید که کمتر کسی دیده است. از درون یک بالون هوای داغ که به ملایمت در هوا شناور است. می توانید هوای خنک سپیده دم را در حالی که در ارتفاع چند متری بر فراز ریگزار سرخ شناور هستید حس کنید و با شگفتی چشم اندازهایی را که زیر پایتان پدیدار می شود تماشا کنید. بیابان ماسه ای عظیم را تماشا کنید.منظره ی هلال مانند کوه های ناهموار حجر ا در طرف شرق بنگریدو افق مدرن دبی را که در طرف غرب مشهود است نظاره کنید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9_%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


با بیش از 23 نوع بازی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست.

این پارک با مساحتی حدود5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد.پارک آبی وایلد وادی به شکلی طراحی گردیده تا ساعت های مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید.

طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک ، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد.

شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سر خوردن با سرعت 80 کیلومتری در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید.

این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا ( بعد از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر33 متری همراه با یک آبشار بلند را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است.

نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی به خود اختصاص دهد.

تور big bus

%D8%AA%D9%88%D8%B1_big_bus.jpg


big bus اتوبوس دو طبقه روبازی است که از سال 1991 شروع به کار کرده است. گردش با این اتوبوس به دور شهر بهترین راه برای تماشای مناظر دیدنی دبی است. به دلیل باز بودن سقف اتوبوس توریستها میتوانند به راحتی مناظر تماشایی شهر ، مراکز خرید ساختمان های بلند و سواحل دبی را ببینند.

اتوبوس عجایب

%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D8%B3_%D8%B9%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%A8_%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


اتوبوس عجایب اولین اتوبوس آبی - خاکی در خاورمیانه و بعد از ژاپن ( اوساکا) دومین در آسیا است. اتوبوس عجایب تنها اتوبوس در جهان است که مجهز به همه امکانات است. مانند تزئینات داخلی ، کولر ، حمام داخلی ، سیستم صوتی ، پخش تلوزیون و دی وی دی ، ظرفیت کامل صندلی اتوبوس 44 نفر است.راهنمای حرفه ای تور به زبان عربی ، انگلیسی و .... صحبت میکند.

تور هلی کوپتر شهر دبی

%D8%AA%D9%88%D8%B1_%D9%87%D9%84%DB%8C_%DA%A9%D9%88%D9%BE%D8%AA%D8%B1_%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


تور هلی کوپتر شهر تجربه ای به یاد ماندنی برای تمام عمر است. زمانی که هلی کوپتر به آرامی از فراز خور بلند می شود چشم اندازهای زیبای دبی در پایین پدیدار می شوند. خور پوشیده از لنچ های سنتی است و منظره ای بسیار جذاب را از میراث فرهنگی بازرگانی دبی به نمایش میگذارد. در امتداد خور به طرف بندر راشد و تعمیرگاه کشتی دبی پیش میرویم و بر فراز آ پرواز می کنید.

کشتی غذاخوری لوباتو

%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C_%D8%BA%D8%B0%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D9%84%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D9%88.jpg


یک کشتی مجلل و منحصر به فرد در خور دبی است. این کشتی بهترین مناظر ، غذای عالی و سرگرمی های موسیقایی زنده را برای شبی جادویی و قراموش نشدنی تدارک میبیند.

کشتی لوباتو ( LE BATEAU) نهایت راحتی شما را تامین میکند. عرشه رستوران آن دارای 360 درجه شیشه ضد انعکاس است و می توانید در محیطی با دمای مطبوع به تماشای خور دبی بپردازید.

دبی را از جایی ببینید که ندیده اید:

به تورهای سیوینگز ( SEAWINGS) خوش آمدید. در اینجا مناظری خواهید دید که در تمام عمر به یادتان خواهند ماند : تماشای دبی را از داخل یک هواپیمای دریایی سسنا 208 کاروان تجربه کنید. سیوینگز یکی از جالب ترین تورهای هواپیمای دریای موجود در دنیا را برای شما تدارک میبیند، سفری جادویی که هرگز فراموش نخواهید کرد.

تور صحرا - با کباب و فعالیت های اردویی دیگر

%D8%AA%D9%88%D8%B1_%D8%B5%D8%AD%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


تورهای یک روزه ، شبانه و نیمه شب سافاری ساعت سه یا چهار بعداز ظهر به وسیله ماشین های سواری ایده آل شاسی بلند با گذشتن از میان تپه های شنی نرم موجی شکل طلایی و رسیدن به چادرهای مخصوص ( کمپینگ عربی) آغاز می شود.

پس از یک ضیافت شام با شکوه ، شب را زیر آسمان پر ستاره ضحرا و یک برنامه رقص محلی شاد همراه با شترسواری با آرامش سپری کنید.

در این تور می توانید هیجان و لذت رانندگی در شن زار را به مدت یک ساعت تجربه کنید.

می توانید بر فراز تله های ماسه از غروب خورشید عکس بگیرید.

سفر حتا ، دبی

با ماشین های عالی 4DWD به طرف کوهستان های شگفت انگیز امارات متحده عربی می روید. این تور آمیزه ای از تاریخ فرهنگ و ماجراجویی است با بازدید از قلعه پرتغالی ها که در قرن 14 میلادی ساخته شده است، سفری به گذشته خواهیم داشت. در شهر حتا توقف میکنیم و به دیدن دهکده میراث فرهنگی می رویم که در آنجا می توانید شاهد زندگی روستایی مردم باشید.

لینک منبع : تور دبی - ارزان
 

ولکا

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 آپریل 2014
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
15
سلام..من میخام تابستون برم دبی به نظرت این تورهای یک میلونی خوب هستن؟؟؟؟
 

farzad.sadeshi4

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2014
نوشته‌ها
963
لایک‌ها
467
سن
36
سلام بنده نیز مایلم بدانم
کلن 5 روزش خوبه ؟ دیسکو اینا هم میبرن ؟
 
بالا